База данных: Статьи ППС
Страница 1, Результатов: 30
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
83(5каз)
К 11
Қыдыршаев, М.
"Қолдан келмес іске ұмтыл, азат басың болсын құл" [Текст] / М. Қыдыршаев // Үш қоңыр . - 2020. - №20.- 15 мамыр. - Б. 8
ББК 83(5каз)
Рубрики: әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбаев -- Абайдың рухани мұрасы -- Абай және XXi ғасырдағы Қазақстан -- Ұлттық сананы жаңғырту -- Абайтану -- Абай ілімі -- Абай дана -- Имандылық сырлары
Аннотация: Мақалада Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тәрбиелеудің тиімді тәсілі тұрғысында таниды. Бұл ретте Президенті: Ұлттық сананы сақтау және оны заман талабына бейімдеу - мемлекеттік маңызы бар мәселе. Өйткені сананы жаңғырту арқылы XXI ғасырда еліміздің тың серпінмен дамуына жол ашамыз. Осы орайда Абай мұрасының тигізер пайдасы зор.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, А.С.
К 11
Қыдыршаев, М.
"Қолдан келмес іске ұмтыл, азат басың болсын құл" [Текст] / М. Қыдыршаев // Үш қоңыр . - 2020. - №20.- 15 мамыр. - Б. 8
Рубрики: әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбаев -- Абайдың рухани мұрасы -- Абай және XXi ғасырдағы Қазақстан -- Ұлттық сананы жаңғырту -- Абайтану -- Абай ілімі -- Абай дана -- Имандылық сырлары
Аннотация: Мақалада Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тәрбиелеудің тиімді тәсілі тұрғысында таниды. Бұл ретте Президенті: Ұлттық сананы сақтау және оны заман талабына бейімдеу - мемлекеттік маңызы бар мәселе. Өйткені сананы жаңғырту арқылы XXI ғасырда еліміздің тың серпінмен дамуына жол ашамыз. Осы орайда Абай мұрасының тигізер пайдасы зор.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, А.С.
2.

Подробнее
83(5 Каз)
К 11
Қыдыршаев, М.
"Қолдан келмес іске ұмтыл, азат басың болсын құл" [Текст] / М. Қыдыршаев, А. С. Қыдыршаев // Ел және мұғалім . - 2020. - №9-10.- 20 мамыр. - Б. 5
ББК 83(5
Каз)
Рубрики: әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбаев -- 175 жыл -- Абай және XXi ғасырдағы Қазақстан -- Абайдың рухани мұрасы -- Абайтану -- Абай ілімі -- Абай дана -- Имандылық сырлары
Аннотация: Мақалада Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тәрбиелеудің тиімді тәсілі тұрғысында таниды. Бұл ретте Президенті: Ұлттық сананы сақтау және оны заман талабына бейімдеу - мемлекеттік маңызы бар мәселе. Өйткені сананы жаңғырту арқылы XXI ғасырда еліміздің тың серпінмен дамуына жол ашамыз. Осы орайда Абай мұрасының тигізер пайдасы зор.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, А.С.
К 11
Қыдыршаев, М.
"Қолдан келмес іске ұмтыл, азат басың болсын құл" [Текст] / М. Қыдыршаев, А. С. Қыдыршаев // Ел және мұғалім . - 2020. - №9-10.- 20 мамыр. - Б. 5
Рубрики: әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Абай Құнанбаев -- 175 жыл -- Абай және XXi ғасырдағы Қазақстан -- Абайдың рухани мұрасы -- Абайтану -- Абай ілімі -- Абай дана -- Имандылық сырлары
Аннотация: Мақалада Мемлекет басшысы Абайға құрметті бүгінгі жаңа ұрпақты тәрбиелеудің тиімді тәсілі тұрғысында таниды. Бұл ретте Президенті: Ұлттық сананы сақтау және оны заман талабына бейімдеу - мемлекеттік маңызы бар мәселе. Өйткені сананы жаңғырту арқылы XXI ғасырда еліміздің тың серпінмен дамуына жол ашамыз. Осы орайда Абай мұрасының тигізер пайдасы зор.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Қыдыршаев, А.С.
3.

Подробнее
32
А 50
Алипбаева, С. Ғ.
Білім беруде ақпараттық технологияны қолдану [Электронный ресурс] / С. Ғ. Алипбаева // "Оқытудың ақпараттық білім сапасын арттырудағы орны " атты облыстық ғылыми- практикалық конференцияның материалдары. - 2012. - 7 желтоқсан. - Б. 180-184
ББК 32
Рубрики: Техника.Техникалық ғылымдар
Кл.слова (ненормированные):
Технология -- Электронды техника -- Инновациялық технология -- технологияларды қолдану
Аннотация: Ақпараттық қоғамның негізгі талабы – оқушыларға ақпараттық білім негіздерін беру, логикалық – құрылымдық ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде пайдалану дағдыларын қалыптастырып, ақпараттық қоғамға бейімдеу.
Держатели документа:
БҚМУ
А 50
Алипбаева, С. Ғ.
Білім беруде ақпараттық технологияны қолдану [Электронный ресурс] / С. Ғ. Алипбаева // "Оқытудың ақпараттық білім сапасын арттырудағы орны " атты облыстық ғылыми- практикалық конференцияның материалдары. - 2012. - 7 желтоқсан. - Б. 180-184
Рубрики: Техника.Техникалық ғылымдар
Кл.слова (ненормированные):
Технология -- Электронды техника -- Инновациялық технология -- технологияларды қолдану
Аннотация: Ақпараттық қоғамның негізгі талабы – оқушыларға ақпараттық білім негіздерін беру, логикалық – құрылымдық ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде пайдалану дағдыларын қалыптастырып, ақпараттық қоғамға бейімдеу.
Держатели документа:
БҚМУ
4.

Подробнее
28
К 59
Кокенова, Ж. М.
Биология саласында мектеп оқушыларын ізденіс- зерттеу жұмыстарына бейімдеу кезеңдері [Электронный ресурс] / Ж. М. Кокенова // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012. - Б. 59-61
ББК 28
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Биология -- ғылым зерттеу -- сабақ -- тәрбие
Аннотация: Биология саласында мектеп оқушыларын ізденіс- зерттеу жұмыстарына бейімдеу кезеңдері.
Держатели документа:
БҚМУ
К 59
Кокенова, Ж. М.
Биология саласында мектеп оқушыларын ізденіс- зерттеу жұмыстарына бейімдеу кезеңдері [Электронный ресурс] / Ж. М. Кокенова // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012. - Б. 59-61
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Биология -- ғылым зерттеу -- сабақ -- тәрбие
Аннотация: Биология саласында мектеп оқушыларын ізденіс- зерттеу жұмыстарына бейімдеу кезеңдері.
Держатели документа:
БҚМУ
5.

Подробнее
159.922.7:371
Б 18
Байгалиева, Ж. Г.
Балаларды мектепалды дайындыққа бейімдеу әрекетінің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Электронный ресурс] / Ж. Г. Байгалиева // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: ғылыми мақалалар жинағы. ІІ ш. . - 2009. - Б. 3-7. - Библиогр.: б.7
ББК 74.00
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- педагогикалық-психологиялық ерекшелік -- тәрбие -- психологиялық-педагогикалық диагностика -- эксперимент
Аннотация: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үздіксіз білім беру жүйесінің алғашқы деңгейі ретінде қазіргі тұрақты өзгеріп тұрған әлемде табысты бейімделуге қабілетті бала тұлғасының қалыптасуы мен дамуы үшін жағдайлар жасайды. Шетелдік және отандық жетекші ғалымдар
Держатели документа:
БҚМУ
Б 18
Байгалиева, Ж. Г.
Балаларды мектепалды дайындыққа бейімдеу әрекетінің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері [Электронный ресурс] / Ж. Г. Байгалиева // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: ғылыми мақалалар жинағы. ІІ ш. . - 2009. - Б. 3-7. - Библиогр.: б.7
| УДК |
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
мектеп -- педагогикалық-психологиялық ерекшелік -- тәрбие -- психологиялық-педагогикалық диагностика -- эксперимент
Аннотация: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үздіксіз білім беру жүйесінің алғашқы деңгейі ретінде қазіргі тұрақты өзгеріп тұрған әлемде табысты бейімделуге қабілетті бала тұлғасының қалыптасуы мен дамуы үшін жағдайлар жасайды. Шетелдік және отандық жетекші ғалымдар
Держатели документа:
БҚМУ
6.

Подробнее
74
Н 60
Нигманова, Д. Т.
Мектеп оқушыларының белсенділігі мен кәсіптік бағдарының қалыптасу жолдары. [Электронный ресурс] / Д. Т. Нигманова // «Жаңа ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірбиелік конференция = Материалы международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы истории Казахстана в новом веке». - 2013. - Б. 76-79.
ББК 74
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
белсенділік -- кәсіптік бағдар -- жасөспірім -- өмірлік жоспар -- Кәсіби біліктілік
Аннотация: Кәсіби біліктілік, кәсіби шыңдалу қазіргі жағдайда жалпы білім беретін бағдарламалар негізінде жеке адамды қоғамдағы өмірге бейімдеу міндеттерін шешуге, кәсіпті мамандықты саналы түрде меңгеру үшін негіз жасауға бағытталған кәсіптік бағдарламалар және жалпы білім деңгейін дәйекті түрде арттыру сабақтастығымен шешіледі. Мақалада осы жайлы айтылған.
Держатели документа:
М.Өтемісұлы атындағы
Н 60
Нигманова, Д. Т.
Мектеп оқушыларының белсенділігі мен кәсіптік бағдарының қалыптасу жолдары. [Электронный ресурс] / Д. Т. Нигманова // «Жаңа ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-тәжірбиелік конференция = Материалы международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы истории Казахстана в новом веке». - 2013. - Б. 76-79.
Рубрики: Білім беру
Кл.слова (ненормированные):
белсенділік -- кәсіптік бағдар -- жасөспірім -- өмірлік жоспар -- Кәсіби біліктілік
Аннотация: Кәсіби біліктілік, кәсіби шыңдалу қазіргі жағдайда жалпы білім беретін бағдарламалар негізінде жеке адамды қоғамдағы өмірге бейімдеу міндеттерін шешуге, кәсіпті мамандықты саналы түрде меңгеру үшін негіз жасауға бағытталған кәсіптік бағдарламалар және жалпы білім деңгейін дәйекті түрде арттыру сабақтастығымен шешіледі. Мақалада осы жайлы айтылған.
Держатели документа:
М.Өтемісұлы атындағы
7.

Подробнее
74.58
М 92
Муханбетчина, А. Г.
Студенттерді кәсіпке бейімдеуде тіл мәдениетінің алатын орны. [Текст] / А. Г. Муханбетчина, Д. Г. Хабиева // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 158-160
ББК 74.58
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
кәсіп -- Қазақстан -- білім беру -- студент -- болашақ -- сөйлеу -- мәдениет -- пән -- риторика -- қарым-қатынас -- педагогикалық
Аннотация: Жоғары оқу орындарында студенттердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыру арқылы кәсіптік қызметке дайындау.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Хабиева, Д.Г.
М 92
Муханбетчина, А. Г.
Студенттерді кәсіпке бейімдеуде тіл мәдениетінің алатын орны. [Текст] / А. Г. Муханбетчина, Д. Г. Хабиева // "Жоғарғы оқу орындарында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау: мәселелері, бүгінгі жағдайы, болашағы" = "Подготовка конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, современное состояние и перспективы": п.ғ.д., профессор Қ.Б. Сейталиевке арналған республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары = Материалы Республиканской научно-практической конференции, посвященной д.п.н., профессору К.Б.Сейталиеву. - Орал, 2015. - 12 маусым. - Б. 158-160
Рубрики: Жоғары білім.
Кл.слова (ненормированные):
кәсіп -- Қазақстан -- білім беру -- студент -- болашақ -- сөйлеу -- мәдениет -- пән -- риторика -- қарым-қатынас -- педагогикалық
Аннотация: Жоғары оқу орындарында студенттердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыру арқылы кәсіптік қызметке дайындау.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Хабиева, Д.Г.
8.

Подробнее
74.262.21
К 93
Құрманалина, Ш. Х.
Математика сабақтарында оқушылардың дивергентті ойлауын қалыптастыру [Текст] / Ш. Х. Құрманалина, А. Е. Ержанова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 47-51
ББК 74.262.21
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
математика сабақ -- оқушылар -- дивергент ойлау -- білім беру жүйесі -- Жаңа формация мұғалімі -- оқушы -- Математика пәнін -- тапсырма -- Визуалды айғақтар әдісі -- Атауға болмайтын сандар -- Оқушылар -- Эрудит -- Жұптық жұмыс -- Топтық шешім бір тоқтамға келу -- Мозайка -- Кір жаятын жіп әдісі
Аннотация: Қазіргі білім беру жүйесінде Қазақстан Республикасында жүргізіліп жатқан білім беру реформаларының негізгі мақсаты – білім беру жүйесін жаңа әлеуметтік-экономикалық ортаға бейімдеу. Білім беру жүйесіне енгізілетін реформа, ең алдымен, оқушыларға сапалы білім беруді, болашақта олардың әлемдік бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз етуді көздейді. Мемлекет басшысының «100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 76,79, 89-қадамдарын және Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында Білім және ғылым министрлігі жаңаша білім мазмұнына кезең-кезеңімен көшу жұмыстарын бастады. Қазақстандағы білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заманауи тенденцияларға негізделген. Өйткені білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болып, оқытудың парадигмасы өзгерді. Қазіргі кезде қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет етеді. ҚР «Білім туралы» заңында айтылған «Білім беру жүйесінің басым міндеттерінің бірі-жеке адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектісін дамыту» деген сөздерін басшылыққа ала отырып, бүгінгі білім беру саласының алдында шығармашылық бағытта жұмыс жасай алатын, тың жаңалықтар ашатын, ойлау қабілеттерімен ерекшеленетін жеке тұлға қалыптастыру міндеті тұр. Жеке тұлға - қоғамда белгілі бір жағдайға ие және белгілі бір қоғамдық роль атқаратын, саналы индивид. Жаңа оқыту технологиясы, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық үрдістерді: яғни, жадының (ес) алуан түрлерін – есту, көру, ойлауды, ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай-ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін-өзі өзектілендіру, өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын ауызша және жазбаша тілінде дамытуға бағытталады.
Доп.точки доступа:
Ержанова, А.Е.
К 93
Құрманалина, Ш. Х.
Математика сабақтарында оқушылардың дивергентті ойлауын қалыптастыру [Текст] / Ш. Х. Құрманалина, А. Е. Ержанова // «Қазақстандық мектепке мамандар даярлау: жаңа мазмұн және тәжірибемен байланыс» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2019. - 5-6 наурыз. - Б. 47-51
Рубрики: Методика преподавания математики
Кл.слова (ненормированные):
математика сабақ -- оқушылар -- дивергент ойлау -- білім беру жүйесі -- Жаңа формация мұғалімі -- оқушы -- Математика пәнін -- тапсырма -- Визуалды айғақтар әдісі -- Атауға болмайтын сандар -- Оқушылар -- Эрудит -- Жұптық жұмыс -- Топтық шешім бір тоқтамға келу -- Мозайка -- Кір жаятын жіп әдісі
Аннотация: Қазіргі білім беру жүйесінде Қазақстан Республикасында жүргізіліп жатқан білім беру реформаларының негізгі мақсаты – білім беру жүйесін жаңа әлеуметтік-экономикалық ортаға бейімдеу. Білім беру жүйесіне енгізілетін реформа, ең алдымен, оқушыларға сапалы білім беруді, болашақта олардың әлемдік бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз етуді көздейді. Мемлекет басшысының «100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 76,79, 89-қадамдарын және Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында Білім және ғылым министрлігі жаңаша білім мазмұнына кезең-кезеңімен көшу жұмыстарын бастады. Қазақстандағы білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заманауи тенденцияларға негізделген. Өйткені білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болып, оқытудың парадигмасы өзгерді. Қазіргі кезде қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет етеді. ҚР «Білім туралы» заңында айтылған «Білім беру жүйесінің басым міндеттерінің бірі-жеке адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектісін дамыту» деген сөздерін басшылыққа ала отырып, бүгінгі білім беру саласының алдында шығармашылық бағытта жұмыс жасай алатын, тың жаңалықтар ашатын, ойлау қабілеттерімен ерекшеленетін жеке тұлға қалыптастыру міндеті тұр. Жеке тұлға - қоғамда белгілі бір жағдайға ие және белгілі бір қоғамдық роль атқаратын, саналы индивид. Жаңа оқыту технологиясы, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық үрдістерді: яғни, жадының (ес) алуан түрлерін – есту, көру, ойлауды, ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай-ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін-өзі өзектілендіру, өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын ауызша және жазбаша тілінде дамытуға бағытталады.
Доп.точки доступа:
Ержанова, А.Е.
9.

Подробнее
63.3(5 Каз)
Б 82
Боранбаева, Б. С.
Ғұмар Қараш - жәдидшіл тұлға [Текст] / Б.С. Боранбаева // "Қазақстан тарихы мәселелері және академик Т.З.Рысбековтың ғылыми мектебі" атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, 29 қыркүйек. - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017. - Б. 80-83
ББК 63.3(5 Каз)
Рубрики: Қазақстан тарихы
Кл.слова (ненормированные):
Ғұмар Қараш -- Қараш -- Жәдидия -- Мәдени ағартушылық -- Жәдид
Аннотация: Жәдидия – ХІХ ғасырдың аяқ шені мен ХХ ғасырдың басы аралығында Ресей империясы деңгейіндегі түркі халықтары арасында қалыптасқан жаңару қозғалысы. Басты идеологиясы – заманауи үрдістерді енгізу жолымен қоғамды буржуазиялық дәуір талаптарына бейімдеу, әлеуметтік өмірді жаңалау.
Держатели документа:
БҚМУ
Б 82
Боранбаева, Б. С.
Ғұмар Қараш - жәдидшіл тұлға [Текст] / Б.С. Боранбаева // "Қазақстан тарихы мәселелері және академик Т.З.Рысбековтың ғылыми мектебі" атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, 29 қыркүйек. - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2017. - Б. 80-83
Рубрики: Қазақстан тарихы
Кл.слова (ненормированные):
Ғұмар Қараш -- Қараш -- Жәдидия -- Мәдени ағартушылық -- Жәдид
Аннотация: Жәдидия – ХІХ ғасырдың аяқ шені мен ХХ ғасырдың басы аралығында Ресей империясы деңгейіндегі түркі халықтары арасында қалыптасқан жаңару қозғалысы. Басты идеологиясы – заманауи үрдістерді енгізу жолымен қоғамды буржуазиялық дәуір талаптарына бейімдеу, әлеуметтік өмірді жаңалау.
Держатели документа:
БҚМУ
10.

Подробнее
63
К 59
Қозыбаев, С. Қ.
«Жусан» арнайы операциясы және оның тарихи маңызы [Текст] / С. Қ. Қозыбаев, А. Б. Кабиева // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2. - Б. 206-213
ББК 63
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
діни терроризм -- террорист -- антитеррористік операция -- «Жусан» операциясы -- Сирия -- жалған дін -- дін үшін соғыс -- жиһад
Аннотация: Мақалада діни терроризм және оның қозғаушы күші саналатын фанатизмнің туындау себептері көрсетіліп, антитеррористік саясаттағы мемлекеттің рөлі айқындалған. «Жусан» арнайы операциясының жүру барысы мен хронологиясы баяндалып, бұл шараның мәні мен маңызы көрсетілген. Сонымен қатар радикал топтардың діни фанаттарды өз мақсатына пайдалануы қалай жүзеге асатыны туралы айтылған. Қазақстанның жан-жақты ойластырылған «Жусан» операциясы туралы түрлі саясаткер мен сарапшылардың пікірі сараланып, оның өзгелерге үлгі боларлық моделі бұқаралық ақпарат құралдарында көрініс тапқаны атап көрсетілген. Сириядан елге қайтарылғандармен әлі де қайта интеграциялау мен бейімдеу топтарының жұмыс істеп жатқаны, олардың радикал идеядан бас тартуға ықпал ететіні де назардан тыс қалмаған. Сондай-ақ, тәуелсіз Қазақстан тарихындағы аса ірі оқиғаның біріне айналған бұл операцияның тарихи маңызына тоқталған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кабиева, А. Б.
К 59
Қозыбаев, С. Қ.
«Жусан» арнайы операциясы және оның тарихи маңызы [Текст] / С. Қ. Қозыбаев, А. Б. Кабиева // БҚУ хабаршысы. - Орал, 2021. - №2. - Б. 206-213
Рубрики: История
Кл.слова (ненормированные):
діни терроризм -- террорист -- антитеррористік операция -- «Жусан» операциясы -- Сирия -- жалған дін -- дін үшін соғыс -- жиһад
Аннотация: Мақалада діни терроризм және оның қозғаушы күші саналатын фанатизмнің туындау себептері көрсетіліп, антитеррористік саясаттағы мемлекеттің рөлі айқындалған. «Жусан» арнайы операциясының жүру барысы мен хронологиясы баяндалып, бұл шараның мәні мен маңызы көрсетілген. Сонымен қатар радикал топтардың діни фанаттарды өз мақсатына пайдалануы қалай жүзеге асатыны туралы айтылған. Қазақстанның жан-жақты ойластырылған «Жусан» операциясы туралы түрлі саясаткер мен сарапшылардың пікірі сараланып, оның өзгелерге үлгі боларлық моделі бұқаралық ақпарат құралдарында көрініс тапқаны атап көрсетілген. Сириядан елге қайтарылғандармен әлі де қайта интеграциялау мен бейімдеу топтарының жұмыс істеп жатқаны, олардың радикал идеядан бас тартуға ықпал ететіні де назардан тыс қалмаған. Сондай-ақ, тәуелсіз Қазақстан тарихындағы аса ірі оқиғаның біріне айналған бұл операцияның тарихи маңызына тоқталған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кабиева, А. Б.
Страница 1, Результатов: 30