Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 1, Результатов: 10

Отмеченные записи: 0

86.2
Н 34

Науанова, К. М.
    Предмет «религиоведение» в преподавании социально-гуманитарных дисциплин. [Электронный ресурс] / К. М. Науанова, Т. Т. Шайхиев // БҚМУ Хабаршысы = Вестник ЗКГУ . - 2011. - №2. - С. 26-31.

ББК 86.2

Кл.слова (ненормированные):
РЕЛИГИОВЕДЕНИЕ -- СОЦИАЛЬНО-ГУМАНИТАРНАЯ ДИСЦИПЛИНА -- ОБРАЗОВАНИЕ -- ПОЛИТОЛОГИЯ -- СОЦИОЛОГИЯ -- ИСТОРИЯ КАЗАХСТАНА
Аннотация: Мақалада «Дінтану» пәнінің студенттерге гуманитарлық білім беру жүйесіндегі алатын орны мен рөлі көрсетіледі және оның пәлсапа, әлеуметтану, саясаттану, Қазақстан тарихы пәндерімен мазмұнды байланысы қарастырылады. Зерттеушілер тарапынан студенттер бойында діни төзімділік пен дінаралық қатынас мәдениетінің қалыптасуындағы «Дінтану» пәнінің рөліне басты назар аударылған.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Шайхиев, Т.Т.

Науанова, К.М. Предмет «религиоведение» в преподавании социально-гуманитарных дисциплин. [Электронный ресурс] / К. М. Науанова, Т. Т. Шайхиев // БҚМУ Хабаршысы = Вестник ЗКГУ . - 2011. - №2.- С.26-31.

1.

Науанова, К.М. Предмет «религиоведение» в преподавании социально-гуманитарных дисциплин. [Электронный ресурс] / К. М. Науанова, Т. Т. Шайхиев // БҚМУ Хабаршысы = Вестник ЗКГУ . - 2011. - №2.- С.26-31.


86.2
Н 34

Науанова, К. М.
    Предмет «религиоведение» в преподавании социально-гуманитарных дисциплин. [Электронный ресурс] / К. М. Науанова, Т. Т. Шайхиев // БҚМУ Хабаршысы = Вестник ЗКГУ . - 2011. - №2. - С. 26-31.

ББК 86.2

Кл.слова (ненормированные):
РЕЛИГИОВЕДЕНИЕ -- СОЦИАЛЬНО-ГУМАНИТАРНАЯ ДИСЦИПЛИНА -- ОБРАЗОВАНИЕ -- ПОЛИТОЛОГИЯ -- СОЦИОЛОГИЯ -- ИСТОРИЯ КАЗАХСТАНА
Аннотация: Мақалада «Дінтану» пәнінің студенттерге гуманитарлық білім беру жүйесіндегі алатын орны мен рөлі көрсетіледі және оның пәлсапа, әлеуметтану, саясаттану, Қазақстан тарихы пәндерімен мазмұнды байланысы қарастырылады. Зерттеушілер тарапынан студенттер бойында діни төзімділік пен дінаралық қатынас мәдениетінің қалыптасуындағы «Дінтану» пәнінің рөліне басты назар аударылған.
Держатели документа:
ЗКГУ
Доп.точки доступа:
Шайхиев, Т.Т.

63
Р 95

Рысбеков, Т. З.
    Жоғары тарих білімінің даму болашағы жайында [Текст] / Т. З. Рысбеков, С. Т. Рысбекова // "Қазақстан Республикасындағы білім мен ғылым интеграциясы: проблемалары мен болашағы" атты Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері. - Тараз, 2011. - 15- желтоқсан. - Б. 339-340

ББК 63

Рубрики: Тарих

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- демократия -- адам құқығы -- төзімділік -- отандық тарих -- зияткерлік деңгейін жетілдіру -- жаңа идеялар -- ойлау креативтігін дамыту
Аннотация: Қазіргі таңда елімізде білім саласының даму болашағы өзекті мәселе екендігі айдан анық. Соның ішінде отандық жоғары тарихи білімнің даму ерекше сипатқа ие болуда. Оның өзіндік себебі бар, өйткені тарихшылардың болмаса сол мамандықта білім алып жатқан студенттердің өмірлік болашағы ғана емес, сонымен қатар ұлттың да болашағы осымен байланысты. Дәлірек айтсақ рыноктық жағдайда қажетсіз деп танылып, біртіндеп жоғалып кету жағдайында тұрған жоқ па? Болмас қоғаммен, мемлекетпен қазіргі экономикамен ұйлесімді қарым-қатынас жасауға қабілетті ме? деген сұрақтар туындауы заңды құбылыс
Доп.точки доступа:
Рысбекова, С.Т.

Рысбеков, Т.З. Жоғары тарих білімінің даму болашағы жайында [Текст] / Т. З. Рысбеков, С. Т. Рысбекова // "Қазақстан Республикасындағы білім мен ғылым интеграциясы: проблемалары мен болашағы" атты Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері. - Тараз, 2011. - 15- желтоқсан.- Б339-340

2.

Рысбеков, Т.З. Жоғары тарих білімінің даму болашағы жайында [Текст] / Т. З. Рысбеков, С. Т. Рысбекова // "Қазақстан Республикасындағы білім мен ғылым интеграциясы: проблемалары мен болашағы" атты Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері. - Тараз, 2011. - 15- желтоқсан.- Б339-340


63
Р 95

Рысбеков, Т. З.
    Жоғары тарих білімінің даму болашағы жайында [Текст] / Т. З. Рысбеков, С. Т. Рысбекова // "Қазақстан Республикасындағы білім мен ғылым интеграциясы: проблемалары мен болашағы" атты Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері. - Тараз, 2011. - 15- желтоқсан. - Б. 339-340

ББК 63

Рубрики: Тарих

Кл.слова (ненормированные):
тарих -- демократия -- адам құқығы -- төзімділік -- отандық тарих -- зияткерлік деңгейін жетілдіру -- жаңа идеялар -- ойлау креативтігін дамыту
Аннотация: Қазіргі таңда елімізде білім саласының даму болашағы өзекті мәселе екендігі айдан анық. Соның ішінде отандық жоғары тарихи білімнің даму ерекше сипатқа ие болуда. Оның өзіндік себебі бар, өйткені тарихшылардың болмаса сол мамандықта білім алып жатқан студенттердің өмірлік болашағы ғана емес, сонымен қатар ұлттың да болашағы осымен байланысты. Дәлірек айтсақ рыноктық жағдайда қажетсіз деп танылып, біртіндеп жоғалып кету жағдайында тұрған жоқ па? Болмас қоғаммен, мемлекетпен қазіргі экономикамен ұйлесімді қарым-қатынас жасауға қабілетті ме? деген сұрақтар туындауы заңды құбылыс
Доп.точки доступа:
Рысбекова, С.Т.

26.8
М 15

Майемер, А. М.
    Батыс Қазақстан облысының демографиялық мәселелері [Электронный ресурс] / А.М. Майемер // Изменения природы, населения и хозяйства Западного Казахстана за период с XVIII по XXI вв. Материалы региональной научно-практической конференции. - 2013. - Б. 53-61

ББК 26.8

Рубрики: География

Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан облысы -- Қазақстан -- демография -- экология
Аннотация: Мақалада Батыс Қазақстан облысының жалпы демографиялық мәселелеріне талдау жасай келе, біз еліміздің ұлттық демографиялық саясатын қалыптастыруға белсене атсалысып, халықты төзімділікке, шыдамдылыққа тәрбиелеп, қо¬ғамдық санаға оң ықпалын тигізеді деп айта аламыз.
Держатели документа:
БҚМУ

Майемер, А.М. Батыс Қазақстан облысының демографиялық мәселелері [Электронный ресурс] / А.М. Майемер // Изменения природы, населения и хозяйства Западного Казахстана за период с XVIII по XXI вв. Материалы региональной научно-практической конференции. - 2013.- Б.53-61

3.

Майемер, А.М. Батыс Қазақстан облысының демографиялық мәселелері [Электронный ресурс] / А.М. Майемер // Изменения природы, населения и хозяйства Западного Казахстана за период с XVIII по XXI вв. Материалы региональной научно-практической конференции. - 2013.- Б.53-61


26.8
М 15

Майемер, А. М.
    Батыс Қазақстан облысының демографиялық мәселелері [Электронный ресурс] / А.М. Майемер // Изменения природы, населения и хозяйства Западного Казахстана за период с XVIII по XXI вв. Материалы региональной научно-практической конференции. - 2013. - Б. 53-61

ББК 26.8

Рубрики: География

Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан облысы -- Қазақстан -- демография -- экология
Аннотация: Мақалада Батыс Қазақстан облысының жалпы демографиялық мәселелеріне талдау жасай келе, біз еліміздің ұлттық демографиялық саясатын қалыптастыруға белсене атсалысып, халықты төзімділікке, шыдамдылыққа тәрбиелеп, қо¬ғамдық санаға оң ықпалын тигізеді деп айта аламыз.
Держатели документа:
БҚМУ

63
Ж 91

Журасова, А.
    Өмірі тәрбие мен біліммен өрнектелген [Текст] / А. Журасова // Өркен . - 2021. - 29 қазан. - №9. - Б. 6

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Кужабергенова Хамида Ихсанқызы -- Ұстаз -- М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті -- доцент -- КСРО тарихы -- СОКП тарихы -- Партиялар тарихы -- Тарих жəне құқық факультеті
Аннотация: Ұстаз мамандығы адамнан терең білімді ғана емес, рухани күш, төзімділік, тіпті батылдықты талап етеді. Ал мұғалімнің тəжірибесі неғұрлым ұзақ болса, соғұрлым ол өзінің сүйікті мамандығына жəне таңдаған жолына адалдығын дəлелдейді. Сондай тəжірибесі мол, Ұстаз деген жоғары жəне асыл атқа лайық адам - тарих ғылымдарының кандидаты, М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің доценті Кужабергенова Хамида Ихсанқызы. Хамида Ихсанқызының өмірбаяны кəсіби, шығармашылық жəне ғылыми өсудің табысты үлгісі бола алады.
Держатели документа:
ЗКУ

Журасова, А. Өмірі тәрбие мен біліммен өрнектелген [Текст] / А. Журасова // Өркен . - 2021. - 29 қазан. - №9.- Б.6

4.

Журасова, А. Өмірі тәрбие мен біліммен өрнектелген [Текст] / А. Журасова // Өркен . - 2021. - 29 қазан. - №9.- Б.6


63
Ж 91

Журасова, А.
    Өмірі тәрбие мен біліммен өрнектелген [Текст] / А. Журасова // Өркен . - 2021. - 29 қазан. - №9. - Б. 6

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Кужабергенова Хамида Ихсанқызы -- Ұстаз -- М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті -- доцент -- КСРО тарихы -- СОКП тарихы -- Партиялар тарихы -- Тарих жəне құқық факультеті
Аннотация: Ұстаз мамандығы адамнан терең білімді ғана емес, рухани күш, төзімділік, тіпті батылдықты талап етеді. Ал мұғалімнің тəжірибесі неғұрлым ұзақ болса, соғұрлым ол өзінің сүйікті мамандығына жəне таңдаған жолына адалдығын дəлелдейді. Сондай тəжірибесі мол, Ұстаз деген жоғары жəне асыл атқа лайық адам - тарих ғылымдарының кандидаты, М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің доценті Кужабергенова Хамида Ихсанқызы. Хамида Ихсанқызының өмірбаяны кəсіби, шығармашылық жəне ғылыми өсудің табысты үлгісі бола алады.
Держатели документа:
ЗКУ

88
М 12

Мақсотова, Т. Т.
    Оқытушылардың психологиялық денсаулығы және оның оқу процесіне әсері [Текст] / Т. Т. Мақсотова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 256-258.

ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Оқытушылар -- психологиялық денсаулығы -- психологиялық денсаулық -- Денсаулық - зор байлық -- ұстаз -- Психикалық денсаулық -- Дұрыс тамақтану -- Физикалық белсенділік -- Өзін-өзі түсінуге деген талпыныс -- Өзін-өзі түсінуге деген талпыныс -- Стресске төзімділік
Аннотация: Мың ғасыр өтсе де ұстаздың аты және «ұстаз» деген ұғым өлген жоқ. Өйткені қай дәуір болмасын, ол қоғамға ұстаздың еңбегі керек-ақ. Тіпті зәру. Әр таңның атысы мен әр күннің батысы өзінің емес, шәкірттерінің қамы үшін қамығып жүретін әрбір ұстаз атаулы жандардың еңбегін ұлы демей не дейміз? Университет оқытушыларына қойылатын талаптың, олардың кəсіби іс-əрекетінен күтілетін нəтиже мазмұнының күрделі екендігі ешкімге құпия емес. Көп жағдайда күнделікті кəсіби қызметін атқару барысында оқытушы өзі жайлы, тіпті, сыр бермегенге дейін денсаулығы жайлы да ұмытады. «Жақсы» ұстаз үшін шəкірттің оқу жетістігі, шығармашылық табысы бірінші кезекке шығады. Бірақта, күнделікті стрессогенді факторлар оқытушылардың дене жəне психологиялық саулығына кері əсерін тигізбей қоймайды. Көзге көріне бермейтін, бірақ адамның алдына қойған мақсатына, көздеген мүддесіне жетуге кері əсерін тигізетін «пихологиялық денсаулық» түсінігіне тереңнен тоқталсам
Держатели документа:
ЗКУ

Мақсотова, Т.Т. Оқытушылардың психологиялық денсаулығы және оның оқу процесіне әсері [Текст] / Т. Т. Мақсотова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1.- Б.256-258.

5.

Мақсотова, Т.Т. Оқытушылардың психологиялық денсаулығы және оның оқу процесіне әсері [Текст] / Т. Т. Мақсотова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1.- Б.256-258.


88
М 12

Мақсотова, Т. Т.
    Оқытушылардың психологиялық денсаулығы және оның оқу процесіне әсері [Текст] / Т. Т. Мақсотова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 256-258.

ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Оқытушылар -- психологиялық денсаулығы -- психологиялық денсаулық -- Денсаулық - зор байлық -- ұстаз -- Психикалық денсаулық -- Дұрыс тамақтану -- Физикалық белсенділік -- Өзін-өзі түсінуге деген талпыныс -- Өзін-өзі түсінуге деген талпыныс -- Стресске төзімділік
Аннотация: Мың ғасыр өтсе де ұстаздың аты және «ұстаз» деген ұғым өлген жоқ. Өйткені қай дәуір болмасын, ол қоғамға ұстаздың еңбегі керек-ақ. Тіпті зәру. Әр таңның атысы мен әр күннің батысы өзінің емес, шәкірттерінің қамы үшін қамығып жүретін әрбір ұстаз атаулы жандардың еңбегін ұлы демей не дейміз? Университет оқытушыларына қойылатын талаптың, олардың кəсіби іс-əрекетінен күтілетін нəтиже мазмұнының күрделі екендігі ешкімге құпия емес. Көп жағдайда күнделікті кəсіби қызметін атқару барысында оқытушы өзі жайлы, тіпті, сыр бермегенге дейін денсаулығы жайлы да ұмытады. «Жақсы» ұстаз үшін шəкірттің оқу жетістігі, шығармашылық табысы бірінші кезекке шығады. Бірақта, күнделікті стрессогенді факторлар оқытушылардың дене жəне психологиялық саулығына кері əсерін тигізбей қоймайды. Көзге көріне бермейтін, бірақ адамның алдына қойған мақсатына, көздеген мүддесіне жетуге кері əсерін тигізетін «пихологиялық денсаулық» түсінігіне тереңнен тоқталсам
Держатели документа:
ЗКУ

74.58
К 12

Кабаева, С. М.
    Жақсы адам ғана ұстаз бола алады... [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022. - Б. 66-68.

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Мұғалім -- Ұстаз -- студент -- Батыс Қазақстан облысы -- Орал қаласы -- М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті -- жаратылыстану география факультеті -- Булатова Қанжан Беймухановна -- Ардагер ұстаз -- куратор -- Блум таксономиясы
Аннотация: Мұғалім мамандық болса, ұстаздық – адам бойындағы ұлы қасиет. Ұстаз мəртебесінің артуы ең алдымен ұстаз деген есімге қаншалықты лайық болуына байланысты. Бүгінгі жаңа дəуірдің, жаңарған білімнің мұғалімге қояр талабының жүгі ауыр, олар үлгі боларлық бар жақсылық атаулының ең биігінен көрінуі тиіс. «Жақсы адам – Алланың нұры» дейді. Жақсылық атаулыны ішкі жан дүниесімен қабылдап, өз бойындағы сезімді, берік қалыптасқан көзқарасты студент бойына дарыта білетін, өз бойындағы жасампаздық пен шығармашылық, өз-өзіне сенімділік пен сабырлылық, табандылық пен төзімділік сияқты мінез-құлық ерекшеліктерімен, сондай-ақ өзгелерге қолдау көрсете білетін, жылы жүрегімен жақсылық сəулесін шашып, мейірім шуағын төгіп тұратын ұстаздың бірі – Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің жаратылыстану – география факультетінде бірнеше жыл ұстаздық қызмет атқарып келе жатқан ұлағатты ұстаз, ардақты ардагер ұстазымыз – Булатова Қанжан Беймухановнамен қызмет бабында жолымыз бір арнада тоғысқан болатынбыз. «Жақсының жақсылығын айт нұры тасысын» демей ме, осындай адаммен кездестірген тағдырға ризашылығымызды білдіреміз.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Құрмекеш, Ә.Д.

Кабаева, С.М. Жақсы адам ғана ұстаз бола алады... [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022.- Б.66-68.

6.

Кабаева, С.М. Жақсы адам ғана ұстаз бола алады... [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022.- Б.66-68.


74.58
К 12

Кабаева, С. М.
    Жақсы адам ғана ұстаз бола алады... [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022. - Б. 66-68.

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Мұғалім -- Ұстаз -- студент -- Батыс Қазақстан облысы -- Орал қаласы -- М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті -- жаратылыстану география факультеті -- Булатова Қанжан Беймухановна -- Ардагер ұстаз -- куратор -- Блум таксономиясы
Аннотация: Мұғалім мамандық болса, ұстаздық – адам бойындағы ұлы қасиет. Ұстаз мəртебесінің артуы ең алдымен ұстаз деген есімге қаншалықты лайық болуына байланысты. Бүгінгі жаңа дəуірдің, жаңарған білімнің мұғалімге қояр талабының жүгі ауыр, олар үлгі боларлық бар жақсылық атаулының ең биігінен көрінуі тиіс. «Жақсы адам – Алланың нұры» дейді. Жақсылық атаулыны ішкі жан дүниесімен қабылдап, өз бойындағы сезімді, берік қалыптасқан көзқарасты студент бойына дарыта білетін, өз бойындағы жасампаздық пен шығармашылық, өз-өзіне сенімділік пен сабырлылық, табандылық пен төзімділік сияқты мінез-құлық ерекшеліктерімен, сондай-ақ өзгелерге қолдау көрсете білетін, жылы жүрегімен жақсылық сəулесін шашып, мейірім шуағын төгіп тұратын ұстаздың бірі – Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің жаратылыстану – география факультетінде бірнеше жыл ұстаздық қызмет атқарып келе жатқан ұлағатты ұстаз, ардақты ардагер ұстазымыз – Булатова Қанжан Беймухановнамен қызмет бабында жолымыз бір арнада тоғысқан болатынбыз. «Жақсының жақсылығын айт нұры тасысын» демей ме, осындай адаммен кездестірген тағдырға ризашылығымызды білдіреміз.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Құрмекеш, Ә.Д.

74.58
Т 82

Тулегенова, С. М.
    Менің университетім – менің қызметтік абыройым [Текст] / С. М. Тулегенова // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022. - Б. 204-205.

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Орал педагогикалық институты -- педагог -- А.С.Пушкин атындағы Батыс Қазақстан гуманитарлық университеті -- Ажгалиев Орынбасар Ажгалиевич -- Тлеужанов Кусым Абдрахманович -- Камкиева Жаннат Сырымовна -- Жунусов Есенгелді Жунусович -- Кобланова Умит Бисеновна -- ұстаздар
Аннотация: Адам баласын мына қамшының сабындай қысқа ғана өмірде талпынысқа жетелейтін, мақсатты айқындауға, батыл да шынайы əрекет етуге, төзімділікке, еңбекқорлыққа үйрететін бірінші ата-ана, екінші ұстаз. Балалық ойдан өрістеп келе жатқан ойды шынайы мақсатқа айналдыратын ол жоғары оқу орны. Айтқалы отырғаным – өз университетім, Орал педагогикалық институты. Менің жоғары оқу орным - менің мақтанышым деп ауыз толтырып айтарлықтай дəрежеде. Алғашында Орал педагогикалық институты болып, педагог кадрлар даярлайтын жоғары оқу орны болды.
Держатели документа:
ЗКУ

Тулегенова, С.М. Менің университетім – менің қызметтік абыройым [Текст] / С. М. Тулегенова // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022.- Б.204-205.

7.

Тулегенова, С.М. Менің университетім – менің қызметтік абыройым [Текст] / С. М. Тулегенова // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022.- Б.204-205.


74.58
Т 82

Тулегенова, С. М.
    Менің университетім – менің қызметтік абыройым [Текст] / С. М. Тулегенова // Ұрпаққа - білім, ұлтқа - қызмет. - 2022. - Б. 204-205.

ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
Орал педагогикалық институты -- педагог -- А.С.Пушкин атындағы Батыс Қазақстан гуманитарлық университеті -- Ажгалиев Орынбасар Ажгалиевич -- Тлеужанов Кусым Абдрахманович -- Камкиева Жаннат Сырымовна -- Жунусов Есенгелді Жунусович -- Кобланова Умит Бисеновна -- ұстаздар
Аннотация: Адам баласын мына қамшының сабындай қысқа ғана өмірде талпынысқа жетелейтін, мақсатты айқындауға, батыл да шынайы əрекет етуге, төзімділікке, еңбекқорлыққа үйрететін бірінші ата-ана, екінші ұстаз. Балалық ойдан өрістеп келе жатқан ойды шынайы мақсатқа айналдыратын ол жоғары оқу орны. Айтқалы отырғаным – өз университетім, Орал педагогикалық институты. Менің жоғары оқу орным - менің мақтанышым деп ауыз толтырып айтарлықтай дəрежеде. Алғашында Орал педагогикалық институты болып, педагог кадрлар даярлайтын жоғары оқу орны болды.
Держатели документа:
ЗКУ

75
С 73


    Спорттық және компьютерлік ойындар алаңына қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптар [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш, Ж. Н. Уалиахметова [и др.] // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 214-217.

ББК 75

Рубрики: Спорт

Кл.слова (ненормированные):
Дене шынықтыру -- спорт -- денсаулық -- спорттық ойындар -- Электростатикалық өріс -- аллергиялық аурулар -- компьютерлік ойындар -- медицина
Аннотация: Денешынықтыру тәрбиесінің негізгі міндеттеріне денсаулықты нығайту функционалдық мүмкіндіктер мен дене бітімі дамуының үйлесімділігін жетілдіру қимыл - қозғалыс дағдыларын бұлшық ет күшін дамыту жылдамдық төзімділік ептіліктің негіздерін құрып жетілдіру еркіндік пен тәртіп саласын дамыту гигиеналық дағдыларға тәрбиелеу т.с.с. жатады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кабаева, С.М.
Құрмекеш, Ә.Д.
Уалиахметова, Ж.Н.
Қарасаева, М.
Есембаева, А.

Спорттық және компьютерлік ойындар алаңына қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптар [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш, Ж. Н. Уалиахметова [и др.] // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан.- Б.214-217.

8.

Спорттық және компьютерлік ойындар алаңына қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптар [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш, Ж. Н. Уалиахметова [и др.] // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан.- Б.214-217.


75
С 73


    Спорттық және компьютерлік ойындар алаңына қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптар [Текст] / С. М. Кабаева, Ә. Д. Құрмекеш, Ж. Н. Уалиахметова [и др.] // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 214-217.

ББК 75

Рубрики: Спорт

Кл.слова (ненормированные):
Дене шынықтыру -- спорт -- денсаулық -- спорттық ойындар -- Электростатикалық өріс -- аллергиялық аурулар -- компьютерлік ойындар -- медицина
Аннотация: Денешынықтыру тәрбиесінің негізгі міндеттеріне денсаулықты нығайту функционалдық мүмкіндіктер мен дене бітімі дамуының үйлесімділігін жетілдіру қимыл - қозғалыс дағдыларын бұлшық ет күшін дамыту жылдамдық төзімділік ептіліктің негіздерін құрып жетілдіру еркіндік пен тәртіп саласын дамыту гигиеналық дағдыларға тәрбиелеу т.с.с. жатады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кабаева, С.М.
Құрмекеш, Ә.Д.
Уалиахметова, Ж.Н.
Қарасаева, М.
Есембаева, А.

74
З-17

Зайнуллин, С. Р.
    Ауылдық жерлерде үйірме жұмыстарын жүргізу кезінде оқушылардың дене қабілеттерін дамыту әдістемесі [Текст] / С. Р. Зайнуллин // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір . - Б. 158-162.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Оқушылар -- дене қабілеттері -- Жақсы денсаулық -- спорт -- велосипед -- коньки -- шаңғы -- лақтыру -- жүзу -- қарғу -- акробатика -- Дене шынықтыру -- оқу бағдарламасы -- Дене тәрбиесі -- тәрбие -- Гимнастика
Аннотация: Оқушылар дене-бітімінің дұрыс дамуы, денсаулығының нығаюы, жұмыс қабілетінің артуы сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына қарсы тұруға ықпал етеді. Жақсы денсаулық -адамның еңбек және қоғамның іс-әрекетке жемісті қатысуының маңызды кепілі. Оқушылардың денсаулығына қамқорлық жасауға біздің қоғамымыз мейлінше мүдделі. Сабақтарда, сабақтан тыс уақытта, спорт секцияларында дене тәрбиесін күн сайын ұйымдастырып, қолайлы жағдайлар жасау қажет.Табиғи қозғалыстың түрлері жүгіру, қарғу, жүзу, лақтыру, шаңғы, коньки, велосипед тебу, акробатика өмірге қажетті дағды және іскерліктерді қалыптастырады. Жас адамдардық денесі түрлі жаттығулар көмегімен ширап, дамиды. Сондықтан күш, жылдамдық, төзімділік, икемділік сияқты адам қабілетін дамыту оқушылардың қозғалтқыш тәжірибесін байытады, дене қозғалысын үйлестіреді. Дене тәрбиесі саласында ырғақ, жеке гигиена, дене шынықтыру мәдениеті, туризм, спорт ерекше орын алады. Дене тәрбиесі ең басты күн тәртібін, яғни, еңбек, демалыс, тамақтану, ұйқы, бос уақыт ырғақтарын дұрыс ұйымдастыруда талап етеді. Күн тәртібін тиімді пайдалану балалардың ақыл-ойы мен дене құрылысының дұрыс дамуына, денсаулығын сақтауға көмектеседі.Күн тәртібін бұзбау міндет. Тәртіп дегеніміз - демалыс, тамақтану, жеке гигиена және күн мен түннің пайдалы сәттерін маңызды, мазмұнды қолдану.
Держатели документа:
ЗКУ

Зайнуллин, С.Р. Ауылдық жерлерде үйірме жұмыстарын жүргізу кезінде оқушылардың дене қабілеттерін дамыту әдістемесі [Текст] / С. Р. Зайнуллин // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір .- Б.158-162.

9.

Зайнуллин, С.Р. Ауылдық жерлерде үйірме жұмыстарын жүргізу кезінде оқушылардың дене қабілеттерін дамыту әдістемесі [Текст] / С. Р. Зайнуллин // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір .- Б.158-162.


74
З-17

Зайнуллин, С. Р.
    Ауылдық жерлерде үйірме жұмыстарын жүргізу кезінде оқушылардың дене қабілеттерін дамыту әдістемесі [Текст] / С. Р. Зайнуллин // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір . - Б. 158-162.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Оқушылар -- дене қабілеттері -- Жақсы денсаулық -- спорт -- велосипед -- коньки -- шаңғы -- лақтыру -- жүзу -- қарғу -- акробатика -- Дене шынықтыру -- оқу бағдарламасы -- Дене тәрбиесі -- тәрбие -- Гимнастика
Аннотация: Оқушылар дене-бітімінің дұрыс дамуы, денсаулығының нығаюы, жұмыс қабілетінің артуы сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына қарсы тұруға ықпал етеді. Жақсы денсаулық -адамның еңбек және қоғамның іс-әрекетке жемісті қатысуының маңызды кепілі. Оқушылардың денсаулығына қамқорлық жасауға біздің қоғамымыз мейлінше мүдделі. Сабақтарда, сабақтан тыс уақытта, спорт секцияларында дене тәрбиесін күн сайын ұйымдастырып, қолайлы жағдайлар жасау қажет.Табиғи қозғалыстың түрлері жүгіру, қарғу, жүзу, лақтыру, шаңғы, коньки, велосипед тебу, акробатика өмірге қажетті дағды және іскерліктерді қалыптастырады. Жас адамдардық денесі түрлі жаттығулар көмегімен ширап, дамиды. Сондықтан күш, жылдамдық, төзімділік, икемділік сияқты адам қабілетін дамыту оқушылардың қозғалтқыш тәжірибесін байытады, дене қозғалысын үйлестіреді. Дене тәрбиесі саласында ырғақ, жеке гигиена, дене шынықтыру мәдениеті, туризм, спорт ерекше орын алады. Дене тәрбиесі ең басты күн тәртібін, яғни, еңбек, демалыс, тамақтану, ұйқы, бос уақыт ырғақтарын дұрыс ұйымдастыруда талап етеді. Күн тәртібін тиімді пайдалану балалардың ақыл-ойы мен дене құрылысының дұрыс дамуына, денсаулығын сақтауға көмектеседі.Күн тәртібін бұзбау міндет. Тәртіп дегеніміз - демалыс, тамақтану, жеке гигиена және күн мен түннің пайдалы сәттерін маңызды, мазмұнды қолдану.
Держатели документа:
ЗКУ

74
М 75

Молдагалиева, М. С.
    Университетте ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларға психологиялық қолдау [Текст] / М. С. Молдагалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 301-304.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім -- ерекше қажеттіліктері бар білім алушылар -- ерекше жағдайлар -- психологиялық қолдау -- Психология -- Жоғары білім беру
Аннотация: Бұл инклюзивті білім беру-бұл ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін оқыту және тәрбиелеу процесі. Мұндай оқыту физикалық, психикалық және басқа да ерекшеліктерге қарамастан жалпы білім беру жүйесіне енгізуді қамтиды. Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың білім беру біліктілігін іске асыру жоғары білім беру орындарының басшылық қағидаты болып табылады. Инклюзивті білім, ең алдымен, адамның сапалы білім алуға негізгі құқығын білдіреді. Жалпы, инклюзивті білім беру ұйымы қоғамның барлық мүшелерін әлеуметтік өмірге тартуға тырысады. Психологиялық қолдау-бұл оқушының оқу процесінде оның қабілеттері мен әлеуметтік дағдыларына сәйкес дамуын, оқуын қамтамасыз ететін арнайы мұғалімнің, оқу орындарында психологтың немесе әлеуметтік мұғалімнің қызметі. Ерекше қажеттіліктері бар студенттерді психологиялық қолдаудың негізгі мақсаты жеке тұлғаны бейімдеудің негізгі компоненттерін жандандыру болып табылады: даму деңгейі стресске төзімділікті қамтамасыз ететін жүйке-психикалық тұрақтылық; өзін-өзі реттеудің өзегі болып табылатын және қызмет жағдайлары мен оның мүмкіндіктерін қабылдаудың жеткіліктілік дәрежесін анықтайтын жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау; айналасындағылар үшін өзіндік маңыздылық сезімін анықтайтын әлеуметтік қолдау сезімі. Отандық зерттеулердің нәтижелері инклюзивті білім беруді іс жүзінде жүзеге асыру көптеген қиындықтарға тап болатынын көрсетеді. Оларға мыналар жатады: қоғам тарапынан қабылданбау, арнайы материалдық-техникалық базаның жеткіліксіз жабдықталуы, сондай-ақ инклюзивті білім берудегі маңызды мәселелердің бірі ретінде жоғары оқу орындарында ерекше қажеттіліктері бар студенттерді психологиялық қолдау процесін бөліп көрсетуге болады. Осылайша, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін ЖОО-да тиімді психологиялық қолдауды ұйымдастыру өзекті мәселелердің бірі болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ

Молдагалиева, М.С. Университетте ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларға психологиялық қолдау [Текст] / М. С. Молдагалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.301-304.

10.

Молдагалиева, М.С. Университетте ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларға психологиялық қолдау [Текст] / М. С. Молдагалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.301-304.


74
М 75

Молдагалиева, М. С.
    Университетте ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларға психологиялық қолдау [Текст] / М. С. Молдагалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 301-304.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім -- ерекше қажеттіліктері бар білім алушылар -- ерекше жағдайлар -- психологиялық қолдау -- Психология -- Жоғары білім беру
Аннотация: Бұл инклюзивті білім беру-бұл ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін оқыту және тәрбиелеу процесі. Мұндай оқыту физикалық, психикалық және басқа да ерекшеліктерге қарамастан жалпы білім беру жүйесіне енгізуді қамтиды. Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың білім беру біліктілігін іске асыру жоғары білім беру орындарының басшылық қағидаты болып табылады. Инклюзивті білім, ең алдымен, адамның сапалы білім алуға негізгі құқығын білдіреді. Жалпы, инклюзивті білім беру ұйымы қоғамның барлық мүшелерін әлеуметтік өмірге тартуға тырысады. Психологиялық қолдау-бұл оқушының оқу процесінде оның қабілеттері мен әлеуметтік дағдыларына сәйкес дамуын, оқуын қамтамасыз ететін арнайы мұғалімнің, оқу орындарында психологтың немесе әлеуметтік мұғалімнің қызметі. Ерекше қажеттіліктері бар студенттерді психологиялық қолдаудың негізгі мақсаты жеке тұлғаны бейімдеудің негізгі компоненттерін жандандыру болып табылады: даму деңгейі стресске төзімділікті қамтамасыз ететін жүйке-психикалық тұрақтылық; өзін-өзі реттеудің өзегі болып табылатын және қызмет жағдайлары мен оның мүмкіндіктерін қабылдаудың жеткіліктілік дәрежесін анықтайтын жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау; айналасындағылар үшін өзіндік маңыздылық сезімін анықтайтын әлеуметтік қолдау сезімі. Отандық зерттеулердің нәтижелері инклюзивті білім беруді іс жүзінде жүзеге асыру көптеген қиындықтарға тап болатынын көрсетеді. Оларға мыналар жатады: қоғам тарапынан қабылданбау, арнайы материалдық-техникалық базаның жеткіліксіз жабдықталуы, сондай-ақ инклюзивті білім берудегі маңызды мәселелердің бірі ретінде жоғары оқу орындарында ерекше қажеттіліктері бар студенттерді психологиялық қолдау процесін бөліп көрсетуге болады. Осылайша, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін ЖОО-да тиімді психологиялық қолдауды ұйымдастыру өзекті мәселелердің бірі болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 1, Результатов: 10

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц