Педагогтың цифрлық көшбасшылығындағы құзыреттер мен дағдыларды юнеско ұсынымдары арқылы қалыптастыру./Мұхтар, З.Ғ.

 

QR-код документа

Оценок: 0

65
М 11

Мұхтар, З. Ғ.
    Педагогтың цифрлық көшбасшылығындағы құзыреттер мен дағдыларды юнеско ұсынымдары арқылы қалыптастыру. [Текст] / З. Ғ. Мұхтар // Білім берудегі цифрлық технологиялар" атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, 22 желтоқсан. - 2021. - Б. 19-21
ББК 65

Рубрики: Экономика

Кл.слова (ненормированные):
тәуекелдерді бағалау -- ақпараттық қауіпсіздік -- қауіптер -- осалдық -- тәуекелдерді басқару -- ақпараттық қауіпсіздік аудиті.
Аннотация: Бұл мақалада ұйымдағы ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты талаптарды толық талдауға және талдау нәтижелерін құжаттауға мүмкіндік беретін қауіптермен мен осалдықтарды талдау моделі қаралды. Бұл әдісті қолдану тәуекелдерді субъективті бағалау кезінде туындайтын қауіпсіздік шараларының артық шығындарын болдырмауға және алдын алуға, ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде қорғауды жоспарлауға және жүзеге асыруға, ақпараттық қауіпсіздік маманына осы процесті автоматтандыру арқылы ақпараттық жүйе қауіптерін бағалау процедуралары кезінде кететін уақытты азайтуға және ақпараттық қауіпсіздікке қауіп төндіретін қателіктер мен ақпараттық қауіпсіздік сарапшыларының кәсіби дағдыларын азайтуға мүмкіндік мүмкіндік береді. Бастапқы бөлімдерде кең таралған тәуекелдерді талдаудың әдістемелері және тәуекелдерді бағалаудың бағдарламалық құралдары талданды және салыстырмалы талдау нәтижелеріне сүйене отырып қорытынды жасалды, ұсынылған үлгіге сәйкес есептер жүргізілді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бахишев, С.М.