Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 40, Результатов: 397

Отмеченные записи: 0

83
Ш 17

Шайекенов, Ж.Ж.
    Майдангер жазушы, әскери тілші [Текст] / Ж.Ж. Шайекенов, А. Әлібеқызы // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 6-7.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Əбу Сəрсенбаев -- Қазақстанның халық жазушысы -- ақын -- майдангер жазушы -- 120 жыл
Аннотация: Бұл айтулы ақиық ақын, əйгілі майдангер жазушы, қан майданда əскери тілші болған, Қазақстанның халық жазушысы Əбу Сəрсенбаевтың естелігінен алынған үзінді. Уақыт зымырап өтіп, қоғам жаңарып жатыр. Өмірімізде өркенді-өркенді өзгерістер болып жатыр. Сол қанқұйлы соғыстың аяқталғанына да биыл 80 жыл болды, ал жауынгер жазушы атамыздың туғанына да 120 жыл болмақ. Осы айтулы қос мерейлі тарихи күндер қарсаңында айшықты ақын, қарымды қаламгер жайында өскелең жас ұрпаққа тағлым ретінде жаңаша баяндап беруді жөн санадық
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Әлібеқызы, А.

Шайекенов, Ж.Ж. Майдангер жазушы, әскери тілші [Текст] / Ж.Ж. Шайекенов, А. Әлібеқызы // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.6-7.

391.

Шайекенов, Ж.Ж. Майдангер жазушы, әскери тілші [Текст] / Ж.Ж. Шайекенов, А. Әлібеқызы // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.6-7.


83
Ш 17

Шайекенов, Ж.Ж.
    Майдангер жазушы, әскери тілші [Текст] / Ж.Ж. Шайекенов, А. Әлібеқызы // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 6-7.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Əбу Сəрсенбаев -- Қазақстанның халық жазушысы -- ақын -- майдангер жазушы -- 120 жыл
Аннотация: Бұл айтулы ақиық ақын, əйгілі майдангер жазушы, қан майданда əскери тілші болған, Қазақстанның халық жазушысы Əбу Сəрсенбаевтың естелігінен алынған үзінді. Уақыт зымырап өтіп, қоғам жаңарып жатыр. Өмірімізде өркенді-өркенді өзгерістер болып жатыр. Сол қанқұйлы соғыстың аяқталғанына да биыл 80 жыл болды, ал жауынгер жазушы атамыздың туғанына да 120 жыл болмақ. Осы айтулы қос мерейлі тарихи күндер қарсаңында айшықты ақын, қарымды қаламгер жайында өскелең жас ұрпаққа тағлым ретінде жаңаша баяндап беруді жөн санадық
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Әлібеқызы, А.

83.7
К 11

Қыдыршаев, А. С.
    Абай сөзі - ұлт бойтұмары [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 15.
ББК 83.7

Рубрики: Риторика

Кл.слова (ненормированные):
риторика -- Абай -- Абай Құнанбайұлы -- Абай мұрасы -- Абай ілімі
Аннотация: Өз тұсында Қазақстан Республикасы Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев “Абай жəне XXI ғасырдағы Қазақстан” атты мақаласында халқымыздың біртуар ұлы перзенті Абай Құнанбайұлының мерейтойын лайықты атап өтудің той тойлау үшін емес, ой-өрісімізді кеңейтіп, рухани тұрғыдан дамуымыз үшін аса қажеттілігін баса айтқанды. Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тəрбиелеудің тиімді тəсілі тұрғысында таниды. Абай мұрасы, Абай ілімі, Абайдың өзіндік болмысы, Абайдың сана-сезімі, Абайдың имандылық сырлары туралы тереңнен ой толғау оңай шаруа болып па? Жайдақ қалыпта үстірт айта салуға болар. Онда қайталауға ұрынарың анық. Ақиқаты, Абай тағылымы терең. Əркімнің өз Абайы бар десек те, Абай əлемін тұтас кейіпте, біртұтас дүние қалпында тану оңай олжа емес. Абай сыры тереңде, Абай құпиясы таңғажайып. Анығы, көзіміздің жеткені - Абайдың рухани əлемі тылсым, тұңғиық. Бүгінгі ұлттық құндылықтарды саралау тұсында Абай сынды ойшылдың рухани əлеміне кең тұрғыда үңілу қажет-ақ. Баршаға түсінікті тілмен жеңілдеп айтсақ, Абайдың бізге жеткен рухани мұрасы, яғни, өлеңдері мен қара сөздері көкірегі сезімді, тілі орамды жастарға үлгі, өнеге бермек үшін жазылған. Бұл ретте Абайдың рухани əлемі – жаңа ұрпаққа айқын да басым бағдаршам, бағдар-бағыт сілтеуші. Ойлантатыны - бүгінгі жаңа ұрпақтың сұрағының көптігі, сауалының сансыздығы. Сананың рухани жаңғыруы дейміз, қалай рухани жаңғыруға болады? Нені, нендей қағидаларды басшылыққа алуымыз керек? Жастар жағы философиядан гөрі көбіне нақтылықты қалайды. Ал үлкендер қауымы нақтылықтан гөрі жалпылылыққа, философияға түсіп кеткендерін байқамай қалады. Жасыратыны жоқ, жігерлі жастардың жоғарғыдай нақтылы сауалдарына «өйту керек, бүйту керек, түйе үстінде сирақ үйту керек» деп жатады. Шынында да, алақандарына салып бермесек те, нақты не айтуға болады? Кімді, нендей іс-əрекетті өнеге етуге болар еді? Біздің ұсынбағымыз - Абай болмысы, Абай тағылымы, Абайдың рухани өнегесі.
Держатели документа:
ЗКУ

Қыдыршаев, А.С. Абай сөзі - ұлт бойтұмары [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.15.

392.

Қыдыршаев, А.С. Абай сөзі - ұлт бойтұмары [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.15.


83.7
К 11

Қыдыршаев, А. С.
    Абай сөзі - ұлт бойтұмары [Текст] / А. С. Қыдыршаев // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 15.
ББК 83.7

Рубрики: Риторика

Кл.слова (ненормированные):
риторика -- Абай -- Абай Құнанбайұлы -- Абай мұрасы -- Абай ілімі
Аннотация: Өз тұсында Қазақстан Республикасы Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев “Абай жəне XXI ғасырдағы Қазақстан” атты мақаласында халқымыздың біртуар ұлы перзенті Абай Құнанбайұлының мерейтойын лайықты атап өтудің той тойлау үшін емес, ой-өрісімізді кеңейтіп, рухани тұрғыдан дамуымыз үшін аса қажеттілігін баса айтқанды. Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тəрбиелеудің тиімді тəсілі тұрғысында таниды. Абай мұрасы, Абай ілімі, Абайдың өзіндік болмысы, Абайдың сана-сезімі, Абайдың имандылық сырлары туралы тереңнен ой толғау оңай шаруа болып па? Жайдақ қалыпта үстірт айта салуға болар. Онда қайталауға ұрынарың анық. Ақиқаты, Абай тағылымы терең. Əркімнің өз Абайы бар десек те, Абай əлемін тұтас кейіпте, біртұтас дүние қалпында тану оңай олжа емес. Абай сыры тереңде, Абай құпиясы таңғажайып. Анығы, көзіміздің жеткені - Абайдың рухани əлемі тылсым, тұңғиық. Бүгінгі ұлттық құндылықтарды саралау тұсында Абай сынды ойшылдың рухани əлеміне кең тұрғыда үңілу қажет-ақ. Баршаға түсінікті тілмен жеңілдеп айтсақ, Абайдың бізге жеткен рухани мұрасы, яғни, өлеңдері мен қара сөздері көкірегі сезімді, тілі орамды жастарға үлгі, өнеге бермек үшін жазылған. Бұл ретте Абайдың рухани əлемі – жаңа ұрпаққа айқын да басым бағдаршам, бағдар-бағыт сілтеуші. Ойлантатыны - бүгінгі жаңа ұрпақтың сұрағының көптігі, сауалының сансыздығы. Сананың рухани жаңғыруы дейміз, қалай рухани жаңғыруға болады? Нені, нендей қағидаларды басшылыққа алуымыз керек? Жастар жағы философиядан гөрі көбіне нақтылықты қалайды. Ал үлкендер қауымы нақтылықтан гөрі жалпылылыққа, философияға түсіп кеткендерін байқамай қалады. Жасыратыны жоқ, жігерлі жастардың жоғарғыдай нақтылы сауалдарына «өйту керек, бүйту керек, түйе үстінде сирақ үйту керек» деп жатады. Шынында да, алақандарына салып бермесек те, нақты не айтуға болады? Кімді, нендей іс-əрекетті өнеге етуге болар еді? Біздің ұсынбағымыз - Абай болмысы, Абай тағылымы, Абайдың рухани өнегесі.
Держатели документа:
ЗКУ

74.58
А 95

Аханова, А.
    Оқушыларды тәрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 16.
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Оқушылар -- тәрбиелеу -- ұлттық құндылықтар -- білім беру жүйесі -- Кітапханалық- педагогикалық қызмет
Аннотация: Қазақ халқының ғасырлар бойы қалыптасқан салт-дəстүрлері мен əдет- ғұрыптары ұрпақ тəрбиесінің негізі болып табылады. Ұлттық құндылықтар – халықтың болмысын айқындайтын, рухани байлығын сақтайтын жəне жас ұрпақтың бойына ізгілік пен адамгершілікті сіңіретін өмірлік бағдар. Бүгінгі таңда білім беру жүйесінде оқушыларды тек ғылымға, білімге үйретіп қана қоймай, олардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру басты міндеттердің бірі болып отыр. Өйткені, ұлттық болмысынан аж ыраған жас ұрпақ тамырынан қол үзген ағаш тəрізді, болашақта қоғамға да, өзіне де пайдасы шамалы болуы мүмкін. Университетімізде жаңаданашылған «Кітапханалық- педагогикалық қызмет» білім беру бағдарламасындағы «Оқушыларды тəрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану əдістемесі» атты пəнді өткізу - білім алушыларға ұлттық құндылықтарды əр хaлықтың ғасырлар бoйы жинақтаған рухани жəне мəдени құндылықтарын дəріптеп жеткізу болып табыла ды. Ұлтымыздың тұнып тұрғaн асыл мұра, рухани байлығын оқыту үдерісінe енгізу арқылы қазaқ хaлқының құнды ойларын, даналық пəлсaпаcын, өмірлік тəжірибeсін халық игілігі үшін қолдaна алaтын жан- жақты дамыған, білімді, өзіндік көзқaрасы бaр жеке тұлғаны қaлыптастырaмыз. Бұл пəннің мақсаты: - ұлттық құндылықтардың мазмұны мен түрлерін саралау; - қазақ халқының салт-дəстүрлері мен тəрбиелік мұрасын білім беру жүйесіне ендіру жолдарын қарастыру; - тəрбие үрдісінде ұлттық құндылықтарды қолданудың əдістері мен тəсілдерін меңгеру.
Держатели документа:
ЗКУ

Аханова, А. Оқушыларды тәрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.16.

393.

Аханова, А. Оқушыларды тәрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7.- Б.16.


74.58
А 95

Аханова, А.
    Оқушыларды тәрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2025. - 27 тамыз. - №7. - Б. 16.
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Оқушылар -- тәрбиелеу -- ұлттық құндылықтар -- білім беру жүйесі -- Кітапханалық- педагогикалық қызмет
Аннотация: Қазақ халқының ғасырлар бойы қалыптасқан салт-дəстүрлері мен əдет- ғұрыптары ұрпақ тəрбиесінің негізі болып табылады. Ұлттық құндылықтар – халықтың болмысын айқындайтын, рухани байлығын сақтайтын жəне жас ұрпақтың бойына ізгілік пен адамгершілікті сіңіретін өмірлік бағдар. Бүгінгі таңда білім беру жүйесінде оқушыларды тек ғылымға, білімге үйретіп қана қоймай, олардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру басты міндеттердің бірі болып отыр. Өйткені, ұлттық болмысынан аж ыраған жас ұрпақ тамырынан қол үзген ағаш тəрізді, болашақта қоғамға да, өзіне де пайдасы шамалы болуы мүмкін. Университетімізде жаңаданашылған «Кітапханалық- педагогикалық қызмет» білім беру бағдарламасындағы «Оқушыларды тəрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану əдістемесі» атты пəнді өткізу - білім алушыларға ұлттық құндылықтарды əр хaлықтың ғасырлар бoйы жинақтаған рухани жəне мəдени құндылықтарын дəріптеп жеткізу болып табыла ды. Ұлтымыздың тұнып тұрғaн асыл мұра, рухани байлығын оқыту үдерісінe енгізу арқылы қазaқ хaлқының құнды ойларын, даналық пəлсaпаcын, өмірлік тəжірибeсін халық игілігі үшін қолдaна алaтын жан- жақты дамыған, білімді, өзіндік көзқaрасы бaр жеке тұлғаны қaлыптастырaмыз. Бұл пəннің мақсаты: - ұлттық құндылықтардың мазмұны мен түрлерін саралау; - қазақ халқының салт-дəстүрлері мен тəрбиелік мұрасын білім беру жүйесіне ендіру жолдарын қарастыру; - тəрбие үрдісінде ұлттық құндылықтарды қолданудың əдістері мен тəсілдерін меңгеру.
Держатели документа:
ЗКУ

85
Ж 11

Жұмағалиева, Г. Е.
    Ұстаздық — ұлы тағдыр, ұлтқа қызмет ету жолы [Текст] / Г. Е. Жұмағалиева // Өркен. - 2025. - 30 қыркүйек. - №8. - Б. 8.
ББК 85

Рубрики: Искусство

Кл.слова (ненормированные):
Абуова Роза Сүйеуғалиқызы -- Ұстаз -- 60 жас -- мерейтой -- мəдениет -- Режиссура -- хореография -- МТЖ білім беру бағдаламалар
Аннотация: Адам баласының өмір жолында ардақты да жауапты бір мамандық бар. Ол – ұстаз. Ұстаз болу – жай ғана кəсіп емес, бұл – жүрек қалауы, жанның таңдауы. Сол асыл жолды таңдап, саналы ғұмырын ұрпақ тəрбиесіне, ел руханиятына арнаған абзал жандардың бірі – Абуова Роза Сүйеуғалиқызы. 2025 жылдың 11 қыркүйегінде М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінде дəл осындай ұлағатты тұлғаның 60 жас мерейтойына арналған «Ұстаздық пен мəдениетке арналған ғұмыр» атты тағылымды кеш өтті. Бұл күн – мəдениет пен парасат, өнер мен өнегенің алтын арқауы сынды есте қалды.
Держатели документа:
ЗКУ

Жұмағалиева, Г.Е. Ұстаздық — ұлы тағдыр, ұлтқа қызмет ету жолы [Текст] / Г. Е. Жұмағалиева // Өркен. - 2025. - 30 қыркүйек. - №8.- Б.8.

394.

Жұмағалиева, Г.Е. Ұстаздық — ұлы тағдыр, ұлтқа қызмет ету жолы [Текст] / Г. Е. Жұмағалиева // Өркен. - 2025. - 30 қыркүйек. - №8.- Б.8.


85
Ж 11

Жұмағалиева, Г. Е.
    Ұстаздық — ұлы тағдыр, ұлтқа қызмет ету жолы [Текст] / Г. Е. Жұмағалиева // Өркен. - 2025. - 30 қыркүйек. - №8. - Б. 8.
ББК 85

Рубрики: Искусство

Кл.слова (ненормированные):
Абуова Роза Сүйеуғалиқызы -- Ұстаз -- 60 жас -- мерейтой -- мəдениет -- Режиссура -- хореография -- МТЖ білім беру бағдаламалар
Аннотация: Адам баласының өмір жолында ардақты да жауапты бір мамандық бар. Ол – ұстаз. Ұстаз болу – жай ғана кəсіп емес, бұл – жүрек қалауы, жанның таңдауы. Сол асыл жолды таңдап, саналы ғұмырын ұрпақ тəрбиесіне, ел руханиятына арнаған абзал жандардың бірі – Абуова Роза Сүйеуғалиқызы. 2025 жылдың 11 қыркүйегінде М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінде дəл осындай ұлағатты тұлғаның 60 жас мерейтойына арналған «Ұстаздық пен мəдениетке арналған ғұмыр» атты тағылымды кеш өтті. Бұл күн – мəдениет пен парасат, өнер мен өнегенің алтын арқауы сынды есте қалды.
Держатели документа:
ЗКУ

83
К 11

Қыдыршаев, А.
    Жұбан жыры – ұлттық сана тірегі [Текст] / А. Қыдыршаев, А. Қыдырсихова // Өркен. - 2025. - 29 қазан. - №9. - Б. 15.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Жұбан Молдағалиев -- əдебиеттану -- Жұбан жыры -- ұлттық сана тірегі -- ақын -- қазақ əдебиет -- Халық жазушысы
Аннотация: Қасиетті қазақ əдебиетінің кемел классигі, қайталанбас қарымды да қабырғалы қаламгері Жұбан Молдағалиев туралы əдебиеттану теоретигі, академик Зейнолла Қабдоловқа сүйене айтар болсақ, «Жұбан ақын - қазақ поэзиясындағы, əдебиетіміздегі ірі құбылыс. Ол Оралдың ғана ақыны емес, қазақтың Жұбаны». Көрнекті ақын Жұбан Молдағалиев – адамзаттық, азаматтық мəселелерді көркем поэзия тілімен бейнелеп, ұлттық поэзиямызды қайталанбас жыр жауһарымен байытқан, соңына мол шығармашылық мұра қалдырған зор талант иесі
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Қыдырсихова, А.

Қыдыршаев, А. Жұбан жыры – ұлттық сана тірегі [Текст] / А. Қыдыршаев, А. Қыдырсихова // Өркен. - 2025. - 29 қазан. - №9.- Б.15.

395.

Қыдыршаев, А. Жұбан жыры – ұлттық сана тірегі [Текст] / А. Қыдыршаев, А. Қыдырсихова // Өркен. - 2025. - 29 қазан. - №9.- Б.15.


83
К 11

Қыдыршаев, А.
    Жұбан жыры – ұлттық сана тірегі [Текст] / А. Қыдыршаев, А. Қыдырсихова // Өркен. - 2025. - 29 қазан. - №9. - Б. 15.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Жұбан Молдағалиев -- əдебиеттану -- Жұбан жыры -- ұлттық сана тірегі -- ақын -- қазақ əдебиет -- Халық жазушысы
Аннотация: Қасиетті қазақ əдебиетінің кемел классигі, қайталанбас қарымды да қабырғалы қаламгері Жұбан Молдағалиев туралы əдебиеттану теоретигі, академик Зейнолла Қабдоловқа сүйене айтар болсақ, «Жұбан ақын - қазақ поэзиясындағы, əдебиетіміздегі ірі құбылыс. Ол Оралдың ғана ақыны емес, қазақтың Жұбаны». Көрнекті ақын Жұбан Молдағалиев – адамзаттық, азаматтық мəселелерді көркем поэзия тілімен бейнелеп, ұлттық поэзиямызды қайталанбас жыр жауһарымен байытқан, соңына мол шығармашылық мұра қалдырған зор талант иесі
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Қыдырсихова, А.

81
М 23

Манкеева, Ж. А.
    Қазақ тіліндегі қайталамалардың лингвостилистикалық жүйесін лингвосинергетикалық аспектіде тану [Текст] / Ж. А. Манкеева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 38-41.
ББК 81

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
синергетика -- лингвосинергетика -- лингвостилистика -- интеграциялық өріс -- қайталама
Аннотация: Мақалада синергетика терминінің дүниені тіл арқылы тануды зерттеуде алға апаратын бағытының қарапайым адамтанымдық қағидаға сәйкес қазақ тіл білімінде қазақи танымға сай көбінесе сөз құдіреті, сөз қуатылығы жайлы айтылды.Тілдің басқа да көркемдегіш және бейнелегіш құралдарымен салыстыра отырып, лингвостилистикалық категория деңгейінде қазіргі қазақ тіл білімінің антропоөзектік парадигма аясында зерттелуі тиіс көріктеу құралдарының бірі – қайталама. Осымен байланысты О.Бүркітовтің зерттеуінде табиғаты күрделі саналатын қайталама құбылысы кешенді қарастырылып, оның лингвостилистикалық жүйесінің міндеттері қарастырылды. Мақалада көркем сөздің коммуникативтік әлеуетін, экспрессиясын бейнелеп, кестелейтін құралдың бірі – қайталаманың сабақтастығында бір жүйе ретінде тіл иесінің, суреткердің санасынан тараған күш (синергия) арқылы іштей тығыз байланысқан жүйелер тоғысы деп лингвосинергетика кеңістігінде тану өте маңызды екендігі айқындалды
Держатели документа:
ЗКУ

Манкеева, Ж.А. Қазақ тіліндегі қайталамалардың лингвостилистикалық жүйесін лингвосинергетикалық аспектіде тану [Текст] / Ж. А. Манкеева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.38-41.

396.

Манкеева, Ж.А. Қазақ тіліндегі қайталамалардың лингвостилистикалық жүйесін лингвосинергетикалық аспектіде тану [Текст] / Ж. А. Манкеева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.38-41.


81
М 23

Манкеева, Ж. А.
    Қазақ тіліндегі қайталамалардың лингвостилистикалық жүйесін лингвосинергетикалық аспектіде тану [Текст] / Ж. А. Манкеева // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 38-41.
ББК 81

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
синергетика -- лингвосинергетика -- лингвостилистика -- интеграциялық өріс -- қайталама
Аннотация: Мақалада синергетика терминінің дүниені тіл арқылы тануды зерттеуде алға апаратын бағытының қарапайым адамтанымдық қағидаға сәйкес қазақ тіл білімінде қазақи танымға сай көбінесе сөз құдіреті, сөз қуатылығы жайлы айтылды.Тілдің басқа да көркемдегіш және бейнелегіш құралдарымен салыстыра отырып, лингвостилистикалық категория деңгейінде қазіргі қазақ тіл білімінің антропоөзектік парадигма аясында зерттелуі тиіс көріктеу құралдарының бірі – қайталама. Осымен байланысты О.Бүркітовтің зерттеуінде табиғаты күрделі саналатын қайталама құбылысы кешенді қарастырылып, оның лингвостилистикалық жүйесінің міндеттері қарастырылды. Мақалада көркем сөздің коммуникативтік әлеуетін, экспрессиясын бейнелеп, кестелейтін құралдың бірі – қайталаманың сабақтастығында бір жүйе ретінде тіл иесінің, суреткердің санасынан тараған күш (синергия) арқылы іштей тығыз байланысқан жүйелер тоғысы деп лингвосинергетика кеңістігінде тану өте маңызды екендігі айқындалды
Держатели документа:
ЗКУ

83
Т 49

Тлеубердина, Г. Т.
    Қазақ тарихи жырларының көркемдік ерекшелігі («Жанқожа батыр» жыры негізінде) [Текст] / Г. Т. Тлеубердина // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 69-72.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Қазақ халқы -- тарихи жырлары -- қазақ батырлар -- Жанқожа батыр жыры -- Жанқожа Нұрмұхаммедұлы -- ауыз әдебиеті
Аннотация: Қазақ халқының тарихи жырлары – елдің өткенін, батырлық мұрасын, ұлттық рухын сақтаған маңызды әдеби-мәдени қазыналардың бірі. Олар ұлттың тарихи санасын қалыптастыруда, жастарға патриоттық тәрбие беруде, сондай-ақ ел бірлігін нығайтуда ерекше рөл атқарады. Тарихи жырларда қазақ батырларының ерліктері, жаугершілік заманда ел қорғаудағы ерлік әрекеттері, халқына қызмет ету жолындағы қажыр-қайраты мен қайтпас қайсарлығы сипатталады. Бұл жырлар ұлттық идеяны дәріптеп, халықтың бірегей болмысын көрсетеді. Қазақтың ауызша мұраларында сақталған тарихи жырлар көркемдік жағынан да құнды, себебі олар бейнелі тіл, терең мағыналы эпитеттер, метафоралар, теңеулер арқылы халықтың ұғымын көркем түрде жеткізеді. Бұл жырлар қазақ халқының тарихындағы ерлікке толы кезеңдер мен батырлардың тұлғасын дәріптеуге арналған. Батырлар жырының ерекшелігі – олар еркіндік пен азаттық үшін күресті, отанға деген адалдықты, батырлық пен қайсарлықты арқау етеді. Мұндай жырлар ұлттың рухын көтеріп, келер ұрпаққа үлгі боларлық қасиеттерді насихаттайды.
Держатели документа:
ЗКУ

Тлеубердина, Г.Т. Қазақ тарихи жырларының көркемдік ерекшелігі («Жанқожа батыр» жыры негізінде) [Текст] / Г. Т. Тлеубердина // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.69-72.

397.

Тлеубердина, Г.Т. Қазақ тарихи жырларының көркемдік ерекшелігі («Жанқожа батыр» жыры негізінде) [Текст] / Г. Т. Тлеубердина // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан.- Б.69-72.


83
Т 49

Тлеубердина, Г. Т.
    Қазақ тарихи жырларының көркемдік ерекшелігі («Жанқожа батыр» жыры негізінде) [Текст] / Г. Т. Тлеубердина // Профессор Отарәлі Бүркіттің лингвистикалық мұрасы, қазіргі қазақ филологиясының парадигмалары: Қазақстан Республикасы білім беру ісінің Құрметті қызметкері, филология ғылымдарының докторы, профессор Бүркітов Отарәлі Бүркітұлының туғанына 70 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Орал, 2024. - 13 желтоқсан. - Б. 69-72.
ББК 83

Рубрики: Литературоведение

Кл.слова (ненормированные):
Қазақ халқы -- тарихи жырлары -- қазақ батырлар -- Жанқожа батыр жыры -- Жанқожа Нұрмұхаммедұлы -- ауыз әдебиеті
Аннотация: Қазақ халқының тарихи жырлары – елдің өткенін, батырлық мұрасын, ұлттық рухын сақтаған маңызды әдеби-мәдени қазыналардың бірі. Олар ұлттың тарихи санасын қалыптастыруда, жастарға патриоттық тәрбие беруде, сондай-ақ ел бірлігін нығайтуда ерекше рөл атқарады. Тарихи жырларда қазақ батырларының ерліктері, жаугершілік заманда ел қорғаудағы ерлік әрекеттері, халқына қызмет ету жолындағы қажыр-қайраты мен қайтпас қайсарлығы сипатталады. Бұл жырлар ұлттық идеяны дәріптеп, халықтың бірегей болмысын көрсетеді. Қазақтың ауызша мұраларында сақталған тарихи жырлар көркемдік жағынан да құнды, себебі олар бейнелі тіл, терең мағыналы эпитеттер, метафоралар, теңеулер арқылы халықтың ұғымын көркем түрде жеткізеді. Бұл жырлар қазақ халқының тарихындағы ерлікке толы кезеңдер мен батырлардың тұлғасын дәріптеуге арналған. Батырлар жырының ерекшелігі – олар еркіндік пен азаттық үшін күресті, отанға деген адалдықты, батырлық пен қайсарлықты арқау етеді. Мұндай жырлар ұлттың рухын көтеріп, келер ұрпаққа үлгі боларлық қасиеттерді насихаттайды.
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 40, Результатов: 397

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц