Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 1, Результатов: 10

Отмеченные записи: 0

20
П 18

Парфенов , А. Я.
    Основные тенденции развития животноводства Уральской области [Электронный ресурс] / А. Я. Парфенов // Эколого- социальные проблемы использования природных ресурсов Западного Казахстана. - 1990. - С. 89-92

ББК 20

Рубрики: экология

Кл.слова (ненормированные):
животновоческое сырье -- сырье -- Скот -- Мясоперерабатывающий комбинат
Аннотация: О промышленных предприятиях Западного Казахстана.
Держатели документа:
ЗКГУ

Парфенов , А.Я. Основные тенденции развития животноводства Уральской области [Электронный ресурс] / А. Я. Парфенов // Эколого- социальные проблемы использования природных ресурсов Западного Казахстана. - 1990.- С.89-92

1.

Парфенов , А.Я. Основные тенденции развития животноводства Уральской области [Электронный ресурс] / А. Я. Парфенов // Эколого- социальные проблемы использования природных ресурсов Западного Казахстана. - 1990.- С.89-92


20
П 18

Парфенов , А. Я.
    Основные тенденции развития животноводства Уральской области [Электронный ресурс] / А. Я. Парфенов // Эколого- социальные проблемы использования природных ресурсов Западного Казахстана. - 1990. - С. 89-92

ББК 20

Рубрики: экология

Кл.слова (ненормированные):
животновоческое сырье -- сырье -- Скот -- Мясоперерабатывающий комбинат
Аннотация: О промышленных предприятиях Западного Казахстана.
Держатели документа:
ЗКГУ

65
С 53

Снасапина, А. С.
    Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы [Электронный ресурс] / А. С. Снасапина // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012. - Б. 56-58

ББК 65

Рубрики: экономика

Кл.слова (ненормированные):
Ақтөбе -- хром -- шахта -- комбинат
Аннотация: Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы.

Снасапина, А.С. Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы [Электронный ресурс] / А. С. Снасапина // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012.- Б.56-58

2.

Снасапина, А.С. Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы [Электронный ресурс] / А. С. Снасапина // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012.- Б.56-58


65
С 53

Снасапина, А. С.
    Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы [Электронный ресурс] / А. С. Снасапина // Жаңа ғасырдағы білім мен ғылым: магистранттардың ғылыми мақалалар жинағы. - 2012. - Б. 56-58

ББК 65

Рубрики: экономика

Кл.слова (ненормированные):
Ақтөбе -- хром -- шахта -- комбинат
Аннотация: Ақтобе облысындағы хром рудасының игерілу тарихы.

81
Х 24

Хасанов, Ғ. Қ.
    Когнитивті метафораның қалыптасу негізі [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // Әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің хабаршысы= Вестник Казахского Национального университета им. Аль-Фараби. - 2014. - Б. 144-148.- (филология сериясы)

ББК 81

Рубрики: тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
когтитивті метафора -- когнитивті әрекет -- концептосфера -- категоризациялау -- лексикалық мағына -- дәстүрлі метафора -- авторлы метафора -- комбинаторлы қатынас -- дүниенің тілдік суреті -- концептуалды сана -- тілдік сана -- ұлттық-мәдени кеңістік -- ақындық таным -- когнитивтік таным
Аннотация: Бұл мақалада семантика ғылымында соңғы кезде ғана қарастырыла бастаған когнитивті метафоралардың қалыптасу негізін зерттеуге арналған. Мақалада когнитивті метафоралар туралы ғалымдардың пікірлері сипатталады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Кайреденова, Г.

Хасанов, Ғ.Қ. Когнитивті метафораның қалыптасу негізі [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // Әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің хабаршысы= Вестник Казахского Национального университета им. Аль-Фараби. - 2014.- Б.144-148.- (филология сериясы)

3.

Хасанов, Ғ.Қ. Когнитивті метафораның қалыптасу негізі [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // Әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің хабаршысы= Вестник Казахского Национального университета им. Аль-Фараби. - 2014.- Б.144-148.- (филология сериясы)


81
Х 24

Хасанов, Ғ. Қ.
    Когнитивті метафораның қалыптасу негізі [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // Әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің хабаршысы= Вестник Казахского Национального университета им. Аль-Фараби. - 2014. - Б. 144-148.- (филология сериясы)

ББК 81

Рубрики: тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
когтитивті метафора -- когнитивті әрекет -- концептосфера -- категоризациялау -- лексикалық мағына -- дәстүрлі метафора -- авторлы метафора -- комбинаторлы қатынас -- дүниенің тілдік суреті -- концептуалды сана -- тілдік сана -- ұлттық-мәдени кеңістік -- ақындық таным -- когнитивтік таным
Аннотация: Бұл мақалада семантика ғылымында соңғы кезде ғана қарастырыла бастаған когнитивті метафоралардың қалыптасу негізін зерттеуге арналған. Мақалада когнитивті метафоралар туралы ғалымдардың пікірлері сипатталады.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Кайреденова, Г.

81
Х 24

Хасанов, Ғ. Қ.
    Когнитивті метафоралардың қолданылу ерекшеліктері [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // БҚМУ хабаршысы. - 2014. - №3. - Б. 132-136

ББК 81

Рубрики: тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
когнитивті метафора -- лексикалық семантика -- лексикалық мағына -- лексикалық синтагматика -- бинармды метафора -- авторлы метафора -- комбинаторлы қатынас -- концептуалды сана -- тілдік сана -- ұлттық- мәдени кеңістік -- ақындық таным -- синтагматикалық қатынас
Аннотация: Бұл мақалада семантика ғылымында соңғы кезде ғана қарастырыла бастаған когнитивті метафоралардың табиғатын зерттеуге арналған.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Кайреденова, Г.

Хасанов, Ғ.Қ. Когнитивті метафоралардың қолданылу ерекшеліктері [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // БҚМУ хабаршысы. - 2014. - №3.- Б.132-136

4.

Хасанов, Ғ.Қ. Когнитивті метафоралардың қолданылу ерекшеліктері [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // БҚМУ хабаршысы. - 2014. - №3.- Б.132-136


81
Х 24

Хасанов, Ғ. Қ.
    Когнитивті метафоралардың қолданылу ерекшеліктері [Текст] / Ғ. Қ. Хасанов // БҚМУ хабаршысы. - 2014. - №3. - Б. 132-136

ББК 81

Рубрики: тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
когнитивті метафора -- лексикалық семантика -- лексикалық мағына -- лексикалық синтагматика -- бинармды метафора -- авторлы метафора -- комбинаторлы қатынас -- концептуалды сана -- тілдік сана -- ұлттық- мәдени кеңістік -- ақындық таным -- синтагматикалық қатынас
Аннотация: Бұл мақалада семантика ғылымында соңғы кезде ғана қарастырыла бастаған когнитивті метафоралардың табиғатын зерттеуге арналған.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ
Доп.точки доступа:
Кайреденова, Г.

34
С 13

Сағындықова, С. С.
    Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным [Текст] / С. С. Сағындықова // «Ұлт көшбасшысы: саяси тәжірибе, Қазақстан мемлекеттілігінің дамуы және қалыптасуындағы сара жолы»атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары=Материалы Международной научно-практической конференции «Лидер нации: политическая практика, феноменология становления и развития казахстанской государственности». - 2014. - Б. 123-126.-27 қараша.

ББК 34

Рубрики: Металлургия

Кл.слова (ненормированные):
түрлі түсті металлургия -- экономикалық жүйе -- индустриялық аймақтар -- өнеркәсібінің даму -- кәсіпорындар -- әндірістік жоспар -- жезқазған комбинаты -- кооперация
Аннотация: Мақала Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

Сағындықова, С.С. Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным [Текст] / С. С. Сағындықова // «Ұлт көшбасшысы: саяси тәжірибе, Қазақстан мемлекеттілігінің дамуы және қалыптасуындағы сара жолы»атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары=Материалы Международной научно-практической конференции «Лидер нации: политическая практика, феноменология становления и развития казахстанской государственности». - 2014.- Б.123-126.-27 қараша.

5.

Сағындықова, С.С. Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным [Текст] / С. С. Сағындықова // «Ұлт көшбасшысы: саяси тәжірибе, Қазақстан мемлекеттілігінің дамуы және қалыптасуындағы сара жолы»атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары=Материалы Международной научно-практической конференции «Лидер нации: политическая практика, феноменология становления и развития казахстанской государственности». - 2014.- Б.123-126.-27 қараша.


34
С 13

Сағындықова, С. С.
    Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным [Текст] / С. С. Сағындықова // «Ұлт көшбасшысы: саяси тәжірибе, Қазақстан мемлекеттілігінің дамуы және қалыптасуындағы сара жолы»атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары=Материалы Международной научно-практической конференции «Лидер нации: политическая практика, феноменология становления и развития казахстанской государственности». - 2014. - Б. 123-126.-27 қараша.

ББК 34

Рубрики: Металлургия

Кл.слова (ненормированные):
түрлі түсті металлургия -- экономикалық жүйе -- индустриялық аймақтар -- өнеркәсібінің даму -- кәсіпорындар -- әндірістік жоспар -- жезқазған комбинаты -- кооперация
Аннотация: Мақала Қазақстандағы түрлі түсті металлургия саласының қалыптасуы және осы бағыттағы кеңестік ұстаным туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ

88.3
К 93

Курмашева, Д. Н.
    Креативное мышление как комбинаторная книга. [Текст] / Д. Н. Курмашева // Материалы международной научно-практической конференции «Цифровые технологии в образовании». - Уральск, 2021. - 22 декабря. - С. 91-93

ББК 88.3

Рубрики: Общая психология

Кл.слова (ненормированные):
креативное мышление -- комбинаторная игра -- общение -- самореализация личности -- информации -- чувственно-образное восприятие
Аннотация: В данной статье рассматриваются креативное мышление, также самореализация личности, комбинаторно - конструирующая игра, так и интеллектуальной информации в различных соотношениях.
Держатели документа:
ЗКУ

Курмашева, Д.Н. Креативное мышление как комбинаторная книга. [Текст] / Д. Н. Курмашева // Материалы международной научно-практической конференции «Цифровые технологии в образовании». - Уральск, 2021. - 22 декабря.- С.91-93

6.

Курмашева, Д.Н. Креативное мышление как комбинаторная книга. [Текст] / Д. Н. Курмашева // Материалы международной научно-практической конференции «Цифровые технологии в образовании». - Уральск, 2021. - 22 декабря.- С.91-93


88.3
К 93

Курмашева, Д. Н.
    Креативное мышление как комбинаторная книга. [Текст] / Д. Н. Курмашева // Материалы международной научно-практической конференции «Цифровые технологии в образовании». - Уральск, 2021. - 22 декабря. - С. 91-93

ББК 88.3

Рубрики: Общая психология

Кл.слова (ненормированные):
креативное мышление -- комбинаторная игра -- общение -- самореализация личности -- информации -- чувственно-образное восприятие
Аннотация: В данной статье рассматриваются креативное мышление, также самореализация личности, комбинаторно - конструирующая игра, так и интеллектуальной информации в различных соотношениях.
Держатели документа:
ЗКУ

22.13
К 20

Капашева, Г. Н.
    Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 227-230

ББК 22.13

Рубрики: Теория чисел

Кл.слова (ненормированные):
Дирихле принципі -- олимпиада есептері -- сандар теориясы -- комбинаторика -- Математикалық олимпиадалар -- математика -- Арифметикалық есептер -- Геометриялық есептер
Аннотация: Дирихле принципі маңызды логикалық әдістердің бірі болып табылады, оның көмегімен арифметикалық есептер ғана емес, сонымен қатар геометриялық мазмұны бар есептер, комбинаторлық есептер де шешіледі.Оны күнделікті өмірде қолдануға болады, ол логикалық ойлауды дамытады. Көптеген олимпиадалық тапсырмалар осы арнайы әдісті қолдана отырып шешіледі. Сондықтан оны өз бетінше немесе сабақтан тыс уақытта зерттеген жөн.
Держатели документа:
ЗКУ

Капашева, Г.Н. Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз.- Б.227-230

7.

Капашева, Г.Н. Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз.- Б.227-230


22.13
К 20

Капашева, Г. Н.
    Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 227-230

ББК 22.13

Рубрики: Теория чисел

Кл.слова (ненормированные):
Дирихле принципі -- олимпиада есептері -- сандар теориясы -- комбинаторика -- Математикалық олимпиадалар -- математика -- Арифметикалық есептер -- Геометриялық есептер
Аннотация: Дирихле принципі маңызды логикалық әдістердің бірі болып табылады, оның көмегімен арифметикалық есептер ғана емес, сонымен қатар геометриялық мазмұны бар есептер, комбинаторлық есептер де шешіледі.Оны күнделікті өмірде қолдануға болады, ол логикалық ойлауды дамытады. Көптеген олимпиадалық тапсырмалар осы арнайы әдісті қолдана отырып шешіледі. Сондықтан оны өз бетінше немесе сабақтан тыс уақытта зерттеген жөн.
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
С 17

Самарбаева, Б. А.
    Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 203-204.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп оқушылар -- математика -- олимпиада -- тәрбие -- Математикалық индукция әдісі -- Диофант теңдеулері -- Комбинаторика -- Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру -- Теңсіздіктерді дәлелдеу
Аннотация: Қазіргі кезде ғылым мен техниканың дамуы әр адамның сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын, ойлау қабілетінің жоғары, шығармашылықпен жұмыс істеуін талап етеді. Оқушылардың математикалық білімін жоғары деңгейде оқыту, яғни тереңдету әр ұстаздың алдындағы міндет. Мұғалім шеберлігінің негізгі көрсеткіштерінің бірі - әдістеме саласындағы ғылыми жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік игеру.
Держатели документа:
ЗКУ

Самарбаева, Б.А. Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022.- Б.203-204.

8.

Самарбаева, Б.А. Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022.- Б.203-204.


22.1
С 17

Самарбаева, Б. А.
    Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 203-204.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп оқушылар -- математика -- олимпиада -- тәрбие -- Математикалық индукция әдісі -- Диофант теңдеулері -- Комбинаторика -- Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру -- Теңсіздіктерді дәлелдеу
Аннотация: Қазіргі кезде ғылым мен техниканың дамуы әр адамның сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын, ойлау қабілетінің жоғары, шығармашылықпен жұмыс істеуін талап етеді. Оқушылардың математикалық білімін жоғары деңгейде оқыту, яғни тереңдету әр ұстаздың алдындағы міндет. Мұғалім шеберлігінің негізгі көрсеткіштерінің бірі - әдістеме саласындағы ғылыми жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік игеру.
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
А 37

Айткалиева, Н. Ш.
    Комбинаториканың қолданылуы [Текст] / Н. Ш. Айткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 20-23.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
математика -- комбинаторика -- ауыстыру -- араластыру -- орналастыру -- Ықтималдық комбинаторика -- Есептік комбинаторика -- Құрылымдық комбинаторика -- Инфинитарлы комбинаторика
Аннотация: Мақалада комбинаториканы өмірде практикалық қолдану мүмкіндігі қарастырылған. Комбинаторика ұғымы қолданылатын адам қызметінің әртүрлі түрлері қарастырылады. Адам көбінесе кейбір заттарды орналастырудың барлық мүмкін әдістерінің санын немесе кейбір әрекеттерді жүзеге асырудың барлық мүмкін әдістерінің санын санауды қажет ететін міндеттермен айналысуы керек. Адам таңдауы керек әртүрлі жолдар немесе опциялар әртүрлі комбинацияларға қосылады. Математиканың комбинаторика деп аталатын бүкіл бөлімі сұрақтарға жауап іздеумен айналысады: бір жағдайда немесе басқа жағдайда қанша комбинация бар.
Держатели документа:
ЗКУ

Айткалиева, Н.Ш. Комбинаториканың қолданылуы [Текст] / Н. Ш. Айткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.20-23.

9.

Айткалиева, Н.Ш. Комбинаториканың қолданылуы [Текст] / Н. Ш. Айткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.20-23.


22.1
А 37

Айткалиева, Н. Ш.
    Комбинаториканың қолданылуы [Текст] / Н. Ш. Айткалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 20-23.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
математика -- комбинаторика -- ауыстыру -- араластыру -- орналастыру -- Ықтималдық комбинаторика -- Есептік комбинаторика -- Құрылымдық комбинаторика -- Инфинитарлы комбинаторика
Аннотация: Мақалада комбинаториканы өмірде практикалық қолдану мүмкіндігі қарастырылған. Комбинаторика ұғымы қолданылатын адам қызметінің әртүрлі түрлері қарастырылады. Адам көбінесе кейбір заттарды орналастырудың барлық мүмкін әдістерінің санын немесе кейбір әрекеттерді жүзеге асырудың барлық мүмкін әдістерінің санын санауды қажет ететін міндеттермен айналысуы керек. Адам таңдауы керек әртүрлі жолдар немесе опциялар әртүрлі комбинацияларға қосылады. Математиканың комбинаторика деп аталатын бүкіл бөлімі сұрақтарға жауап іздеумен айналысады: бір жағдайда немесе басқа жағдайда қанша комбинация бар.
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
И 15

Ибраева, З. Е.
    Анализ ошибок в решении олимпиадных задач по математике [Текст] / З. Е. Ибраева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 276-280.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
олимпиады по математике -- анализ ошибок Ньюмана -- математика -- олимпиадные задачи -- SMA Negeri I Palembang -- алгебра -- комбинаторика -- геометрия -- теория чисел
Аннотация: Целью данного исследования является анализ ошибок учащихся при решении олимпиадных задач по математике. Тест проводился в SMA Negeri I Palembang c участием 40 учащихся. Основными темами являются алгебра, комбинаторика, геометрия и теория чисел. Анализ основан на Анализе ошибок Ньюмана. Результаты показывают, что наиболее распространенные ошибки встречаются в комбинаторике и геометрии. Наиболее распространенными ошибками, анализируемыми с помощью ошибки Ньюмана, являются ошибки понимания и преобразования. Для того, чтобы решить эту проблему, учителям необходимо предлагать различные математические задачи. В результате чего, у учащихся будет больше гибкости в решении задач – в выработке стратегии решения
Держатели документа:
ЗКУ

Ибраева, З.Е. Анализ ошибок в решении олимпиадных задач по математике [Текст] / З. Е. Ибраева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2.- С.276-280.

10.

Ибраева, З.Е. Анализ ошибок в решении олимпиадных задач по математике [Текст] / З. Е. Ибраева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2.- С.276-280.


22.1
И 15

Ибраева, З. Е.
    Анализ ошибок в решении олимпиадных задач по математике [Текст] / З. Е. Ибраева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 276-280.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
олимпиады по математике -- анализ ошибок Ньюмана -- математика -- олимпиадные задачи -- SMA Negeri I Palembang -- алгебра -- комбинаторика -- геометрия -- теория чисел
Аннотация: Целью данного исследования является анализ ошибок учащихся при решении олимпиадных задач по математике. Тест проводился в SMA Negeri I Palembang c участием 40 учащихся. Основными темами являются алгебра, комбинаторика, геометрия и теория чисел. Анализ основан на Анализе ошибок Ньюмана. Результаты показывают, что наиболее распространенные ошибки встречаются в комбинаторике и геометрии. Наиболее распространенными ошибками, анализируемыми с помощью ошибки Ньюмана, являются ошибки понимания и преобразования. Для того, чтобы решить эту проблему, учителям необходимо предлагать различные математические задачи. В результате чего, у учащихся будет больше гибкости в решении задач – в выработке стратегии решения
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 1, Результатов: 10

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц