
QR-код документа
>
А 13
Абдықадырова , Т. Р.
Рухани жаңғыру: М. Әуезовтің педагогикалық мұрасын заманауи тұрғыда интерпретациялау [Текст] / Т. Р. Абдықадырова , М. С. Сәрсенбаева > // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi хабаршы. - Алматы, 2018. - №4. - Б. 238-244. - (Серия филологическая=Филология сериясы)
Рубрики: Методика преподавания казахской литературы
Кл.слова (ненормированные):
рухани мұра -- оқу -- модернизация -- М. Әуезов -- қазақ әдебиеті -- жазушы -- педагогикалық мұралар -- әдістемелік қырларын -- Рухани жаңғыру -- Оқу ісі -- Әдебиет тарихы -- поэмалар -- Тарихи өлеңдер -- Айтыс өлеңдері -- Ертегілер
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиетін әлемге танытқан қарымды қаламгер, ұлы жазушы М. Әуезовтің шығармашылығындағы педагогикалық мұралардың әдістемелік қырларын жанжақты ашып көрсетуге баса назар аударылған. Ол үшін жазушының 1917 жылдары оқуағарту ісіне қатысты ойпікірлерін білдіріп жазған алғашқы мақалалары мен одан кейінгі жылдары жазған зерттеу еңбектері, оқу құралдары, әдістемелік бағдарлама және хрестоматияоқулық үлгісінде жазған еңбегі зерттеу нысанына алынған. Педагогика саласында еңбектер жазып дарынды ұстазға айналған жазушының әр туындысы жеке дара талданып, авторлық түсініктемелер мен ой қорытулар жасалынған. Терең теориялық талдаулар жасалынып, әр еңбектің өзіндік ерекшеліктері сол заман мен бүгінгі заман контексінде салыстырыла отырып зерделенеді. Ұлы жазушының педагогикалықағартушылық мұралары негізінен халықты сауаттандыруға бағытталғандығына баса назар аударылып, жас балалар мен ересек жастағы адамдардың оқып білім алуларын көздеген көзқарастары ғылыми таным тұрғысынан баяндалады.Сондайақ, ұлы жазушының жалпы рухани мұралары әр заманда өз уақытына сай интерпретациялануы мен Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы жаңғыртумен өзара үндестігі туралы пікірлер сараланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Сәрсенбаева , М.С.
Похожие издания по классификации