QR-код документа
>65.290-2
Б 82
Борбасова, З. Н.
Маркетингтік зерттеулер [Текст] : ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулық / З. Н. Борбасова, С. Н. Улақов, Ю. И. Осик. - Қарағанды : [б. и.], 2015. - 339 б. - ISBN 9789965392634 : Б. ц.
Рубрики: Управление предприятием. Планирование
Кл.слова (ненормированные):
Маркетинг -- Маркетингтік зерттеулер -- Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат -- Маркетингтегі фокус-топтар әдісі -- Нарық конъюнктурасын талдау -- Фирмалардың ішкі ортасын зерттеу -- Тұтынушыларды зерттеу
Аннотация: Оқулықта маркетингтік зерттеулердің негізгі теориялық-әдістемелік мәселелері, сондай-ақ оларды тәжірибеде қолданудың бағыттары қарастырылған. Оқулық құрылымы аталмыш пән бойынша типтік бағдарламаға сәйкес келеді. Маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен әдістері ашып көрсетілген. Тауарлар мен қызмет көрсетулер, тұтынушылар, бәсекелестер, баға белгілеу, тауарларды жылжыту жөніндегі қызмет нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу кезінде қолданылатын, социологиялық, сараптамалық және өзге де әдістерге сипаттамалар берілген және талданған. Оқулық ЖОО-дарының студенттері мен магистранттарына, маркетингтік зерттеулерді жүргізетін өндіруші-кәсіпорындар мен ұйымдардың басшылығына және мамандарына, сондай-ақ біліктілікті арттыру жүйелерінің тыңдаушыларына арналған.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Улақов, С.Н.
Осик, Ю.И.
Экземпляры всего: 1
Электронная библиотека (1)
Свободны: Электронная библиотека (1)
Доступ к документу запрещен!
Авторизуйтесь для просмотра
Похожие издания по классификации