
QR-код документа
>74
А 11
Айтжанова, Р. М.
Формативті бағалау ұғымының психологиялық-педагогикалық мәні [Текст] / Айтжанова Р.М. > // БҚМУ Хабаршысы = Вестник ЗКГУ . - 2016. - №4. - Б. 55-62
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Педагогикалық өлшем -- формативті бағалау -- ұйымдастыру -- білім -- ақпарат -- технология
Аннотация: Берілген мақалада оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып, оқу үрдісін жетілдіруге, жас ұрпақты жан-жақты дамыту мен оның рухани дүниесін байытуға, оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауына, тәрбиеленуіне, қабілетін, дарынын ашуға бағытталған білім сапасының мазмұны жан-жақты қарастырылады
Держатели документа:
БҚМУ
Похожие издания по классификации