Қазақстан Республикасының азық-түлік нарығындағы кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маркетингтің рөлі/Турганбекова, Б.Б.

 

QR-код документа

Оценок: 0

65
Т 87

Турганбекова, Б. Б.
    Қазақстан Республикасының азық-түлік нарығындағы кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маркетингтің рөлі [Текст] / Б. Б. Турганбекова // ВестникКазНу им.Аль-Фараби.Серия экономическая. - 2011. - №6. - Б. 79-83
ББК 65

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормированные):
ҚР -- Азық-түлік нарығы -- Кәсіпорын -- Тауар -- Маркетинг -- Компания
Аннотация: Ел Президенті Қазақстанды әлемдегі неғұрлым дамыған және бәсекеге қабілетті елу елдің қатарына қосу жөнінде міндет қойғаны белгілі.
Держатели документа:
БҚМУ