Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 110, Результатов: 1262

Сортировка недоступна
Кол-во результатов более 1000

Отмеченные записи: 0

74
О-58

Онайбаева, Н. Н.
    Білім беру саласында мобильді технологиялардың артықшылығы мен кемшіліктері [Текст] / Н. Н. Онайбаева, А. М. Байганова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 304-306.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
мобильді технологиялар -- интернет -- электронды күнделіктер -- мобильді құрылғы -- Білім беру
Аннотация: Бұл мақалада білім беру жүйесінде мобильді технологияларды қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері талданды. Заманауи білім беру жағдайында мобильді құрылғылар оқу процесінің ажырамас бөлігіне айналуда, бірақ олардың оқушының білім алуына әсерінің оң және теріс жақтары бар. Мобильді технологияларды қолданудың әртүрлі аспектілерін, олардың кез келген уақытта ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз ету мүмкіндігінен бастап, қызықты оқыту зейінді аударуға дейін егжей-тегжейлі қарастырылады. Оларды оқу үдерісіне енгізу жиілеп барады және білім беру қоғамдастығы тарапынан қолдау мен алаңдаушылық туғызуда. Бұл мәселені қарастыру мобильді технологиялардың студенттердің оқуына қалай әсер ететінін және олардың білім беру саласындағы болашағы туралы түсіндіріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Байганова, А.М.

Онайбаева, Н.Н. Білім беру саласында мобильді технологиялардың артықшылығы мен кемшіліктері [Текст] / Н. Н. Онайбаева, А. М. Байганова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.304-306.

1091.

Онайбаева, Н.Н. Білім беру саласында мобильді технологиялардың артықшылығы мен кемшіліктері [Текст] / Н. Н. Онайбаева, А. М. Байганова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.304-306.


74
О-58

Онайбаева, Н. Н.
    Білім беру саласында мобильді технологиялардың артықшылығы мен кемшіліктері [Текст] / Н. Н. Онайбаева, А. М. Байганова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 304-306.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
мобильді технологиялар -- интернет -- электронды күнделіктер -- мобильді құрылғы -- Білім беру
Аннотация: Бұл мақалада білім беру жүйесінде мобильді технологияларды қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері талданды. Заманауи білім беру жағдайында мобильді құрылғылар оқу процесінің ажырамас бөлігіне айналуда, бірақ олардың оқушының білім алуына әсерінің оң және теріс жақтары бар. Мобильді технологияларды қолданудың әртүрлі аспектілерін, олардың кез келген уақытта ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз ету мүмкіндігінен бастап, қызықты оқыту зейінді аударуға дейін егжей-тегжейлі қарастырылады. Оларды оқу үдерісіне енгізу жиілеп барады және білім беру қоғамдастығы тарапынан қолдау мен алаңдаушылық туғызуда. Бұл мәселені қарастыру мобильді технологиялардың студенттердің оқуына қалай әсер ететінін және олардың білім беру саласындағы болашағы туралы түсіндіріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Байганова, А.М.

74
О-63

Оралбек, М. М.
    Білім саласында 3d модельдеуді қолдану әдістемесі [Текст] / М. М. Оралбек // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 309-312.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Компьютерлік графика -- 3D модельдеу -- Виртуалды шындық -- VR -- Білім беру педагогикасы
Аннотация: Бұл зерттеу Британдық Колумбия университетінің инженерлік факультетінде орналасқан білім беру педагогикасындағы 3D модельдеу және виртуалды шындықтың (VR) трансформациялық сипатын зерттейді. Виртуалды шындық зертханасы Oculus Rift және HTC Vive технологиялары арқылы жасалды, әр сессияда отыз студентке арналған. Оқушылардың нәтижелерін жақсартудағы 3D модельдеудің рөлі олардың мұғалімдерінің көзқарасы бойынша да зерттелді. Бұл зерттеу анонимді онлайн сауалнама және зертхананы пайдалануды егжей-тегжейлі қадағалау негізінде әртүрлі пәндік салаларда студенттердің белсенділігін, күрделі ұғымдарды жақсырақ түсінуін және жалпы жақсырақ оқу нәтижелерін көрсетеді. Пәнаралық интеграцияның қиындықтары, техникалық қолдаудың жоқтығы және ағымдағы пандемия сияқты күтпеген кедергілер бейімделген білім беру стратегиялары. Инженерлік студенттердің перспективалары оқу жоспарын қалай қайта қарауға және оқуға жаңа тәсілдер енгізуге болатыны туралы пайдалы деректер береді. Бұл нәтижелер қосымша зерттеулерді, сондай-ақ пәндер бойынша бірлескен жұмысты ынталандыруы керек. Сонымен қатар, мұғалімдер қазіргі білім беру тәжірибесін жаһандық деңгейде жақсарту үшін 3D модельдеу мен VR-ды біркелкі біріктіруге үйретілуі керек. Қорытындылай келгенде, бұл зерттеу 3D модельдеу және виртуалды шындық заманауи оқытуды қалыптастыратын жетекші факторлар болып табылатын білім беру технологиясы саласындағы елеулі өзгерістерді растайды.
Держатели документа:
ЗКУ

Оралбек, М.М. Білім саласында 3d модельдеуді қолдану әдістемесі [Текст] / М. М. Оралбек // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.309-312.

1092.

Оралбек, М.М. Білім саласында 3d модельдеуді қолдану әдістемесі [Текст] / М. М. Оралбек // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.309-312.


74
О-63

Оралбек, М. М.
    Білім саласында 3d модельдеуді қолдану әдістемесі [Текст] / М. М. Оралбек // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 309-312.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Компьютерлік графика -- 3D модельдеу -- Виртуалды шындық -- VR -- Білім беру педагогикасы
Аннотация: Бұл зерттеу Британдық Колумбия университетінің инженерлік факультетінде орналасқан білім беру педагогикасындағы 3D модельдеу және виртуалды шындықтың (VR) трансформациялық сипатын зерттейді. Виртуалды шындық зертханасы Oculus Rift және HTC Vive технологиялары арқылы жасалды, әр сессияда отыз студентке арналған. Оқушылардың нәтижелерін жақсартудағы 3D модельдеудің рөлі олардың мұғалімдерінің көзқарасы бойынша да зерттелді. Бұл зерттеу анонимді онлайн сауалнама және зертхананы пайдалануды егжей-тегжейлі қадағалау негізінде әртүрлі пәндік салаларда студенттердің белсенділігін, күрделі ұғымдарды жақсырақ түсінуін және жалпы жақсырақ оқу нәтижелерін көрсетеді. Пәнаралық интеграцияның қиындықтары, техникалық қолдаудың жоқтығы және ағымдағы пандемия сияқты күтпеген кедергілер бейімделген білім беру стратегиялары. Инженерлік студенттердің перспективалары оқу жоспарын қалай қайта қарауға және оқуға жаңа тәсілдер енгізуге болатыны туралы пайдалы деректер береді. Бұл нәтижелер қосымша зерттеулерді, сондай-ақ пәндер бойынша бірлескен жұмысты ынталандыруы керек. Сонымен қатар, мұғалімдер қазіргі білім беру тәжірибесін жаһандық деңгейде жақсарту үшін 3D модельдеу мен VR-ды біркелкі біріктіруге үйретілуі керек. Қорытындылай келгенде, бұл зерттеу 3D модельдеу және виртуалды шындық заманауи оқытуды қалыптастыратын жетекші факторлар болып табылатын білім беру технологиясы саласындағы елеулі өзгерістерді растайды.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Р 69

Ромашева, А. Р.
    Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы заманауи тәсілдер мен принциптер [Текст] / А. Р. Ромашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 331-333.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
силлабус -- студент -- оқытушы -- іс-әрекет жоспар -- дағды -- технологиялық карта -- ақпараттық мазмұн -- бағдарлама
Аннотация: Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудың негізгі ерекшеліктері мен маңыздылығы қарастырылады. Сондай-ақ, қазіргі таңда дамып келе жатқан әдістер жайлы шолу жасалып, негізгі принциптері баяндалады. "Жұмыс оқу жоспарын құрудың маңызы неде, және қандай пайдасы бар?" деген секілді сұрақтардың жауабы қамтылады. Жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы нақты құрылымы жоқ, бірақ оның әрекетінің мәнін көрсететін бірнеше ережелерді анықтауға болады. Сол ережелердің сипаттамысын жан-жақты қарастырылып,анықталады.
Держатели документа:
ЗКУ

Ромашева, А.Р. Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы заманауи тәсілдер мен принциптер [Текст] / А. Р. Ромашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.331-333.

1093.

Ромашева, А.Р. Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы заманауи тәсілдер мен принциптер [Текст] / А. Р. Ромашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.331-333.


74
Р 69

Ромашева, А. Р.
    Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы заманауи тәсілдер мен принциптер [Текст] / А. Р. Ромашева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 331-333.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
силлабус -- студент -- оқытушы -- іс-әрекет жоспар -- дағды -- технологиялық карта -- ақпараттық мазмұн -- бағдарлама
Аннотация: Қазіргі таңда жұмыс оқу жоспарын құрастырудың негізгі ерекшеліктері мен маңыздылығы қарастырылады. Сондай-ақ, қазіргі таңда дамып келе жатқан әдістер жайлы шолу жасалып, негізгі принциптері баяндалады. "Жұмыс оқу жоспарын құрудың маңызы неде, және қандай пайдасы бар?" деген секілді сұрақтардың жауабы қамтылады. Жұмыс оқу жоспарын құрастырудағы нақты құрылымы жоқ, бірақ оның әрекетінің мәнін көрсететін бірнеше ережелерді анықтауға болады. Сол ережелердің сипаттамысын жан-жақты қарастырылып,анықталады.
Держатели документа:
ЗКУ

74
С 13

Сагынгалиева, Г. А.
    «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы негізінде мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру [Текст] / Г. А. Сагынгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 336-339.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
STEM -- STEM білім беру -- жоба -- Жаратылыстану -- мұғалімдер -- цифрлық технология -- креативті тәсілдері -- Оқушылар
Аннотация: Мақалада әдіскер биология, химия, география пәндерінде STEM білім берудің ерекшелігі, қолданылуы мен мүмкіндіктері аудан мұғалімдерінің тәжірибесінен мысал келтіре отырып, аудандық «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы аясындағы өткізіліп жатырған шаралар мен пән мұғалімдерге әдістемелік көмек ұйымдастыру тәжірибесімен бөліседі.
Держатели документа:
ЗКУ

Сагынгалиева, Г.А. «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы негізінде мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру [Текст] / Г. А. Сагынгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.336-339.

1094.

Сагынгалиева, Г.А. «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы негізінде мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру [Текст] / Г. А. Сагынгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.336-339.


74
С 13

Сагынгалиева, Г. А.
    «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы негізінде мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру [Текст] / Г. А. Сагынгалиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 336-339.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
STEM -- STEM білім беру -- жоба -- Жаратылыстану -- мұғалімдер -- цифрлық технология -- креативті тәсілдері -- Оқушылар
Аннотация: Мақалада әдіскер биология, химия, география пәндерінде STEM білім берудің ерекшелігі, қолданылуы мен мүмкіндіктері аудан мұғалімдерінің тәжірибесінен мысал келтіре отырып, аудандық «Жаратылыстану пәндерін оқытудағы STEM» жобасы аясындағы өткізіліп жатырған шаралар мен пән мұғалімдерге әдістемелік көмек ұйымдастыру тәжірибесімен бөліседі.
Держатели документа:
ЗКУ

74
С 17

Самратова, Д. М.
    Нейропедагогика: цифрлық дәуірдегі тиімді оқытудың кілті [Текст] / Д. М. Самратова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 340-341.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
нейропедагогика -- ми асимметриясы -- тиімді оқыту -- психология
Аннотация: Бұл мақалада нейропедагогиканың негізгі принциптері, соның ішінде оқытуды дараландыру және оқушылардың эмоционалдық күйі талқыланады. Цифрлық дәуірдің келуі білім беру саласына елеулі өзгерістер әкеліп, мұғалімдерден жаңа әдістер мен технологияларға бейімделуді талап етті. Осы тұрғыда нейропедагогика педагогика мен неврологияның өзара әрекеттесуіне негізделген сала ретінде ерекшеленеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Самратова, Д.М. Нейропедагогика: цифрлық дәуірдегі тиімді оқытудың кілті [Текст] / Д. М. Самратова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.340-341.

1095.

Самратова, Д.М. Нейропедагогика: цифрлық дәуірдегі тиімді оқытудың кілті [Текст] / Д. М. Самратова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.340-341.


74
С 17

Самратова, Д. М.
    Нейропедагогика: цифрлық дәуірдегі тиімді оқытудың кілті [Текст] / Д. М. Самратова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 340-341.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
нейропедагогика -- ми асимметриясы -- тиімді оқыту -- психология
Аннотация: Бұл мақалада нейропедагогиканың негізгі принциптері, соның ішінде оқытуды дараландыру және оқушылардың эмоционалдық күйі талқыланады. Цифрлық дәуірдің келуі білім беру саласына елеулі өзгерістер әкеліп, мұғалімдерден жаңа әдістер мен технологияларға бейімделуді талап етті. Осы тұрғыда нейропедагогика педагогика мен неврологияның өзара әрекеттесуіне негізделген сала ретінде ерекшеленеді.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Т 16

Талапова, Л. Д.
    Мектепте биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың мүмкіндіктері [Текст] / Л. Д. Талапова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 372-375.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
виртуалды -- зертханалар -- биологияны оқыту -- білім беру технологиялары -- мектептегі білім -- электронды оқыту -- онлайн -- білім беру -- білім берудегі инновациялар -- мектеп
Аннотация: Қазіргі заманғы білім беруде виртуалды зертханалар танымал оқу құралына айналуда. Мақалада мектеп жағдайында биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың міселелеріне шолу жасалды. Технологияға шектеулі қолжетімділік сияқты негізгі қиындықтарды талқылаудан, мақала оқу тәжірибесін жақсартуда виртуалды зертханалардың әлеуетін талдауға ауысады. Аталған мақалада технологияны жетілдірудің, қолжетімділікті арттырудың және виртуалды зертханаларды пайдалана отырып оқыту әдістемесін дамытудың артықшылықтары баяндалды. BioDigital Human, Virtual Labs Project, Labster және Foldit сияқты виртуалды зертханаларды тиімді қолданудың нақты мысалдары олардың оқыту үдерісіндегі тиімділігі мен мүмкіндіктері талданды. Оқыту әдістемесін дамытуда педагогтердің біліктілігін арттыруды және оқу процесінде виртуалды зертханаларды тиімді пайдалануды ескере отырып, арнайы оқу материалдарын әзірлеу бойынша ұсынымдар берілді. Білім алушыларға сапалы білім беруді қамтамасыз етуде виртуалды зертханаларды оқу үдерісіне одан әрі дамыта енгізу және интеграциялаудың маңызы көрсетілген.
Держатели документа:
ЗКУ

Талапова, Л.Д. Мектепте биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың мүмкіндіктері [Текст] / Л. Д. Талапова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.372-375.

1096.

Талапова, Л.Д. Мектепте биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың мүмкіндіктері [Текст] / Л. Д. Талапова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.372-375.


74
Т 16

Талапова, Л. Д.
    Мектепте биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың мүмкіндіктері [Текст] / Л. Д. Талапова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 372-375.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
виртуалды -- зертханалар -- биологияны оқыту -- білім беру технологиялары -- мектептегі білім -- электронды оқыту -- онлайн -- білім беру -- білім берудегі инновациялар -- мектеп
Аннотация: Қазіргі заманғы білім беруде виртуалды зертханалар танымал оқу құралына айналуда. Мақалада мектеп жағдайында биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды қолданудың міселелеріне шолу жасалды. Технологияға шектеулі қолжетімділік сияқты негізгі қиындықтарды талқылаудан, мақала оқу тәжірибесін жақсартуда виртуалды зертханалардың әлеуетін талдауға ауысады. Аталған мақалада технологияны жетілдірудің, қолжетімділікті арттырудың және виртуалды зертханаларды пайдалана отырып оқыту әдістемесін дамытудың артықшылықтары баяндалды. BioDigital Human, Virtual Labs Project, Labster және Foldit сияқты виртуалды зертханаларды тиімді қолданудың нақты мысалдары олардың оқыту үдерісіндегі тиімділігі мен мүмкіндіктері талданды. Оқыту әдістемесін дамытуда педагогтердің біліктілігін арттыруды және оқу процесінде виртуалды зертханаларды тиімді пайдалануды ескере отырып, арнайы оқу материалдарын әзірлеу бойынша ұсынымдар берілді. Білім алушыларға сапалы білім беруді қамтамасыз етуде виртуалды зертханаларды оқу үдерісіне одан әрі дамыта енгізу және интеграциялаудың маңызы көрсетілген.
Держатели документа:
ЗКУ

74
Т 25

Ташаева, Н. Қ.
    Мектепке дейінгі ұйымда жаңа технологияларды қолдану әдістері [Текст] / Н. Қ. Ташаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 375-377.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
технология -- педагог -- STEAM -- модуль -- Мектеп -- жаңа технологиялар -- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Инновациялық технологиялар -- тәрбиелеу
Аннотация: мақалада мектепке дейінгі ұйымдардағы жаңа технологияларды қолдану аясы, маңызы берілген. Автордың тәжірибесі бойынша, балалармен ұйымдастырылатын тәрбиелеу мен оқыту үрдісіндегі бірнеше инновациялық тәсілдер мен әдістерді қолдану барысы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ

Ташаева, Н.Қ. Мектепке дейінгі ұйымда жаңа технологияларды қолдану әдістері [Текст] / Н. Қ. Ташаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.375-377.

1097.

Ташаева, Н.Қ. Мектепке дейінгі ұйымда жаңа технологияларды қолдану әдістері [Текст] / Н. Қ. Ташаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.375-377.


74
Т 25

Ташаева, Н. Қ.
    Мектепке дейінгі ұйымда жаңа технологияларды қолдану әдістері [Текст] / Н. Қ. Ташаева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 375-377.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
технология -- педагог -- STEAM -- модуль -- Мектеп -- жаңа технологиялар -- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- Инновациялық технологиялар -- тәрбиелеу
Аннотация: мақалада мектепке дейінгі ұйымдардағы жаңа технологияларды қолдану аясы, маңызы берілген. Автордың тәжірибесі бойынша, балалармен ұйымдастырылатын тәрбиелеу мен оқыту үрдісіндегі бірнеше инновациялық тәсілдер мен әдістерді қолдану барысы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ

81.2 Каз.яз
Т 42

Тиникулова, Ж. Н.
    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы жаңашылдық [Текст] / Ж. Н. Тиникулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 385-386.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
білім алушы -- әдіс-тәсілдер -- пәндік дағдылар -- инновациялық технологиялар -- қазақ тілі -- қосымшалар
Аннотация: қазіргі таңда тілдік пәндерді оқытуда түрлі педагогикалық әдіс-тәсілдер көптеп қолданылады. Педагогикалық әдістер мен тәсілдердің барлығы да білім алушылардың белгілі бір деңгейдегі пәндік дағдыларын дамытуға бағытталады. Сабақтың өту бағыты мұғалімнің пәнді терең меңгергені мен практиканы соған орай ұштастыра білгеніне тікелей байланысты болады. Білім алушының пәнге деген қызығушылығын аттыру үшін мұғалім көп ізденеді. Кейбір тәсілдер сабақтың тақырыбын оқушыға жеткізуде жарамсыз болуы әбден мүмкін
Держатели документа:
ЗКУ

Тиникулова, Ж.Н. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы жаңашылдық [Текст] / Ж. Н. Тиникулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.385-386.

1098.

Тиникулова, Ж.Н. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы жаңашылдық [Текст] / Ж. Н. Тиникулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.385-386.


81.2 Каз.яз
Т 42

Тиникулова, Ж. Н.
    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы жаңашылдық [Текст] / Ж. Н. Тиникулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 385-386.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
білім алушы -- әдіс-тәсілдер -- пәндік дағдылар -- инновациялық технологиялар -- қазақ тілі -- қосымшалар
Аннотация: қазіргі таңда тілдік пәндерді оқытуда түрлі педагогикалық әдіс-тәсілдер көптеп қолданылады. Педагогикалық әдістер мен тәсілдердің барлығы да білім алушылардың белгілі бір деңгейдегі пәндік дағдыларын дамытуға бағытталады. Сабақтың өту бағыты мұғалімнің пәнді терең меңгергені мен практиканы соған орай ұштастыра білгеніне тікелей байланысты болады. Білім алушының пәнге деген қызығушылығын аттыру үшін мұғалім көп ізденеді. Кейбір тәсілдер сабақтың тақырыбын оқушыға жеткізуде жарамсыз болуы әбден мүмкін
Держатели документа:
ЗКУ

81.2 Каз.яз
Т 11

Тініқұл, З. Н.
    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі [Текст] / З. Н. Тініқұл // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 392-394.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
қазақ тілі мен әдебиеті -- инновация -- инновациялық технология -- АКТ -- платформа -- білім алушы
Аннотация: бұл мақалада қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімді тұстары айтылды. Инновациялық технологиялардың бірнеше түріне тоқталып, оларды пайдаланудың өзектілігі қамтылды. Атап айтсақ, Lumio, Learningapps.org, Wooclap, Classroomcsreen бағдарламаларының мұғалім мен білім алушы үшін пайдалы тұстары баяндалды. Әрбір платформаны тиімді пайдалану – мұғалімнің сабақтарының жаңашылдығын көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ

Тініқұл, З.Н. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі [Текст] / З. Н. Тініқұл // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.392-394.

1099.

Тініқұл, З.Н. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі [Текст] / З. Н. Тініқұл // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.392-394.


81.2 Каз.яз
Т 11

Тініқұл, З. Н.
    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі [Текст] / З. Н. Тініқұл // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 392-394.

ББК 81.2 Каз.яз

Рубрики: Казахский язык

Кл.слова (ненормированные):
қазақ тілі мен әдебиеті -- инновация -- инновациялық технология -- АКТ -- платформа -- білім алушы
Аннотация: бұл мақалада қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың тиімді тұстары айтылды. Инновациялық технологиялардың бірнеше түріне тоқталып, оларды пайдаланудың өзектілігі қамтылды. Атап айтсақ, Lumio, Learningapps.org, Wooclap, Classroomcsreen бағдарламаларының мұғалім мен білім алушы үшін пайдалы тұстары баяндалды. Әрбір платформаны тиімді пайдалану – мұғалімнің сабақтарының жаңашылдығын көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ

74
А 15

Абишева, М. К.
    Қашықтықтан оқыту технологиясын жоғары оқу орнында қолдану [Текст] / М. К. Абишева, А. Б. Медешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 5-8.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Қашықтықтан оқыту -- форма -- технология -- компьютерлік бағдарламалар -- құрал
Аннотация: Мақала жоғары білім беру жүйесінде ғана емес, әлемдік білім беру кеңістігінде өзекті болып табылатын қашықтықтан оқыту проблемасына қатысты мәселені қамтиды. Бұл зерттеудің өзектілігін көрсетеді. Мақалада қашықтықтан оқыту технологиялары мен режімдеріне талдау жасалған. Әсіресе, жоғары оқу орнында қолданылатын компьютерлік бағдарламалар мен белсенді қарым-қатынас жасау құралдарының орны айқындалған. Сонымен қатар, зерттеушінің теориялық зерттеуі және тәжірибелік бақылауы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Медешова, А.Б.

Абишева, М.К. Қашықтықтан оқыту технологиясын жоғары оқу орнында қолдану [Текст] / М. К. Абишева, А. Б. Медешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.5-8.

1100.

Абишева, М.К. Қашықтықтан оқыту технологиясын жоғары оқу орнында қолдану [Текст] / М. К. Абишева, А. Б. Медешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.5-8.


74
А 15

Абишева, М. К.
    Қашықтықтан оқыту технологиясын жоғары оқу орнында қолдану [Текст] / М. К. Абишева, А. Б. Медешова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 5-8.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Қашықтықтан оқыту -- форма -- технология -- компьютерлік бағдарламалар -- құрал
Аннотация: Мақала жоғары білім беру жүйесінде ғана емес, әлемдік білім беру кеңістігінде өзекті болып табылатын қашықтықтан оқыту проблемасына қатысты мәселені қамтиды. Бұл зерттеудің өзектілігін көрсетеді. Мақалада қашықтықтан оқыту технологиялары мен режімдеріне талдау жасалған. Әсіресе, жоғары оқу орнында қолданылатын компьютерлік бағдарламалар мен белсенді қарым-қатынас жасау құралдарының орны айқындалған. Сонымен қатар, зерттеушінің теориялық зерттеуі және тәжірибелік бақылауы баяндалған
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Медешова, А.Б.

Страница 110, Результатов: 1262

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц