База данных: Статьи ППС
Страница 1, Результатов: 1
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
22.1
К 12
Кабибуллина, А. Е.
Математика сабақтарында сандық геймификацияны қолданудың артықшықтары мен кемшіліктерін бағалау [Текст] / А. Е. Кабибуллина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 91-94.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Геймификация -- геймизация -- ойын дизайны -- ойын элементтері -- Gamification -- оқушылар -- оқу процесі -- педагог
Аннотация: Бұл зерттеу жұмысы оқушыларды математика сабағына ынталандыру үшін ойын элементтері бар оқыту іс-әрекеттерін қалай пайдалану керек деген сұраққа жауап береді. Зерттеу барысында математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің пікірлері және 7-9 сыныптар арасынан 40 оқушылардың оқу үлгерімі мен сабақтарға деген көзқарастары анықталып, талданды. Нәтижесінде дәстүрлі педагогикалық оқыту іс-әрекеттерменсалыстырғанда геймификацияның балалардың сабақтағы белсенділігін арттырудыжәне танымдық процестерді қалыптастырудағы артықшылығын анық көрсетті. Сонымен бірге, бірқатар кедергілерге қарамастан оқушылардың математикалық сауаттылығын да жетілдіреді.
Держатели документа:
ЗКУ
К 12
Кабибуллина, А. Е.
Математика сабақтарында сандық геймификацияны қолданудың артықшықтары мен кемшіліктерін бағалау [Текст] / А. Е. Кабибуллина // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 91-94.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Геймификация -- геймизация -- ойын дизайны -- ойын элементтері -- Gamification -- оқушылар -- оқу процесі -- педагог
Аннотация: Бұл зерттеу жұмысы оқушыларды математика сабағына ынталандыру үшін ойын элементтері бар оқыту іс-әрекеттерін қалай пайдалану керек деген сұраққа жауап береді. Зерттеу барысында математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің пікірлері және 7-9 сыныптар арасынан 40 оқушылардың оқу үлгерімі мен сабақтарға деген көзқарастары анықталып, талданды. Нәтижесінде дәстүрлі педагогикалық оқыту іс-әрекеттерменсалыстырғанда геймификацияның балалардың сабақтағы белсенділігін арттырудыжәне танымдық процестерді қалыптастырудағы артықшылығын анық көрсетті. Сонымен бірге, бірқатар кедергілерге қарамастан оқушылардың математикалық сауаттылығын да жетілдіреді.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 1, Результатов: 1