Маркетинг как инструмент активизации рынка страховых услуг/Касымбаева, М.К.

 

QR-код документа

Оценок: 0

65.290-2
К 28

Касымбаева, М. К.
    Маркетинг как инструмент активизации рынка страховых услуг [Текст] / М. К. Касымбаева // Қазақстан жоғары мектебі. - 2018. - №2. - С. 42-47
ББК 65.290-2

Рубрики: Управление предприятием. Планирование

Кл.слова (ненормированные):
сақтандыру маркетингі -- сақтандыру нарығы -- активация -- сақтандыру -- зерттеу
Аннотация: Мақалада сақтандыру маркетинг сақтандырушы мен сақтанушының арасындағы тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге бағытталған құралдар, әдістер мен шаралар жүйесі ретінде қарастырады
Держатели документа:
ЗКГУ

Похожие издания по классификации