
QR-код документа
>81.2
К 35
Кенжебаева, Г. З.
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындағы басымдықтар мен стратегиялар [Текст] / Г. З. Кенжебаева> // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 211-213.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Тілдік дағдылар -- тыңдалым -- оқылым -- айтылым -- жазылым -- әдіс-тәсілдер -- қазақ тілі -- әдебиет -- талдау -- пікір алмасу
Аннотация: Оқыту қазақ тілінде жүргізілмейтін мектептерде қазақ тілін оқытудың келесі ерекшелігі, яғни тілді төрт дағды (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) арқылы меңгерту – кез келген тілді үйретудің тиімді жолдары. Аталған дағдылардың әрқайсысының өзіне тән ішкі дағдылары мен оны үйрету жолдары, яғни ерекшеліктері бар. Кез келген сабақты аталған дағдылар ерекшілігін ескеріп құру, тілді тиімді меңгеруге мүмкіндік береді. Өз сабымда сөйлеу әрекетінің төрт дағдысын меңгертуді қалай жүзеге асырып жүргенім туралы бір сабақ үлгісі туралы ой бөлісуді ұйғардым
Держатели документа:
ЗКУ
Похожие издания по классификации