Қазақстанның білім беру ұйымдарында инклюзивті практиканы іске асыру/Шатаева, А.М.

 

QR-код документа

Оценок: 0

74
Ш 28

Шатаева, А. М.
    Қазақстанның білім беру ұйымдарында инклюзивті практиканы іске асыру [Текст] / А. М. Шатаева, А. Б. Даркембаева, Д. Ж. Оспанова // Білім. - 2023. - №4. - Б. 153-162.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
инклюзивті білім беру -- инклюзивті практика -- ерекше білім беруді қажет ететін балалар -- жеке оқу бағдарламасы -- жеке оқу жоспары -- психолого-педагогикалық қолдау -- арнайы педагогтер -- инклюзивті білім беру ортасы
Аннотация: Мақала Қазақстандағы инклюзивті білім беруді дамытудың қазіргі жағдайын талдауға арналған. Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істей- тін директорлармен, педагогтермен және мамандармен сапалы интервью ма- териалдары негізінде инклюзивті практиканың негізгі көрсеткіштері анықталды: инклюзияның мәнін түсіну, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру, оқу материа- лын бейімдеу әдістерін қолдану, педагогтердің ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеуге дайындығы, респонденттердің инклюзивті білім беру- ді іске асыруды бағалауы және оларды жақсарту бойынша ұсыныстары. Зерттеу- дің эмпирикалық базасын интервьюмен қатар Google Forms форматында педагог қызметкерлерге жүргізілген сауалнама деректері және Қазақстан мектептерінде инклюзивті практиканы іске асыруды реттейтін нормативтік базаны талдау құра- ды. Ерекше назар қолдаудың кең түрлерін қамтитын психологиялық-педагогика- лық қолдау жүйесіне аударылды (жеке білім беру бағытын ұйымдастыруды қажет ететін балаларды анықтау, инклюзивті білім беру процесіне қатысушыларға кон- сультациялық-әдістемелік көмек көрсету, жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдар- ламаларды іске асыруды сүйемелдеу және т.б.). Мақала авторлары балалардың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес оқу бағдарламаларын бейімдеу бойынша педагогтердің кәсіби дамуын арттыру қажеттілігі, инклюзивті білім беру жағдайында балаларды әлеуметтендіру, оқыту, тәрбиелеу, дамыту іс-шараларын іске асыру мақсатында әртүрлі бейіндегі мамандардың күш-жігерін біріктірудің орындылығы жөнінде қорытынды жасайды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Даркембаева, А.Б.
Оспанова, Д.Ж.

Похожие издания по классификации