Choice of metadata Статьи ППС
Page 8, Results: 89
Report on unfulfilled requests: 0
71.

Подробнее
82.3(0)
Б 12
Бақтыбай, И.
Лингвомифологиялық таным жəне оның ертегілердегі гендерлік көрінісі [Текст] / И. Бақтыбай // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 27-30.
ББК 82.3(0)
Рубрики: Мировой фольклор
Кл.слова (ненормированные):
гендерлік концепт -- лингвомифология -- мифологиялық таным -- ертегі -- гендерлік лингвистика
Аннотация: Гендерлік концептілерді толық тануда лингвомифологиялық таным үлкен рөл атқарады. Мақалада лингвомифологиялық таным негіздері тілді тек ойды жай білдіруші құрал ғана емес, ойды құрастырушы, өз бойына сіңірген ұлттық рухты жеткізуші құбылыс ретінде тіл мен мифтаным мен миф, ойлау мен миф контексінде қарастырылып, қазақ ертегілері деректерінің негізінде дəлелденеді. Көптеген халық ертегілері, оның ішінде қазақ ертегілері гендерлік концептілерге тұнып тұр. Бұл гендерлік концептілерден ертегілердің мифпен тікелей гендерлік мазмұны жағынан генетикалық байланысын байқауға болады.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 12
Бақтыбай, И.
Лингвомифологиялық таным жəне оның ертегілердегі гендерлік көрінісі [Текст] / И. Бақтыбай // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 27-30.
Рубрики: Мировой фольклор
Кл.слова (ненормированные):
гендерлік концепт -- лингвомифология -- мифологиялық таным -- ертегі -- гендерлік лингвистика
Аннотация: Гендерлік концептілерді толық тануда лингвомифологиялық таным үлкен рөл атқарады. Мақалада лингвомифологиялық таным негіздері тілді тек ойды жай білдіруші құрал ғана емес, ойды құрастырушы, өз бойына сіңірген ұлттық рухты жеткізуші құбылыс ретінде тіл мен мифтаным мен миф, ойлау мен миф контексінде қарастырылып, қазақ ертегілері деректерінің негізінде дəлелденеді. Көптеген халық ертегілері, оның ішінде қазақ ертегілері гендерлік концептілерге тұнып тұр. Бұл гендерлік концептілерден ертегілердің мифпен тікелей гендерлік мазмұны жағынан генетикалық байланысын байқауға болады.
Держатели документа:
ЗКУ
72.

Подробнее
82
Б 82
Борашева, С. Ж.
Қазақ жазуының алғашқы реформаторы [Текст] / С. Ж. Борашева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 31-32.
ББК 82
Рубрики: Филология
Кл.слова (ненормированные):
когнитивтік тіл білімі -- концепт -- алғашқы реформаторы -- қазақ балалар -- Ахмет Байтұрсынов -- Алашорда
Аннотация: Мақалада Алашорда зиялыларының бірегейі - Ахмет Байтұрсынов көлеңкелі заманның жалғыз сəулесі, қазақ балаларын оқытуға күш салған, қазақ жазуының алғашқы реформаторы, арзан аброймен емес, ар-ожданымен "Қазақтың Ахаңы" деген мəртебелі атқа ие болған біртуар тұлға, тау тұлға екені айтылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 82
Борашева, С. Ж.
Қазақ жазуының алғашқы реформаторы [Текст] / С. Ж. Борашева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 31-32.
Рубрики: Филология
Кл.слова (ненормированные):
когнитивтік тіл білімі -- концепт -- алғашқы реформаторы -- қазақ балалар -- Ахмет Байтұрсынов -- Алашорда
Аннотация: Мақалада Алашорда зиялыларының бірегейі - Ахмет Байтұрсынов көлеңкелі заманның жалғыз сəулесі, қазақ балаларын оқытуға күш салған, қазақ жазуының алғашқы реформаторы, арзан аброймен емес, ар-ожданымен "Қазақтың Ахаңы" деген мəртебелі атқа ие болған біртуар тұлға, тау тұлға екені айтылады.
Держатели документа:
ЗКУ
73.

Подробнее
81.2 Каз.яз
Д 42
Джулаева, Г.М.
Концепт жəне əлемдік тілдік бейнесі [Текст] / Г.М. Джулаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 32-34.
ББК 81.2
Каз.яз
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
когнитивтік тіл білімі -- таным -- концепт -- əлемдік бейне -- Когнитивтік лингвистика -- психикалық процестер
Аннотация: Тіл білімінің қазіргі даму кезеңінде когнитивтік лингвистика тіл біліміндегі ең озық жəне ең дамып келе жатқан бағыт екендігіне жан-жақты дəлелдер келтіріле отырып айтылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Д 42
Джулаева, Г.М.
Концепт жəне əлемдік тілдік бейнесі [Текст] / Г.М. Джулаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 32-34.
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
когнитивтік тіл білімі -- таным -- концепт -- əлемдік бейне -- Когнитивтік лингвистика -- психикалық процестер
Аннотация: Тіл білімінің қазіргі даму кезеңінде когнитивтік лингвистика тіл біліміндегі ең озық жəне ең дамып келе жатқан бағыт екендігіне жан-жақты дəлелдер келтіріле отырып айтылады.
Держатели документа:
ЗКУ
74.

Подробнее
83.3(5Каз)
К 88
Қуанышев, А. А.
Тыныштықбек Əбдікəкімов поэзиясындағы ұлттық рухтың метафизикалық концептісі [Текст] / А. А. Қуанышев, А. А. Акбулатов // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 93-95.
ББК 83.3(5Каз)
Рубрики: Литературоведение Казахстана
Кл.слова (ненормированные):
философия -- постмодернизм -- модернизм -- қазақ əдебиеті -- Тыныштықбек Əбдікəкімов -- поэзия
Аннотация: Мақалада тəуелсіздік жылдарынан кейінгі қазақ прозасындағы қаламгерлердің шығармашылығы, оның ішінде Т.Əбдікəкімовтың поэзиясы сөз болады. Оның шығармашылық ізденісі, өзіндік стильдік-даралық талданады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акбулатов, А.А.
К 88
Қуанышев, А. А.
Тыныштықбек Əбдікəкімов поэзиясындағы ұлттық рухтың метафизикалық концептісі [Текст] / А. А. Қуанышев, А. А. Акбулатов // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 93-95.
Рубрики: Литературоведение Казахстана
Кл.слова (ненормированные):
философия -- постмодернизм -- модернизм -- қазақ əдебиеті -- Тыныштықбек Əбдікəкімов -- поэзия
Аннотация: Мақалада тəуелсіздік жылдарынан кейінгі қазақ прозасындағы қаламгерлердің шығармашылығы, оның ішінде Т.Əбдікəкімовтың поэзиясы сөз болады. Оның шығармашылық ізденісі, өзіндік стильдік-даралық талданады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Акбулатов, А.А.
75.

Подробнее
74
К 27
Каршалова, А. К.
Ахмет Байтұрсынұлының əдістемелік мұрасы – ұлттық білім беру жүйесінің негізі [Текст] / А. К. Каршалова // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 157-160.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Ахмет Байтұрсынұлы -- ұлттық білім беру жүйесі -- Əліпби -- когнитивті лингвистика -- функционалды лингвистика -- коммуникативті грамматика -- қазақ тіл -- концептуалдау -- котегориялау -- лексика
Аннотация: А. Байтұрсынұлының ғылыми еңбектерінің маңызы туралы айтылады. А. Байтұрсынұлының "Əліпби мен" Оқу құралы" тұңғыш əліппеміз болса, сол кездегі білім беру жүйесіне қажет құңдылықтарға айналған.
Держатели документа:
ЗКУ
К 27
Каршалова, А. К.
Ахмет Байтұрсынұлының əдістемелік мұрасы – ұлттық білім беру жүйесінің негізі [Текст] / А. К. Каршалова // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 157-160.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Ахмет Байтұрсынұлы -- ұлттық білім беру жүйесі -- Əліпби -- когнитивті лингвистика -- функционалды лингвистика -- коммуникативті грамматика -- қазақ тіл -- концептуалдау -- котегориялау -- лексика
Аннотация: А. Байтұрсынұлының ғылыми еңбектерінің маңызы туралы айтылады. А. Байтұрсынұлының "Əліпби мен" Оқу құралы" тұңғыш əліппеміз болса, сол кездегі білім беру жүйесіне қажет құңдылықтарға айналған.
Держатели документа:
ЗКУ
76.

Подробнее
74
С 40
Сисенгазиева, М. Б.
Бастауыш сыныпта «отан» концептісін меңгерту жолдары [Текст] / М. Б. Сисенгазиева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 28-31.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып -- отан -- қазақ тіл -- когнитивтік лингвистика -- лингвомәдениеттану -- антрополингвистика -- психолингвистика -- концепт теориясы -- білім беру -- оқушылар -- отансүйгіштік -- тәрбие құндылықтары
Аннотация: Бүгінде қазақ тіл білімінде тілді зерттеудің жаңа ғылыми бағыттары белсенді сипат алып отыр. Солардың ішінде, тіл білімінде маңыздылары когнитивтік лингвистика, лингвомәдениеттану, антрополингвистика, психолингвистика сияқты ауқымды бағыттары қарқында дамуда. Когнитивті лингвистика шеңберінде концепт теориясы мен оның құрылымына қатысты теориялық зерттеулер деректерін зерделейтін болсақ, концепт – әлемнің бейнесі жайлы түрлі ақпарат беретін ұлттық мәдени-танымдық мәнге ие болған тілдік қолданыстағы мағынасының ой елегінен өтіп, тіл арқылы бейнеленуі. Концепт – тіл мен таным бірлестігі арқылы дүниені, жалпыадамзаттық құндылықтарды жан-жақты тануға, сонымен қатар, ұлттық-танымдық мәдениетті зерделеп ұғынуға ықпал ететін, адам санасындағы жинақталған білім. Белгілі тілтанушы ғалым Ж. Манкеева: «Қазіргі тіл білімінде ұлттың рухани-мәдени қазынасы ретіндегі тілді зерттеудің ауқымы кеңейе түсуде. Оның себебі әр тіл – өз бойында ұлт тарихын, төл мәдениетін, танымы мен талғамын, мінезі мен санасын, кәсібі мен салтын, дәстүрі мен даналығын сақтаған жүйе» [1] - деп тілдің ұлт үшін танымдық маңызы мен мәнін ашып көрсетеді. Осы орайда, «концепт» терминінің тіл білімі ғылымдағы маңызы арта түседі. Белгілі бір мәдениет үшін құнды әрі маңызды мәні бар атаулар ғана концепт деңгейіне көтеріле алады. Концептілер – тілді тұтынушы халықтың дүниетаным көрсеткіші
Держатели документа:
ЗКУ
С 40
Сисенгазиева, М. Б.
Бастауыш сыныпта «отан» концептісін меңгерту жолдары [Текст] / М. Б. Сисенгазиева // Махамбет Өтемісовтің 220 жылдығына арналған «Университет ғылымының жетістіктері мен болашағы» атты 80-ші республикалық ғылыми-тәжірибелі конференциясының материалдары. - Орал, 2023. - 12 сәуір. - Б. 28-31.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Бастауыш сынып -- отан -- қазақ тіл -- когнитивтік лингвистика -- лингвомәдениеттану -- антрополингвистика -- психолингвистика -- концепт теориясы -- білім беру -- оқушылар -- отансүйгіштік -- тәрбие құндылықтары
Аннотация: Бүгінде қазақ тіл білімінде тілді зерттеудің жаңа ғылыми бағыттары белсенді сипат алып отыр. Солардың ішінде, тіл білімінде маңыздылары когнитивтік лингвистика, лингвомәдениеттану, антрополингвистика, психолингвистика сияқты ауқымды бағыттары қарқында дамуда. Когнитивті лингвистика шеңберінде концепт теориясы мен оның құрылымына қатысты теориялық зерттеулер деректерін зерделейтін болсақ, концепт – әлемнің бейнесі жайлы түрлі ақпарат беретін ұлттық мәдени-танымдық мәнге ие болған тілдік қолданыстағы мағынасының ой елегінен өтіп, тіл арқылы бейнеленуі. Концепт – тіл мен таным бірлестігі арқылы дүниені, жалпыадамзаттық құндылықтарды жан-жақты тануға, сонымен қатар, ұлттық-танымдық мәдениетті зерделеп ұғынуға ықпал ететін, адам санасындағы жинақталған білім. Белгілі тілтанушы ғалым Ж. Манкеева: «Қазіргі тіл білімінде ұлттың рухани-мәдени қазынасы ретіндегі тілді зерттеудің ауқымы кеңейе түсуде. Оның себебі әр тіл – өз бойында ұлт тарихын, төл мәдениетін, танымы мен талғамын, мінезі мен санасын, кәсібі мен салтын, дәстүрі мен даналығын сақтаған жүйе» [1] - деп тілдің ұлт үшін танымдық маңызы мен мәнін ашып көрсетеді. Осы орайда, «концепт» терминінің тіл білімі ғылымдағы маңызы арта түседі. Белгілі бір мәдениет үшін құнды әрі маңызды мәні бар атаулар ғана концепт деңгейіне көтеріле алады. Концептілер – тілді тұтынушы халықтың дүниетаным көрсеткіші
Держатели документа:
ЗКУ
77.

Подробнее
74
К 88
Куанышева, М. С.
К проблеме превенции асоциального поведения подростков в условиях общеобразовательной школы [Текст] / М. С. Куанышева // Материалы 80-ой Республиканской научно-практической конференции «Достижения и перспективы университетской науки» посвященной 220 летию Махамбета Утемисова. - Уральск, 2023. - 12 апреля. - С. 40-43.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
асоциальное поведение подростков -- общеобразовательная школа -- асоциальное поведение -- девиантное поведение -- педагогика
Аннотация: Проблема асоциального поведения учащихся является одной из наиболее актуальных проблем педагогической и психологической науки, решение которой связано с определением концептуальных позиций в профилактической и предупредительной деятельности учителя.
Держатели документа:
ЗКУ
К 88
Куанышева, М. С.
К проблеме превенции асоциального поведения подростков в условиях общеобразовательной школы [Текст] / М. С. Куанышева // Материалы 80-ой Республиканской научно-практической конференции «Достижения и перспективы университетской науки» посвященной 220 летию Махамбета Утемисова. - Уральск, 2023. - 12 апреля. - С. 40-43.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
асоциальное поведение подростков -- общеобразовательная школа -- асоциальное поведение -- девиантное поведение -- педагогика
Аннотация: Проблема асоциального поведения учащихся является одной из наиболее актуальных проблем педагогической и психологической науки, решение которой связано с определением концептуальных позиций в профилактической и предупредительной деятельности учителя.
Держатели документа:
ЗКУ
78.

Подробнее
74.262.8
Б 65
Бисенов, У. К.
Методы преподавания биологии в школах: вовлечение учащихся в мир естественных наук [Текст] / У. К. Бисенов, С. А. Сейткереева // Сборник материалов республиканской научно-практической конференции «Ивановские чтения – 2023». - Уральск, 2023. - 12 октября. - С. 208-211.
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Биология -- обучение биологии -- Практические лабораторные эксперименты -- Интерактивные технологии -- Программное обеспечение -- экосистемы -- биоразнообразие -- Совместное обучение -- Концептуальное отображение
Аннотация: Биология, изучение живых организмов и их взаимодействий, является фундаментальным предметом в школьной программе. Это не только помогает ученикам разобраться в тонкостях жизни, но и развивает критическое мышление, навыки решения проблем и научную любознательность. Эффективное обучение биологии требует от учителей использования различных методов, которые не только передают знания, но и вовлекают и вдохновляют учащихся. В этой статье я рассмотрю несколько методов преподавания биологии в школах, которые способствуют активному обучению и более глубокому пониманию предмета
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сейткереева, С.А.
Б 65
Бисенов, У. К.
Методы преподавания биологии в школах: вовлечение учащихся в мир естественных наук [Текст] / У. К. Бисенов, С. А. Сейткереева // Сборник материалов республиканской научно-практической конференции «Ивановские чтения – 2023». - Уральск, 2023. - 12 октября. - С. 208-211.
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Биология -- обучение биологии -- Практические лабораторные эксперименты -- Интерактивные технологии -- Программное обеспечение -- экосистемы -- биоразнообразие -- Совместное обучение -- Концептуальное отображение
Аннотация: Биология, изучение живых организмов и их взаимодействий, является фундаментальным предметом в школьной программе. Это не только помогает ученикам разобраться в тонкостях жизни, но и развивает критическое мышление, навыки решения проблем и научную любознательность. Эффективное обучение биологии требует от учителей использования различных методов, которые не только передают знания, но и вовлекают и вдохновляют учащихся. В этой статье я рассмотрю несколько методов преподавания биологии в школах, которые способствуют активному обучению и более глубокому пониманию предмета
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сейткереева, С.А.
79.

Подробнее
81.2-5
K94
Kusdybayeva , A.A.
The concept of stylistic stratification of vocabulary and linguistic signs of stylistic distinction [Текст] / A.A. Kusdybayeva , D.D. Sapargaliyeva // Вестник ЗКГУ. - 2019. - №1. - Р. 186-193
ББК 81.2-5
Рубрики: Лингвистика текста
Кл.слова (ненормированные):
функциональный стиль -- эмоционально-экспрессивная окраска слова -- оценочная лексика -- лексика -- лингвистические признаки -- стилистика -- филология -- стилистическая стратефикация -- стилистические маркеры -- стили речи -- стилистическое расслоение лексики -- русский язык -- литературный язык -- выразительные средства -- азительную функцию. Именно поэтому словарный запас -- эмоциональная окраска слова -- художественная литература
Аннотация: Представленная статья освещает проблему использования концепта о стилистическом расслоении лексики, а также лингвистические признаки стилистического разграничения. Важность изучения этой проблемы заключается в стилистической стратификации словарей, стилистических маркеров в лексикологии, фразеологии и методике. В статье приводятся различные примеры слов со стилистическими пометами, которые закреплены за определенным стилем.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Sapargaliyeva , D.D.
K94
Kusdybayeva , A.A.
The concept of stylistic stratification of vocabulary and linguistic signs of stylistic distinction [Текст] / A.A. Kusdybayeva , D.D. Sapargaliyeva // Вестник ЗКГУ. - 2019. - №1. - Р. 186-193
Рубрики: Лингвистика текста
Кл.слова (ненормированные):
функциональный стиль -- эмоционально-экспрессивная окраска слова -- оценочная лексика -- лексика -- лингвистические признаки -- стилистика -- филология -- стилистическая стратефикация -- стилистические маркеры -- стили речи -- стилистическое расслоение лексики -- русский язык -- литературный язык -- выразительные средства -- азительную функцию. Именно поэтому словарный запас -- эмоциональная окраска слова -- художественная литература
Аннотация: Представленная статья освещает проблему использования концепта о стилистическом расслоении лексики, а также лингвистические признаки стилистического разграничения. Важность изучения этой проблемы заключается в стилистической стратификации словарей, стилистических маркеров в лексикологии, фразеологии и методике. В статье приводятся различные примеры слов со стилистическими пометами, которые закреплены за определенным стилем.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Sapargaliyeva , D.D.
80.

Подробнее
Кушкимбаева , А.С.
М.Әуезов драмаларындағы «Ел» концептісінің когнитивтік моделі [Текст] / А.С. Кушкимбаева // Вестник ЗКГУ=БҚМУ хабаршысы. - 2019. - №1. - Б. 200-207
ББК
83.3(5Каз)1-8 Әуезов М.
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
концепт -- метафоралау -- семантикалық өріс -- перифериялар -- М.Әуезов -- Ел -- драма -- когнитивтік моделі -- шығарма -- лексикалық бірліктер -- халық -- жұрт -- әлеумет -- жамағат -- қауым -- көпшілік -- тайпа -- қарындас -- өңір -- аймақ -- мемлекет -- тобыр -- М.Әуезовтің аксиологиялық мінез-құлқын жеткізуші -- Халық ауыз әдебиеті -- жетім халық -- халық тірегі -- халық-шыдамдылық
Аннотация: Мақалада М.Әуезовтің «Ел» концептісін драмалық шығармаларында беру ерекшелігі ашылады. «Ел» концептісі семантикалық тұрғыдан сипаттау (лингвомәдени) өзара байланысты үш компоненттің негізінде толық ашылады. «Ел» концептісі алыс, жақын, шеткері перифериялар өрісіне топтастырылады. «Ел» концептісі – М.Әуезовтің аксиологиялық мінез- құлқын жеткізуші доминант сөздердің бірі. Бұл – бүкіл ұлтқа, қала берді адамзатқа тән аксиологиялық сөз, қолданысы кең лексикалық бірлік. Ел концептісінің когнитивтік моделі былайша жіктелді: «Ел – панасыз бала», «Ел – ер тірегі», «Ел – көнбіс», «Ел – бұзық», «Ел – сел». Драмалық дискурстағы ел концептісінің когнитивтік модельдері ел ұғымының концептуалдық жүйесін құрайды. Автор тілінде метафоралық көрініс белсенді қызмет атқарған
Держатели документа:
БҚМУ
Кушкимбаева , А.С.
М.Әуезов драмаларындағы «Ел» концептісінің когнитивтік моделі [Текст] / А.С. Кушкимбаева // Вестник ЗКГУ=БҚМУ хабаршысы. - 2019. - №1. - Б. 200-207
Рубрики: Литературоведение
Кл.слова (ненормированные):
концепт -- метафоралау -- семантикалық өріс -- перифериялар -- М.Әуезов -- Ел -- драма -- когнитивтік моделі -- шығарма -- лексикалық бірліктер -- халық -- жұрт -- әлеумет -- жамағат -- қауым -- көпшілік -- тайпа -- қарындас -- өңір -- аймақ -- мемлекет -- тобыр -- М.Әуезовтің аксиологиялық мінез-құлқын жеткізуші -- Халық ауыз әдебиеті -- жетім халық -- халық тірегі -- халық-шыдамдылық
Аннотация: Мақалада М.Әуезовтің «Ел» концептісін драмалық шығармаларында беру ерекшелігі ашылады. «Ел» концептісі семантикалық тұрғыдан сипаттау (лингвомәдени) өзара байланысты үш компоненттің негізінде толық ашылады. «Ел» концептісі алыс, жақын, шеткері перифериялар өрісіне топтастырылады. «Ел» концептісі – М.Әуезовтің аксиологиялық мінез- құлқын жеткізуші доминант сөздердің бірі. Бұл – бүкіл ұлтқа, қала берді адамзатқа тән аксиологиялық сөз, қолданысы кең лексикалық бірлік. Ел концептісінің когнитивтік моделі былайша жіктелді: «Ел – панасыз бала», «Ел – ер тірегі», «Ел – көнбіс», «Ел – бұзық», «Ел – сел». Драмалық дискурстағы ел концептісінің когнитивтік модельдері ел ұғымының концептуалдық жүйесін құрайды. Автор тілінде метафоралық көрініс белсенді қызмет атқарған
Держатели документа:
БҚМУ
Page 8, Results: 89