
QR-код документа
>
Т 87
Турганбекова, Б. Б.
Қазақстан Республикасының азық-түлік нарығындағы кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маркетингтің рөлі [Текст] / Б. Б. Турганбекова> // ВестникКазНу им.Аль-Фараби.Серия экономическая. - 2011. - №6. - Б. 79-83
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
ҚР -- Азық-түлік нарығы -- Кәсіпорын -- Тауар -- Маркетинг -- Компания
Аннотация: Ел Президенті Қазақстанды әлемдегі неғұрлым дамыған және бәсекеге қабілетті елу елдің қатарына қосу жөнінде міндет қойғаны белгілі.
Держатели документа:
БҚМУ
Похожие издания по классификации