Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 1, Результатов: 20

Отмеченные записи: 0

85.12(5Каз)
К 11

Кәрібаева, О. Ш.
    Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - 2012. - №2. - Б. 8-10
ББК 85.12(5Каз)

Рубрики: өнер

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- ою-өрнек -- әдіс -- мата -- шебер -- машина -- композиция -- өрнек -- эскиз -- көрпеше
Аннотация: Бұл мақалада бүгінгі таңда үйде қолданылып жүрген көрпешелерді, жастық, жастықшаларды, орындықтар мен диван қаптамаларын ұлттық ою- өрнектерді мата бетіне жапсырмалау әдісімен түрлендіріп тігуге болатыны туралы жазылған. Бұл әдіс маталардың түстерінің үйлесімділігі мен ою-өрнектердің симметрия заңы сақталуын, жапсырмалауды орындауға арналған мата қиындысы мен негізгі матаның жіптері сәйкес болуын талап етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

Кәрібаева, О.Ш. Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - Алматы : Нұр, 2012. - №2.- Б.8-10

1.

Кәрібаева, О.Ш. Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - Алматы : Нұр, 2012. - №2.- Б.8-10


85.12(5Каз)
К 11

Кәрібаева, О. Ш.
    Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - 2012. - №2. - Б. 8-10
ББК 85.12(5Каз)

Рубрики: өнер

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- ою-өрнек -- әдіс -- мата -- шебер -- машина -- композиция -- өрнек -- эскиз -- көрпеше
Аннотация: Бұл мақалада бүгінгі таңда үйде қолданылып жүрген көрпешелерді, жастық, жастықшаларды, орындықтар мен диван қаптамаларын ұлттық ою- өрнектерді мата бетіне жапсырмалау әдісімен түрлендіріп тігуге болатыны туралы жазылған. Бұл әдіс маталардың түстерінің үйлесімділігі мен ою-өрнектердің симметрия заңы сақталуын, жапсырмалауды орындауға арналған мата қиындысы мен негізгі матаның жіптері сәйкес болуын талап етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

74.268.5
М 91

Мурзағалиева, А. Ж
    Өзара туыс түстер үйлесімділік тобы [Текст] / А.Ж Мурзағалиева // Бейнелеу өнері және музыка,сызу=изобразительное искусство и музыка,черчение. - 2013. - №1. - Б. 6-7
ББК 74.268.5

Рубрики: Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
бейнелеу өнері -- түстану -- түс -- сурет
Аннотация: Бұл мақалада өзара туыс түстер үйлесімділік тобы палитрасымен жұмыс жасай отырып, өзара туыс түстер арқылы адамның мінез-құлқын, көңіл-күйін тани білуді, картина мазмұнын ашу немесе бұйым дизайнымен жұмыс жасау барысында түстер үйлесімділігін дәл таба білуді мысалмен көрсеткен.
Держатели документа:
БҚМУ

Мурзағалиева, А.Ж Өзара туыс түстер үйлесімділік тобы [Текст] / А.Ж Мурзағалиева // Бейнелеу өнері және музыка,сызу=изобразительное искусство и музыка,черчение. - 2013. - №1.- Б.6-7

2.

Мурзағалиева, А.Ж Өзара туыс түстер үйлесімділік тобы [Текст] / А.Ж Мурзағалиева // Бейнелеу өнері және музыка,сызу=изобразительное искусство и музыка,черчение. - 2013. - №1.- Б.6-7


74.268.5
М 91

Мурзағалиева, А. Ж
    Өзара туыс түстер үйлесімділік тобы [Текст] / А.Ж Мурзағалиева // Бейнелеу өнері және музыка,сызу=изобразительное искусство и музыка,черчение. - 2013. - №1. - Б. 6-7
ББК 74.268.5

Рубрики: Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
бейнелеу өнері -- түстану -- түс -- сурет
Аннотация: Бұл мақалада өзара туыс түстер үйлесімділік тобы палитрасымен жұмыс жасай отырып, өзара туыс түстер арқылы адамның мінез-құлқын, көңіл-күйін тани білуді, картина мазмұнын ашу немесе бұйым дизайнымен жұмыс жасау барысында түстер үйлесімділігін дәл таба білуді мысалмен көрсеткен.
Держатели документа:
БҚМУ

85.12(5Каз)
К 11

Кәрібаева, О. Ш.
    Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - 2012. - №2. - Б. 8-10
ББК 85.12(5Каз)

Рубрики: өнер

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- ою-өрнек -- әдіс -- мата -- шебер -- машина -- композиция -- өрнек -- эскиз -- көрпеше
Аннотация: Бұл мақалада бүгінгі таңда үйде қолданылып жүрген көрпешелерді, жастық, жастықшаларды, орындықтар мен диван қаптамаларын ұлттық ою- өрнектерді мата бетіне жапсырмалау әдісімен түрлендіріп тігуге болатыны туралы жазылған. Бұл әдіс маталардың түстерінің үйлесімділігі мен ою-өрнектердің симметрия заңы сақталуын, жапсырмалауды орындауға арналған мата қиындысы мен негізгі матаның жіптері сәйкес болуын талап етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

Кәрібаева, О.Ш. Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - Алматы : Нұр, 2012. - №2.- Б.8-10

3.

Кәрібаева, О.Ш. Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - Алматы : Нұр, 2012. - №2.- Б.8-10


85.12(5Каз)
К 11

Кәрібаева, О. Ш.
    Ұлттық оө-өрнек өнерін сәндік-қолданбалы бұйымдарға тиімді пайдалану әдісі [Текст] / О. Ш. Кәрібаева // Мектептегі технология=Технология в школе. - 2012. - №2. - Б. 8-10
ББК 85.12(5Каз)

Рубрики: өнер

Кл.слова (ненормированные):
ұлттық -- ою-өрнек -- әдіс -- мата -- шебер -- машина -- композиция -- өрнек -- эскиз -- көрпеше
Аннотация: Бұл мақалада бүгінгі таңда үйде қолданылып жүрген көрпешелерді, жастық, жастықшаларды, орындықтар мен диван қаптамаларын ұлттық ою- өрнектерді мата бетіне жапсырмалау әдісімен түрлендіріп тігуге болатыны туралы жазылған. Бұл әдіс маталардың түстерінің үйлесімділігі мен ою-өрнектердің симметрия заңы сақталуын, жапсырмалауды орындауға арналған мата қиындысы мен негізгі матаның жіптері сәйкес болуын талап етеді.
Держатели документа:
БҚМУ

63
А 37

Аймағамбетұлы, Р.
    Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі қазақ қоғамы [Текст] / Р. Аймағамбетұлы // Қазақ тарихы. - 2016. - №3.-сәуір-мамыр. - Б. 9-12.
ББК 63

Рубрики: Тарих.

Кл.слова (ненормированные):
Абай Кунанбаев -- үйлесімділігі -- қоғам -- Ахмет Байтұрсынұлы -- әдеби-көркем шығармалары -- қара сөздер
Аннотация: Мақала Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі үйлесімділігі туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Аймағамбетұлы, Р. Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі қазақ қоғамы [Текст] / Р. Аймағамбетұлы // Қазақ тарихы. - 2016. - №3.-сәуір-мамыр.- Б.9-12.

4.

Аймағамбетұлы, Р. Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі қазақ қоғамы [Текст] / Р. Аймағамбетұлы // Қазақ тарихы. - 2016. - №3.-сәуір-мамыр.- Б.9-12.


63
А 37

Аймағамбетұлы, Р.
    Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі қазақ қоғамы [Текст] / Р. Аймағамбетұлы // Қазақ тарихы. - 2016. - №3.-сәуір-мамыр. - Б. 9-12.
ББК 63

Рубрики: Тарих.

Кл.слова (ненормированные):
Абай Кунанбаев -- үйлесімділігі -- қоғам -- Ахмет Байтұрсынұлы -- әдеби-көркем шығармалары -- қара сөздер
Аннотация: Мақала Абай мен Ахмет үйлесімділігі және қазіргі үйлесімділігі туралы.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

4.
Б 18

Байтілес., Е.
    Төр түліктің төресі түйе баққан табысқа кенеледі. [Текст] / Е. Байтілес. // Егемен Қазақстан. - 2017. - №30. - Б. 6. - 13 ақпан.
ББК 4.

Рубрики: Ауыл шаруашылығы

Кл.слова (ненормированные):
төрт түлік -- түйе -- шұбат -- нарық -- ақмешіт атырабында -- аруана шаруа қожалығы -- емдік қасиет -- шұбат
Аннотация: Маңғаз дала. Маң-маң басқан жануар.Сағым арасындағы жал-жал болған сары құмда сексеуілдің басын отап тұрған сары атан. Сурет қой. Қазақ сахарасы мен түйе түлігінің үйлесімділігі Жаратқан сыйға тартқан бір жарасым секілді көрінеді бізге. Мәңгілік мекенді таппақшы болған Қорқыт бабаның сенімді серігі ойсылқара түлігі еді. Жерұйықты іздеген Асан қайғының ұзақ жолдағы жолдасы Желмаясы-тын. Олай болса, жарықтық түйе жануары түп-тұқияннан бері қазақпен бірге жасасып келе жатыр деп байлам жасауға болатын сияқты.Ендеше, осы түліктің бүгінгі жай-күйі қандай?
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

Байтілес., Е. Төр түліктің төресі түйе баққан табысқа кенеледі. [Текст] / Е. Байтілес. // Егемен Қазақстан. - 2017. - №30.- Б.6. - 13 ақпан.

5.

Байтілес., Е. Төр түліктің төресі түйе баққан табысқа кенеледі. [Текст] / Е. Байтілес. // Егемен Қазақстан. - 2017. - №30.- Б.6. - 13 ақпан.


4.
Б 18

Байтілес., Е.
    Төр түліктің төресі түйе баққан табысқа кенеледі. [Текст] / Е. Байтілес. // Егемен Қазақстан. - 2017. - №30. - Б. 6. - 13 ақпан.
ББК 4.

Рубрики: Ауыл шаруашылығы

Кл.слова (ненормированные):
төрт түлік -- түйе -- шұбат -- нарық -- ақмешіт атырабында -- аруана шаруа қожалығы -- емдік қасиет -- шұбат
Аннотация: Маңғаз дала. Маң-маң басқан жануар.Сағым арасындағы жал-жал болған сары құмда сексеуілдің басын отап тұрған сары атан. Сурет қой. Қазақ сахарасы мен түйе түлігінің үйлесімділігі Жаратқан сыйға тартқан бір жарасым секілді көрінеді бізге. Мәңгілік мекенді таппақшы болған Қорқыт бабаның сенімді серігі ойсылқара түлігі еді. Жерұйықты іздеген Асан қайғының ұзақ жолдағы жолдасы Желмаясы-тын. Олай болса, жарықтық түйе жануары түп-тұқияннан бері қазақпен бірге жасасып келе жатыр деп байлам жасауға болатын сияқты.Ендеше, осы түліктің бүгінгі жай-күйі қандай?
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚМУ.

74
Ш 64

Ширинбаева, Г. К.
    Рухани-адамгершілік білім беру аспектісінде әлеуметтік педагогтің кәсіби бағдар беру жұмысы [Текст] / Г. К. Ширинбаева, А. Махитова // Әлеуметтік және өзін-өзі тану педагогикасы. - 2019. - №5-6. - Б. 3-4
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
рухани адамгершілік -- әлеуметтік педагог -- кәсіби бағдар -- өзін-өзі тану -- мәдени сәйкестілік қағидаты -- позитивтік қағидаты
Аннотация: "Өзін-өзі тану" рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы Сара Назарбаеваның: "Тұлғаны жеке қасиеттері мен сапалардың үйлесімділігі деп қарастыру қате. Әрбір жекелеген сапаны тұлға аспектісінде тұтасымен қарастыру қажет", - деген пікіріне мән берсек, кәсіби бағдар беру жұмысы оқушының өзі ішкі әлеуетіне сәйкес зияткерлік және рухани адамгершілік жетілуіндегі ең ұзақ әлеуметтік -педагогикалық үдеріс
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Махитова, А.

Ширинбаева, Г.К. Рухани-адамгершілік білім беру аспектісінде әлеуметтік педагогтің кәсіби бағдар беру жұмысы [Текст] / Г. К. Ширинбаева, А. Махитова // Әлеуметтік және өзін-өзі тану педагогикасы. - 2019. - №5-6.- Б.3-4

6.

Ширинбаева, Г.К. Рухани-адамгершілік білім беру аспектісінде әлеуметтік педагогтің кәсіби бағдар беру жұмысы [Текст] / Г. К. Ширинбаева, А. Махитова // Әлеуметтік және өзін-өзі тану педагогикасы. - 2019. - №5-6.- Б.3-4


74
Ш 64

Ширинбаева, Г. К.
    Рухани-адамгершілік білім беру аспектісінде әлеуметтік педагогтің кәсіби бағдар беру жұмысы [Текст] / Г. К. Ширинбаева, А. Махитова // Әлеуметтік және өзін-өзі тану педагогикасы. - 2019. - №5-6. - Б. 3-4
ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
рухани адамгершілік -- әлеуметтік педагог -- кәсіби бағдар -- өзін-өзі тану -- мәдени сәйкестілік қағидаты -- позитивтік қағидаты
Аннотация: "Өзін-өзі тану" рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы Сара Назарбаеваның: "Тұлғаны жеке қасиеттері мен сапалардың үйлесімділігі деп қарастыру қате. Әрбір жекелеген сапаны тұлға аспектісінде тұтасымен қарастыру қажет", - деген пікіріне мән берсек, кәсіби бағдар беру жұмысы оқушының өзі ішкі әлеуетіне сәйкес зияткерлік және рухани адамгершілік жетілуіндегі ең ұзақ әлеуметтік -педагогикалық үдеріс
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Махитова, А.

63.3 (5Каз)
Ж 27

Жанұзақ , Ә.
    Мәңгі елдің ұлттық үйлесімділігі [Текст] / Ә. Жанұзақ // Ақиқат. - 2019. - №6. - Б. 17-23
ББК 63.3 (5Каз)

Рубрики: История Казахстана

Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық үйлесімділік -- Күлтегін мен Тоныкөк -- Мәңгі ел -- Орта Азия -- Қытай мен Ресей -- одақ құру -- алашордалықтар -- Түркістан Республикасы -- жер көлемі -- кеңес одағы
Аннотация: Біздің дәуірімізге дейінгі VIII ғасырда Күлтегін мен Тоныкөктің кезінде пайда болып, он үш ғасыр бойы мүлдем ұмыт қалған Мәңгі Ел идеясын іске асыру Ұлы түрк қағанаттарының мұрагері Тәуелсіз Қазақстан мен Түрік республикаларының міндеті
Держатели документа:
БҚМУ

Жанұзақ , Ә. Мәңгі елдің ұлттық үйлесімділігі [Текст] / Ә. Жанұзақ // Ақиқат. - 2019. - №6.- Б.17-23

7.

Жанұзақ , Ә. Мәңгі елдің ұлттық үйлесімділігі [Текст] / Ә. Жанұзақ // Ақиқат. - 2019. - №6.- Б.17-23


63.3 (5Каз)
Ж 27

Жанұзақ , Ә.
    Мәңгі елдің ұлттық үйлесімділігі [Текст] / Ә. Жанұзақ // Ақиқат. - 2019. - №6. - Б. 17-23
ББК 63.3 (5Каз)

Рубрики: История Казахстана

Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық үйлесімділік -- Күлтегін мен Тоныкөк -- Мәңгі ел -- Орта Азия -- Қытай мен Ресей -- одақ құру -- алашордалықтар -- Түркістан Республикасы -- жер көлемі -- кеңес одағы
Аннотация: Біздің дәуірімізге дейінгі VIII ғасырда Күлтегін мен Тоныкөктің кезінде пайда болып, он үш ғасыр бойы мүлдем ұмыт қалған Мәңгі Ел идеясын іске асыру Ұлы түрк қағанаттарының мұрагері Тәуелсіз Қазақстан мен Түрік республикаларының міндеті
Держатели документа:
БҚМУ

85.128
Е 85

Есмурзаева, М.
    Интерьердегі натюрморт [Текст] / М. Есмурзаева // Бейнелеу өнері, еңбекке баулу және сызу. - 2014. - №3. - Б. 14-15
ББК 85.128

Рубрики: Интерьер

Кл.слова (ненормированные):
интерьер -- натюрморт -- түс -- сурет -- зат -- бейнелеу
Аннотация: Интерьер дегеніміз -ғимараттың ішкі көрінісі. Затты кеңістікте бейнелеу үшін жақындағы заттар анық, ал алыстағы заттар солғын бейнеленуі қажет. Мақала интерьердегі натюрморт, яғни бөлме ішін бейнелеудегі бояулар үйлесімділігі туралы.
Держатели документа:
БҚМУ

Есмурзаева, М. Интерьердегі натюрморт [Текст] / М. Есмурзаева // Бейнелеу өнері, еңбекке баулу және сызу. - 2014. - №3.- Б.14-15

8.

Есмурзаева, М. Интерьердегі натюрморт [Текст] / М. Есмурзаева // Бейнелеу өнері, еңбекке баулу және сызу. - 2014. - №3.- Б.14-15


85.128
Е 85

Есмурзаева, М.
    Интерьердегі натюрморт [Текст] / М. Есмурзаева // Бейнелеу өнері, еңбекке баулу және сызу. - 2014. - №3. - Б. 14-15
ББК 85.128

Рубрики: Интерьер

Кл.слова (ненормированные):
интерьер -- натюрморт -- түс -- сурет -- зат -- бейнелеу
Аннотация: Интерьер дегеніміз -ғимараттың ішкі көрінісі. Затты кеңістікте бейнелеу үшін жақындағы заттар анық, ал алыстағы заттар солғын бейнеленуі қажет. Мақала интерьердегі натюрморт, яғни бөлме ішін бейнелеудегі бояулар үйлесімділігі туралы.
Держатели документа:
БҚМУ

37.248
Т 11

Тұрғанбаева, Қ. Т.
    Төрт құлақты гүл тоқу [Текст] / Қ. Т. Тұрғанбаева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8. - Б. 22
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
гүл -- тоқу -- өнер -- қолөнер -- жіп -- ілмек
Аннотация: Тоқу -қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер түрінің бірі. Бұл өнермен айналысқанда адам түрлі түсті бояулар әлемінің үйлесімділігін , сән үлгілерін, тоқу әдістерін, шеберлігін, ой-өрісін жетілдіріп дамытады. Тоқу барысында ең маңызды мәселе жіп пен ілмек бізге назар аудару керек. Бүгінгі мақала төрт құлақты гүл тоқу технологиясымен танысамыз.
Держатели документа:
БҚМУ

Тұрғанбаева, Қ.Т. Төрт құлақты гүл тоқу [Текст] / Қ. Т. Тұрғанбаева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8.- Б.22

9.

Тұрғанбаева, Қ.Т. Төрт құлақты гүл тоқу [Текст] / Қ. Т. Тұрғанбаева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8.- Б.22


37.248
Т 11

Тұрғанбаева, Қ. Т.
    Төрт құлақты гүл тоқу [Текст] / Қ. Т. Тұрғанбаева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8. - Б. 22
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
гүл -- тоқу -- өнер -- қолөнер -- жіп -- ілмек
Аннотация: Тоқу -қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер түрінің бірі. Бұл өнермен айналысқанда адам түрлі түсті бояулар әлемінің үйлесімділігін , сән үлгілерін, тоқу әдістерін, шеберлігін, ой-өрісін жетілдіріп дамытады. Тоқу барысында ең маңызды мәселе жіп пен ілмек бізге назар аудару керек. Бүгінгі мақала төрт құлақты гүл тоқу технологиясымен танысамыз.
Держатели документа:
БҚМУ

37.248
У 56

Умуталиева, Э. М.
    Кестедегі ою-өрнек, түс үйлесімділігі [Текст] / Э. М. Умуталиева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8. - Б. 21-22
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
кесте -- ою-өрнек -- қолөнер -- бейне -- мүйіз -- бұйым -- өрнек -- шебер
Аннотация: Ою-өрнек ісі тым ерте заманнан бастап қолөнерінің барлық түріне бірдей ортақ әсемдеп әшекейлеудің негізі болып табылады. Ою деген сөзбен өрнек деген сөздің мағынасы бір. Бұл сөздің ұғымында бір нәрсені ойып, кесіп алып жасау немесе екі затты оя кесіп қиюластырып жасау, бір нәрсенің бетіне ойып бедер түсіру деген мағынаны білдіреді. Мақалада ою-өрнек түрлерімен таныстыру арқылы өрнек салу жолдарымен шеберліктерін ұштау.
Держатели документа:
БҚМУ

Умуталиева, Э.М. Кестедегі ою-өрнек, түс үйлесімділігі [Текст] / Э. М. Умуталиева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8.- Б.21-22

10.

Умуталиева, Э.М. Кестедегі ою-өрнек, түс үйлесімділігі [Текст] / Э. М. Умуталиева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8.- Б.21-22


37.248
У 56

Умуталиева, Э. М.
    Кестедегі ою-өрнек, түс үйлесімділігі [Текст] / Э. М. Умуталиева // Мектептегі технология = Технология в школе. - 2014. - №8. - Б. 21-22
ББК 37.248

Рубрики: Қолөнер

Кл.слова (ненормированные):
кесте -- ою-өрнек -- қолөнер -- бейне -- мүйіз -- бұйым -- өрнек -- шебер
Аннотация: Ою-өрнек ісі тым ерте заманнан бастап қолөнерінің барлық түріне бірдей ортақ әсемдеп әшекейлеудің негізі болып табылады. Ою деген сөзбен өрнек деген сөздің мағынасы бір. Бұл сөздің ұғымында бір нәрсені ойып, кесіп алып жасау немесе екі затты оя кесіп қиюластырып жасау, бір нәрсенің бетіне ойып бедер түсіру деген мағынаны білдіреді. Мақалада ою-өрнек түрлерімен таныстыру арқылы өрнек салу жолдарымен шеберліктерін ұштау.
Держатели документа:
БҚМУ

Страница 1, Результатов: 20

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц