База данных: Статьи ППС
Страница 1, Результатов: 9
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
74
Б 12
Байғалиева, К.
Математик жас маман ұбт-ға дайындауда [Текст] / К. Байғалиева // Ел және мұғалім. - 2022. - №3.-9 ақпан. - Б. 8
ББК 74
Рубрики: білім беру
Кл.слова (ненормированные):
бқо -- м.өтемісов атындағы бқу -- физика-математика факультеті -- педагог-модератор -- Нұрсұлтан жәнібек -- kahoot -- quiz бағдарламасы -- энергетика және байланыс университеті -- спорттық бағдарлау -- студенттік декан
Аннотация: Мақалада М.Өтемісов атындағы БҚУ,физика-математика факультетін жас маман Нұрсұлтан Жәнібектен алынған сұхбат туралы баяндалады.
Держатели документа:
БҚУ
Б 12
Байғалиева, К.
Математик жас маман ұбт-ға дайындауда [Текст] / К. Байғалиева // Ел және мұғалім. - 2022. - №3.-9 ақпан. - Б. 8
Рубрики: білім беру
Кл.слова (ненормированные):
бқо -- м.өтемісов атындағы бқу -- физика-математика факультеті -- педагог-модератор -- Нұрсұлтан жәнібек -- kahoot -- quiz бағдарламасы -- энергетика және байланыс университеті -- спорттық бағдарлау -- студенттік декан
Аннотация: Мақалада М.Өтемісов атындағы БҚУ,физика-математика факультетін жас маман Нұрсұлтан Жәнібектен алынған сұхбат туралы баяндалады.
Держатели документа:
БҚУ
2.

Подробнее
74.58
К 94
Куспанова, А. Ж.
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер қоржыны [Текст] / А. Ж. Куспанова // Өркен. - 2024. - 31 қаңтар. - №1. - Б. 4.
ББК 74.58
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
білім -- Студент -- Кейс-стади -- білім алушылар -- Кинометафора -- логикалық ойлау -- Рөлдік ойындар -- білім жүйесі -- Googl test -- Kahoot -- педагог
Аннотация: Бүгінгі күні білім алушының қызығушылығын, ойлау қабілетін, ізденушілігін дамытып, жалпы қоғамға бейім құзыретті мамандарды дайындауда түрлі əдіс-тəсілдерді тиімді қолданғанымыз жөн. Студент білімді дайын күйінде тек оқытушы түсіндірмесінен ғана алмауы үшін оқытуды білім алушының жеке тұлғасына бағыттау, ал оқыту əдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу заман талабы болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ
К 94
Куспанова, А. Ж.
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер қоржыны [Текст] / А. Ж. Куспанова // Өркен. - 2024. - 31 қаңтар. - №1. - Б. 4.
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
білім -- Студент -- Кейс-стади -- білім алушылар -- Кинометафора -- логикалық ойлау -- Рөлдік ойындар -- білім жүйесі -- Googl test -- Kahoot -- педагог
Аннотация: Бүгінгі күні білім алушының қызығушылығын, ойлау қабілетін, ізденушілігін дамытып, жалпы қоғамға бейім құзыретті мамандарды дайындауда түрлі əдіс-тəсілдерді тиімді қолданғанымыз жөн. Студент білімді дайын күйінде тек оқытушы түсіндірмесінен ғана алмауы үшін оқытуды білім алушының жеке тұлғасына бағыттау, ал оқыту əдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу заман талабы болып табылады.
Держатели документа:
ЗКУ
3.

Подробнее
74
Д 71
Дошева, Г. А.
Онлайн білім беру платформаларын қолданудың ерекшеліктері [Текст] / Г. А. Дошева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 51-54.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық технология -- аралас оқыту -- онлайн білім беру платформалары -- білім беру -- Nearpod -- оқытушылар -- Silver -- Gold -- Platina -- Kahoot! программасы -- Flashcards -- Test yourself -- Udemy оқыту платформасы
Аннотация: Мақалада білім беру саласындағы цифрлық технологияларға, әртүрлі әдіс- тәсілдерге, аралас оқыту форматтарына шолу жасалынған. Білім берудің онлайн платформалары, олардың түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ
Д 71
Дошева, Г. А.
Онлайн білім беру платформаларын қолданудың ерекшеліктері [Текст] / Г. А. Дошева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 51-54.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық технология -- аралас оқыту -- онлайн білім беру платформалары -- білім беру -- Nearpod -- оқытушылар -- Silver -- Gold -- Platina -- Kahoot! программасы -- Flashcards -- Test yourself -- Udemy оқыту платформасы
Аннотация: Мақалада білім беру саласындағы цифрлық технологияларға, әртүрлі әдіс- тәсілдерге, аралас оқыту форматтарына шолу жасалынған. Білім берудің онлайн платформалары, олардың түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ
4.

Подробнее
74
K72
Kondudayeva, D.
The analyze of using digital resources in teaching grammar in english lessons in secondary school [Текст] / D. Kondudayeva // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - Р. 110-112.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
digital recources -- result -- technology -- kahoot -- wordwall -- canva -- telegram -- Instagram -- Social network -- grammar -- teahing
Аннотация: This study delves into the efficacy and implications of integrating digital resources into the teaching of grammar in secondary school English classrooms. In this article are given some effective digital resources which were used in the 5th and the 6th grades
Держатели документа:
ЗКУ
K72
Kondudayeva, D.
The analyze of using digital resources in teaching grammar in english lessons in secondary school [Текст] / D. Kondudayeva // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - Р. 110-112.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
digital recources -- result -- technology -- kahoot -- wordwall -- canva -- telegram -- Instagram -- Social network -- grammar -- teahing
Аннотация: This study delves into the efficacy and implications of integrating digital resources into the teaching of grammar in secondary school English classrooms. In this article are given some effective digital resources which were used in the 5th and the 6th grades
Держатели документа:
ЗКУ
5.

Подробнее
74
С 14
Сайфулланова, Д. Е.
Қазіргі цифрлық қосымшаларды бастауыш сынып сабақтарында қолдану тиімділігі [Текст] / Д. Е. Сайфулланова, Ж. Б. Жәмиғұлова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 153-154.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Инновация -- ғаламтор -- смартфон -- платформа -- ұлттық құндылық -- миссия -- IT саласы
Аннотация: Бұл мақалада біз қазіргі жасөспірімдердің басты проблемаларын шешу жолдарын ұсынуға тырыстық. «Learning Apps», «Kahoot», «Додокаэдр» цифрлық қосымшалары, әдістерімен қандай жұмыстар жүргізгеніміз жайында айттық
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Жәмиғұлова, Ж.Б.
С 14
Сайфулланова, Д. Е.
Қазіргі цифрлық қосымшаларды бастауыш сынып сабақтарында қолдану тиімділігі [Текст] / Д. Е. Сайфулланова, Ж. Б. Жәмиғұлова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 153-154.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Инновация -- ғаламтор -- смартфон -- платформа -- ұлттық құндылық -- миссия -- IT саласы
Аннотация: Бұл мақалада біз қазіргі жасөспірімдердің басты проблемаларын шешу жолдарын ұсынуға тырыстық. «Learning Apps», «Kahoot», «Додокаэдр» цифрлық қосымшалары, әдістерімен қандай жұмыстар жүргізгеніміз жайында айттық
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Жәмиғұлова, Ж.Б.
6.

Подробнее
74
Х 17
Халдеева, А. А.
Использование цифровых образовательных ресурсов на уроке истории [Текст] / А. А. Халдеева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 210-212.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
информационные и компьютерные технологии -- сервис «Kahut» -- платформа Learnis -- Квест-комнаты -- история -- цифровые образовательные ресурсы -- Интернет -- Компьютеры -- смартфоны -- Kahoot -- сервис для создания опросов, викторин и тестов
Аннотация: Актуальность является в том, что использование в учебном процессе информационно- коммуникационные технологии на уроке истории является важной составляющей не только процесса конкретизации изучаемого материала, но и усвоение его более образно и глубоко
Держатели документа:
ЗКУ
Х 17
Халдеева, А. А.
Использование цифровых образовательных ресурсов на уроке истории [Текст] / А. А. Халдеева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 210-212.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
информационные и компьютерные технологии -- сервис «Kahut» -- платформа Learnis -- Квест-комнаты -- история -- цифровые образовательные ресурсы -- Интернет -- Компьютеры -- смартфоны -- Kahoot -- сервис для создания опросов, викторин и тестов
Аннотация: Актуальность является в том, что использование в учебном процессе информационно- коммуникационные технологии на уроке истории является важной составляющей не только процесса конкретизации изучаемого материала, но и усвоение его более образно и глубоко
Держатели документа:
ЗКУ
7.

Подробнее
74
Б 28
Батаргалиева, Н. И.
Применение цифровых образовательных ресурсов на уроках английского языка с целью повышения мотивации к изучению предмета [Текст] / Н. И. Батаргалиева, И. Г. Калентьева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 233-237.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Цифровые технологии -- образовательная платформа -- национальные образовательные ресурсы -- школа -- Kahoot -- Online Test Pad -- Ментальные карты -- LearningApps.org -- Padlet -- LECTA
Аннотация: Использование цифровых образовательных ресурсов в преподавании английского языка является одним из важнейших аспектов совершенствования и оптимизации учебного процесса, обогащения арсенала методических средств и приемов, позволяющих разнообразить формы работы и сделать урок интересным и запоминающимся для учащихся. Необходимым условием качественного современного образования сегодня является гармоничное сочетание традиционного обучения с использованием передовых технологий. Образовательные цифровые технологии открывают принципиально новые методические подходы в системе общего образования, ведь использование мультимедийной наглядности на уроках помогает и учителю в преподавании предмета и ученику в освоении предмета. Использование мультимедиа позволяет учащемуся самому решать, как изучать материалы, как применять интерактивные возможности приложения, и как реализовать совместную работу со своими одноклассниками. Таким образом, учащийся становится активным участником образовательного процесса. Использование качественных мультимедиа-средств позволяет сделать процесс обучения гибким по отношению к социальным и культурным различиям между учащимися, их индивидуальным стилям и темпам обучения, их интересам.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Калентьева, И.Г.
Б 28
Батаргалиева, Н. И.
Применение цифровых образовательных ресурсов на уроках английского языка с целью повышения мотивации к изучению предмета [Текст] / Н. И. Батаргалиева, И. Г. Калентьева // Сборник республиканской научно-методической конференции среди организаций образования Республики Казахстан «Тренды в образовании». - Уральск, 2024. - Т.2. - С. 233-237.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Цифровые технологии -- образовательная платформа -- национальные образовательные ресурсы -- школа -- Kahoot -- Online Test Pad -- Ментальные карты -- LearningApps.org -- Padlet -- LECTA
Аннотация: Использование цифровых образовательных ресурсов в преподавании английского языка является одним из важнейших аспектов совершенствования и оптимизации учебного процесса, обогащения арсенала методических средств и приемов, позволяющих разнообразить формы работы и сделать урок интересным и запоминающимся для учащихся. Необходимым условием качественного современного образования сегодня является гармоничное сочетание традиционного обучения с использованием передовых технологий. Образовательные цифровые технологии открывают принципиально новые методические подходы в системе общего образования, ведь использование мультимедийной наглядности на уроках помогает и учителю в преподавании предмета и ученику в освоении предмета. Использование мультимедиа позволяет учащемуся самому решать, как изучать материалы, как применять интерактивные возможности приложения, и как реализовать совместную работу со своими одноклассниками. Таким образом, учащийся становится активным участником образовательного процесса. Использование качественных мультимедиа-средств позволяет сделать процесс обучения гибким по отношению к социальным и культурным различиям между учащимися, их индивидуальным стилям и темпам обучения, их интересам.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Калентьева, И.Г.
8.

Подробнее
74
К 97
Кыдырбаева, М. С.
Арнайы пәндер бойынша сабақ берудегі жаңа инновациялық әдістер мен элементтер [Текст] / М. С. Кыдырбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 262-267.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
білім беру -- инновациялық әдістер -- жаңа технологиялар -- wordwall -- flippity бағдарламалары -- Инновациялық тәсілдер -- Bridge in -- Outcomes -- Pre-Assessment -- Kahoot -- интерактивтілік ойыны
Аннотация: Қазіргі білім беру саласындағы өзекті мәселелердің бірі-жаңа технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдері жайлы жазылған. Сабақта инновациялық технологияларды, соның ішінде миға шабуыл, сыни тұрғыдан ойлау, саралау және wordwall, flippity бағдарламаларын пайдаланудың тиімділігі қарастырдым. Әр педагогикалық технологияның тиімді жақтарын бөліп алу, қолдана оқыту арқылы пәнге қызығушылығын арттыру жолдарын анықтау. Инновациялық тәсілдер қолдану арқылы студенттің шығармашылық қабілетін дамытуын анықтау. Студенттердің өз бетінше жұмыс істеу, іздену дағдыларын қалыптастыру. Жаңа әдістерді қолдана отырып жас жеткіншектердің интеллектілік, шығармашылық ойлауын дамыту, қазіргі заман талабына сай экономикалық көзқарастары мен белсенділігін қалыптастыра отырып, кәсіпкерлікке баулу, өз бетінше білім алу және еңбек ету дағдыларына негіз салу болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ
К 97
Кыдырбаева, М. С.
Арнайы пәндер бойынша сабақ берудегі жаңа инновациялық әдістер мен элементтер [Текст] / М. С. Кыдырбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 262-267.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
білім беру -- инновациялық әдістер -- жаңа технологиялар -- wordwall -- flippity бағдарламалары -- Инновациялық тәсілдер -- Bridge in -- Outcomes -- Pre-Assessment -- Kahoot -- интерактивтілік ойыны
Аннотация: Қазіргі білім беру саласындағы өзекті мәселелердің бірі-жаңа технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдері жайлы жазылған. Сабақта инновациялық технологияларды, соның ішінде миға шабуыл, сыни тұрғыдан ойлау, саралау және wordwall, flippity бағдарламаларын пайдаланудың тиімділігі қарастырдым. Әр педагогикалық технологияның тиімді жақтарын бөліп алу, қолдана оқыту арқылы пәнге қызығушылығын арттыру жолдарын анықтау. Инновациялық тәсілдер қолдану арқылы студенттің шығармашылық қабілетін дамытуын анықтау. Студенттердің өз бетінше жұмыс істеу, іздену дағдыларын қалыптастыру. Жаңа әдістерді қолдана отырып жас жеткіншектердің интеллектілік, шығармашылық ойлауын дамыту, қазіргі заман талабына сай экономикалық көзқарастары мен белсенділігін қалыптастыра отырып, кәсіпкерлікке баулу, өз бетінше білім алу және еңбек ету дағдыларына негіз салу болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ
9.

Подробнее
32.81
Д 71
Дошева, Г. А.
Деректер қоймасы кестесін анықтау және манипуляциялау командалары [Текст] / Г. А. Дошева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 375-379.
ББК 32.81
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
информатика -- IT мамандарын дайындау -- CREATE -- ALTER -- DROP -- Data Definition language -- Реляциялык деректер -- SQL -- Kahoot -- Zhai Quiz -- wordwall -- Classroom платформасы
Держатели документа:
ЗКУ
Д 71
Дошева, Г. А.
Деректер қоймасы кестесін анықтау және манипуляциялау командалары [Текст] / Г. А. Дошева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 375-379.
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
информатика -- IT мамандарын дайындау -- CREATE -- ALTER -- DROP -- Data Definition language -- Реляциялык деректер -- SQL -- Kahoot -- Zhai Quiz -- wordwall -- Classroom платформасы
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 1, Результатов: 9