Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 11, Результатов: 194

Отмеченные записи: 0

74.200.50
О-75

Оспанқұлов, Е. Е.
    Болашақ Отан қорғаушылардың патриоттық және әскери-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру жолдары [Текст] / Е. Е. Оспанқұлов, Б. Р. Ахметов, Ә. М. Байғалиев // Педагогика және психология Педагогика и психология PedaugogIcs and psychology. - 2018. - №4. - Б. 179-184
ББК 74.200.50

Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения

Кл.слова (ненормированные):
патриотизм -- әскери-кәсіптік тәрбие -- мәдениет -- дәстүр -- мамандық -- патриоттық тәрбие -- отан қорғаушылар -- отансүйгіштік
Аннотация: Бұл мақалада әскери-патриоттық тәрбие және болашақ отан қорғаушылардың құрамдас бөлігі ретінде әскери мәдениет және оның ықпал етуіне, әсер ететін жалпы мәдениетің, идеологиясын және басқа да жағынан болашақ отан қорғаушыға деген әсері. Мақалада Қазақстан Республикасының жаңа буының патриоттық тәрбие мәселелері көтеріліп, өз өмірін мемлекетке, әскердегі қызметке арнауды армандайтын және қалайтын жастардың патриоттық құндылықтарын тәрбиелеуге баса назар аударылды. Отансүйгіштік тұжырымдамасы жас ұрпақты және жастарды тәрбиелеу тұрғысынан, сондай-ақ тарихи тұрғыда қарастырылады. Балалардың рухани, моральдық және патриоттық тәрбиесінде отбасының және мектептің маңызды рөлі, әскери қызметтің психологиялық ерекшеліктері және тұлғаны қалыптастыру үшін жағдайлар, мәдениеттің өзара байланысы, интеллектуалдық деңгей және тәрбиелеу айқындалды
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Ахметов, Б.Р.
Байғалиев, Ә.М.

Оспанқұлов, Е.Е. Болашақ Отан қорғаушылардың патриоттық және әскери-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру жолдары [Текст] / Е. Е. Оспанқұлов, Б. Р. Ахметов, Ә. М. Байғалиев // Педагогика және психология Педагогика и психология PedaugogIcs and psychology. - 2018. - №4.- Б.179-184

101.

Оспанқұлов, Е.Е. Болашақ Отан қорғаушылардың патриоттық және әскери-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру жолдары [Текст] / Е. Е. Оспанқұлов, Б. Р. Ахметов, Ә. М. Байғалиев // Педагогика және психология Педагогика и психология PedaugogIcs and psychology. - 2018. - №4.- Б.179-184


74.200.50
О-75

Оспанқұлов, Е. Е.
    Болашақ Отан қорғаушылардың патриоттық және әскери-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру жолдары [Текст] / Е. Е. Оспанқұлов, Б. Р. Ахметов, Ә. М. Байғалиев // Педагогика және психология Педагогика и психология PedaugogIcs and psychology. - 2018. - №4. - Б. 179-184
ББК 74.200.50

Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения

Кл.слова (ненормированные):
патриотизм -- әскери-кәсіптік тәрбие -- мәдениет -- дәстүр -- мамандық -- патриоттық тәрбие -- отан қорғаушылар -- отансүйгіштік
Аннотация: Бұл мақалада әскери-патриоттық тәрбие және болашақ отан қорғаушылардың құрамдас бөлігі ретінде әскери мәдениет және оның ықпал етуіне, әсер ететін жалпы мәдениетің, идеологиясын және басқа да жағынан болашақ отан қорғаушыға деген әсері. Мақалада Қазақстан Республикасының жаңа буының патриоттық тәрбие мәселелері көтеріліп, өз өмірін мемлекетке, әскердегі қызметке арнауды армандайтын және қалайтын жастардың патриоттық құндылықтарын тәрбиелеуге баса назар аударылды. Отансүйгіштік тұжырымдамасы жас ұрпақты және жастарды тәрбиелеу тұрғысынан, сондай-ақ тарихи тұрғыда қарастырылады. Балалардың рухани, моральдық және патриоттық тәрбиесінде отбасының және мектептің маңызды рөлі, әскери қызметтің психологиялық ерекшеліктері және тұлғаны қалыптастыру үшін жағдайлар, мәдениеттің өзара байланысы, интеллектуалдық деңгей және тәрбиелеу айқындалды
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Ахметов, Б.Р.
Байғалиев, Ә.М.

74.200.50
Ж 47

Жеделов, Қ. О.
    "Рухани жаңғыру" аясында көркемсурет факультеті түлектерінің жетістіктерімен патриоттыққа тәрбиелеудің маңызддылығы [Текст] / Қ. О. Жеделов, О. Т. Абишева // Педагогика және психология . - 2019. - №3. - Б. 172-181
ББК 74.200.50

Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения

Кл.слова (ненормированные):
патриот -- рухани жаңғыру -- ұлы даланың жеті қыры -- интеллектуалды ұлт -- эстетикалық мәдениет -- эстетикалық қызығушылық -- дәстүр -- мәдени мұра -- мұра -- өнер -- өнертанушы
Аннотация: Бұл мақалада өнер саласындағы жастарға патриоттық тәрбие берудің басты құралдарының бірі - көркемдік өнер түрлерімен берілетін білім, ғылым саласынан ғылыми еңбек жазған ғылымдар, кәсңби супертілердің жетістіктері өарастырылған
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Абишева, О.Т.

Жеделов, Қ.О. "Рухани жаңғыру" аясында көркемсурет факультеті түлектерінің жетістіктерімен патриоттыққа тәрбиелеудің маңызддылығы [Текст] / Қ. О. Жеделов, О. Т. Абишева // Педагогика және психология . - 2019. - №3.- Б.172-181

102.

Жеделов, Қ.О. "Рухани жаңғыру" аясында көркемсурет факультеті түлектерінің жетістіктерімен патриоттыққа тәрбиелеудің маңызддылығы [Текст] / Қ. О. Жеделов, О. Т. Абишева // Педагогика және психология . - 2019. - №3.- Б.172-181


74.200.50
Ж 47

Жеделов, Қ. О.
    "Рухани жаңғыру" аясында көркемсурет факультеті түлектерінің жетістіктерімен патриоттыққа тәрбиелеудің маңызддылығы [Текст] / Қ. О. Жеделов, О. Т. Абишева // Педагогика және психология . - 2019. - №3. - Б. 172-181
ББК 74.200.50

Рубрики: Формирование научного гуманистического мировоззрения

Кл.слова (ненормированные):
патриот -- рухани жаңғыру -- ұлы даланың жеті қыры -- интеллектуалды ұлт -- эстетикалық мәдениет -- эстетикалық қызығушылық -- дәстүр -- мәдени мұра -- мұра -- өнер -- өнертанушы
Аннотация: Бұл мақалада өнер саласындағы жастарға патриоттық тәрбие берудің басты құралдарының бірі - көркемдік өнер түрлерімен берілетін білім, ғылым саласынан ғылыми еңбек жазған ғылымдар, кәсңби супертілердің жетістіктері өарастырылған
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Абишева, О.Т.

28.5
К 97

Кылышбаева, Г. Б.
    Жаңа білім беруде студенттердің құзыреттілігі мен білім парадигмаларын қалыптастыру негіздері [Текст] / Г. Б. Кылышбаева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1. - Б. 20-26
ББК 28.5

Рубрики: Ботаника

Кл.слова (ненормированные):
жаңа білім -- құзыреттілікті қалыптастыру -- креатив
Аннотация: Заманауи жаңа білім беру бағдарламасын оқытуда белсенді әдістерді қолданып, биологияны жан\жақты меңгерген, белсенді, құзыреттілгі қалыптасқан, интеллектуалдығы жоғары сапалы маман даярлау маңызды. Білім алушылардың ғылымға бет бұруын, ой\пікірінің дербестігі мен еркіндігін кеңейту, олпрдың өздігімен білім алуға деген ынтамасын арттыру, өз практикаларында жаңа жағдайларға байланысты әлемдік озық тәжірибелерді қолдана алу, құзырретілікті қалыптастыру және дамыту қажет. Қазіргі жаңа білім беруде студентердің құзыреттілігін қалыптастыру сыни ойлау мен пайымдау, шығармашылық іздену мен білім берудің өзіндік тиімділігі зерттелді дамытуға бағытталған теориялық оқыту жұмыстары мен зерттеулер ерекшеліктері айқындалды. Танымдық теориянәтижесінде студенттердін ойы мен сенімі артып, олардың қөзқарасы мен құндылықтарына терең мән беріледі. Оқыту нәтижелеріне негізделген жаңа білім беру бағдарламасына сәйкесстуденттердің кәсебі шеберлігін практикалық тұрғыда пайдаланады және кәсіби қызметінде іскерлік, дағды, құзыреттілік қалыптастыру жолдары қарастырылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Бердалиева, А.М.
Сенкебаева, А.А.
Саидазимова , Д.Н.

Кылышбаева, Г.Б. Жаңа білім беруде студенттердің құзыреттілігі мен білім парадигмаларын қалыптастыру негіздері [Текст] / Г. Б. Кылышбаева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1.- Б20-26

103.

Кылышбаева, Г.Б. Жаңа білім беруде студенттердің құзыреттілігі мен білім парадигмаларын қалыптастыру негіздері [Текст] / Г. Б. Кылышбаева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1.- Б20-26


28.5
К 97

Кылышбаева, Г. Б.
    Жаңа білім беруде студенттердің құзыреттілігі мен білім парадигмаларын қалыптастыру негіздері [Текст] / Г. Б. Кылышбаева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1. - Б. 20-26
ББК 28.5

Рубрики: Ботаника

Кл.слова (ненормированные):
жаңа білім -- құзыреттілікті қалыптастыру -- креатив
Аннотация: Заманауи жаңа білім беру бағдарламасын оқытуда белсенді әдістерді қолданып, биологияны жан\жақты меңгерген, белсенді, құзыреттілгі қалыптасқан, интеллектуалдығы жоғары сапалы маман даярлау маңызды. Білім алушылардың ғылымға бет бұруын, ой\пікірінің дербестігі мен еркіндігін кеңейту, олпрдың өздігімен білім алуға деген ынтамасын арттыру, өз практикаларында жаңа жағдайларға байланысты әлемдік озық тәжірибелерді қолдана алу, құзырретілікті қалыптастыру және дамыту қажет. Қазіргі жаңа білім беруде студентердің құзыреттілігін қалыптастыру сыни ойлау мен пайымдау, шығармашылық іздену мен білім берудің өзіндік тиімділігі зерттелді дамытуға бағытталған теориялық оқыту жұмыстары мен зерттеулер ерекшеліктері айқындалды. Танымдық теориянәтижесінде студенттердін ойы мен сенімі артып, олардың қөзқарасы мен құндылықтарына терең мән беріледі. Оқыту нәтижелеріне негізделген жаңа білім беру бағдарламасына сәйкесстуденттердің кәсебі шеберлігін практикалық тұрғыда пайдаланады және кәсіби қызметінде іскерлік, дағды, құзыреттілік қалыптастыру жолдары қарастырылады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Бердалиева, А.М.
Сенкебаева, А.А.
Саидазимова , Д.Н.


Құрманова, Н.
    Қазақ тiлiн оқыту интеллектуалдық потенциал / Н. Құрманова // Қазақ тiлi мен әдебиетi. - 2000. - #5.-3-6бет

Рубрики: Педагогика--ҚР

Кл.слова (ненормированные):
Педагогика -- ҚР -- Қазақ тiлi

Құрманова, Н. Қазақ тiлiн оқыту интеллектуалдық потенциал [Текст] / Н. Құрманова // Қазақ тiлi мен әдебиетi. - 2000. - #5.-3-6бет

104.

Құрманова, Н. Қазақ тiлiн оқыту интеллектуалдық потенциал [Текст] / Н. Құрманова // Қазақ тiлi мен әдебиетi. - 2000. - #5.-3-6бет



Құрманова, Н.
    Қазақ тiлiн оқыту интеллектуалдық потенциал / Н. Құрманова // Қазақ тiлi мен әдебиетi. - 2000. - #5.-3-6бет

Рубрики: Педагогика--ҚР

Кл.слова (ненормированные):
Педагогика -- ҚР -- Қазақ тiлi


Аскарова, Ж.
    Интеллектуалды ойын / Ж. Аскарова // БАСТАУЫШ МЕКТЕП. - 2002. - #2.-36-37б.

Рубрики: ОкУДАН ТЫС(СЫНАПТАН ТЫС) ТХРБИЕ ЖбМЫСЫ--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- ОЙЫН -- Сценарий

Аскарова, Ж. Интеллектуалды ойын [Текст] / Ж. Аскарова // БАСТАУЫШ МЕКТЕП. - 2002. - #2.-36-37б.

105.

Аскарова, Ж. Интеллектуалды ойын [Текст] / Ж. Аскарова // БАСТАУЫШ МЕКТЕП. - 2002. - #2.-36-37б.



Аскарова, Ж.
    Интеллектуалды ойын / Ж. Аскарова // БАСТАУЫШ МЕКТЕП. - 2002. - #2.-36-37б.

Рубрики: ОкУДАН ТЫС(СЫНАПТАН ТЫС) ТХРБИЕ ЖбМЫСЫ--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- ОЙЫН -- Сценарий


Орынбасаркызы, Г.
    "Озык ойлы ахметтанушы" / Г. Орынбасаркызы // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI. - 2002. - #6.-29-30б.

Рубрики: ТIЛ ЖХНЕ ХДЕБИЕТТI ОкЫТУ ХДIСТЕМЕСI--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- _ДЕБИЕТ -- САБАк
Аннотация: Интеллектуалдык сабак

Орынбасаркызы, Г. "Озык ойлы ахметтанушы" [Текст] / Г. Орынбасаркызы // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI. - 2002. - #6.-29-30б.

106.

Орынбасаркызы, Г. "Озык ойлы ахметтанушы" [Текст] / Г. Орынбасаркызы // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI. - 2002. - #6.-29-30б.



Орынбасаркызы, Г.
    "Озык ойлы ахметтанушы" / Г. Орынбасаркызы // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI. - 2002. - #6.-29-30б.

Рубрики: ТIЛ ЖХНЕ ХДЕБИЕТТI ОкЫТУ ХДIСТЕМЕСI--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- _ДЕБИЕТ -- САБАк
Аннотация: Интеллектуалдык сабак


Серiкова, М.
    Интеллектуалды жарыс / М. Серiкова // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI ОРЫС МЕКТЕБIНДЕ. - 2002. - #6.-59-60б.

Рубрики: ОкУДАН ТЫС(СЫНАПТАН ТЫС) ТХРБИЕ ЖбМЫСЫ--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- ОкЫТУ -- ИНТЕЛЕКТУАЛДЫ ЖАРЫС

Серiкова, М. Интеллектуалды жарыс [Текст] / М. Серiкова // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI ОРЫС МЕКТЕБIНДЕ. - 2002. - #6.-59-60б.

107.

Серiкова, М. Интеллектуалды жарыс [Текст] / М. Серiкова // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI ОРЫС МЕКТЕБIНДЕ. - 2002. - #6.-59-60б.



Серiкова, М.
    Интеллектуалды жарыс / М. Серiкова // жАЗАк ТIЛI МЕН ХДЕБИЕТI ОРЫС МЕКТЕБIНДЕ. - 2002. - #6.-59-60б.

Рубрики: ОкУДАН ТЫС(СЫНАПТАН ТЫС) ТХРБИЕ ЖбМЫСЫ--жР

Кл.слова (ненормированные):
жР -- ОкЫТУ -- ИНТЕЛЕКТУАЛДЫ ЖАРЫС


Нвртаева, Г.
    Адамдардыv табиХатсыз кжнж жоЭ / Г. Нвртаева // НазаЭстан географиясы ж_не экология мектепте ж_не ЖОО-да оЭыту. - 2004. - # 5.-10б.

Рубрики: Экология--НР

Кл.слова (ненормированные):
НР -- Экология -- ИнтеллектуалдыЭ ойын

Нвртаева, Г. Адамдардыv табиХатсыз кжнж жоЭ [Текст] / Г. Нвртаева // НазаЭстан географиясы ж_не экология мектепте ж_не ЖОО-да оЭыту. - 2004. - # 5.-10б.

108.

Нвртаева, Г. Адамдардыv табиХатсыз кжнж жоЭ [Текст] / Г. Нвртаева // НазаЭстан географиясы ж_не экология мектепте ж_не ЖОО-да оЭыту. - 2004. - # 5.-10б.



Нвртаева, Г.
    Адамдардыv табиХатсыз кжнж жоЭ / Г. Нвртаева // НазаЭстан географиясы ж_не экология мектепте ж_не ЖОО-да оЭыту. - 2004. - # 5.-10б.

Рубрики: Экология--НР

Кл.слова (ненормированные):
НР -- Экология -- ИнтеллектуалдыЭ ойын


Айтасова, М.
    Бжлжм-_мжр шыраХы / М. Айтасова // Бала т_рбиесж. - 2004. - _5.-34б.

Рубрики: Бжлжм--НР

Кл.слова (ненормированные):
НР -- Бжлжм -- Интеллектуалды казино

Айтасова, М. Бжлжм-_мжр шыраХы [Текст] / М. Айтасова // Бала т_рбиесж. - 2004. - _5.-34б.

109.

Айтасова, М. Бжлжм-_мжр шыраХы [Текст] / М. Айтасова // Бала т_рбиесж. - 2004. - _5.-34б.



Айтасова, М.
    Бжлжм-_мжр шыраХы / М. Айтасова // Бала т_рбиесж. - 2004. - _5.-34б.

Рубрики: Бжлжм--НР

Кл.слова (ненормированные):
НР -- Бжлжм -- Интеллектуалды казино


Хайруллина, А.
    ИнтеллектуалдыЭ даХдыны Эалыптастыру / А. Хайруллина // Бастауыш мектеп. - 2005. - #6.-б8-9.

Рубрики: АХарту жсж

Кл.слова (ненормированные):
Бжлжм беру -- АХарту жсж
Аннотация: Бастауыш бжлжм беру: мазмвны мен _джстерж

Хайруллина, А. ИнтеллектуалдыЭ даХдыны Эалыптастыру [Текст] / А. Хайруллина // Бастауыш мектеп. - 2005. - #6.-б8-9.

110.

Хайруллина, А. ИнтеллектуалдыЭ даХдыны Эалыптастыру [Текст] / А. Хайруллина // Бастауыш мектеп. - 2005. - #6.-б8-9.



Хайруллина, А.
    ИнтеллектуалдыЭ даХдыны Эалыптастыру / А. Хайруллина // Бастауыш мектеп. - 2005. - #6.-б8-9.

Рубрики: АХарту жсж

Кл.слова (ненормированные):
Бжлжм беру -- АХарту жсж
Аннотация: Бастауыш бжлжм беру: мазмвны мен _джстерж

Страница 11, Результатов: 194

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц