База данных: Статьи ППС
Страница 10, Результатов: 107
Отмеченные записи: 0
91.

Подробнее
22.1
В 43
Виктор, А. Қ.
Ақпараттық технологияларды қолданып «үшбұрыштар» тақырыбын оқыту әдістері [Текст] / А. Қ. Виктор // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 38-41.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық технология -- үдеріс -- инновациялық әдіс -- технология -- математика -- үшбұрыштар -- геометрия
Аннотация: Бұл мақалада қазіргі кезде оқушыларға тақырыпты меңгертуде сапалы және терең білім беріп ғана қоймай, ақпараттық технологиялар әдістерін қолданып, тәсілдерін жүйелі түрде пайдаланып, олардың ойлауын, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, өз бетімен білім алу дағдыларын дамыту болып табылатындығы айтылған. Бұл жұмыстың мақсаты - тақырып бойынша ақпараттық технологияны қолдану әдістерінің артықшылығы мен тиімділігін көрсету және оны есеп шығаруда қолдану. «Үшбұрыштар» тақырыбын оқытуда тиімді ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы сабақты қызықты өткізуге болатындығы көрсетілді. Ақпараттық технологиялар қатарында Desmos-тан өзге, геометрия сабағында қолдануға ыңғайлы бағдарламалар тізімі ұсынылды
Держатели документа:
ЗКУ
В 43
Виктор, А. Қ.
Ақпараттық технологияларды қолданып «үшбұрыштар» тақырыбын оқыту әдістері [Текст] / А. Қ. Виктор // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 38-41.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық технология -- үдеріс -- инновациялық әдіс -- технология -- математика -- үшбұрыштар -- геометрия
Аннотация: Бұл мақалада қазіргі кезде оқушыларға тақырыпты меңгертуде сапалы және терең білім беріп ғана қоймай, ақпараттық технологиялар әдістерін қолданып, тәсілдерін жүйелі түрде пайдаланып, олардың ойлауын, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, өз бетімен білім алу дағдыларын дамыту болып табылатындығы айтылған. Бұл жұмыстың мақсаты - тақырып бойынша ақпараттық технологияны қолдану әдістерінің артықшылығы мен тиімділігін көрсету және оны есеп шығаруда қолдану. «Үшбұрыштар» тақырыбын оқытуда тиімді ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы сабақты қызықты өткізуге болатындығы көрсетілді. Ақпараттық технологиялар қатарында Desmos-тан өзге, геометрия сабағында қолдануға ыңғайлы бағдарламалар тізімі ұсынылды
Держатели документа:
ЗКУ
92.

Подробнее
81.2
Н 87
Нугумарова, А. Н.
Орыс тілді аудиторияға қазақ тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану [Текст] / А. Н. Нугумарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 132-134.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілін орыс тілді аудиторияға үйрету -- мемлекеттік тіл -- цифрлық білім беру ресурстары -- ақпараттық технологиялар -- өзіндік қызмет -- танымдық қызметті жандандыру
Аннотация: Мақала орыс аудиториясында қазақ тілін меңгеру үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Қазақ тілін оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтарының ішінде мыналарды атап өтуге болады: оқытудың оң уәждемесін күшейту, білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру; жоғары эстетикалық және эмоционалдық деңгейде сабақтар өткізу; дидактикалық материалдың үлкен көлемін тарту; оқытуды саралаудың, дараландырудың жоғары дәрежесін қамтамасыз ету; дербес қызмет мүмкіндігін кеңейту; жобалау-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі анықтамалық жүйелерге, электрондық кітапханаларға, басқа да ақпараттық ресурстарға қол жеткізуді қамтамасыз ету.
Держатели документа:
ЗКУ
Н 87
Нугумарова, А. Н.
Орыс тілді аудиторияға қазақ тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану [Текст] / А. Н. Нугумарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 132-134.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілін орыс тілді аудиторияға үйрету -- мемлекеттік тіл -- цифрлық білім беру ресурстары -- ақпараттық технологиялар -- өзіндік қызмет -- танымдық қызметті жандандыру
Аннотация: Мақала орыс аудиториясында қазақ тілін меңгеру үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Қазақ тілін оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтарының ішінде мыналарды атап өтуге болады: оқытудың оң уәждемесін күшейту, білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру; жоғары эстетикалық және эмоционалдық деңгейде сабақтар өткізу; дидактикалық материалдың үлкен көлемін тарту; оқытуды саралаудың, дараландырудың жоғары дәрежесін қамтамасыз ету; дербес қызмет мүмкіндігін кеңейту; жобалау-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі анықтамалық жүйелерге, электрондық кітапханаларға, басқа да ақпараттық ресурстарға қол жеткізуді қамтамасыз ету.
Держатели документа:
ЗКУ
93.

Подробнее
74
Р 27
Рахметова, А. Ж.
Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда Smart- технологияларды қолданудың тиімді жолдары [Текст] / А. Ж. Рахметова, Ж. Ж. Балгабаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 148-150.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Smart – технологиялар -- Smart – оқыту -- ақпараттық технологиялар -- білім беру -- цифрлық педагогика -- оқу платформалары -- мобильді оқыту -- электрондық кітапханалар -- ғаламдық медиа
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларын табысты оқыту үшін қажетті Smart– технологияларды қолдану туралы айтылады. Білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін Smart – технологиялардың мүмкіндіктері ашылады. Бұл технологиялар дәстүрлі жұмыс түрлерімен ұштастыра отырып, коммуникативтік дағдыларды дамыту тұрғысынан өте тиімді болып табылады. Олар оқу үдерісін қызықты, етуге мүмкіндік береді. Smart –технологияларды білім беру үдерісінде қолдану оқытудың маңызды міндеттерінің бірі – білім деңгейін арттыруды шешуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Балгабаева, Ж.Ж.
Р 27
Рахметова, А. Ж.
Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда Smart- технологияларды қолданудың тиімді жолдары [Текст] / А. Ж. Рахметова, Ж. Ж. Балгабаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 148-150.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Smart – технологиялар -- Smart – оқыту -- ақпараттық технологиялар -- білім беру -- цифрлық педагогика -- оқу платформалары -- мобильді оқыту -- электрондық кітапханалар -- ғаламдық медиа
Аннотация: Мақалада бастауыш сынып оқушыларын табысты оқыту үшін қажетті Smart– технологияларды қолдану туралы айтылады. Білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін Smart – технологиялардың мүмкіндіктері ашылады. Бұл технологиялар дәстүрлі жұмыс түрлерімен ұштастыра отырып, коммуникативтік дағдыларды дамыту тұрғысынан өте тиімді болып табылады. Олар оқу үдерісін қызықты, етуге мүмкіндік береді. Smart –технологияларды білім беру үдерісінде қолдану оқытудың маңызды міндеттерінің бірі – білім деңгейін арттыруды шешуге мүмкіндік береді
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Балгабаева, Ж.Ж.
94.

Подробнее
22.1
Т 31
Телешбай, Ж. Қ.
Мектеп математика курсын оқытуда Maple бағдарламасын қолдану [Текст] / Ж. Қ. Телешбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беруұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 177-180
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математикалық пакеттер -- ақпараттық технология -- математика -- компьютерлік математика -- Maple бағдарламасы
Аннотация: Мақалада оқу процесінде математикалық пакеттерді қолданудың өзектілігі қарастырылады. Әмбебап математикалық пакеттер білім беруді оның барлық кезеңдерінде жетілдірудің жаңа кең мүмкіндіктерін ұсынады. Математикалық пакеттерді қолдануға байланысты мәселелер мен осы мәселелерді шешу жолдары да атап өтіледі. Мысал ретінде Maple бағдарламасының көмегімен теңдеулер жүйесін шешудің жолдары қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Т 31
Телешбай, Ж. Қ.
Мектеп математика курсын оқытуда Maple бағдарламасын қолдану [Текст] / Ж. Қ. Телешбай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беруұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 177-180
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математикалық пакеттер -- ақпараттық технология -- математика -- компьютерлік математика -- Maple бағдарламасы
Аннотация: Мақалада оқу процесінде математикалық пакеттерді қолданудың өзектілігі қарастырылады. Әмбебап математикалық пакеттер білім беруді оның барлық кезеңдерінде жетілдірудің жаңа кең мүмкіндіктерін ұсынады. Математикалық пакеттерді қолдануға байланысты мәселелер мен осы мәселелерді шешу жолдары да атап өтіледі. Мысал ретінде Maple бағдарламасының көмегімен теңдеулер жүйесін шешудің жолдары қарастырылады
Держатели документа:
ЗКУ
95.

Подробнее
74
Т 11
Тәжібай, Б. М.
Білім беру жүйесінде цифрлық технологияларды пайдаланудың тиімділігі [Текст] / Б. М. Тәжібай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 182-185.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
заманауи білім -- ақпараттық технологиялар -- цифрлық технология -- оқыту әдістері мен формалары -- жаңашылдық -- ғылым -- қоғамдық өмір
Аннотация: Мақалада жаңашылдықтың білім беру процесінің тиімділігіне әсері қарастырылады. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде білім беру үдерісіне жаңашылдықты енгізу қажеттілігі негізделген. Жұмыста дәстүрлі және инновациялық білім беруді біріктіретін бірыңғай жүйені құру тәсілі ретінде ақпараттық технологияларды енгізуге ерекше назар аударылады. Заманауи білім беру оқу қабілетін, өзін- өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін дамытуды мақсат етеді деген ой негізделеді. Жалпы, білім берудегі жаңа технологиялар бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу үшін қажет және дәстүрлермен бірігуі керек деген қорытынды жасалған. Жалпы, білім беруде инновациялық технологияларды қолдану қажеттілігін сипаттау мұғалімдерге де, әртүрлі деңгейдегі әдіскерлерге де пайдалы болуы мүмкін
Держатели документа:
ЗКУ
Т 11
Тәжібай, Б. М.
Білім беру жүйесінде цифрлық технологияларды пайдаланудың тиімділігі [Текст] / Б. М. Тәжібай // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 182-185.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
заманауи білім -- ақпараттық технологиялар -- цифрлық технология -- оқыту әдістері мен формалары -- жаңашылдық -- ғылым -- қоғамдық өмір
Аннотация: Мақалада жаңашылдықтың білім беру процесінің тиімділігіне әсері қарастырылады. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде білім беру үдерісіне жаңашылдықты енгізу қажеттілігі негізделген. Жұмыста дәстүрлі және инновациялық білім беруді біріктіретін бірыңғай жүйені құру тәсілі ретінде ақпараттық технологияларды енгізуге ерекше назар аударылады. Заманауи білім беру оқу қабілетін, өзін- өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін дамытуды мақсат етеді деген ой негізделеді. Жалпы, білім берудегі жаңа технологиялар бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу үшін қажет және дәстүрлермен бірігуі керек деген қорытынды жасалған. Жалпы, білім беруде инновациялық технологияларды қолдану қажеттілігін сипаттау мұғалімдерге де, әртүрлі деңгейдегі әдіскерлерге де пайдалы болуы мүмкін
Держатели документа:
ЗКУ
96.

Подробнее
78
М 52
Мергенова, А.
Мектептегі электронды кітапханалардың өзгеруі: болашаққа көзқарас [Текст] / А. Мергенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 298-301.
ББК 78
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық кітапханалар -- инновациялар -- білімге қол жеткізу -- трансформация -- ақпараттық технология -- цифрландыру -- білім беру процесі -- жасанды интеллект -- Интерактивті және мультимедиялық ресурстар
Аннотация: Мақала зерттеу барысында мектептегі білім беру контекстіндегі электронды кітапханалардың трансформациясының перспективалық тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуын және білім беру ортасындағы өзгерістерді ескере отырып, электрондық кітапханалар оқытудың және білімге қол жеткізудің негізгі құралына айналуда. Мектептердегі электронды кітапханалардың қазіргі жағдайын талдадым, проблемалық аспектілерді және оларды жақсарту мүмкіндіктерін анықтадым. Жұмыста болашақта электронды кітапханалардың бет-бейнесін өзгерте алатын технологиялық инновациялар, мысалы, виртуалды және толықтырылған шындық, жасанды интеллект, сондай-ақ оларды білім беру процесіне біріктіру әдістері талқыланды. Болашаққа ұсынылған көзқарас мектеп әкімшілері мен тәрбиешілеріне электронды кітапханалардың эволюциясын жақсы түсінуге және олардың әлеуетін білім беруді жетілдіру үшін пайдалануға көмектеседі.
Держатели документа:
ЗКУ
М 52
Мергенова, А.
Мектептегі электронды кітапханалардың өзгеруі: болашаққа көзқарас [Текст] / А. Мергенова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 298-301.
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық кітапханалар -- инновациялар -- білімге қол жеткізу -- трансформация -- ақпараттық технология -- цифрландыру -- білім беру процесі -- жасанды интеллект -- Интерактивті және мультимедиялық ресурстар
Аннотация: Мақала зерттеу барысында мектептегі білім беру контекстіндегі электронды кітапханалардың трансформациясының перспективалық тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуын және білім беру ортасындағы өзгерістерді ескере отырып, электрондық кітапханалар оқытудың және білімге қол жеткізудің негізгі құралына айналуда. Мектептердегі электронды кітапханалардың қазіргі жағдайын талдадым, проблемалық аспектілерді және оларды жақсарту мүмкіндіктерін анықтадым. Жұмыста болашақта электронды кітапханалардың бет-бейнесін өзгерте алатын технологиялық инновациялар, мысалы, виртуалды және толықтырылған шындық, жасанды интеллект, сондай-ақ оларды білім беру процесіне біріктіру әдістері талқыланды. Болашаққа ұсынылған көзқарас мектеп әкімшілері мен тәрбиешілеріне электронды кітапханалардың эволюциясын жақсы түсінуге және олардың әлеуетін білім беруді жетілдіру үшін пайдалануға көмектеседі.
Держатели документа:
ЗКУ
97.

Подробнее
22.1
А 61
Амангалиева, Р. Н.
Математика сабағында цифрлық ресурстарды қолдану [Текст] / Р. Н. Амангалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 32-40.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- ақпараттық технология -- цифрлық ресурстар -- білім жүйесі -- ақпараттық – коммуникациялық технологиялар -- Ақпараттандыру -- оқушылар
Аннотация: АКТ-ны математика сабақтарында қолдану көрнекіліктің және жұмыстың тез орындалуы (жазбаша жұмыстың болмауы) арқасында материалды игеруге уақыт үнемдеуге мүмкіндік береді. Интерактивті режимде оқушылардың білімдерін тексеру оқытудың тиімділігін арттырып, тұлғаның барлық потенциалын, танымдық, моральды- адамгершілік, шығармашылық, коммуникативтілік және эстетикалық мүмкіндіктерін іске асыруға көмектеседі, оқушылардың зияткерлігін, ақпараттық мәдениетін дамытуға әсер етеді.
Держатели документа:
ЗКУ
А 61
Амангалиева, Р. Н.
Математика сабағында цифрлық ресурстарды қолдану [Текст] / Р. Н. Амангалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 32-40.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- ақпараттық технология -- цифрлық ресурстар -- білім жүйесі -- ақпараттық – коммуникациялық технологиялар -- Ақпараттандыру -- оқушылар
Аннотация: АКТ-ны математика сабақтарында қолдану көрнекіліктің және жұмыстың тез орындалуы (жазбаша жұмыстың болмауы) арқасында материалды игеруге уақыт үнемдеуге мүмкіндік береді. Интерактивті режимде оқушылардың білімдерін тексеру оқытудың тиімділігін арттырып, тұлғаның барлық потенциалын, танымдық, моральды- адамгершілік, шығармашылық, коммуникативтілік және эстетикалық мүмкіндіктерін іске асыруға көмектеседі, оқушылардың зияткерлігін, ақпараттық мәдениетін дамытуға әсер етеді.
Держатели документа:
ЗКУ
98.

Подробнее
74
Ж 54
Женисова, А. С.
Болашақ педагог мамандарды даярлауда оқыту әдістерін тиімді қолдану [Текст] / А. С. Женисова // Өркен. - 2024. - 30 қыркүйек. - №8. - Б. 7.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- ақпараттық технологиялар -- жасанды интеллект -- Болашақ педагог -- мұғалім -- сабақ -- оқыту -- тəрбиелеу -- интеллект-карта -- Mind Мap
Аннотация: Білім беруді дамытудың қазіргі жағдайында оқу процесі өзгерістерге ұшырайды жəне үнемі жетілдіруді қажет етеді. Себебі мұғалімдерді даярлауда ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектіні қолдану, «оқытудың белсенді əдістері» қолдану жоғары оқу орнында оқыту стратегиясы мен тактикасының өзгеруіне əкеледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Ж 54
Женисова, А. С.
Болашақ педагог мамандарды даярлауда оқыту әдістерін тиімді қолдану [Текст] / А. С. Женисова // Өркен. - 2024. - 30 қыркүйек. - №8. - Б. 7.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- ақпараттық технологиялар -- жасанды интеллект -- Болашақ педагог -- мұғалім -- сабақ -- оқыту -- тəрбиелеу -- интеллект-карта -- Mind Мap
Аннотация: Білім беруді дамытудың қазіргі жағдайында оқу процесі өзгерістерге ұшырайды жəне үнемі жетілдіруді қажет етеді. Себебі мұғалімдерді даярлауда ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектіні қолдану, «оқытудың белсенді əдістері» қолдану жоғары оқу орнында оқыту стратегиясы мен тактикасының өзгеруіне əкеледі.
Держатели документа:
ЗКУ
99.

Подробнее
74.263.2
Ж 69
Жиенкулова, Д. А.
Жаңаша әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану - әр мұғалімнің шығармашылық қыры [Текст] / Д. А. Жиенкулова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 97-99.
ББК 74.263.2
Рубрики: Методика преподавания информатики и вычислительной техники
Кл.слова (ненормированные):
Информатика пәні -- білім беру жүйесі -- ақпараттық технологиялар -- мұғалім -- Логикалық операциялар -- дизъюнкция -- конъюнкция -- инверсия -- логикалық операцияларды білу -- логикалық операцияларды ажырату -- логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолдана білу
Аннотация: Информатика пәнінің білім беру жүйесіндегі орны ақпараттық орта мен қоғам мүшелерінің жаңа ақпараттық технологияларды кең қолдануға байланысты маңызды болып есептеледі және оның мазмұны үнемі жаңарып отырады. Оқушы білімінің қалыптасуы қашанда мұғалімнің сабақты ұйымдастыра білуіне, жаңа материалды жүйелі түрде баяндауда әртүрлі жаңаша әдіс - тәсілдерді қолдана отыра жеткізілуіне байланысты. Ақпараттық дәуірде технологиялардың қолданылуы ерекше. Білім сапасын жоғарылату, оны жеткілікті түрде арттыруда жаңа технологияларды қолданусыз, заманауи телекоммуникациялық құралдарды пайдаланусыз мүмкін емес
Держатели документа:
ЗКУ
Ж 69
Жиенкулова, Д. А.
Жаңаша әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану - әр мұғалімнің шығармашылық қыры [Текст] / Д. А. Жиенкулова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 97-99.
Рубрики: Методика преподавания информатики и вычислительной техники
Кл.слова (ненормированные):
Информатика пәні -- білім беру жүйесі -- ақпараттық технологиялар -- мұғалім -- Логикалық операциялар -- дизъюнкция -- конъюнкция -- инверсия -- логикалық операцияларды білу -- логикалық операцияларды ажырату -- логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолдана білу
Аннотация: Информатика пәнінің білім беру жүйесіндегі орны ақпараттық орта мен қоғам мүшелерінің жаңа ақпараттық технологияларды кең қолдануға байланысты маңызды болып есептеледі және оның мазмұны үнемі жаңарып отырады. Оқушы білімінің қалыптасуы қашанда мұғалімнің сабақты ұйымдастыра білуіне, жаңа материалды жүйелі түрде баяндауда әртүрлі жаңаша әдіс - тәсілдерді қолдана отыра жеткізілуіне байланысты. Ақпараттық дәуірде технологиялардың қолданылуы ерекше. Білім сапасын жоғарылату, оны жеткілікті түрде арттыруда жаңа технологияларды қолданусыз, заманауи телекоммуникациялық құралдарды пайдаланусыз мүмкін емес
Держатели документа:
ЗКУ
100.

Подробнее
28.691
К 12
Кабиева, Д. М.
Буылтық құрттардың (жауын құрт), ұлулардың, буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі [Текст] / Д. М. Кабиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 117-119.
ББК 28.691
Рубрики: Беспозвоночные. Зоология беспозвоночных
Кл.слова (ненормированные):
жауын құрт -- Буылтық құрттардың -- ұлулар -- омыртқалылар -- буынаяқтылар -- зоология -- Wordwall -- Randomus -- Сlassroomscreen -- Галерея шарлау -- Екі керемет -- Бағалау шкаласы -- Шеринг -- ақпараттық технология
Аннотация: Педагогиканың барлық өзекті мәселелері тиімді түрде және жеткілікті қысқа мерзімде шешілуі керек. Өйткені, білім беруді қайта құру және тиісті оқу-материалдық базаны дамыту қажеттілігі бүгінгі таңда айқындалып отыр. Бұл орайда бізге жаңа педагогикалық ақпараттық технологиялар көмектеседі. Жаңа педагогикалық технологиялар және қазіргі кезде қолданылып жүрген немесе ғалымдар мен педагогтардың санасында, педагогикалық тәжірибенің тереңінде пайда болған кез келген басқа да жаңа ақпараттық технологияларды, бірінші кезекте компьютерлік технологияларды кеңінен қолданбай елестету мүмкін емес. Бұл әдістердің педагогикалық, дидактикалық қызметтерін толық ашуға, оларға тән мүмкіндіктерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ол жаңа ақпараттық технологиялар. Қазіргі қоғамдағы өмір талабы психикалық процестердің еркіндігі, интеллектінің икемділігі және жағдайларға бейімделу қабілеті сияқты қасиеттерге ие тұлға қалыптастыру.
Держатели документа:
ЗКУ
К 12
Кабиева, Д. М.
Буылтық құрттардың (жауын құрт), ұлулардың, буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі [Текст] / Д. М. Кабиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 117-119.
Рубрики: Беспозвоночные. Зоология беспозвоночных
Кл.слова (ненормированные):
жауын құрт -- Буылтық құрттардың -- ұлулар -- омыртқалылар -- буынаяқтылар -- зоология -- Wordwall -- Randomus -- Сlassroomscreen -- Галерея шарлау -- Екі керемет -- Бағалау шкаласы -- Шеринг -- ақпараттық технология
Аннотация: Педагогиканың барлық өзекті мәселелері тиімді түрде және жеткілікті қысқа мерзімде шешілуі керек. Өйткені, білім беруді қайта құру және тиісті оқу-материалдық базаны дамыту қажеттілігі бүгінгі таңда айқындалып отыр. Бұл орайда бізге жаңа педагогикалық ақпараттық технологиялар көмектеседі. Жаңа педагогикалық технологиялар және қазіргі кезде қолданылып жүрген немесе ғалымдар мен педагогтардың санасында, педагогикалық тәжірибенің тереңінде пайда болған кез келген басқа да жаңа ақпараттық технологияларды, бірінші кезекте компьютерлік технологияларды кеңінен қолданбай елестету мүмкін емес. Бұл әдістердің педагогикалық, дидактикалық қызметтерін толық ашуға, оларға тән мүмкіндіктерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ол жаңа ақпараттық технологиялар. Қазіргі қоғамдағы өмір талабы психикалық процестердің еркіндігі, интеллектінің икемділігі және жағдайларға бейімделу қабілеті сияқты қасиеттерге ие тұлға қалыптастыру.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 10, Результатов: 107