Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 1, Результатов: 3

Отмеченные записи: 0

74
О-57

Омықова, А. Ғ.
    Педагогтың кәсіби өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу жолдары [Текст] / А. Ғ. Омықова // "VIII Махамбет оқулары" атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдыры жинағы, 8 желтоқсан. - 2016. - Б. 179-181

ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
мұғалім -- білім -- педагог -- құқықтары -- міндеттері -- жауапкершілігі
Аннотация: Қазақстанды жаңғырту әрбір азамат бостандығының шарты және жалпы алғанда қоғамдағы тұрақтылық болып табылатын азаматтық қоғамның қалыптасуын көздейді. Азаматтық қоғамның қалыптасуы құндылықтарды жаңғыртпайынша мүмкін еместігін де ескеру керек. Мысалы, мемлекеттік әсіре қамқорлықтан бас тарту қажет. Егер дербес адам әртүрлі жағдайларға байланысты әлеуметтік осал жіктерге жатпайтын болса, адам өз игілігіне өзі жауап беруге тиіс. Жаңа экономикалық, саяси және мәдени салада жеке бостандық, жеке таңдау асыл құндылық болып табылады. Осындай жағдайдың оқушы жастардың еңбекке дайындығын, кәсіптік даярлығының дәрежесіне, мамандыққа бейімделудің кезеңін қысқартуды теңдесі жоқ биіктікке көтеруді талап ететіні айқын көрініс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Омықова, А.Ғ. Педагогтың кәсіби өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу жолдары [Текст] / А. Ғ. Омықова // "VIII Махамбет оқулары" атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдыры жинағы, 8 желтоқсан. - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2016.- Б179-181

1.

Омықова, А.Ғ. Педагогтың кәсіби өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу жолдары [Текст] / А. Ғ. Омықова // "VIII Махамбет оқулары" атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдыры жинағы, 8 желтоқсан. - Орал : М. Өтемісов атындағы БҚМУ РБО, 2016.- Б179-181


74
О-57

Омықова, А. Ғ.
    Педагогтың кәсіби өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу жолдары [Текст] / А. Ғ. Омықова // "VIII Махамбет оқулары" атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдыры жинағы, 8 желтоқсан. - 2016. - Б. 179-181

ББК 74

Рубрики: Білім беру

Кл.слова (ненормированные):
мұғалім -- білім -- педагог -- құқықтары -- міндеттері -- жауапкершілігі
Аннотация: Қазақстанды жаңғырту әрбір азамат бостандығының шарты және жалпы алғанда қоғамдағы тұрақтылық болып табылатын азаматтық қоғамның қалыптасуын көздейді. Азаматтық қоғамның қалыптасуы құндылықтарды жаңғыртпайынша мүмкін еместігін де ескеру керек. Мысалы, мемлекеттік әсіре қамқорлықтан бас тарту қажет. Егер дербес адам әртүрлі жағдайларға байланысты әлеуметтік осал жіктерге жатпайтын болса, адам өз игілігіне өзі жауап беруге тиіс. Жаңа экономикалық, саяси және мәдени салада жеке бостандық, жеке таңдау асыл құндылық болып табылады. Осындай жағдайдың оқушы жастардың еңбекке дайындығын, кәсіптік даярлығының дәрежесіне, мамандыққа бейімделудің кезеңін қысқартуды теңдесі жоқ биіктікке көтеруді талап ететіні айқын көрініс.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

22.3
С 95

Сырым, Ж. С.
    Олимпиада есептерін шешудегі оқушылардың функционалды сауаттылығы [Текст] / Ж. С. Сырым, Г. С. Шуйншкалиева // БҚМУ хабаршысы. - Орал, 2020. - №3. - Б. 47-56

ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
олимпиада -- физика -- функционалды сауаттылық -- математикалық сауаттылық -- ғылыми-жаратылыстану сауаттылығы -- 3-ші ғарыштық жылдамдық -- параболалық жылдамдық -- серіппеде айналатын шар -- резистор -- диод -- линза -- фокус қашықтығы -- теңбүйірлі тікбрышты үшбұрыш -- кескін
Аннотация: Мақалада жалпы білім беретін мектеп оқушыларының физика пәнінен олимпиада тапсырмаларын шешу кезіндегі функционалды сауаттылығының маңызы туралы айтылады. Күрделі олимпиадалық есептерді шешу үшін оқу сауаттылығы, ғылыми- жаратылыстану және математикалық сауаттылықтың қажеттілігі бірнеше мысалдар арқылы түсіндіріледі. Физикалық есептерді шығару әдістемесінің теориялық аспектілері көрсетілген. Төрт күрделі есепті шешудің оқушыға арналған алгоритмі берілген. Оқушыларға есептерді шешуді оқытуда жете түсінікті әдіспен, шығындалған еңбек пен уақытты едәуір мөлшерде қысқартуға мүмкіндік беретін әдіс-тәсілдер үйрету маңызды. Мұнда оқушының іс- әрекеттерінің реті нақты да, айқын көрсетілген. Сондай-ақ, есептер шешіміне толық, жан- жақты талдау жасалған. Мақала республикалық пәндік олимпиаданың бастапқы кезеңдеріне тұңғыш рет қатысушы 9-сынып оқушыларына және оларды олимпиадаға дайындаушы физика пәні мұғалімдеріне арналған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шуйншкалиева, Г.С.

Сырым, Ж.С. Олимпиада есептерін шешудегі оқушылардың функционалды сауаттылығы [Текст] / Ж. С. Сырым, Г. С. Шуйншкалиева // БҚМУ хабаршысы. - Орал, 2020. - №3.- Б.47-56

2.

Сырым, Ж.С. Олимпиада есептерін шешудегі оқушылардың функционалды сауаттылығы [Текст] / Ж. С. Сырым, Г. С. Шуйншкалиева // БҚМУ хабаршысы. - Орал, 2020. - №3.- Б.47-56


22.3
С 95

Сырым, Ж. С.
    Олимпиада есептерін шешудегі оқушылардың функционалды сауаттылығы [Текст] / Ж. С. Сырым, Г. С. Шуйншкалиева // БҚМУ хабаршысы. - Орал, 2020. - №3. - Б. 47-56

ББК 22.3

Рубрики: Физика

Кл.слова (ненормированные):
олимпиада -- физика -- функционалды сауаттылық -- математикалық сауаттылық -- ғылыми-жаратылыстану сауаттылығы -- 3-ші ғарыштық жылдамдық -- параболалық жылдамдық -- серіппеде айналатын шар -- резистор -- диод -- линза -- фокус қашықтығы -- теңбүйірлі тікбрышты үшбұрыш -- кескін
Аннотация: Мақалада жалпы білім беретін мектеп оқушыларының физика пәнінен олимпиада тапсырмаларын шешу кезіндегі функционалды сауаттылығының маңызы туралы айтылады. Күрделі олимпиадалық есептерді шешу үшін оқу сауаттылығы, ғылыми- жаратылыстану және математикалық сауаттылықтың қажеттілігі бірнеше мысалдар арқылы түсіндіріледі. Физикалық есептерді шығару әдістемесінің теориялық аспектілері көрсетілген. Төрт күрделі есепті шешудің оқушыға арналған алгоритмі берілген. Оқушыларға есептерді шешуді оқытуда жете түсінікті әдіспен, шығындалған еңбек пен уақытты едәуір мөлшерде қысқартуға мүмкіндік беретін әдіс-тәсілдер үйрету маңызды. Мұнда оқушының іс- әрекеттерінің реті нақты да, айқын көрсетілген. Сондай-ақ, есептер шешіміне толық, жан- жақты талдау жасалған. Мақала республикалық пәндік олимпиаданың бастапқы кезеңдеріне тұңғыш рет қатысушы 9-сынып оқушыларына және оларды олимпиадаға дайындаушы физика пәні мұғалімдеріне арналған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шуйншкалиева, Г.С.

22.1
К 90

Құлбаева, Г. С.
    Координаталық əдіспен планиметрия есептерін шығаруда жалпы білім беретін мектеп оқушыларының логикалық ойлауын дамыту [Текст] / Г. С. Құлбаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 266-271.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
координаттар -- планиметрия -- математика -- жоғары оқу орындар -- Есептер -- шешу
Аннотация: Мемлекеттік білім стандарттары алға қойылды жəне негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру нəтижелеріне ғана емес, сонымен қатар мектептегі білім беру жүйесіне қойылатын жаңа əлеуметтік талаптар, осыған байланысты оқушылардың əртүрлі əмбебап тəрбиелік іс-əрекетін қалыптастыру үшін қолданылатын əдістер мен технологияларды қайта қарау қажетті шарт болып табылады. Координат əдісі мектепте геометрияны оқытуда қажетті компонент болып табылады. Бұл əдіс мəселені шешу процесін жеңілдетуге жəне курсты қысқартуға мүмкіндік береді, студенттерге ҰБТ тапсыруға, ал болашақта жоғары оқу орындарында математиканы оқуға көмектеседі
Держатели документа:
ЗКУ

Құлбаева, Г.С. Координаталық əдіспен планиметрия есептерін шығаруда жалпы білім беретін мектеп оқушыларының логикалық ойлауын дамыту [Текст] / Г. С. Құлбаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022.- Б.266-271.

3.

Құлбаева, Г.С. Координаталық əдіспен планиметрия есептерін шығаруда жалпы білім беретін мектеп оқушыларының логикалық ойлауын дамыту [Текст] / Г. С. Құлбаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022.- Б.266-271.


22.1
К 90

Құлбаева, Г. С.
    Координаталық əдіспен планиметрия есептерін шығаруда жалпы білім беретін мектеп оқушыларының логикалық ойлауын дамыту [Текст] / Г. С. Құлбаева // Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. - Орал, 2022. - Б. 266-271.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
координаттар -- планиметрия -- математика -- жоғары оқу орындар -- Есептер -- шешу
Аннотация: Мемлекеттік білім стандарттары алға қойылды жəне негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру нəтижелеріне ғана емес, сонымен қатар мектептегі білім беру жүйесіне қойылатын жаңа əлеуметтік талаптар, осыған байланысты оқушылардың əртүрлі əмбебап тəрбиелік іс-əрекетін қалыптастыру үшін қолданылатын əдістер мен технологияларды қайта қарау қажетті шарт болып табылады. Координат əдісі мектепте геометрияны оқытуда қажетті компонент болып табылады. Бұл əдіс мəселені шешу процесін жеңілдетуге жəне курсты қысқартуға мүмкіндік береді, студенттерге ҰБТ тапсыруға, ал болашақта жоғары оқу орындарында математиканы оқуға көмектеседі
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 1, Результатов: 3

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц