Жоғары оқу орынындағы және жоғары оқу орынынан кейінгі білім берудегі көптілді маманның құзіреттілік моделінің инварианты және көптілді IT-маманының біліктілігін қалыптастырудың жалпы әдіснамасы

 

QR-код документа

Оценок: 0

74.58(5каз)
Ж 78


    Жоғары оқу орынындағы және жоғары оқу орынынан кейінгі білім берудегі көптілді маманның құзіреттілік моделінің инварианты және көптілді IT-маманының біліктілігін қалыптастырудың жалпы әдіснамасы [Текст] / Р. З. Жумалиева [и др.] // Педагогика және психология Педагогика и психология PedaugogIcs and psychology. - 2018. - №3. - Б. 15-16
ББК 74.58(5каз)

Рубрики: Высшее образование

Кл.слова (ненормированные):
құзіреттілік моделі -- құзырет -- құзыреттілік -- IT-маманы -- CEFR (Шет тілін мегерудегі жалпы еуропалық құзыреттілік) -- отандық білім -- болашақ мамандар
Аннотация: Қазіргі таңда отандық білім жүйесі үшін тиімді тәсілдің артықшылықтарын көрсететін университеттің көптілді меңгерген, білімді түлектерінің тиімді құзіреттілік моделіне көшу маңызды мәселе табылады. ЖОО-ның және ЖОО-нан кейінгі білім беру жүйесіндегі мамандарды даярлауда тиімді тәсілді енгізу – білімберу үдерісінжаңартуға, еңбек нарығымен өзара әрекеттесуінжақсартуға, сонымен қатар болашақ мамандардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған. Берілген зерттеу «Отандық білім беруді модернизациялау жағдайында көптілді ІТ маманының құзіретті инновациялық моделін әзірлеу және енгізу» атты гранттық жоба аясында жүзеге асырылады. Зерттеудің мақсаты көптілді маманның құзіреттілік моделін әзірлеуге және көптілді IT-маманның біліктілігін қалыптастырудың жалпы әдіснамасын анықтауға байланысты. Ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттары мен идеялары білім беру саласындағы құзіреттілік модельдерін әзірлеу әдіснамасын анықтаумен байланысты. Осы мақсатпен жұмыс CEFR (Шет тілін мегерудегі жалпы еуропалық құзыреттілік) жүйесінің тұжырымдамалық ережелерін қолданады, сонымен қоса алуан түрлі табиғат объектілерін зерттеу тәсіл ретінде модельдеу әдісін қолданады. Жұмыстың ғылыми және практикалық құндылығы – жұмыстың бастапқы ұстанымдары мен зерттеу әдістері болашағы бар зерттеулердің құзіреттілік тәсілі үшін маңызды негіз болып отыр. Зерттеудің нәтижелері практикада қолданылады және білім беру бағдарламаларын құруда, әдістемелік ұсыныстар мен білім беру саласындағы құзіреттілік тәсілдері бойынша нұсқаулықтарды дайындауда пайдалануға болады
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Жумалиева, Р.З.
Қожахмет, Қ.Т.
Сюрмен, О.В.
Атымтаева, Л.Б.
Джандильдинов, М.К.

Похожие издания по классификации