Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 1, Результатов: 37

Отмеченные записи: 0

74
М 11

Мұханбетжанова, Ә
    Бастауш сынып оқушыларының өзін-өзі тануын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә Мұханбетжанова, В Арыстангалиева // Бастауш мектеп. - 2011. - №10. - С. 13-15. - Библиогр. в конце ст. 15
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
Білім беру -- педагогика -- бастауш мектеп -- психология -- ҚР -- озін-өзі тану -- Интелектуалдық -- Мектеп -- Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Өзін-өзі тану курсы бойынша жүргізілген диагностикалық зерттеулер бастауш мектеп оқушыларының бойында дамығандығын көрсетеді
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Арыстангалиева, В

Мұханбетжанова, Ә Бастауш сынып оқушыларының өзін-өзі тануын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә Мұханбетжанова, В Арыстангалиева // Бастауш мектеп. - 2011. - №10.- С.13-15

1.

Мұханбетжанова, Ә Бастауш сынып оқушыларының өзін-өзі тануын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә Мұханбетжанова, В Арыстангалиева // Бастауш мектеп. - 2011. - №10.- С.13-15


74
М 11

Мұханбетжанова, Ә
    Бастауш сынып оқушыларының өзін-өзі тануын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Ә Мұханбетжанова, В Арыстангалиева // Бастауш мектеп. - 2011. - №10. - С. 13-15. - Библиогр. в конце ст. 15
ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
Білім беру -- педагогика -- бастауш мектеп -- психология -- ҚР -- озін-өзі тану -- Интелектуалдық -- Мектеп -- Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Өзін-өзі тану курсы бойынша жүргізілген диагностикалық зерттеулер бастауш мектеп оқушыларының бойында дамығандығын көрсетеді
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Арыстангалиева, В

74.200
К 88

Кужагулова, Г. Е
    Бастауыш сынып оқушыларынынң танымдық қызығушылығын қалыптастыруда сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланудың түрлері [Текст] / Г.Е Кужагулова // Педагогика және өнер = педагогика и искусство. - 2013. - №5. - Б. 18-22
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
тәрбие -- бастауыш -- танымдық -- сабақтан тыс -- сынып сағаты -- үйірме -- сайыс -- ойындар -- тыс жұмыстар
Аннотация: Қазіргі заман азаматының дүниетанымы кең, жан-жақты жетілген, өмірлік белсенді ұстанымы бар, адам болып қалыптасуы тиіс десек, сабақтан тыс жұмыстарды жаңаша ұйымдастыру өте маңызды. Оқушылардың сабақтан тыс жұмыстарда танымдық қызығушылығын қалыптастыру үшін өзіндік әркеттердің репродуктивтік,шығармашылық зерттеушілік түрлерін және ақпараттық зерттеу интелектуалды, диагностикалық жобалау, инновациялық модельдеу әдістерін кеңінен қолдануы қажеттілігі жайында жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Кужагулова, Г.Е Бастауыш сынып оқушыларынынң танымдық қызығушылығын қалыптастыруда сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланудың түрлері [Текст] / Г.Е Кужагулова // Педагогика және өнер = педагогика и искусство. - 2013. - №5.- Б.18-22

2.

Кужагулова, Г.Е Бастауыш сынып оқушыларынынң танымдық қызығушылығын қалыптастыруда сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланудың түрлері [Текст] / Г.Е Кужагулова // Педагогика және өнер = педагогика и искусство. - 2013. - №5.- Б.18-22


74.200
К 88

Кужагулова, Г. Е
    Бастауыш сынып оқушыларынынң танымдық қызығушылығын қалыптастыруда сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланудың түрлері [Текст] / Г.Е Кужагулова // Педагогика және өнер = педагогика и искусство. - 2013. - №5. - Б. 18-22
ББК 74.200

Рубрики: Тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
тәрбие -- бастауыш -- танымдық -- сабақтан тыс -- сынып сағаты -- үйірме -- сайыс -- ойындар -- тыс жұмыстар
Аннотация: Қазіргі заман азаматының дүниетанымы кең, жан-жақты жетілген, өмірлік белсенді ұстанымы бар, адам болып қалыптасуы тиіс десек, сабақтан тыс жұмыстарды жаңаша ұйымдастыру өте маңызды. Оқушылардың сабақтан тыс жұмыстарда танымдық қызығушылығын қалыптастыру үшін өзіндік әркеттердің репродуктивтік,шығармашылық зерттеушілік түрлерін және ақпараттық зерттеу интелектуалды, диагностикалық жобалау, инновациялық модельдеу әдістерін кеңінен қолдануы қажеттілігі жайында жазылған.
Держатели документа:
БҚМУ

74
Ш 19

Шамбилова, А.
    Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жолдары [Текст] / А. Шамбилова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2014. - №7. - Б. 46-49
ББК 74

Рубрики: педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық бірыңғай тестілеу -- тест -- ҰБТ-ге дайындық -- қазақ тілі -- диагностикалық кезең -- практикалық кезең -- бақылау кезеңі
Аннотация: Оқушыларға ҰБТ-ге дайындау мақсатында лексика, фонетика, морфология, синтаксис тақырыптары бойынша жұмыс бағыттары қарастырылған.
Держатели документа:
БҚМУ

Шамбилова, А. Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жолдары [Текст] / А. Шамбилова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2014. - №7.- Б.46-49

3.

Шамбилова, А. Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жолдары [Текст] / А. Шамбилова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2014. - №7.- Б.46-49


74
Ш 19

Шамбилова, А.
    Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жолдары [Текст] / А. Шамбилова // Қазақ тілі мен әдебиеті. - 2014. - №7. - Б. 46-49
ББК 74

Рубрики: педагогика

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық бірыңғай тестілеу -- тест -- ҰБТ-ге дайындық -- қазақ тілі -- диагностикалық кезең -- практикалық кезең -- бақылау кезеңі
Аннотация: Оқушыларға ҰБТ-ге дайындау мақсатында лексика, фонетика, морфология, синтаксис тақырыптары бойынша жұмыс бағыттары қарастырылған.
Держатели документа:
БҚМУ

88
Х 68

Ховлан, Г.
    Психологиялық диагностика [Текст] / Г. Ховлан // Оқыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2014. - №6. - Б. 15-17
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
психолог -- психологиялық диагностика -- психопрофилактикалық жұмыстар -- мектеп психологы -- оқушы ынтасы -- азаматтық санасы -- эрудициясы -- психодиагностикалық жұмыстар -- отбасы -- эстетикалық талғамы
Аннотация: Психологиялық диагноздың дұрыс қойылуына, қолданылатын диагностикалық және коррекциялық әдістердің нақтылығына байланысты жұмыс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Ховлан, Г. Психологиялық диагностика [Текст] / Г. Ховлан // Оқыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2014. - №6.- Б.15-17

4.

Ховлан, Г. Психологиялық диагностика [Текст] / Г. Ховлан // Оқыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2014. - №6.- Б.15-17


88
Х 68

Ховлан, Г.
    Психологиялық диагностика [Текст] / Г. Ховлан // Оқыту-тәрбиелеу технологиясы. - 2014. - №6. - Б. 15-17
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
психолог -- психологиялық диагностика -- психопрофилактикалық жұмыстар -- мектеп психологы -- оқушы ынтасы -- азаматтық санасы -- эрудициясы -- психодиагностикалық жұмыстар -- отбасы -- эстетикалық талғамы
Аннотация: Психологиялық диагноздың дұрыс қойылуына, қолданылатын диагностикалық және коррекциялық әдістердің нақтылығына байланысты жұмыс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

74.6
Д 30

Демисенова , Ш.С.
    Педагогикалық мамандықтар студенттерінің толеранттық және этномәдени құзыреттіліктерін анықтау [Текст] / Ш.С. Демисенова // Вестник АПН Казахстана . - 2018. - №6. - Б. . 95-103
ББК 74.6

Рубрики: Специализированные отрасли педагогики

Кл.слова (ненормированные):
толеранттылық -- этномәдени құзыреттілік -- болашақ мұғалімдер -- диагностика -- толеранттылық және этномәдени құзыреттілікке диагностика әдістемесі -- диагностика сызбасы -- этникалық стереотиптер әдістемесі -- этникалық иденттілікке диагности әдістемесі
Аннотация: Диагностика болашақ мұғалімдердің толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігінің даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік береді. Толеранттылық пен этномәдени құзыреттілік деңгейін анықтау үшін ең тиімді диагностикалық құрал келесі диагностикалық әдістемелер болып табылады. Тұлғанын толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігіне кешенді диагностика жүргізу мәселесін шешу үшін А.Г.Асмолов, Е.И.Шлягинаның этникалық толеранттылықты зерттеудің диагностикалық сызбасын қолданамыз. Бұл мақала шолу сипатында дайындалған.
Держатели документа:
БҚМУ

Демисенова , Ш.С. Педагогикалық мамандықтар студенттерінің толеранттық және этномәдени құзыреттіліктерін анықтау [Текст] / Ш.С. Демисенова // Вестник АПН Казахстана . - 2018. - №6.- Б. 95-103

5.

Демисенова , Ш.С. Педагогикалық мамандықтар студенттерінің толеранттық және этномәдени құзыреттіліктерін анықтау [Текст] / Ш.С. Демисенова // Вестник АПН Казахстана . - 2018. - №6.- Б. 95-103


74.6
Д 30

Демисенова , Ш.С.
    Педагогикалық мамандықтар студенттерінің толеранттық және этномәдени құзыреттіліктерін анықтау [Текст] / Ш.С. Демисенова // Вестник АПН Казахстана . - 2018. - №6. - Б. . 95-103
ББК 74.6

Рубрики: Специализированные отрасли педагогики

Кл.слова (ненормированные):
толеранттылық -- этномәдени құзыреттілік -- болашақ мұғалімдер -- диагностика -- толеранттылық және этномәдени құзыреттілікке диагностика әдістемесі -- диагностика сызбасы -- этникалық стереотиптер әдістемесі -- этникалық иденттілікке диагности әдістемесі
Аннотация: Диагностика болашақ мұғалімдердің толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігінің даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік береді. Толеранттылық пен этномәдени құзыреттілік деңгейін анықтау үшін ең тиімді диагностикалық құрал келесі диагностикалық әдістемелер болып табылады. Тұлғанын толеранттылығы мен этномәдени құзыреттілігіне кешенді диагностика жүргізу мәселесін шешу үшін А.Г.Асмолов, Е.И.Шлягинаның этникалық толеранттылықты зерттеудің диагностикалық сызбасын қолданамыз. Бұл мақала шолу сипатында дайындалған.
Держатели документа:
БҚМУ

74
А 13

Абдраманова , Қ.
    Диагностикалық бағалау дегеніміз не? [Текст] / Қ. Абдраманова // Қазақстан мектебі. - 2020. - №1. - Б. 17-20
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
білім саласы -- мұғалім -- жаңа білім жүйесі -- диагностика -- когнитивті және эмоция -- сабақ жоспары -- даму траекториясы -- әдіс-тәсіл -- жоспар -- сабақтың мақсаты -- болашақ
Аннотация: Білім саласындағы қазіргі жағдай мұғалімдердің нақты пәнді оқытуды басқару мақсаты мен педагогикалық үрдістерді және құбылыстарды зерттеуді, ол үшін маңызды болатын педагогикалық диагностика әдістері мен құралдарын меңгеруді талап етеді. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қолданып келеміз, бірақ диагностикалық бағалау назар аударуға тұрарлық мәселе. Жаңа білімді қалыптастыруға когнитивті және эмоциялық тұрғыдан қаншалықты дайын, қандай қажеттіліктері бар екенін анықтауға мүмкіндік беретін бағалаудың түрі - бұл диагностика.
Держатели документа:
БҚМУ

Абдраманова , Қ. Диагностикалық бағалау дегеніміз не? [Текст] / Қ. Абдраманова // Қазақстан мектебі. - 2020. - №1.- Б.17-20

6.

Абдраманова , Қ. Диагностикалық бағалау дегеніміз не? [Текст] / Қ. Абдраманова // Қазақстан мектебі. - 2020. - №1.- Б.17-20


74
А 13

Абдраманова , Қ.
    Диагностикалық бағалау дегеніміз не? [Текст] / Қ. Абдраманова // Қазақстан мектебі. - 2020. - №1. - Б. 17-20
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
білім саласы -- мұғалім -- жаңа білім жүйесі -- диагностика -- когнитивті және эмоция -- сабақ жоспары -- даму траекториясы -- әдіс-тәсіл -- жоспар -- сабақтың мақсаты -- болашақ
Аннотация: Білім саласындағы қазіргі жағдай мұғалімдердің нақты пәнді оқытуды басқару мақсаты мен педагогикалық үрдістерді және құбылыстарды зерттеуді, ол үшін маңызды болатын педагогикалық диагностика әдістері мен құралдарын меңгеруді талап етеді. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қолданып келеміз, бірақ диагностикалық бағалау назар аударуға тұрарлық мәселе. Жаңа білімді қалыптастыруға когнитивті және эмоциялық тұрғыдан қаншалықты дайын, қандай қажеттіліктері бар екенін анықтауға мүмкіндік беретін бағалаудың түрі - бұл диагностика.
Держатели документа:
БҚМУ

74
О-65

Ордагулова, Л.
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі жайлы [Текст] / Л. Ордагулова // Мектептегі психология. - 2020. - №1. - Б. 8-13
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- бақылау -- тексеру -- деректерді талдау -- медицина -- оқыту диагностикасы -- тәрбие диностикасы -- педагогикалық диагноз
Аннотация: Диагностика өз ішіне бақылау мен тексеруді, бағалау мен бағаны, жинақталған статистикалық деректер талдауын, дидактикалық процестің жүрісін, бағытын және жобалауын қамтиды. "Диагноз" сөзі грек тілінен аударғанда "тану" деген мағынаны білдіреді."Педагогикалық диагностика" ұғымы ғылыми жоба шеңберінде 1968 жылы медициналық және психологиялық диаг-ностика бойынша К.Ингенкамппен ұсынылады.
Держатели документа:
БҚМУ

Ордагулова, Л. Педагог-психологтың диагностикалық қызметі жайлы [Текст] / Л. Ордагулова // Мектептегі психология. - 2020. - №1.- Б.8-13

7.

Ордагулова, Л. Педагог-психологтың диагностикалық қызметі жайлы [Текст] / Л. Ордагулова // Мектептегі психология. - 2020. - №1.- Б.8-13


74
О-65

Ордагулова, Л.
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі жайлы [Текст] / Л. Ордагулова // Мектептегі психология. - 2020. - №1. - Б. 8-13
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- бақылау -- тексеру -- деректерді талдау -- медицина -- оқыту диагностикасы -- тәрбие диностикасы -- педагогикалық диагноз
Аннотация: Диагностика өз ішіне бақылау мен тексеруді, бағалау мен бағаны, жинақталған статистикалық деректер талдауын, дидактикалық процестің жүрісін, бағытын және жобалауын қамтиды. "Диагноз" сөзі грек тілінен аударғанда "тану" деген мағынаны білдіреді."Педагогикалық диагностика" ұғымы ғылыми жоба шеңберінде 1968 жылы медициналық және психологиялық диаг-ностика бойынша К.Ингенкамппен ұсынылады.
Держатели документа:
БҚМУ

88
М 75

Молдабекова, Г. О.
    ИМПК - да есту қабілеті бұзылған балаларды сурдопедагогикалық тексеру және олардың есту қабілетін, сөйлеу тілін дамыту бойынша берілетін ұсыныстар [Текст] / Г. О. Молдабекова // Дефектолгия. - 2020. - №1. - Б. 12-19
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
психология -- медицина -- педагогикалық консультация -- диагнозын қою -- ПМПК -- диагностикалық - кеңес -- сурдопедагогикалық зерттеу міндеттері -- есту қызметін зерттеу әдістері -- обьективті -- субьективті -- горох сынамасы
Аннотация: Психологиялық-медициналық -педагогикалық консультация (ПМПК) арнайы білім беру ұйымдарының бір түрі болып табылады. ПМКП - ның басты міндеттерінің бірі - мүмкіндігі шектеулі балаларды анықтау; олардың даму ерекшеліктерін психологиялық-медициналық -педагогикалық әдістерді қолданып тексеру; туылғаннан бастап 18 жасқа дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды есепке алу; диагнозын қою; баланың медициналық, арнайы білім, әлеуметтік қызмет түрін алу үшін арнайы қажеттіліктерін анықтау
Держатели документа:
БҚМУ

Молдабекова, Г.О. ИМПК - да есту қабілеті бұзылған балаларды сурдопедагогикалық тексеру және олардың есту қабілетін, сөйлеу тілін дамыту бойынша берілетін ұсыныстар [Текст] / Г. О. Молдабекова // Дефектолгия. - 2020. - №1.- Б.12-19

8.

Молдабекова, Г.О. ИМПК - да есту қабілеті бұзылған балаларды сурдопедагогикалық тексеру және олардың есту қабілетін, сөйлеу тілін дамыту бойынша берілетін ұсыныстар [Текст] / Г. О. Молдабекова // Дефектолгия. - 2020. - №1.- Б.12-19


88
М 75

Молдабекова, Г. О.
    ИМПК - да есту қабілеті бұзылған балаларды сурдопедагогикалық тексеру және олардың есту қабілетін, сөйлеу тілін дамыту бойынша берілетін ұсыныстар [Текст] / Г. О. Молдабекова // Дефектолгия. - 2020. - №1. - Б. 12-19
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
психология -- медицина -- педагогикалық консультация -- диагнозын қою -- ПМПК -- диагностикалық - кеңес -- сурдопедагогикалық зерттеу міндеттері -- есту қызметін зерттеу әдістері -- обьективті -- субьективті -- горох сынамасы
Аннотация: Психологиялық-медициналық -педагогикалық консультация (ПМПК) арнайы білім беру ұйымдарының бір түрі болып табылады. ПМКП - ның басты міндеттерінің бірі - мүмкіндігі шектеулі балаларды анықтау; олардың даму ерекшеліктерін психологиялық-медициналық -педагогикалық әдістерді қолданып тексеру; туылғаннан бастап 18 жасқа дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды есепке алу; диагнозын қою; баланың медициналық, арнайы білім, әлеуметтік қызмет түрін алу үшін арнайы қажеттіліктерін анықтау
Держатели документа:
БҚМУ

88.4
А 40

Акиева, Б
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7. - Б. 12-17
ББК 88.4

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- сүйемелдеу -- оқушының қиындықтары -- эмоциялық күйзеліс
Аннотация: Мақалада қазіргі жаңартылған білім беру жүйесі білім беру ортасын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, оның жеке тұлғаның дамуына әсерін,сәйкесінше,осы ортада тиімді жұмыс істеуге мамандар даярлауды қамтамасыз етудің өзектілігін көрсетеді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Акиева, Б Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7.- Б.12-17

9.

Акиева, Б Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7.- Б.12-17


88.4
А 40

Акиева, Б
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Б Акиева // Мектептегі психология. - 2020 шілде. - №7. - Б. 12-17
ББК 88.4

Кл.слова (ненормированные):
диагностика -- сүйемелдеу -- оқушының қиындықтары -- эмоциялық күйзеліс
Аннотация: Мақалада қазіргі жаңартылған білім беру жүйесі білім беру ортасын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, оның жеке тұлғаның дамуына әсерін,сәйкесінше,осы ортада тиімді жұмыс істеуге мамандар даярлауды қамтамасыз етудің өзектілігін көрсетеді
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

88.4
А 52

Әлсейтова, Г
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Г Әлсейтова // Мектептегі психология. - 2020. - №12. - Б. 13-17
ББК 88.4

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
диагностика түсінігінің мәні,білім,ептілік,дағдыларды тексеру,өзіндік даму,мінез-құлықты коррекциялау
Аннотация: Мақалада психологиялық-педагогикалық диагностика-оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нәтижелігін анықтауға бағытталған эмприкалық зерттеу тәсіліекені айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Әлсейтова, Г Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Г Әлсейтова // Мектептегі психология. - 2020. - №12.- Б.13-17

10.

Әлсейтова, Г Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Г Әлсейтова // Мектептегі психология. - 2020. - №12.- Б.13-17


88.4
А 52

Әлсейтова, Г
    Педагог-психологтың диагностикалық қызметі [Текст] / Г Әлсейтова // Мектептегі психология. - 2020. - №12. - Б. 13-17
ББК 88.4

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
диагностика түсінігінің мәні,білім,ептілік,дағдыларды тексеру,өзіндік даму,мінез-құлықты коррекциялау
Аннотация: Мақалада психологиялық-педагогикалық диагностика-оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нәтижелігін анықтауға бағытталған эмприкалық зерттеу тәсіліекені айтылған
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Страница 1, Результатов: 37

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц