База данных: Статьи
Страница 1, Результатов: 19
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
87.7
Т 87
Тұрғанбаева, Т. Т.
Болашақ шетел тілі маманының сөз этикетін қалыптастыру [Текст] / Т. Т. Тұрғанбаева // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің хабаршысы=Вестник казахского государственного женского педагогического университета. - 2015. - №3. - Б. 99-103
ББК 87.7
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
сөз этикеті -- шетел тілі -- маман -- квалификация -- мәдениет
Аннотация: Мақалада бүгінгі таңда өзара қарым- қатынаста өзін еркін ұстап, белгілі бір ғылым саласында білімі мен білігін көрсете алатын, шет тілін жетік білетін, сол тілдің сөз этикетін жақсы меңгерген маманды қалыптастырудың жолдары баяндалады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Т 87
Тұрғанбаева, Т. Т.
Болашақ шетел тілі маманының сөз этикетін қалыптастыру [Текст] / Т. Т. Тұрғанбаева // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің хабаршысы=Вестник казахского государственного женского педагогического университета. - 2015. - №3. - Б. 99-103
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
сөз этикеті -- шетел тілі -- маман -- квалификация -- мәдениет
Аннотация: Мақалада бүгінгі таңда өзара қарым- қатынаста өзін еркін ұстап, белгілі бір ғылым саласында білімі мен білігін көрсете алатын, шет тілін жетік білетін, сол тілдің сөз этикетін жақсы меңгерген маманды қалыптастырудың жолдары баяндалады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
2.

Подробнее
87.77
Д 41
Джакупова, А.
Ученый, новатор, наставник [Текст] / А. Джакупова // Приуралье . - 20 декабря. - 2018. - №146. - С. 12.
ББК 87.77
Рубрики: Индивидуальное нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
ученый, новатор, наставник -- ЗКАТУ им.Жангир хана -- Доктор философских наук, профессор -- Хасенович Тлекжан Рыскалиеву - 80лет -- Джакупова.А
Аннотация: Доктору философских наук, профессору ЗКАТУ имени Жангир хана Тлекжану Рыскалиеву исполнилось 80 лет. Авторитетный ученый, специалист, наставник, а главное, мудрый и отзывчивый человек, он за долгие годы работы многим дал путевку в жизнь, поддерживал и направлял, помогал добрым житейским советом.
Держатели документа:
ЗКГУ
Д 41
Джакупова, А.
Ученый, новатор, наставник [Текст] / А. Джакупова // Приуралье . - 20 декабря. - 2018. - №146. - С. 12.
Рубрики: Индивидуальное нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
ученый, новатор, наставник -- ЗКАТУ им.Жангир хана -- Доктор философских наук, профессор -- Хасенович Тлекжан Рыскалиеву - 80лет -- Джакупова.А
Аннотация: Доктору философских наук, профессору ЗКАТУ имени Жангир хана Тлекжану Рыскалиеву исполнилось 80 лет. Авторитетный ученый, специалист, наставник, а главное, мудрый и отзывчивый человек, он за долгие годы работы многим дал путевку в жизнь, поддерживал и направлял, помогал добрым житейским советом.
Держатели документа:
ЗКГУ
3.

Подробнее
87.7(5каз)
A10
Құттымұратұлы , Қ.
Жақсылық жасаудан жарыс өтіп жатыр [Текст] / Қ. Құттымұратұлы // EGEMEN QAZAQSTAN . - 18 ақпан. - 2019. - №32. - Б. 11.
ББК 87.7(5каз)
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
жақсылық жасаудан жарыс өтіп жатыр -- БҚО Орал қаласы. Ақжайық ауданы -- Құттымұратұлы.Қ -- Жақсылық жаса - Твори добро қайырымдылық марафоны -- Ақжайық ауданы
Аннотация: Соңғы күндері Батыс Қазақстан облысында белсенді жүріп жатқан "Жақсылық жаса - Твори добро" қайырымдылық марафонына Ақжайық ауданы тұрғындары да атсалысып жатыр.
Держатели документа:
БҚМУ
A10
Құттымұратұлы , Қ.
Жақсылық жасаудан жарыс өтіп жатыр [Текст] / Қ. Құттымұратұлы // EGEMEN QAZAQSTAN . - 18 ақпан. - 2019. - №32. - Б. 11.
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
жақсылық жасаудан жарыс өтіп жатыр -- БҚО Орал қаласы. Ақжайық ауданы -- Құттымұратұлы.Қ -- Жақсылық жаса - Твори добро қайырымдылық марафоны -- Ақжайық ауданы
Аннотация: Соңғы күндері Батыс Қазақстан облысында белсенді жүріп жатқан "Жақсылық жаса - Твори добро" қайырымдылық марафонына Ақжайық ауданы тұрғындары да атсалысып жатыр.
Держатели документа:
БҚМУ
4.

Подробнее
87.7(5каз)
Э 11
Ысқақ, Р.
Қазақ мәдениеті әлемге танылсын десек [Текст] / Р. Ысқақ // AQIQAT. - Ақпан. - 2019. - №2. - Б. 33-36
ББК 87.7(5каз)
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
қазақ мәдениеті әлемге танылсын десек -- елбасы н.ә.назарбаев -- ұлы даланың жеті қыры атты мақаласы -- ойтүрткі -- Ысқақ.Р -- Ақиқат журналы
Аннотация: Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев-тың жақында жарық көрген «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласы мен одан ертерек жарияланған «Рухани жаңғыру» ұлттық жобасымен етене таныса отырып, сол сарынмен үндес келесі ойларыммен бөліссем деймін. Әлбетте, бір күнде жоғарыдағы мақалада айтылған мақсат-міндеттерді орындау мүмкін емес. Оның үстіне, Нұрсұлтан Әбішұлы айтқандай, аталмыш жоба бар болғаны қатардағы науқандардың біріне ғана айналып кетпеуі керек. Демек, бұл тұста жүйелі бірнеше жылдық еңбектің меңзеліп отырғаны ұғынықты. Неліктен біздің Қазақстанның атауын білгенмен, мәдениетін, өзіндік болмысын бүкіл әлем әлі де білмейді? Осы бір мәселенің түп-төркініне көз жүгіртсек. Алғашқы әрі негізгі себеп – ол тарихымызда орын алған ірі-ірі трагедиялармен байланысты. Айталық, басты күрделілік – қазақ хандығы толыққанды мемлекет ретінде XV-ғасырда құрылып бітті. Сол кезеңде Еуропа елдерінің дамуының шарықтау шегі белсенді түрде жүріп жатты. Ал, Үнді, Қытай, Парсы елдері өзінің өркениетін біріншіден қалаға негізделген экономикадан бастаса, екіншіден тауар айналымы біздің дәуірімізге дейін басталған-тұғын. Мінекей, осы жағдаяттарды ескере отырып, біздің мемлекеттің бірнеше салалардан кенже қалғандығын осыдан-ақ аңғаруға болатындай. Оған қоса Жоңғар шапқыншылығы біздің бастауымызбен орын алмаған болатын. Дегенмен, елдің мәдени дамуын және өркендеуін едәуір тежеді. Ал, Ресей империясының Орта Азияны отарлау кезеңінің зардаптары турасында тіпті айтпаса да түсінікті. Бұл – бірінші себеп. Енді, екінші себепке келсек, ол – алдымен, тәуелсіздік жылдарында ойымыздағы қарқынмен қазақ тілінің қоғамның барлық құрылымын біріктіруші күшке тиісті деңгейде айналып кете алмауы. Яғни, тым болмаса қазақтар арасында мемлекеттік тілді толыққанды меңгеруге әлі де ұмтылып келеміз. Мінекей, Елбасымыздың «Қазақ қазақпен қазақша сөйлессін!» деген пікірі осыдан туындаса керек-ті. Ал, тіл мәселесі бар жерде, мәдени мәселелер болуы заңдылық. Жоғарыдағы мәдени-әлеуметтік қиындықтарды қалай жылдамырақ шешуге болар еді? Ең алдымен, қазақ тілінің бірыңғай және қалыпқа түсірілген (стандартталған) ресми оқулығы қажет. Сондай-ақ, сол оқулық (оның іргетасы болған бағдарлама) барлық деңгейде барша оқу орындарында белсенді түрде пайдаланылып, кеңінен қолданыла бастауы шарт. Солай ғана бізде біртіндеп ұлттық мәдениетке ыңғайлы тілдік орта қалыптасады.
Держатели документа:
БҚМУ
Э 11
Ысқақ, Р.
Қазақ мәдениеті әлемге танылсын десек [Текст] / Р. Ысқақ // AQIQAT. - Ақпан. - 2019. - №2. - Б. 33-36
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
қазақ мәдениеті әлемге танылсын десек -- елбасы н.ә.назарбаев -- ұлы даланың жеті қыры атты мақаласы -- ойтүрткі -- Ысқақ.Р -- Ақиқат журналы
Аннотация: Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев-тың жақында жарық көрген «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласы мен одан ертерек жарияланған «Рухани жаңғыру» ұлттық жобасымен етене таныса отырып, сол сарынмен үндес келесі ойларыммен бөліссем деймін. Әлбетте, бір күнде жоғарыдағы мақалада айтылған мақсат-міндеттерді орындау мүмкін емес. Оның үстіне, Нұрсұлтан Әбішұлы айтқандай, аталмыш жоба бар болғаны қатардағы науқандардың біріне ғана айналып кетпеуі керек. Демек, бұл тұста жүйелі бірнеше жылдық еңбектің меңзеліп отырғаны ұғынықты. Неліктен біздің Қазақстанның атауын білгенмен, мәдениетін, өзіндік болмысын бүкіл әлем әлі де білмейді? Осы бір мәселенің түп-төркініне көз жүгіртсек. Алғашқы әрі негізгі себеп – ол тарихымызда орын алған ірі-ірі трагедиялармен байланысты. Айталық, басты күрделілік – қазақ хандығы толыққанды мемлекет ретінде XV-ғасырда құрылып бітті. Сол кезеңде Еуропа елдерінің дамуының шарықтау шегі белсенді түрде жүріп жатты. Ал, Үнді, Қытай, Парсы елдері өзінің өркениетін біріншіден қалаға негізделген экономикадан бастаса, екіншіден тауар айналымы біздің дәуірімізге дейін басталған-тұғын. Мінекей, осы жағдаяттарды ескере отырып, біздің мемлекеттің бірнеше салалардан кенже қалғандығын осыдан-ақ аңғаруға болатындай. Оған қоса Жоңғар шапқыншылығы біздің бастауымызбен орын алмаған болатын. Дегенмен, елдің мәдени дамуын және өркендеуін едәуір тежеді. Ал, Ресей империясының Орта Азияны отарлау кезеңінің зардаптары турасында тіпті айтпаса да түсінікті. Бұл – бірінші себеп. Енді, екінші себепке келсек, ол – алдымен, тәуелсіздік жылдарында ойымыздағы қарқынмен қазақ тілінің қоғамның барлық құрылымын біріктіруші күшке тиісті деңгейде айналып кете алмауы. Яғни, тым болмаса қазақтар арасында мемлекеттік тілді толыққанды меңгеруге әлі де ұмтылып келеміз. Мінекей, Елбасымыздың «Қазақ қазақпен қазақша сөйлессін!» деген пікірі осыдан туындаса керек-ті. Ал, тіл мәселесі бар жерде, мәдени мәселелер болуы заңдылық. Жоғарыдағы мәдени-әлеуметтік қиындықтарды қалай жылдамырақ шешуге болар еді? Ең алдымен, қазақ тілінің бірыңғай және қалыпқа түсірілген (стандартталған) ресми оқулығы қажет. Сондай-ақ, сол оқулық (оның іргетасы болған бағдарлама) барлық деңгейде барша оқу орындарында белсенді түрде пайдаланылып, кеңінен қолданыла бастауы шарт. Солай ғана бізде біртіндеп ұлттық мәдениетке ыңғайлы тілдік орта қалыптасады.
Держатели документа:
БҚМУ
5.

Подробнее
87.7(5каз)
Т 11
Тілегенұлы , Н.
Ата-аналардың жауапкершілігі күшейтілді [Текст] / Н. Тілегенұлы // Білімді ел. - 9 сәуір. - 2019. - №14. - Б. . 5.
ББК 87.7(5каз)
Рубрики: Права ребенка — защита
Кл.слова (ненормированные):
ата-аналардың жауапкершілігі күшейтілді -- балалар құқығы -- білім және ғылым министрлігінің бастамасымен -- ата-аналар жауапкершілігі тақырыбы -- балалар құқығын қорғау комитеті төрағасының орынбасары Е.Ерсайынов -- болашаққа бағдар: рухани жаңғыру -- отбасылық академия дамыту орталығы -- отбасылық білім беруді насихаттау -- білімді ел
Аннотация: Білім және ғылым министрлігінің бастамасымен "Ата-аналар жауапкершілігі" тақырыбындағы арнайы дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Жоғары деңгейдегі бұл басқосуға мүдделі мемлекеттік құрылымдар тарапынан ҚР БҒМ Балалар құқығын қорғау Комитеті төрағасының орынбасары Ержан Ерсайынов, "Балалар үйі" қоғамдық қорының директоры Балия Әкімбекова, "Отбасылық академия" дамыту орталығының басшысы Шолпан Байболова, жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салуына қарсы жобасының жетекшісі, психолог маман Светлана Богатырева сынды елімізге танымал үкіметтікемес ұйымдардың өкілдері қатысты.
Держатели документа:
БҚМУ
Т 11
Тілегенұлы , Н.
Ата-аналардың жауапкершілігі күшейтілді [Текст] / Н. Тілегенұлы // Білімді ел. - 9 сәуір. - 2019. - №14. - Б. . 5.
Рубрики: Права ребенка — защита
Кл.слова (ненормированные):
ата-аналардың жауапкершілігі күшейтілді -- балалар құқығы -- білім және ғылым министрлігінің бастамасымен -- ата-аналар жауапкершілігі тақырыбы -- балалар құқығын қорғау комитеті төрағасының орынбасары Е.Ерсайынов -- болашаққа бағдар: рухани жаңғыру -- отбасылық академия дамыту орталығы -- отбасылық білім беруді насихаттау -- білімді ел
Аннотация: Білім және ғылым министрлігінің бастамасымен "Ата-аналар жауапкершілігі" тақырыбындағы арнайы дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Жоғары деңгейдегі бұл басқосуға мүдделі мемлекеттік құрылымдар тарапынан ҚР БҒМ Балалар құқығын қорғау Комитеті төрағасының орынбасары Ержан Ерсайынов, "Балалар үйі" қоғамдық қорының директоры Балия Әкімбекова, "Отбасылық академия" дамыту орталығының басшысы Шолпан Байболова, жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салуына қарсы жобасының жетекшісі, психолог маман Светлана Богатырева сынды елімізге танымал үкіметтікемес ұйымдардың өкілдері қатысты.
Держатели документа:
БҚМУ
6.

Подробнее
87.7
А 50
Әлімбай, Н.
Қазақтың әдеттік құқығының іс-тәжірибесіндегі өлім жазасы: Құқықтық негіздемесі, түрлері, жазаға кесу һәм жүзеге асырылу үрдісі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - 2019. - №2(169). - Б. 35-39
ББК 87.7
Рубрики: Смертная казнь — нравственные проблемы
Кл.слова (ненормированные):
ата-баба жолы -- бидің билігі -- билер кеңесі -- басымен тартатын жаза -- малмен тартатын жаза -- ар жазасы -- шектен шығып шығандаған -- қан араластырылған -- ел тыныштығын бұзған бұзақылар -- өріс бұзған -- қаскүнем -- қанға қан -- жанға жан -- қан шақырғандар -- құдайдан безгендер
Аннотация: Өлім жазасы - басқа дәстүрлі қоғамдардағы осы құралыптас үрдіс сияқты көшпелі қазақы ортада да қылмысты деп танылған адамға қолданылған ең ауыр жазаның түрі. Өлім жазасына социумның ежелден орныққан тәртібіне, яғни ата-баба жолының жан баласы шәк келтірмес ұстанымдарын өздерінің шектен шыққан дейтіндей іс-әрекеттерімен өрескел бұрмалады деп есептелгендер кесіліп отырды. Жаза атаулының аса ауыр әрі күрделі түрі болғандықтан, ол бидің билігінің ең жоғарғы ұйымдық формасы - билер кеңесінің үкім-кесімімен ғана тағайындалған. Өлім жазасы қазақтың әдет-ғұрыптық іс-тәжірибесіндегі жазаның ежелден қалыптасқан жіктемесі бойынша, қалыптасқан барлығы үш жазаның ішінде басымен тартатын жаза түрінде жатқызылды (екіншісі - малымен тартатын жаза, үшіншісі - ар жазасы деп аталады)
Держатели документа:
БҚМУ
А 50
Әлімбай, Н.
Қазақтың әдеттік құқығының іс-тәжірибесіндегі өлім жазасы: Құқықтық негіздемесі, түрлері, жазаға кесу һәм жүзеге асырылу үрдісі [Текст] / Н. Әлімбай // Қазақ тарихы . - 2019. - №2(169). - Б. 35-39
Рубрики: Смертная казнь — нравственные проблемы
Кл.слова (ненормированные):
ата-баба жолы -- бидің билігі -- билер кеңесі -- басымен тартатын жаза -- малмен тартатын жаза -- ар жазасы -- шектен шығып шығандаған -- қан араластырылған -- ел тыныштығын бұзған бұзақылар -- өріс бұзған -- қаскүнем -- қанға қан -- жанға жан -- қан шақырғандар -- құдайдан безгендер
Аннотация: Өлім жазасы - басқа дәстүрлі қоғамдардағы осы құралыптас үрдіс сияқты көшпелі қазақы ортада да қылмысты деп танылған адамға қолданылған ең ауыр жазаның түрі. Өлім жазасына социумның ежелден орныққан тәртібіне, яғни ата-баба жолының жан баласы шәк келтірмес ұстанымдарын өздерінің шектен шыққан дейтіндей іс-әрекеттерімен өрескел бұрмалады деп есептелгендер кесіліп отырды. Жаза атаулының аса ауыр әрі күрделі түрі болғандықтан, ол бидің билігінің ең жоғарғы ұйымдық формасы - билер кеңесінің үкім-кесімімен ғана тағайындалған. Өлім жазасы қазақтың әдет-ғұрыптық іс-тәжірибесіндегі жазаның ежелден қалыптасқан жіктемесі бойынша, қалыптасқан барлығы үш жазаның ішінде басымен тартатын жаза түрінде жатқызылды (екіншісі - малымен тартатын жаза, үшіншісі - ар жазасы деп аталады)
Держатели документа:
БҚМУ
7.

Подробнее
87.7
Э 90
Этика поведения учителя [Текст] // Учитель Казахстана. - 2020. - январь-февраль . - №1-3. - С. . 19-21
ББК 87.7
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
личность учителя -- элемент урока -- этнических ошибок -- жизнь -- этика поведения учителя
Аннотация: Но такой смех убивает и авторитет учителя. И происходит это в том случае, если учитель из организуемого им учебного процесса исключает свою личность как фактор воспитания детей и не обращает внимания на свое поведение, т. е. не строит его сознательно, целенаправленно воздействуя на нравственность учащихся, культивируя каждым своим словом и поступком ценимые им человеческие качества.
Держатели документа:
ЗКГУ
Э 90
Этика поведения учителя [Текст] // Учитель Казахстана. - 2020. - январь-февраль . - №1-3. - С. . 19-21
Рубрики: Этика
Кл.слова (ненормированные):
личность учителя -- элемент урока -- этнических ошибок -- жизнь -- этика поведения учителя
Аннотация: Но такой смех убивает и авторитет учителя. И происходит это в том случае, если учитель из организуемого им учебного процесса исключает свою личность как фактор воспитания детей и не обращает внимания на свое поведение, т. е. не строит его сознательно, целенаправленно воздействуя на нравственность учащихся, культивируя каждым своим словом и поступком ценимые им человеческие качества.
Держатели документа:
ЗКГУ
8.

Подробнее
87.7
О-64
Оралова, А
Фараби және отырар кітапханасы туралы зерттеулер [Текст] / А Оралова // Дәстүр. - 2020 мамыр-маусым. - №3. - Б. 13-17
ББК 87.7
Рубрики: Эстетикалық тәрбие
Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби мұраларын зерттеу -- насихаттау жұмыстары -- фарабитану ғылымы
Аннотация: Мақалада есімі әлемге танылып,ғылыми төл мұралары ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа мирас болып келе жатқан ұлы дана Әбу-Насыр Фарабидың шығыс ғылымы тарихында алар орны бөлек екендігі айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
О-64
Оралова, А
Фараби және отырар кітапханасы туралы зерттеулер [Текст] / А Оралова // Дәстүр. - 2020 мамыр-маусым. - №3. - Б. 13-17
Рубрики: Эстетикалық тәрбие
Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби мұраларын зерттеу -- насихаттау жұмыстары -- фарабитану ғылымы
Аннотация: Мақалада есімі әлемге танылып,ғылыми төл мұралары ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа мирас болып келе жатқан ұлы дана Әбу-Насыр Фарабидың шығыс ғылымы тарихында алар орны бөлек екендігі айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
9.

Подробнее
87.7
Г 27
Геворкян, Е. Н.
Комитет по этике психолого- педагогических исследований как инструмент освоения профессионально- приемлемых, этических стандартов магистрантами [Текст] / Е. Н. Геворкян, А. И. Савенков, А. М. Двойнин // Педагогика. - 2018. - №11. - С. 66-73.
ББК 87.7
Рубрики: Этика.
Кл.слова (ненормированные):
комитет -- этика -- психолого- педагогические исследования -- освоение -- профессионально- приемлемые, этические стандарты -- магистранты -- этичесеие нормы
Аннотация: Статья посвящена вопросам этической регламентации исследовательской и образовательной деятельности в области педагогики и психологии в педагогическом университете.
Держатели документа:
ЗКГУ им.М.Утемисова.
Доп.точки доступа:
Савенков, А.И.
Двойнин, А.М.
Г 27
Геворкян, Е. Н.
Комитет по этике психолого- педагогических исследований как инструмент освоения профессионально- приемлемых, этических стандартов магистрантами [Текст] / Е. Н. Геворкян, А. И. Савенков, А. М. Двойнин // Педагогика. - 2018. - №11. - С. 66-73.
Рубрики: Этика.
Кл.слова (ненормированные):
комитет -- этика -- психолого- педагогические исследования -- освоение -- профессионально- приемлемые, этические стандарты -- магистранты -- этичесеие нормы
Аннотация: Статья посвящена вопросам этической регламентации исследовательской и образовательной деятельности в области педагогики и психологии в педагогическом университете.
Держатели документа:
ЗКГУ им.М.Утемисова.
Доп.точки доступа:
Савенков, А.И.
Двойнин, А.М.
10.

Подробнее
87.77
Г 83
Григорьева, Н. Г.
Историко-педагогический аспект понятия «гражданская позиция» [Текст] / Н. Г. Григорьева, С. В. Залевская // Высшее образование сегодня. - Москва, 2018. - №12. - С. 44-49
ББК 87.77
Рубрики: Нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
гражданская позиция -- гражданственность -- интегративное качество -- нравственность -- патриотизм -- духовность -- гуманизм -- система -- Дальневосточный государственный университет путей сообщения -- гражданское общество -- гражданское воспитание -- общественный долг -- патриотизм -- образование -- социальный оптимизм
Аннотация: Рассматривается сущность понятия «гражданская позиция», анализируются его трактовки в зависимости от ценностей общества, цели и содержания образования и хода исторического развития. Обобщаются педагогические смыслы гражданского воспитания и гражданского образования. Гражданственность понимается как интегративное качество личности, которое включает в себя ответственность, достоинство, социальную активность, нравственные ценности, гуманизм взаимоотношений, любовь к Родине и уважение к государству. Представлен и другой подход, когда гражданственность определяется как совокупность различных аспек-тов отношений – нравственных, правовых, духовных, социальных и прочих. Предлагается авторское определение гражданской позиции, разработанное с использованием системного подхода, в рамках которого она понимается как целостный феномен, охватывающий три системообразующих компонента: когнитивный, деятельностный и оценочно-эмоциональный.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Залевская, С. В.
Г 83
Григорьева, Н. Г.
Историко-педагогический аспект понятия «гражданская позиция» [Текст] / Н. Г. Григорьева, С. В. Залевская // Высшее образование сегодня. - Москва, 2018. - №12. - С. 44-49
Рубрики: Нравственное воспитание
Кл.слова (ненормированные):
гражданская позиция -- гражданственность -- интегративное качество -- нравственность -- патриотизм -- духовность -- гуманизм -- система -- Дальневосточный государственный университет путей сообщения -- гражданское общество -- гражданское воспитание -- общественный долг -- патриотизм -- образование -- социальный оптимизм
Аннотация: Рассматривается сущность понятия «гражданская позиция», анализируются его трактовки в зависимости от ценностей общества, цели и содержания образования и хода исторического развития. Обобщаются педагогические смыслы гражданского воспитания и гражданского образования. Гражданственность понимается как интегративное качество личности, которое включает в себя ответственность, достоинство, социальную активность, нравственные ценности, гуманизм взаимоотношений, любовь к Родине и уважение к государству. Представлен и другой подход, когда гражданственность определяется как совокупность различных аспек-тов отношений – нравственных, правовых, духовных, социальных и прочих. Предлагается авторское определение гражданской позиции, разработанное с использованием системного подхода, в рамках которого она понимается как целостный феномен, охватывающий три системообразующих компонента: когнитивный, деятельностный и оценочно-эмоциональный.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Залевская, С. В.
Страница 1, Результатов: 19