Жарнама дискурсының стилистикалық аспектісі/Оданова, С.А.

 

QR-код документа

Оценок: 0

81
О-40

Оданова, С. А.
    Жарнама дискурсының стилистикалық аспектісі [Текст] / С. А. Оданова // әл-Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы = Вестник КазНУ им. аль-Фараби. - Алматы, 2017. - №2. - Б. 208-213. - (Филология серия = Cерия филологическая)
ББК 81

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
жарнама -- жарнама мәтіні -- жарнама тілі -- тележарнама -- бағалауыштық мән -- сын есімдер
Аннотация: Соңғы жиырма бес жыл ішіндеелімізде нарықтық қатынастарға негізделген жүйе қалыптаса бастағаннан бері жарнама қоғамдық өмірдің ажырамас бір бөлігіне айналды. Осы кезеңнен бастап жарнама тілін зерттеу тіл білімі ғалымында да алға қойылды. Жарнама қоғамның барлық сферасына ене отырып, оның әлеуметтік институтына және онда өмір сүріп отырған адамдар өміріне белсенді түрде әсер етуде. Қазіргі таңда жарнама берілу жолына қарай тележарнама, радиожарнама, баспа жарнамасы, көше жарнамалары және желілік жарнама болып бөлінеді.
Держатели документа:
БҚМУ

Похожие издания по классификации