База данных: Статьи ППС
Страница 1, Результатов: 6
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
74.262.4
А 35
Азбергенова, А. К.
Мектеп химия курсында дисперсті жүйелер тақырыбын оқытудың әдістемесі. [Текст] / А. К. Азбергенова, Ж. Б. Оспанова // Химия мектепте. - 2022. - №2. - С. 3-5
ББК 74.262.4
Рубрики: Химияны оқыту әдістемесі
Кл.слова (ненормированные):
дисперсті жүйелер -- табиғат -- заттар -- аэрозоль
Аннотация: Дисперсті жүйелер тақырыбын оқытудағы сабақтың мақсаты ерітінділердің қасиеттері мен құрамы туралы оқушылардың білімін тереңдетіп, дисперсті жүйелер тақырыбымен таныстыру болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Оспанова, Ж.Б.
А 35
Азбергенова, А. К.
Мектеп химия курсында дисперсті жүйелер тақырыбын оқытудың әдістемесі. [Текст] / А. К. Азбергенова, Ж. Б. Оспанова // Химия мектепте. - 2022. - №2. - С. 3-5
Рубрики: Химияны оқыту әдістемесі
Кл.слова (ненормированные):
дисперсті жүйелер -- табиғат -- заттар -- аэрозоль
Аннотация: Дисперсті жүйелер тақырыбын оқытудағы сабақтың мақсаты ерітінділердің қасиеттері мен құрамы туралы оқушылардың білімін тереңдетіп, дисперсті жүйелер тақырыбымен таныстыру болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Оспанова, Ж.Б.
2.

Подробнее
74.262.4
Х 46
Химияны оқытуда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру [Текст] / Р. И. Нұрланова, З. Х. Кунашева, Ж. Б. Оспанова, Ә. М. Есенғалиева // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №2. - Б. 66-73
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
пәнаралық байланыстар -- функционалдық аспектілер -- оқу-танымдық іс-әрекет
Аннотация: Мақала жалпы білім беретін мектепте химия сабақтарында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың өзекті мәселелерін қарастыруға арналған. Оқушылардың оқу теорияларын, тұжырымдамалары мен идеяларын игеруі үшін мектеп пәндерінің оқу бағдарламаларында пәнаралық байланыстарды көрсету мәселелері қарастырылды. Пәнаралық байланыстар көбінесе оқушылардың теориялық материалдарды (теориялар, заңдар, ұғымдар, фактілер, ғылыми әдістер) игеруі, дағдыларды игеру (зияткерлік және жалпы білім беру), экономикалық мәселелермен танысу және т. б. нәтижесінде пайда болады. Оқыту іс-әрекетінде, оқушылардың оқу және танымдық іс-әрекеті процесі аспектілерді (білім беру, тәрбиелеу, дамыту) және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру бойынша мысалдары ұсынылған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Нұрланова, Р.И.
Кунашева, З.Х.
Оспанова, Ж.Б.
Есенғалиева, Ә.М.
Х 46
Химияны оқытуда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру [Текст] / Р. И. Нұрланова, З. Х. Кунашева, Ж. Б. Оспанова, Ә. М. Есенғалиева // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №2. - Б. 66-73
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
пәнаралық байланыстар -- функционалдық аспектілер -- оқу-танымдық іс-әрекет
Аннотация: Мақала жалпы білім беретін мектепте химия сабақтарында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың өзекті мәселелерін қарастыруға арналған. Оқушылардың оқу теорияларын, тұжырымдамалары мен идеяларын игеруі үшін мектеп пәндерінің оқу бағдарламаларында пәнаралық байланыстарды көрсету мәселелері қарастырылды. Пәнаралық байланыстар көбінесе оқушылардың теориялық материалдарды (теориялар, заңдар, ұғымдар, фактілер, ғылыми әдістер) игеруі, дағдыларды игеру (зияткерлік және жалпы білім беру), экономикалық мәселелермен танысу және т. б. нәтижесінде пайда болады. Оқыту іс-әрекетінде, оқушылардың оқу және танымдық іс-әрекеті процесі аспектілерді (білім беру, тәрбиелеу, дамыту) және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру бойынша мысалдары ұсынылған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Нұрланова, Р.И.
Кунашева, З.Х.
Оспанова, Ж.Б.
Есенғалиева, Ә.М.
3.

Подробнее
74.262.4
С 27
Сдикова, Г. Ж.
Орта мектепте химия пəнін оқыту үшін химиялық эксперименттің дидактикалық функцияларын жүзеге асырудың маңызы [Текст] / Г. Ж. Сдикова, Г. А. Куаншалиева // «Иванов оқулары – 2022» аясында көрнекті ғалым, б.ғ.к., а/ш.ғ.д., профессор Рустенов Амангельды Рустеновичтың 80 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-тəжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2022. - 5-6 қазан. - Б. 204-207
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Орта мектеп -- химия пəні -- химиялық эксперимент -- Педагогика -- оқыту технологиялар -- Демонстрациялық эксперимент -- Зерттеу жұмысы -- Батыс Қазақстан облысы -- Химия сабақтар -- Блум таксономия
Аннотация: «Қазақстан Республикасыбілім беруді жəне ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының» көпшілік бағыттарының негізгі мақсаты - халықтың барлық жетістіктерінің сапалы білімге қол жеткізуін қамтамасыз ету болып табылады. Қaзipгi таңда тұлғаның құдыретті болуына білім, білік, дағдымен қатар пəндік құзіреттіліктің қалыптасуы ерекше рөл атқарады. Осыған орай химия пəні бойынша пəндік құзіреттіліктер жүйесін химиялық эксперимент арқылы жүзеге асырып, оны күнделікті өмірде қолдану өзекті болып табылады. Қазіргі заманғы тұлғалық-бағдарланған оқыту тəсілін оқу үдерісіне қолдану білім алушылардың ғылымға, білімге деген қызығушылықтарын ғылымға, білімге деген қызығушылықтарын арттыруға жол ашады Осы мақсатта химияның қолданбалы, практикалық жəне экологиялық бағытын күшейтуді жүзеге асырудың бірдден-бір жолы химиялық эксперимент. Химиялық эксперимент ол оқушылардың өзіндік ізденістермен дамып, əр түрлі принциптермен байланыса отырып, демонстрациялық тəжірибе арқылы байқалған құбылыстардан, бірыңғай зертханалық тəжірибелерді мұғалімнің нұсқауымен жүргізуден, сарамандық жұмыстарды орындаудан, эксперименттік есептерді шығару арқылы оқытылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Куаншалиева, Г.А.
С 27
Сдикова, Г. Ж.
Орта мектепте химия пəнін оқыту үшін химиялық эксперименттің дидактикалық функцияларын жүзеге асырудың маңызы [Текст] / Г. Ж. Сдикова, Г. А. Куаншалиева // «Иванов оқулары – 2022» аясында көрнекті ғалым, б.ғ.к., а/ш.ғ.д., профессор Рустенов Амангельды Рустеновичтың 80 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-тəжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2022. - 5-6 қазан. - Б. 204-207
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Орта мектеп -- химия пəні -- химиялық эксперимент -- Педагогика -- оқыту технологиялар -- Демонстрациялық эксперимент -- Зерттеу жұмысы -- Батыс Қазақстан облысы -- Химия сабақтар -- Блум таксономия
Аннотация: «Қазақстан Республикасыбілім беруді жəне ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының» көпшілік бағыттарының негізгі мақсаты - халықтың барлық жетістіктерінің сапалы білімге қол жеткізуін қамтамасыз ету болып табылады. Қaзipгi таңда тұлғаның құдыретті болуына білім, білік, дағдымен қатар пəндік құзіреттіліктің қалыптасуы ерекше рөл атқарады. Осыған орай химия пəні бойынша пəндік құзіреттіліктер жүйесін химиялық эксперимент арқылы жүзеге асырып, оны күнделікті өмірде қолдану өзекті болып табылады. Қазіргі заманғы тұлғалық-бағдарланған оқыту тəсілін оқу үдерісіне қолдану білім алушылардың ғылымға, білімге деген қызығушылықтарын ғылымға, білімге деген қызығушылықтарын арттыруға жол ашады Осы мақсатта химияның қолданбалы, практикалық жəне экологиялық бағытын күшейтуді жүзеге асырудың бірдден-бір жолы химиялық эксперимент. Химиялық эксперимент ол оқушылардың өзіндік ізденістермен дамып, əр түрлі принциптермен байланыса отырып, демонстрациялық тəжірибе арқылы байқалған құбылыстардан, бірыңғай зертханалық тəжірибелерді мұғалімнің нұсқауымен жүргізуден, сарамандық жұмыстарды орындаудан, эксперименттік есептерді шығару арқылы оқытылады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Куаншалиева, Г.А.
4.

Подробнее
74.262.4
К 12
Кабибуллина , А. Д.
«Полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеттері» тақырыбын мектептегі химия курсында қосымша сабақ ретінде дарынды балалармен жұмыстануда қолдану [Текст] / А. Д. Кабибуллина , Е. Ж. Усипбекова // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №3. - Б. 26-33.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
полимер өнеркәсі -- синтездеу -- химиялық технолог -- полимерметалды комплекс -- катализдік қасиет
Аннотация: Қазіргі кезде жақсы дамып жатырған өндіріс салаларының бірі – полимер өнеркәсібі. Полимерлерді дұрыс қолдана білу арқылы көптеген өзекті мәселелердің шешімін табуға болады. Сондықтан полимерлерді синтездеу мен өңдеудің өнеркәсіптік технологиясының негіздерін болашақ химиялық технолог мамандарға мектеп курсынан бастап үйрету өте маңызды. Алайда, мектеп курсында аталған тақырыптың мазмұны егжей- тегжейлі ашылмаған. Осыған байланысты мектептегі химия курсында полимерметалды комплектердің алынуы, қолданылу салалары, оларды пайдалану маңыздылығы, катализдік қасиеттері туралы әр түрлі әдебиеттерден жинақталған теориялық ақпарат талданды. Мектептегі полимер мен металл тұзын таңдау принциптері анықталып, «полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеті» тақырыбы бойынша тәжірибелер таңдалды. Химиялық теория мен тәжірибелерді қолдана отырып, «полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеттері» тақырыбы бойынша сабақ конспектісі жасалды және оларды химияны мамандандырылған оқыту процесінде қолданудың тиімділігі анықталды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Усипбекова, Е.Ж.
К 12
Кабибуллина , А. Д.
«Полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеттері» тақырыбын мектептегі химия курсында қосымша сабақ ретінде дарынды балалармен жұмыстануда қолдану [Текст] / А. Д. Кабибуллина , Е. Ж. Усипбекова // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №3. - Б. 26-33.
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
полимер өнеркәсі -- синтездеу -- химиялық технолог -- полимерметалды комплекс -- катализдік қасиет
Аннотация: Қазіргі кезде жақсы дамып жатырған өндіріс салаларының бірі – полимер өнеркәсібі. Полимерлерді дұрыс қолдана білу арқылы көптеген өзекті мәселелердің шешімін табуға болады. Сондықтан полимерлерді синтездеу мен өңдеудің өнеркәсіптік технологиясының негіздерін болашақ химиялық технолог мамандарға мектеп курсынан бастап үйрету өте маңызды. Алайда, мектеп курсында аталған тақырыптың мазмұны егжей- тегжейлі ашылмаған. Осыған байланысты мектептегі химия курсында полимерметалды комплектердің алынуы, қолданылу салалары, оларды пайдалану маңыздылығы, катализдік қасиеттері туралы әр түрлі әдебиеттерден жинақталған теориялық ақпарат талданды. Мектептегі полимер мен металл тұзын таңдау принциптері анықталып, «полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеті» тақырыбы бойынша тәжірибелер таңдалды. Химиялық теория мен тәжірибелерді қолдана отырып, «полимерметалды комплекстердің катализдік қасиеттері» тақырыбы бойынша сабақ конспектісі жасалды және оларды химияны мамандандырылған оқыту процесінде қолданудың тиімділігі анықталды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Усипбекова, Е.Ж.
5.

Подробнее
74.262.4
О-71
Орынгалиева, А. Р.
Химияны оқытудағы «Жұмбақ» есептердің маңызын айқындау және оларды шешуде стандартты әдістерді пайдалану [Текст] / А. Р. Орынгалиева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 238-241.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Жаратылыстану ғылымдар -- Химия -- Жалпы орта білім беретін мектеп -- оқушылары -- органикалық химия -- бейорганикалық химия -- «жұмбақ» есептер -- есептерді шешу алгоритмі
Аннотация: Жаратылыстану ғылымдары әрқашан оқушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінде жетекші рөл атқарып келеді. Олардың маңызды құрамдас бөлігі - химиялық білімнің тиімділігі мен сапасын арттыруда химиялық есептерді шешу дағдыларын игеру. Жалпы орта білім беретін мектеп оқушылары үшін органикалық және бейорганикалық химия бойынша «жұмбақ» есептерді шығару қиындық туғызатыны мәлім. Оған мектепте химия пәніне бөлінетін сағаттардың аздығы, сапалы әдістемелік материалдардың жетіспеушілігі және басқа да бірқатар факторлар әсер етеді. Қазіргі білім алу реформаларымен қатар бұл мәселелердің шешімі әлдеқайда күрделенуі басым
Держатели документа:
ЗКУ
О-71
Орынгалиева, А. Р.
Химияны оқытудағы «Жұмбақ» есептердің маңызын айқындау және оларды шешуде стандартты әдістерді пайдалану [Текст] / А. Р. Орынгалиева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 238-241.
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Жаратылыстану ғылымдар -- Химия -- Жалпы орта білім беретін мектеп -- оқушылары -- органикалық химия -- бейорганикалық химия -- «жұмбақ» есептер -- есептерді шешу алгоритмі
Аннотация: Жаратылыстану ғылымдары әрқашан оқушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінде жетекші рөл атқарып келеді. Олардың маңызды құрамдас бөлігі - химиялық білімнің тиімділігі мен сапасын арттыруда химиялық есептерді шешу дағдыларын игеру. Жалпы орта білім беретін мектеп оқушылары үшін органикалық және бейорганикалық химия бойынша «жұмбақ» есептерді шығару қиындық туғызатыны мәлім. Оған мектепте химия пәніне бөлінетін сағаттардың аздығы, сапалы әдістемелік материалдардың жетіспеушілігі және басқа да бірқатар факторлар әсер етеді. Қазіргі білім алу реформаларымен қатар бұл мәселелердің шешімі әлдеқайда күрделенуі басым
Держатели документа:
ЗКУ
6.

Подробнее
74.262.4
S42
Sdikova , G.Zh.
The special characteristics of bilingual teaching of chemistry of secondary school pupils in RK [Текст] / G.Zh. Sdikova , A.Zh. Iskakova // Вестник ЗКГУ. - 2019. - №1. - Р. 114-121
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Билингвальное обучение -- методика обучения химии -- методика билингвального обученияполиязычное образование -- методы билингвального обучения -- средние школы РК -- система образования -- Казахстан -- Триединство языков -- многоязычие -- образовательное пространство -- двуязычие -- двуязычное образование -- Лингвистический аспект -- иностранные языки -- межкультурная коммуникация -- иноязычное общение -- преподаватель иностранного языка -- самообразование -- химия -- химический язык -- последовательный перевод -- словарный запас
Аннотация: В современной системе образования актуальными являются проблемы билингвального обучения. В статье представлена проблема формирования химического языка учащихся в процессе билингвального обучения химии. Также рассматриваются методы и методические приемы билингвального обучения химии для средних школ РК.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Iskakova , A.Zh.
S42
Sdikova , G.Zh.
The special characteristics of bilingual teaching of chemistry of secondary school pupils in RK [Текст] / G.Zh. Sdikova , A.Zh. Iskakova // Вестник ЗКГУ. - 2019. - №1. - Р. 114-121
Рубрики: Методика преподавания химии
Кл.слова (ненормированные):
Билингвальное обучение -- методика обучения химии -- методика билингвального обученияполиязычное образование -- методы билингвального обучения -- средние школы РК -- система образования -- Казахстан -- Триединство языков -- многоязычие -- образовательное пространство -- двуязычие -- двуязычное образование -- Лингвистический аспект -- иностранные языки -- межкультурная коммуникация -- иноязычное общение -- преподаватель иностранного языка -- самообразование -- химия -- химический язык -- последовательный перевод -- словарный запас
Аннотация: В современной системе образования актуальными являются проблемы билингвального обучения. В статье представлена проблема формирования химического языка учащихся в процессе билингвального обучения химии. Также рассматриваются методы и методические приемы билингвального обучения химии для средних школ РК.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Iskakova , A.Zh.
Страница 1, Результатов: 6