Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 12, Результатов: 203

Отмеченные записи: 0

86
С 21

Сатыбалдиева, А. С.
    Исламдағы ағымға бөлінушілік факторлары мен оларды жіктеу мәселелері және оның Қазақстан қоғамына әсері [Текст] / А. С. Сатыбалдиева, М. Б. Исахан // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(65). - Б. 34-43. - (Серия философии, культурологии и политологии=Философия, мəдениеттану, саясаттану сериясы)
ББК 86

Рубрики: Религия

Кл.слова (ненормированные):
ислам -- пайғамбар -- үмбет -- мәзһаб -- тариқат -- жамағат -- нихла -- фирқа -- мақалат -- аят -- хадис -- дін
Аннотация: Бұл мақалада Қазақстанның тәуелсіздік алғаннан кейінгі дәуіріндегі Ислам діні және оның атын жамылған діни ағымдардың мемлекет пен қоғам үшін қаншалықты маңызға ие болғандығы сөз болады. Жалпы, Ислам дінінің негізгі қайнар-көзі Құран мен сүннетте ағымға бөлінушілік құпталмағанымен, тәжірибеде мәзһабқа бөлінушіліктің орын алғандығы көрсетіледі. Мұсылман ғалымдарының еңбектеріндегі діни ағымдар мәселесі, мәзһабтардың тарих сахнасына шығуы және олардың негізгі ерекшеліктері талқыланады. Ислам тарихындағы әртүрлі діни ағымдардың бой көрсетуіне түрткі болған факторлар анықталып, діни ағымдардың жіктелуі мәселелері сараланады. Мұсылман қауымының жік-жікке бөлінуіне әкеліп соққан билікке қатысты саяси ұстанымдар, құқықтық мектептердің үкім шығарудағы бір-бірінен бөлек әдіснамалары мен тұжырымдары, әртүрлі сенімдік мәселелер, Ислам діні тараған аймақтардағы локальді ерекшеліктер, әртүрлі мәдениеттердің бір-біріне ықпалы, философиялық мектептердің мұсылмандардың дүниетанымына әсер етуі, сыртқы дұшпандардың шабуылы, экономикалық жаңа өмірдің діни ұстанымды өзгертуі, Құран аяттары мен хадистерден бөлек мағыналар шығару, салт-дәстүрге қатысты әртүрлі көзқарастардың болуы және т.б. да факторлардың исламдағы бөлінушілікке қаншалықты әсер еткені талданады. Және Ислам дініндегі тариқаттардың ерекшеліктері мен олардың жіктелуі мәселесіне қатысты ой-пікірлер айтылады. Сонымен қатар, соңғы кезеңдерде Қазақстан аумағында пайда болған исламдық жамағаттар жіктелініп, олардың ортаға шығуына әсер еткен факторлар салыстырылып, діни, саяси, әлеуметтік ерекшеліктері ғылыми тұрғыда сараланады. Қазақстанда белгілі болған исламдық ағымдардың ұстанымдары талқыланып, олар туралы жаңа байламдар жасалынады. Қазақстандағы исламдық ағымдардың қоғамның жік-жікке бөлінуіне әсері ғылыми тұрғыда талдана келіп, олардың мемлекет пен қоғам біртұтастығына кері әсері мен тигізер қаупі аталынып көрсетіледі.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Исахан, М.Б.

Сатыбалдиева, А.С. Исламдағы ағымға бөлінушілік факторлары мен оларды жіктеу мәселелері және оның Қазақстан қоғамына әсері [Текст] / А. С. Сатыбалдиева, М. Б. Исахан // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(65).- Б.34-43

111.

Сатыбалдиева, А.С. Исламдағы ағымға бөлінушілік факторлары мен оларды жіктеу мәселелері және оның Қазақстан қоғамына әсері [Текст] / А. С. Сатыбалдиева, М. Б. Исахан // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(65).- Б.34-43


86
С 21

Сатыбалдиева, А. С.
    Исламдағы ағымға бөлінушілік факторлары мен оларды жіктеу мәселелері және оның Қазақстан қоғамына әсері [Текст] / А. С. Сатыбалдиева, М. Б. Исахан // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = әл--Фараби атындығы Қазақ ұлттық университеті хабаршы. - Алматы, 2018. - №3(65). - Б. 34-43. - (Серия философии, культурологии и политологии=Философия, мəдениеттану, саясаттану сериясы)
ББК 86

Рубрики: Религия

Кл.слова (ненормированные):
ислам -- пайғамбар -- үмбет -- мәзһаб -- тариқат -- жамағат -- нихла -- фирқа -- мақалат -- аят -- хадис -- дін
Аннотация: Бұл мақалада Қазақстанның тәуелсіздік алғаннан кейінгі дәуіріндегі Ислам діні және оның атын жамылған діни ағымдардың мемлекет пен қоғам үшін қаншалықты маңызға ие болғандығы сөз болады. Жалпы, Ислам дінінің негізгі қайнар-көзі Құран мен сүннетте ағымға бөлінушілік құпталмағанымен, тәжірибеде мәзһабқа бөлінушіліктің орын алғандығы көрсетіледі. Мұсылман ғалымдарының еңбектеріндегі діни ағымдар мәселесі, мәзһабтардың тарих сахнасына шығуы және олардың негізгі ерекшеліктері талқыланады. Ислам тарихындағы әртүрлі діни ағымдардың бой көрсетуіне түрткі болған факторлар анықталып, діни ағымдардың жіктелуі мәселелері сараланады. Мұсылман қауымының жік-жікке бөлінуіне әкеліп соққан билікке қатысты саяси ұстанымдар, құқықтық мектептердің үкім шығарудағы бір-бірінен бөлек әдіснамалары мен тұжырымдары, әртүрлі сенімдік мәселелер, Ислам діні тараған аймақтардағы локальді ерекшеліктер, әртүрлі мәдениеттердің бір-біріне ықпалы, философиялық мектептердің мұсылмандардың дүниетанымына әсер етуі, сыртқы дұшпандардың шабуылы, экономикалық жаңа өмірдің діни ұстанымды өзгертуі, Құран аяттары мен хадистерден бөлек мағыналар шығару, салт-дәстүрге қатысты әртүрлі көзқарастардың болуы және т.б. да факторлардың исламдағы бөлінушілікке қаншалықты әсер еткені талданады. Және Ислам дініндегі тариқаттардың ерекшеліктері мен олардың жіктелуі мәселесіне қатысты ой-пікірлер айтылады. Сонымен қатар, соңғы кезеңдерде Қазақстан аумағында пайда болған исламдық жамағаттар жіктелініп, олардың ортаға шығуына әсер еткен факторлар салыстырылып, діни, саяси, әлеуметтік ерекшеліктері ғылыми тұрғыда сараланады. Қазақстанда белгілі болған исламдық ағымдардың ұстанымдары талқыланып, олар туралы жаңа байламдар жасалынады. Қазақстандағы исламдық ағымдардың қоғамның жік-жікке бөлінуіне әсері ғылыми тұрғыда талдана келіп, олардың мемлекет пен қоғам біртұтастығына кері әсері мен тигізер қаупі аталынып көрсетіледі.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Исахан, М.Б.

86
Ш 19

Шамахай, С.
    Шыңғысхан: тәңірлік сенім мен толеранттылық [Текст] / С. Шамахай, Ғ. Есім // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №3(65). - Б. 53-67
ББК 86

Рубрики: Религия

Кл.слова (ненормированные):
Шыңғысхан -- тәңірлік -- шаманизм -- «Мәңгі Аспан» -- дін -- толеранттылық -- тарихи шығармасы -- Жамиғат ат тауарихы -- Түрік шежіресі -- Моңғолдың құпия шежіресі -- философия -- герменевтика
Аннотация: Мақалада көшпенділердің сонау шумерлер заманынан бері сабақтасып келе жатқан мыңдаған жылдар тарихы бар Тәңірлік дінінің ХІІІ ғасырдағы ахуалы мен Шыңғысхан ықпалымен Мәңгі Аспан (Тәңірі) ретінде даму ерекшелігі, оның жасаған діни-философиялық тұжырымы, дінге деген толерантты қатынасы жайлы талданады. Шыңғыс хан заманында моңғолдардың тәңірлік нанымына өзгерістер енгізілді. Мәселен, тәңірлік дінінде жұмақ пен тозақ ұғымдары болмады. Алайда олардың сауап жинауға талпынысы тек Шыңғыс ханның арнайы шақыртуымен келген Әулие Чан Чунның үгіттеуімен құдайлық іліммен байланысты туындады. Бұл кезеңде моңғолдардың діни көзқарасы өзінің биік шыңына жетіп, мәңгі аспанның монотеистік сенімін құрды. Шыңғыс хан тәңірлікті негізге ала отырып, Мәңгі Аспан (Тәңір) идеясын теория дәрежесінде қорытып, қолдана білді. Ол Көкте – Мәңгі Аспан (Тәңірі), Жерде – Қаған қағидасын қалыптастырды. Қағида бойынша Аспан (Тәңір) әлемдегі шексіз ерік, биліктің жалғыз Құдайы. Ол өзінің шапағатымен Қағанды қолдайды. Қаған тәңір атынан билік етіп, аспан жарлығын жер бетіне жүзеге асыруға міндетті. Қаған өз парасатының, харизмасының көмегімен аспан қалауына, шапағатына бөлене алады. Жоғарыда бір аспан тәңірі болса, жерде бір ғана қаған болуға тиіс. Яғни, моңғол ханы «Күн шығыстан күн батысқа дейінгі аспан астындағы барша елді басқаруға тиіс» – еді. Сонымен қатар, Шыңғысхан діни толеранттылықты ұстанды. Ол либералды заң нормаларын қалыптастырды. «Барлық діндер бірдей құрметке лайық, бірақ олардың бірде-бірі үстемдік ете алмайды» деген талап болды. Бұл талап Шыңғыс хан дүниеден өткен соң да, ұрпақтан-ұрпаққа сабақтасып, жалғасын тапты. Шыңғыс ханның кіші ұлы Толуйдың жұбайы ақын, мемлекеттің ірі саясаткері Сорқақтани бегім, Мөңке хан бұл ережені өз өмірінің қағидасы етеді. Мақалада Шыңғыс ханның тұжырымдары мен қағидаларын дәлелдеу үшін дереккөздер ретінде «Моңғолдың құпия шежіресі» атты тарихи шығармасы, Рашид ад диннің «Жамиғат ат тауарихы», Әбілғазы ханның «Түрік шежіресі», Шығыс және Батыс елдерінен Шыңғыс ханның арнайы шақыртуымен келген, оның көзі тірісінде кездесіп, жүздескен және кейінгі тақ мұрагерлерімен тікелей қарым-қатынаста болған әулие, ойшыл, қайраткер, саяхатшылардың (даостық монах Чан Чун, Елуй Чуцай, Пэн Дай мен Сюй Тин, монах Джовани дель Плано Карпини, елші Гильом де Рубрук, венециялық көпес Марко Поло) жол жазбалары алынды. Мақаланың мақсаты тәңірлік діннің Шыңғыс хан заманындағы дамуы мен өзгерісі, Шыңғыс ханның діни ұстанымы, сабақтастығы туралы деректер бойынша компаративистикалық, мәдени-философиялық талдау жасау. Талдау барысында Мәңгі Аспан (Тәңір) сеніміне қатысты тың ойлар мен пікірлер ұсынылды. Тақырыпты талдау барысында гуманитарлық және философиялық білімдерде кеңінен қолданылатын, тарихилық пен логикалықтың өзара байланысы, тарихи-компаративистикалық, абстрактылықтан нақтылыққа өту, жалпыдан жекеге өту, герменевтика іспетті тәсілдердің бірлігі қамтылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Есім, Ғ.

Шамахай, С. Шыңғысхан: тәңірлік сенім мен толеранттылық [Текст] / С. Шамахай, Ғ. Есім // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №3(65).- Б.53-67

112.

Шамахай, С. Шыңғысхан: тәңірлік сенім мен толеранттылық [Текст] / С. Шамахай, Ғ. Есім // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №3(65).- Б.53-67


86
Ш 19

Шамахай, С.
    Шыңғысхан: тәңірлік сенім мен толеранттылық [Текст] / С. Шамахай, Ғ. Есім // Вестник КазНУ им. аль-Фараби = Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №3(65). - Б. 53-67
ББК 86

Рубрики: Религия

Кл.слова (ненормированные):
Шыңғысхан -- тәңірлік -- шаманизм -- «Мәңгі Аспан» -- дін -- толеранттылық -- тарихи шығармасы -- Жамиғат ат тауарихы -- Түрік шежіресі -- Моңғолдың құпия шежіресі -- философия -- герменевтика
Аннотация: Мақалада көшпенділердің сонау шумерлер заманынан бері сабақтасып келе жатқан мыңдаған жылдар тарихы бар Тәңірлік дінінің ХІІІ ғасырдағы ахуалы мен Шыңғысхан ықпалымен Мәңгі Аспан (Тәңірі) ретінде даму ерекшелігі, оның жасаған діни-философиялық тұжырымы, дінге деген толерантты қатынасы жайлы талданады. Шыңғыс хан заманында моңғолдардың тәңірлік нанымына өзгерістер енгізілді. Мәселен, тәңірлік дінінде жұмақ пен тозақ ұғымдары болмады. Алайда олардың сауап жинауға талпынысы тек Шыңғыс ханның арнайы шақыртуымен келген Әулие Чан Чунның үгіттеуімен құдайлық іліммен байланысты туындады. Бұл кезеңде моңғолдардың діни көзқарасы өзінің биік шыңына жетіп, мәңгі аспанның монотеистік сенімін құрды. Шыңғыс хан тәңірлікті негізге ала отырып, Мәңгі Аспан (Тәңір) идеясын теория дәрежесінде қорытып, қолдана білді. Ол Көкте – Мәңгі Аспан (Тәңірі), Жерде – Қаған қағидасын қалыптастырды. Қағида бойынша Аспан (Тәңір) әлемдегі шексіз ерік, биліктің жалғыз Құдайы. Ол өзінің шапағатымен Қағанды қолдайды. Қаған тәңір атынан билік етіп, аспан жарлығын жер бетіне жүзеге асыруға міндетті. Қаған өз парасатының, харизмасының көмегімен аспан қалауына, шапағатына бөлене алады. Жоғарыда бір аспан тәңірі болса, жерде бір ғана қаған болуға тиіс. Яғни, моңғол ханы «Күн шығыстан күн батысқа дейінгі аспан астындағы барша елді басқаруға тиіс» – еді. Сонымен қатар, Шыңғысхан діни толеранттылықты ұстанды. Ол либералды заң нормаларын қалыптастырды. «Барлық діндер бірдей құрметке лайық, бірақ олардың бірде-бірі үстемдік ете алмайды» деген талап болды. Бұл талап Шыңғыс хан дүниеден өткен соң да, ұрпақтан-ұрпаққа сабақтасып, жалғасын тапты. Шыңғыс ханның кіші ұлы Толуйдың жұбайы ақын, мемлекеттің ірі саясаткері Сорқақтани бегім, Мөңке хан бұл ережені өз өмірінің қағидасы етеді. Мақалада Шыңғыс ханның тұжырымдары мен қағидаларын дәлелдеу үшін дереккөздер ретінде «Моңғолдың құпия шежіресі» атты тарихи шығармасы, Рашид ад диннің «Жамиғат ат тауарихы», Әбілғазы ханның «Түрік шежіресі», Шығыс және Батыс елдерінен Шыңғыс ханның арнайы шақыртуымен келген, оның көзі тірісінде кездесіп, жүздескен және кейінгі тақ мұрагерлерімен тікелей қарым-қатынаста болған әулие, ойшыл, қайраткер, саяхатшылардың (даостық монах Чан Чун, Елуй Чуцай, Пэн Дай мен Сюй Тин, монах Джовани дель Плано Карпини, елші Гильом де Рубрук, венециялық көпес Марко Поло) жол жазбалары алынды. Мақаланың мақсаты тәңірлік діннің Шыңғыс хан заманындағы дамуы мен өзгерісі, Шыңғыс ханның діни ұстанымы, сабақтастығы туралы деректер бойынша компаративистикалық, мәдени-философиялық талдау жасау. Талдау барысында Мәңгі Аспан (Тәңір) сеніміне қатысты тың ойлар мен пікірлер ұсынылды. Тақырыпты талдау барысында гуманитарлық және философиялық білімдерде кеңінен қолданылатын, тарихилық пен логикалықтың өзара байланысы, тарихи-компаративистикалық, абстрактылықтан нақтылыққа өту, жалпыдан жекеге өту, герменевтика іспетті тәсілдердің бірлігі қамтылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Есім, Ғ.

66
Т 12

Төлегенов, А. Т
    Үш тіл саясатының дамуындағы қоғамдық пікір мен қоғамдық ойдың қолдауы мен рөлі [Текст] / А.Т Төлегенов // Әл - Фараби ат. ҚҰУ Хабаршы = Вестник КазНУ им Аль - Фараби. - Алматы, 2018. - №2(65). - Б. 126-138. - ( Серия психологии и социологии=Series of psychology and sociology)
ББК 66

Рубрики: Политика

Кл.слова (ненормированные):
қоғамдық пікір -- үш тілдік саясат -- тілдік саясатқа қоғамның қатынасы -- интернет-ресурстар -- контент-талдау -- критикалық дискурс
Аннотация: Білім беру саласында үш тіл саясатын қарапайым тұрғындарға түсіндіруде электрондық БАҚ жақсы және тиімді жұмыс істеді. Электрондық БАҚ-тағы "үш тілді саясаты" тақырыбына байланысты ақпараттық хабарламалар, талқылаулар алты ақпараттық сайттардан алынып контент-талдау жасалып және сол сайттардағы оқырмандардың ойлары мен пікірлеріне критикалық дискурс талдау жасалған болатын. Яғни, мемлекет тұрғындардың пікірін естіп, сол мәселе басқа да өзекті мәселелер бойынша ортақ шешімге келуіне позитивті ықпалын тигізеді. Және де осыған байланысты, үш тілді енгізуде ауылдық жерлердің ерекшеліктерін ескеру қажет. Бұл жағдайда ауылдық жерлердің мектептері қала мектептерінен төмен және бәсекелестік бола алмай қалуы мүмкін.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Шеденова, Н.У

Төлегенов, А.Т Үш тіл саясатының дамуындағы қоғамдық пікір мен қоғамдық ойдың қолдауы мен рөлі [Текст] / А.Т Төлегенов // Әл - Фараби ат. ҚҰУ Хабаршы = Вестник КазНУ им Аль - Фараби. - Алматы, 2018. - №2(65).- Б.126-138

113.

Төлегенов, А.Т Үш тіл саясатының дамуындағы қоғамдық пікір мен қоғамдық ойдың қолдауы мен рөлі [Текст] / А.Т Төлегенов // Әл - Фараби ат. ҚҰУ Хабаршы = Вестник КазНУ им Аль - Фараби. - Алматы, 2018. - №2(65).- Б.126-138


66
Т 12

Төлегенов, А. Т
    Үш тіл саясатының дамуындағы қоғамдық пікір мен қоғамдық ойдың қолдауы мен рөлі [Текст] / А.Т Төлегенов // Әл - Фараби ат. ҚҰУ Хабаршы = Вестник КазНУ им Аль - Фараби. - Алматы, 2018. - №2(65). - Б. 126-138. - ( Серия психологии и социологии=Series of psychology and sociology)
ББК 66

Рубрики: Политика

Кл.слова (ненормированные):
қоғамдық пікір -- үш тілдік саясат -- тілдік саясатқа қоғамның қатынасы -- интернет-ресурстар -- контент-талдау -- критикалық дискурс
Аннотация: Білім беру саласында үш тіл саясатын қарапайым тұрғындарға түсіндіруде электрондық БАҚ жақсы және тиімді жұмыс істеді. Электрондық БАҚ-тағы "үш тілді саясаты" тақырыбына байланысты ақпараттық хабарламалар, талқылаулар алты ақпараттық сайттардан алынып контент-талдау жасалып және сол сайттардағы оқырмандардың ойлары мен пікірлеріне критикалық дискурс талдау жасалған болатын. Яғни, мемлекет тұрғындардың пікірін естіп, сол мәселе басқа да өзекті мәселелер бойынша ортақ шешімге келуіне позитивті ықпалын тигізеді. Және де осыған байланысты, үш тілді енгізуде ауылдық жерлердің ерекшеліктерін ескеру қажет. Бұл жағдайда ауылдық жерлердің мектептері қала мектептерінен төмен және бәсекелестік бола алмай қалуы мүмкін.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Шеденова, Н.У

74.58
А 14

Абдыкадырова, Т. Р
    Рухани жаңғыру: М.Әуезовтің педагогикалық мұраларының заман ағымына сай интерпретациялануы [Текст] / Т.Р Абдыкадырова // Вестник АПН Казахстана. - Алматы, 2018. - №3. - Б. 28-36
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование. Педагогика высшей школы

Кл.слова (ненормированные):
рухани мұра -- оқу -- интерпретация
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиетін әлемге танытқан қарымды қаламгер, ұлы жазушы М.Әуезовтің шығармашылығындағы педагогикалық мұралардың әдістемелік қырларын жан-жақты ашып көрсетуге баса назар аударылған. Ол үшін жазушының 1917 жылдары оқу-ағарту ісіне қатысты ой-пікірлерін білдіріп жазған алғашқы мақалалары мен одан кейінгі жылдары жазған зерттеу еңбектері, оқу құралдары, әдістемелік бағдарлама және хрестоматия-оқулық үлгісінде жазған еңбегі зерттеу нысанына алынған. Сондай-ақ, ұлы жазушының жалпы рухани мұралары әр заманда өз уақытына сай интерпретациялануы мен Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы жаңғыртумен өзара үндестігі туралы пікірлер сараланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Абдимомынов, Е.Б

Абдыкадырова, Т.Р Рухани жаңғыру: М.Әуезовтің педагогикалық мұраларының заман ағымына сай интерпретациялануы [Текст] / Т.Р Абдыкадырова // Вестник АПН Казахстана. - Алматы, 2018. - №3.- Б.28-36

114.

Абдыкадырова, Т.Р Рухани жаңғыру: М.Әуезовтің педагогикалық мұраларының заман ағымына сай интерпретациялануы [Текст] / Т.Р Абдыкадырова // Вестник АПН Казахстана. - Алматы, 2018. - №3.- Б.28-36


74.58
А 14

Абдыкадырова, Т. Р
    Рухани жаңғыру: М.Әуезовтің педагогикалық мұраларының заман ағымына сай интерпретациялануы [Текст] / Т.Р Абдыкадырова // Вестник АПН Казахстана. - Алматы, 2018. - №3. - Б. 28-36
ББК 74.58

Рубрики: Высшее образование. Педагогика высшей школы

Кл.слова (ненормированные):
рухани мұра -- оқу -- интерпретация
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиетін әлемге танытқан қарымды қаламгер, ұлы жазушы М.Әуезовтің шығармашылығындағы педагогикалық мұралардың әдістемелік қырларын жан-жақты ашып көрсетуге баса назар аударылған. Ол үшін жазушының 1917 жылдары оқу-ағарту ісіне қатысты ой-пікірлерін білдіріп жазған алғашқы мақалалары мен одан кейінгі жылдары жазған зерттеу еңбектері, оқу құралдары, әдістемелік бағдарлама және хрестоматия-оқулық үлгісінде жазған еңбегі зерттеу нысанына алынған. Сондай-ақ, ұлы жазушының жалпы рухани мұралары әр заманда өз уақытына сай интерпретациялануы мен Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы жаңғыртумен өзара үндестігі туралы пікірлер сараланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Абдимомынов, Е.Б

74.268.53
Г 12

Гафурбеков , Т. Б.
    Жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың тәлімдік ықпалы [Текст] / Т. Б. Гафурбеков , А. Қ. Омарова, А. Ж. Қазтуғанова // Қазақстан Республикасының ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan . - 2018. - №3. - Б. 301 - 306
ББК 74.268.53

Рубрики: Методика преподавания музыки и пение

Кл.слова (ненормированные):
ән -- күй -- композитор -- орындаушы -- опера -- айтыс -- ғұрып -- дәстүр -- жаһандану -- тәлім
Аннотация: Мақалада жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың өнегелік құндылықтары, рухани мұраның негізін құрайтын дәстүрлі музыканың үлгілері белгіленген. Бұл шығармаларға Кеңес кезеңінде қалыптасқан теріс пікірлер қарастырылып, келешек ұрпақтың санасында кертартпа ой салу тарапы сынға алынған. Дәстүрлі музыканың негізінде ғұрыптық және тұрмыстық үлгілерге шолу жасалып, түркітілдес халықтарындағы музыкалық мұрамен сабақтасатындығы көрсетіледі, ішінара қазақ және өзбек музыкасындағы ұқсастық аңғарылған. Ұлттық музыканың бір бөлігін құрайтын кәсіби - композиторлардың шығармашылығындағы тәрбиелік мәнге ие туындыларға көңіл бөлінген. Сонымен қатар, қазіргі кездегі дәстүрлі орындаушылар мен айтыскер ақындардың жаһандық дәуірде қоғамға өнегелік әсері айқындалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Омарова, А.Қ.
Қазтуғанова, А.Ж.

Гафурбеков , Т.Б. Жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың тәлімдік ықпалы [Текст] / Т. Б. Гафурбеков , А. Қ. Омарова, А. Ж. Қазтуғанова // Қазақстан Республикасының ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan . - 2018. - №3.- Б.301 - 306

115.

Гафурбеков , Т.Б. Жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың тәлімдік ықпалы [Текст] / Т. Б. Гафурбеков , А. Қ. Омарова, А. Ж. Қазтуғанова // Қазақстан Республикасының ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan . - 2018. - №3.- Б.301 - 306


74.268.53
Г 12

Гафурбеков , Т. Б.
    Жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың тәлімдік ықпалы [Текст] / Т. Б. Гафурбеков , А. Қ. Омарова, А. Ж. Қазтуғанова // Қазақстан Республикасының ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan . - 2018. - №3. - Б. 301 - 306
ББК 74.268.53

Рубрики: Методика преподавания музыки и пение

Кл.слова (ненормированные):
ән -- күй -- композитор -- орындаушы -- опера -- айтыс -- ғұрып -- дәстүр -- жаһандану -- тәлім
Аннотация: Мақалада жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың өнегелік құндылықтары, рухани мұраның негізін құрайтын дәстүрлі музыканың үлгілері белгіленген. Бұл шығармаларға Кеңес кезеңінде қалыптасқан теріс пікірлер қарастырылып, келешек ұрпақтың санасында кертартпа ой салу тарапы сынға алынған. Дәстүрлі музыканың негізінде ғұрыптық және тұрмыстық үлгілерге шолу жасалып, түркітілдес халықтарындағы музыкалық мұрамен сабақтасатындығы көрсетіледі, ішінара қазақ және өзбек музыкасындағы ұқсастық аңғарылған. Ұлттық музыканың бір бөлігін құрайтын кәсіби - композиторлардың шығармашылығындағы тәрбиелік мәнге ие туындыларға көңіл бөлінген. Сонымен қатар, қазіргі кездегі дәстүрлі орындаушылар мен айтыскер ақындардың жаһандық дәуірде қоғамға өнегелік әсері айқындалады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Омарова, А.Қ.
Қазтуғанова, А.Ж.

74. 268.53
G13

Gafurbekov, T. B.
    The moral impact of national music during globalization era [Текст] = Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan / T. B. Gafurbekov, T. B . Оmarova , A. Zh. Kaztuganova // Қазақстан Республикасының Үлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan. - 2018. - №3. - Б. 96 - 101
ББК 74. 268.53

Рубрики: Методика преподавания музыки и пение

Кл.слова (ненормированные):
ән -- күй -- композитор -- орындаушы -- опера -- айтыс -- ғұрып -- дәстүр -- жаһандану -- тәлім
Аннотация: Мақалада жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың өнегелік құндылықтары, рухани мұраның негізін құрайтын дәстүлі музыканың үлгілері белгіленген. Бұл шығармаларға Кеңес кезеңінде қалыптасқан теріс пікірлер қарастырылып, келешек ұрпақтың санасында кертартпа ой салу тарапы сынға алынған. Дәстүрлі музыканың негізінде ғұрыптық және тұрмыстық үлгілерге шолу жасалып, түркітілдес халықтарындағы музыкалық мұрамен сабақтасатындығы, көрсетіледі, ішінара қазақ және өзбек музыкасындағы ұқсастық аңғарылған.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Оmarova , T. B .
Kaztuganova, A. Zh.

Gafurbekov, T. B. The moral impact of national music during globalization era [Текст] / T. B. Gafurbekov, T. B . Оmarova , A. Zh. Kaztuganova // Қазақстан Республикасының Үлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan. - 2018. - №3.- Б.96 - 101

116.

Gafurbekov, T. B. The moral impact of national music during globalization era [Текст] / T. B. Gafurbekov, T. B . Оmarova , A. Zh. Kaztuganova // Қазақстан Республикасының Үлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan. - 2018. - №3.- Б.96 - 101


74. 268.53
G13

Gafurbekov, T. B.
    The moral impact of national music during globalization era [Текст] = Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan / T. B. Gafurbekov, T. B . Оmarova , A. Zh. Kaztuganova // Қазақстан Республикасының Үлттық ғылым академиясының Хабаршысы Вестник национальной академии наук Республики Казахстан Bulletin of national academy of sciences of the republic of Kazakhstan. - 2018. - №3. - Б. 96 - 101
ББК 74. 268.53

Рубрики: Методика преподавания музыки и пение

Кл.слова (ненормированные):
ән -- күй -- композитор -- орындаушы -- опера -- айтыс -- ғұрып -- дәстүр -- жаһандану -- тәлім
Аннотация: Мақалада жаһандық дәуірдегі ұлттық музыканың өнегелік құндылықтары, рухани мұраның негізін құрайтын дәстүлі музыканың үлгілері белгіленген. Бұл шығармаларға Кеңес кезеңінде қалыптасқан теріс пікірлер қарастырылып, келешек ұрпақтың санасында кертартпа ой салу тарапы сынға алынған. Дәстүрлі музыканың негізінде ғұрыптық және тұрмыстық үлгілерге шолу жасалып, түркітілдес халықтарындағы музыкалық мұрамен сабақтасатындығы, көрсетіледі, ішінара қазақ және өзбек музыкасындағы ұқсастық аңғарылған.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Оmarova , T. B .
Kaztuganova, A. Zh.

81.2-5
О-80

Отарбаева , Отарбаева Ғ. Н.
    Мәтін және интерпретация: көзқарастар мен концепциялар [Текст] / Отарбаева Ғ. Н. Отарбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №4. - Б. 198-204. - (Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 81.2-5

Рубрики: Лингвистика текста. Стилистика. Культура речи

Кл.слова (ненормированные):
интерпретация -- түсіну -- герменевтика -- көркем мәтін -- рецепция -- интерпретатор -- оқырман -- концепция -- көркем шығарма -- поэтикасы -- герменевтика -- стилистика -- Әдебиеттану -- Ғылыми интерпретация -- оқырмандық интерпретация -- 3. Шығармашылық-образдық интерпретация -- Герменевтикалық тәсіл -- Семиотикалық тәсіл -- Лингвистикалық тәсіл -- Лингвистикалық комментарий -- Лингвистикалық талдау -- Толық лингвистикалық талдау
Аннотация: Мақалада көркем шығарманы интерпретациялаудың тәсілдері мен түрлері, олардың туындауы туралы зерделенеді. Көркем мәтінді түсінуде интерпретацияның түрлі тәсілдері мен түрлері қарастырылады. Қабылдау мен түсінудің арақатынасы, интерпретацияның негізгі түрлері мен қызметі, көркем шығарманы түсінудің тәсілдері мен деңгейлері сараптала отырып, негізгі ой­тұжырымдар ғалымдар пікірлерімен дәйектеледі. Интерпретация теориясының негізгі мәселелері мен олардың туындау себептері айтылады
Держатели документа:
БҚМУ

Отарбаева , Отарбаева Ғ.Н. Мәтін және интерпретация: көзқарастар мен концепциялар [Текст] / Отарбаева Ғ. Н. Отарбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №4.- Б.198-204

117.

Отарбаева , Отарбаева Ғ.Н. Мәтін және интерпретация: көзқарастар мен концепциялар [Текст] / Отарбаева Ғ. Н. Отарбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №4.- Б.198-204


81.2-5
О-80

Отарбаева , Отарбаева Ғ. Н.
    Мәтін және интерпретация: көзқарастар мен концепциялар [Текст] / Отарбаева Ғ. Н. Отарбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi. - Алматы, 2018. - №4. - Б. 198-204. - (Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 81.2-5

Рубрики: Лингвистика текста. Стилистика. Культура речи

Кл.слова (ненормированные):
интерпретация -- түсіну -- герменевтика -- көркем мәтін -- рецепция -- интерпретатор -- оқырман -- концепция -- көркем шығарма -- поэтикасы -- герменевтика -- стилистика -- Әдебиеттану -- Ғылыми интерпретация -- оқырмандық интерпретация -- 3. Шығармашылық-образдық интерпретация -- Герменевтикалық тәсіл -- Семиотикалық тәсіл -- Лингвистикалық тәсіл -- Лингвистикалық комментарий -- Лингвистикалық талдау -- Толық лингвистикалық талдау
Аннотация: Мақалада көркем шығарманы интерпретациялаудың тәсілдері мен түрлері, олардың туындауы туралы зерделенеді. Көркем мәтінді түсінуде интерпретацияның түрлі тәсілдері мен түрлері қарастырылады. Қабылдау мен түсінудің арақатынасы, интерпретацияның негізгі түрлері мен қызметі, көркем шығарманы түсінудің тәсілдері мен деңгейлері сараптала отырып, негізгі ой­тұжырымдар ғалымдар пікірлерімен дәйектеледі. Интерпретация теориясының негізгі мәселелері мен олардың туындау себептері айтылады
Держатели документа:
БҚМУ

74.268.3(5Каз)
А 13

Абдықадырова , Т. Р.
    Рухани жаңғыру: М. Әуезовтің педагогикалық мұрасын заманауи тұрғыда интерпретациялау [Текст] / Т. Р. Абдықадырова , М. С. Сәрсенбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi хабаршы. - Алматы, 2018. - №4. - Б. 238-244. - (Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 74.268.3(5Каз)

Рубрики: Методика преподавания казахской литературы

Кл.слова (ненормированные):
рухани мұра -- оқу -- модернизация -- М. Әуезов -- қазақ әдебиеті -- жазушы -- педагогикалық мұралар -- әдістемелік қырларын -- Рухани жаңғыру -- Оқу ісі -- Әдебиет тарихы -- поэмалар -- Тарихи өлеңдер -- Айтыс өлеңдері -- Ертегілер
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиетін әлемге танытқан қарымды қаламгер, ұлы жазушы М. Әуезовтің шығармашылығындағы педагогикалық мұралардың әдістемелік қырларын жан­жақты ашып көрсетуге баса назар аударылған. Ол үшін жазушының 1917 жылдары оқу­ағарту ісіне қатысты ой­пікірлерін білдіріп жазған алғашқы мақалалары мен одан кейінгі жылдары жазған зерттеу еңбектері, оқу құралдары, әдістемелік бағдарлама және хрестоматия­оқулық үлгісінде жазған еңбегі зерттеу нысанына алынған. Педагогика саласында еңбектер жазып дарынды ұстазға айналған жазушының әр туындысы жеке дара талданып, авторлық түсініктемелер мен ой қорытулар жасалынған. Терең теориялық талдаулар жасалынып, әр еңбектің өзіндік ерекшеліктері сол заман мен бүгінгі заман контексінде салыстырыла отырып зерделенеді. Ұлы жазушының педагогикалық­ағартушылық мұралары негізінен халықты сауаттандыруға бағытталғандығына баса назар аударылып, жас балалар мен ересек жастағы адамдардың оқып білім алуларын көздеген көзқарастары ғылыми таным тұрғысынан баяндалады.Сондай­ақ, ұлы жазушының жалпы рухани мұралары әр заманда өз уақытына сай интерпретациялануы мен Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы жаңғыртумен өзара үндестігі туралы пікірлер сараланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Сәрсенбаева , М.С.

Абдықадырова , Т.Р. Рухани жаңғыру: М. Әуезовтің педагогикалық мұрасын заманауи тұрғыда интерпретациялау [Текст] / Т. Р. Абдықадырова , М. С. Сәрсенбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi хабаршы. - Алматы, 2018. - №4.- Б.238-244

118.

Абдықадырова , Т.Р. Рухани жаңғыру: М. Әуезовтің педагогикалық мұрасын заманауи тұрғыда интерпретациялау [Текст] / Т. Р. Абдықадырова , М. С. Сәрсенбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi хабаршы. - Алматы, 2018. - №4.- Б.238-244


74.268.3(5Каз)
А 13

Абдықадырова , Т. Р.
    Рухани жаңғыру: М. Әуезовтің педагогикалық мұрасын заманауи тұрғыда интерпретациялау [Текст] / Т. Р. Абдықадырова , М. С. Сәрсенбаева // Вестник Казахского национального университета имени Аль-Фараби=Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетi хабаршы. - Алматы, 2018. - №4. - Б. 238-244. - (Серия филологическая=Филология сериясы)
ББК 74.268.3(5Каз)

Рубрики: Методика преподавания казахской литературы

Кл.слова (ненормированные):
рухани мұра -- оқу -- модернизация -- М. Әуезов -- қазақ әдебиеті -- жазушы -- педагогикалық мұралар -- әдістемелік қырларын -- Рухани жаңғыру -- Оқу ісі -- Әдебиет тарихы -- поэмалар -- Тарихи өлеңдер -- Айтыс өлеңдері -- Ертегілер
Аннотация: Мақалада қазақ әдебиетін әлемге танытқан қарымды қаламгер, ұлы жазушы М. Әуезовтің шығармашылығындағы педагогикалық мұралардың әдістемелік қырларын жан­жақты ашып көрсетуге баса назар аударылған. Ол үшін жазушының 1917 жылдары оқу­ағарту ісіне қатысты ой­пікірлерін білдіріп жазған алғашқы мақалалары мен одан кейінгі жылдары жазған зерттеу еңбектері, оқу құралдары, әдістемелік бағдарлама және хрестоматия­оқулық үлгісінде жазған еңбегі зерттеу нысанына алынған. Педагогика саласында еңбектер жазып дарынды ұстазға айналған жазушының әр туындысы жеке дара талданып, авторлық түсініктемелер мен ой қорытулар жасалынған. Терең теориялық талдаулар жасалынып, әр еңбектің өзіндік ерекшеліктері сол заман мен бүгінгі заман контексінде салыстырыла отырып зерделенеді. Ұлы жазушының педагогикалық­ағартушылық мұралары негізінен халықты сауаттандыруға бағытталғандығына баса назар аударылып, жас балалар мен ересек жастағы адамдардың оқып білім алуларын көздеген көзқарастары ғылыми таным тұрғысынан баяндалады.Сондай­ақ, ұлы жазушының жалпы рухани мұралары әр заманда өз уақытына сай интерпретациялануы мен Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы жаңғыртумен өзара үндестігі туралы пікірлер сараланады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Сәрсенбаева , М.С.

88
С 20

Сарбасова, Г. Ж.
    Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4. - С. 14-21. - (серия психологии и социологии)
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
эмоциональная гибкость -- профессиональный психолог -- эмоциональное выражение -- эмоциональная зона -- отражение -- эмпатия -- самосознание -- самоактуализация -- темперамент -- эмоциональная стабильность
Аннотация: Мақалада қарастырылып отырған мәселе қазіргі ЖОО-да білім алушы болашақ психологтарға бағытталған, себебі әрбір болашақ маман өзінің кәсіби сапаларын оқу үдірісінде дағдыландыруы қажет. Студент-психологтардың кәсіби іс-әрекеттеріндегі эмоционалды төзімділігі мен оның ғылыми тұрғыда зерттелу мәселелері орын алуда. Бұл тақырыптың қазіргі таңдағы өзектілігі студенттің жеке тұлғалық дамуындағы өзін-өзі тануы, өзін-өзі өзектендіруі, өзін-өзі басқара алуының ерекшеліктері эмоционалды төзімділігінің қалыптасуымен байланысқан. Ресейлік ғалымдардың зерттеулеріндегі нәтижелерге сүйене келе тұжырымдар жасалды. Эмоционалды ұстамдылық бойынша зерттеу жүргізген ғалымдардың ой-пікірлері, ғылыми зерттеу әдістері бойынша тұжырымдар жасалған. Психологиялық қызметтің бағыттары, принциптеріне сипаттама жасалды. Болашақ психологтарға эмоционалды ұстамды болуларындағы тұлғалық сапалары, мінез-құлқы, темпераменті арасындағы байланыстар қарастырылды. Психология саласында көптеген зерттеулер жүргізген ғалымдардың еңбектерінде бөліп көрсеткен эмоционалды ұстамдылық сапалары мен критерийлері де көрсетілді. Мақаладағы қарастырылған мәселенің нәтижесі бойынша болашақ психологтардың өздерінің кәсіби іс-әрекеттерінде эмоционалды ұстамды бола білулері атқарар қызметтеріндегі ең маңызды сапа екендігі жайлы қорытынды шығарылды. Түйін сөздер: эмоционалдық икемділік, кәсіби психолог, эмоциялық көрініс, эмоциялық аймақ, рефлексия, эмпатия, өзін-өзі тану, өзін-өзі тану, темперамент, эмоционалды тұрақтылық.
Держатели документа:
ЗКГУ

Сарбасова, Г.Ж. Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4.- С.14-21

119.

Сарбасова, Г.Ж. Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4.- С.14-21


88
С 20

Сарбасова, Г. Ж.
    Эмоциональная устойчивость студентов-психологов [Текст] / Г. Ж. Сарбасова // Вестник КазНУ. - 2017. - №4. - С. 14-21. - (серия психологии и социологии)
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
эмоциональная гибкость -- профессиональный психолог -- эмоциональное выражение -- эмоциональная зона -- отражение -- эмпатия -- самосознание -- самоактуализация -- темперамент -- эмоциональная стабильность
Аннотация: Мақалада қарастырылып отырған мәселе қазіргі ЖОО-да білім алушы болашақ психологтарға бағытталған, себебі әрбір болашақ маман өзінің кәсіби сапаларын оқу үдірісінде дағдыландыруы қажет. Студент-психологтардың кәсіби іс-әрекеттеріндегі эмоционалды төзімділігі мен оның ғылыми тұрғыда зерттелу мәселелері орын алуда. Бұл тақырыптың қазіргі таңдағы өзектілігі студенттің жеке тұлғалық дамуындағы өзін-өзі тануы, өзін-өзі өзектендіруі, өзін-өзі басқара алуының ерекшеліктері эмоционалды төзімділігінің қалыптасуымен байланысқан. Ресейлік ғалымдардың зерттеулеріндегі нәтижелерге сүйене келе тұжырымдар жасалды. Эмоционалды ұстамдылық бойынша зерттеу жүргізген ғалымдардың ой-пікірлері, ғылыми зерттеу әдістері бойынша тұжырымдар жасалған. Психологиялық қызметтің бағыттары, принциптеріне сипаттама жасалды. Болашақ психологтарға эмоционалды ұстамды болуларындағы тұлғалық сапалары, мінез-құлқы, темпераменті арасындағы байланыстар қарастырылды. Психология саласында көптеген зерттеулер жүргізген ғалымдардың еңбектерінде бөліп көрсеткен эмоционалды ұстамдылық сапалары мен критерийлері де көрсетілді. Мақаладағы қарастырылған мәселенің нәтижесі бойынша болашақ психологтардың өздерінің кәсіби іс-әрекеттерінде эмоционалды ұстамды бола білулері атқарар қызметтеріндегі ең маңызды сапа екендігі жайлы қорытынды шығарылды. Түйін сөздер: эмоционалдық икемділік, кәсіби психолог, эмоциялық көрініс, эмоциялық аймақ, рефлексия, эмпатия, өзін-өзі тану, өзін-өзі тану, темперамент, эмоционалды тұрақтылық.
Держатели документа:
ЗКГУ

80
С 20

Каримсакова, Б.А.
    Б.Момышұлы – көркемдікті көздеген кемеңгер [Текст] / А. Саркенқызы // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3. - Б. 269-276
ББК 80

Рубрики: Филологические науки

Кл.слова (ненормированные):
тіл -- антоним -- қарама-қарсылық -- контекстік антонимдер -- қанатты сөздер -- шеберлік -- тілдік қолданыстар -- ғалымдар -- зерттеу -- пайымдау
Аннотация: Мақалада Б.Момышұлының қанатты сөздері қарастырылады. Халқымыздың бай, әрі көркем тілін, рухани қазынасын Бауыржан Момышұлы көркемдікпен қолданғаны сөз болады. Өмір тәжірибесінен туындаған ой толғамдарын Б.Момышұлы салыстыру арқылы ұсынып, көркем сөздермен жеткізе білгендігі сараланады. Ғылыми пікірлерге сүйене отырып, қарама-қарсылықтың ерекшелігі айқындалады.
Держатели документа:
БҚМУ

Каримсакова, Б.А. Б.Момышұлы – көркемдікті көздеген кемеңгер [Текст] / А. Саркенқызы // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3.- Б.269-276

120.

Каримсакова, Б.А. Б.Момышұлы – көркемдікті көздеген кемеңгер [Текст] / А. Саркенқызы // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3.- Б.269-276


80
С 20

Каримсакова, Б.А.
    Б.Момышұлы – көркемдікті көздеген кемеңгер [Текст] / А. Саркенқызы // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №3. - Б. 269-276
ББК 80

Рубрики: Филологические науки

Кл.слова (ненормированные):
тіл -- антоним -- қарама-қарсылық -- контекстік антонимдер -- қанатты сөздер -- шеберлік -- тілдік қолданыстар -- ғалымдар -- зерттеу -- пайымдау
Аннотация: Мақалада Б.Момышұлының қанатты сөздері қарастырылады. Халқымыздың бай, әрі көркем тілін, рухани қазынасын Бауыржан Момышұлы көркемдікпен қолданғаны сөз болады. Өмір тәжірибесінен туындаған ой толғамдарын Б.Момышұлы салыстыру арқылы ұсынып, көркем сөздермен жеткізе білгендігі сараланады. Ғылыми пікірлерге сүйене отырып, қарама-қарсылықтың ерекшелігі айқындалады.
Держатели документа:
БҚМУ

Страница 12, Результатов: 203

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц