
QR-код документа
>
А 36
Айдос, Ә.
Брендингтің экономикалық негіздері / Ә. Айдос, А. А. Рамазанова> // Қазақстан жоғары мектебі. Экономика. Менеджмент. Маркетинг. - 2021. - №1. - Б. 37-41
Рубрики: Экономика
Кл.слова (ненормированные):
инвестиция -- брендинг -- жарнама -- рейтинг -- позициялау -- персоналдар жүйесі -- халықаралық мейрамхана желісі
Аннотация: Бұл мақалада мейрамхана бизнесінде брендтердің экономикалық мәні талқыланып, оны басқарудың негізгі бағыттары зерттеледі. Өз брендін дамытуға тырысатын компания осы брендке сәйкес келетін өз өнімінің сапасын қамтамасыз ету стандарттарын, жүйелерін және бағдарламаларын әзірлеуі тиіс.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Рамазанова, А.А.
Похожие издания по классификации