База данных: Статьи ППС
Страница 1, Результатов: 3
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
74
М 11
Мұханбетжанова, Ә. М.
Жаңартылған білім беру жағдайында критерийлік бағалаудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә. М. Мұханбетжанова, Г. М. Мақсотова // Жаңартылған білім беру жағдайында критерийлік бағалаудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 58-60
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- мектептер -- оқыту сапасы -- оқу жоспарына бағытталған білім беру -- Бағалау критерийлері -- Оқушылар -- Дәстүрлі бағалау -- Таксономия -- Біліу -- Синтез -- Бағалау -- оқу пәні
Аннотация: Бұл жаңа сападағы білім беру жүйесін қажет етеді, өйткені дәстүрлі жүйедегі оқыту сапасы көрсеткіштері мен жаңа білім сапасы көрсеткіштері екі түрлі. Оқу орындары мен мектептер негізінен жылдар бойына қалыптасқан дәстүрмен білім нәтижелеріне емес, білім беру үрдісіне басты назар аударуымен, оқушының білім мазмұнын терең ұғынуын көздеу емес, қайталап айтып беруін бағалауымен, ойлау әрекеттерін дамыту емес, жаттанды білімге үйретумен айналысып келгені белгілі
Доп.точки доступа:
Мақсотова, Г.М.
М 11
Мұханбетжанова, Ә. М.
Жаңартылған білім беру жағдайында критерийлік бағалаудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә. М. Мұханбетжанова, Г. М. Мақсотова // Жаңартылған білім беру жағдайында критерийлік бағалаудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 58-60
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- мектептер -- оқыту сапасы -- оқу жоспарына бағытталған білім беру -- Бағалау критерийлері -- Оқушылар -- Дәстүрлі бағалау -- Таксономия -- Біліу -- Синтез -- Бағалау -- оқу пәні
Аннотация: Бұл жаңа сападағы білім беру жүйесін қажет етеді, өйткені дәстүрлі жүйедегі оқыту сапасы көрсеткіштері мен жаңа білім сапасы көрсеткіштері екі түрлі. Оқу орындары мен мектептер негізінен жылдар бойына қалыптасқан дәстүрмен білім нәтижелеріне емес, білім беру үрдісіне басты назар аударуымен, оқушының білім мазмұнын терең ұғынуын көздеу емес, қайталап айтып беруін бағалауымен, ойлау әрекеттерін дамыту емес, жаттанды білімге үйретумен айналысып келгені белгілі
Доп.точки доступа:
Мақсотова, Г.М.
2.

Подробнее
74
К 13
Кажгереева, Ж. А.
Сабақты тиімді жоспарлау - мұғалімнің кәсіби шеберлігі [Текст] / Ж. А. Кажгереева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 122-123.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сабақты жоспарлау -- оқушылар -- бағалау критерийлері -- Шаттық шеңбер -- Бас бармақ әдісі -- цифрлық технологиясы -- Мұғалім -- Жаңартылған білім
Аннотация: Сабақты жоспарлау барысында назар аударуды қажет ететін қадамдар келесідей: ең бірінші оқу мақсаттарын таңдау; сабақ тақырыбын анықтау; сабақ мақсатын белгілеу (барлық оқушылар, басым бөлігі, кейбір оқушылар); бағалау критерийлерін дайындау; оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, табысты сабақты жоспарлау; сонымен қатар оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау қажет.
Держатели документа:
ЗКУ
К 13
Кажгереева, Ж. А.
Сабақты тиімді жоспарлау - мұғалімнің кәсіби шеберлігі [Текст] / Ж. А. Кажгереева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 122-123.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Сабақты жоспарлау -- оқушылар -- бағалау критерийлері -- Шаттық шеңбер -- Бас бармақ әдісі -- цифрлық технологиясы -- Мұғалім -- Жаңартылған білім
Аннотация: Сабақты жоспарлау барысында назар аударуды қажет ететін қадамдар келесідей: ең бірінші оқу мақсаттарын таңдау; сабақ тақырыбын анықтау; сабақ мақсатын белгілеу (барлық оқушылар, басым бөлігі, кейбір оқушылар); бағалау критерийлерін дайындау; оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, табысты сабақты жоспарлау; сонымен қатар оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау қажет.
Держатели документа:
ЗКУ
3.

Подробнее
3
С 20
Сариева, Д. А.
КМ1 токарлық, фрезерлік, бұрғылау, тегістеу және басқа да станоктарда жұмыс істеу бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу [Текст] / Д. А. Сариева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 311-315.
ББК 3
Рубрики: Техника
Кл.слова (ненормированные):
таксономия блум -- миға шабуыл -- BOPPPS әдістері -- wordwall -- flippity -- zipGrade -- tarsia платформалар -- білім -- Бағалау критерийлері -- Техника
Аннотация: Сабақ өткізу барысында CLIL технологиясынан бастап, таксономия блум, миға шабуыл, BOPPPS әдістерін қолданамын. Сабақ барысында тапсырмалар, яғни activity өткізуде де wordwall, flippity, zipGrade, tarsia платформаларын қолданамын. Flip PDF Professional бағдарламасы қарапайым Microsoft PowerPoint жасалған презентацияны қызықты етіп әрлеп, оған бейне материалдар да енгізуге мүмкіндік береді. CLIL технологиясын мамандыққа қатысты терминдерді үш тілде аударып беріледі және сұралады.
Держатели документа:
ЗКУ
С 20
Сариева, Д. А.
КМ1 токарлық, фрезерлік, бұрғылау, тегістеу және басқа да станоктарда жұмыс істеу бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу [Текст] / Д. А. Сариева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 311-315.
Рубрики: Техника
Кл.слова (ненормированные):
таксономия блум -- миға шабуыл -- BOPPPS әдістері -- wordwall -- flippity -- zipGrade -- tarsia платформалар -- білім -- Бағалау критерийлері -- Техника
Аннотация: Сабақ өткізу барысында CLIL технологиясынан бастап, таксономия блум, миға шабуыл, BOPPPS әдістерін қолданамын. Сабақ барысында тапсырмалар, яғни activity өткізуде де wordwall, flippity, zipGrade, tarsia платформаларын қолданамын. Flip PDF Professional бағдарламасы қарапайым Microsoft PowerPoint жасалған презентацияны қызықты етіп әрлеп, оған бейне материалдар да енгізуге мүмкіндік береді. CLIL технологиясын мамандыққа қатысты терминдерді үш тілде аударып беріледі және сұралады.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 1, Результатов: 3