База данных: Статьи ППС
Страница 16, Результатов: 174
Отмеченные записи: 0
151.

Подробнее
22.3
А 66
Анесова, Г. Қ.
Физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын қолдану [Текст] / Г. Қ. Анесова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 9-11.
ББК 22.3
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық білім беру ресурсы -- интерактивті қосымшалар -- аудио-бейне материалдар -- виртуалды зертхана -- Физика
Аннотация: Қазіргі уақытта физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын пайдалану барған сайын танымал және сұранысқа ие болып келеді. Бұл ақпараттық технологиялардың дамуымен және мектеп оқушылары үшін компьютерлер мен интернеттің қолжетімділігімен байланысты. Осы мақалада физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктері, сондай-ақ оларды іс жүзінде қолданудың кейбір мысалдары қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ
А 66
Анесова, Г. Қ.
Физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын қолдану [Текст] / Г. Қ. Анесова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 9-11.
Рубрики: Физика
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық білім беру ресурсы -- интерактивті қосымшалар -- аудио-бейне материалдар -- виртуалды зертхана -- Физика
Аннотация: Қазіргі уақытта физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын пайдалану барған сайын танымал және сұранысқа ие болып келеді. Бұл ақпараттық технологиялардың дамуымен және мектеп оқушылары үшін компьютерлер мен интернеттің қолжетімділігімен байланысты. Осы мақалада физика сабақтарында электрондық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктері, сондай-ақ оларды іс жүзінде қолданудың кейбір мысалдары қарастырылады.
Держатели документа:
ЗКУ
152.

Подробнее
81.2 Англ.яз.
Е 50
Елекенова, Л. Х.
Ағылшын тілі сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану [Текст] / Л. Х. Елекенова, Л. Б. Шайхиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 54-56.
ББК 81.2
Англ.яз.
Рубрики: Английский язык
Кл.слова (ненормированные):
Ағылшын тілі -- цифрлық білім беру -- онлайн оқу платформасы -- инновациялық білім -- онлайн тақта -- дидактикалық конструкторлар -- Дидактикалық ойындар -- Квиз-тест
Аннотация: Ағылышын тілі сабағында әр түрлі цифрлық платформалады қолдан арқылы оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытып, заман талабына сай, жаңашыл, білімді және бәсекеге қабілетті түлек дайындау
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шайхиева, Л.Б.
Е 50
Елекенова, Л. Х.
Ағылшын тілі сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану [Текст] / Л. Х. Елекенова, Л. Б. Шайхиева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 54-56.
Рубрики: Английский язык
Кл.слова (ненормированные):
Ағылшын тілі -- цифрлық білім беру -- онлайн оқу платформасы -- инновациялық білім -- онлайн тақта -- дидактикалық конструкторлар -- Дидактикалық ойындар -- Квиз-тест
Аннотация: Ағылышын тілі сабағында әр түрлі цифрлық платформалады қолдан арқылы оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытып, заман талабына сай, жаңашыл, білімді және бәсекеге қабілетті түлек дайындау
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Шайхиева, Л.Б.
153.

Подробнее
22.1
Ж 11
Жұрымбаев, Б. Б.
Геометрия есептерін цифрлы ортада шығару [Текст] / Б. Б. Жұрымбаев, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 75-78.
ББК 22.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- цифрландыру -- цифрлы сауаттылық -- Geogebra -- цифрлық технологиялар -- Coursera -- edX -- Khan Academy -- Udemy -- Duolingo
Аннотация: Цифрлы технологиялардың өте тез дамуына сай оқушының бойында цифрлық сауаттылықты арттыру мақсаты қәзіргі таңда өзекті. Мақалада геометрия пәнінің есептерін Geogebra ортасында шығару мысалдары қарастырылған, цифрлы білім беру ресурстары туралы ақпарат жүйеленген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекбауова, А.У.
Ж 11
Жұрымбаев, Б. Б.
Геометрия есептерін цифрлы ортада шығару [Текст] / Б. Б. Жұрымбаев, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 75-78.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Математика -- цифрландыру -- цифрлы сауаттылық -- Geogebra -- цифрлық технологиялар -- Coursera -- edX -- Khan Academy -- Udemy -- Duolingo
Аннотация: Цифрлы технологиялардың өте тез дамуына сай оқушының бойында цифрлық сауаттылықты арттыру мақсаты қәзіргі таңда өзекті. Мақалада геометрия пәнінің есептерін Geogebra ортасында шығару мысалдары қарастырылған, цифрлы білім беру ресурстары туралы ақпарат жүйеленген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекбауова, А.У.
154.

Подробнее
74
К 12
Кабекенова, Г. У.
Білім берудегі цифрландыру- мұғалім рөлінің өзгеруі [Текст] / Г. У. Кабекенова, Г. М. Абильдинова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 88-91.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық технология -- Платформалар -- веб-сайт -- информатика пәні мұғалімі -- пайдалану дағдылар
Аннотация: Цифрландырудағы негізгі мақсат – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Заманауи білім берудің негізгі бағыттарының бірі - желілік қызмет, әлеуметтік желілерді білім беру ресурстары ретінде пайдалану және шалғай шеберлік сабақтарын өткізу, тренингтер. Бұл әлемде ғылыми зерттеулердің басым бағыты, яғни білім берудегі осындай жаңашыл технологиялар еліміздің цифрлық білім беру үрдісі жаңа деңгейге шығарады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абильдинова, Г.М.
К 12
Кабекенова, Г. У.
Білім берудегі цифрландыру- мұғалім рөлінің өзгеруі [Текст] / Г. У. Кабекенова, Г. М. Абильдинова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 88-91.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық технология -- Платформалар -- веб-сайт -- информатика пәні мұғалімі -- пайдалану дағдылар
Аннотация: Цифрландырудағы негізгі мақсат – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Заманауи білім берудің негізгі бағыттарының бірі - желілік қызмет, әлеуметтік желілерді білім беру ресурстары ретінде пайдалану және шалғай шеберлік сабақтарын өткізу, тренингтер. Бұл әлемде ғылыми зерттеулердің басым бағыты, яғни білім берудегі осындай жаңашыл технологиялар еліміздің цифрлық білім беру үрдісі жаңа деңгейге шығарады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абильдинова, Г.М.
155.

Подробнее
81.2 Каз.яз
К 13
Кадырова, А. Б.
Қазақ тілі сабағында әлеуметтік желілерді қолдану [Текст] / А. Б. Кадырова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 94-96.
ББК 81.2
Каз.яз
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
Интернет -- әлеуметтік желі -- ақпараттандыру -- АКТ -- тілдік норма -- онлайн -- интернет ресурстар -- виртуальды орта -- Қазақ тілі
Аннотация: Мақалада қазақтілді әлеуметтік желілерде коммуникацияның басты ерекшелігі виртуалды қарым-қатынаста қатысушының шынайы қатысушымен алмастыруы сөз етіледі.Әлеуметтік желі дискурсы мәтіндерінің ғылыми-практикалық мәселелері қарастырылады. Шетелдік және отандық ғалымдардың тақырып аясында айтылған ғылыми көзқарастары беріледі. Тақырыптың ғылыми маңыздылығы – қазақтілді әлеуметтік желідегі норма мен күнделіті өмірдегі айырмашылығын айқындау. Әлеуметтік желідегі мәтіндер білім көзі емес, ол жаңалық не көңіл көтеретін мәлімет сипатында болатыны келтіріліп, соған сай ол қысқа,бірақ мол ақпаратқа ие болуы керектігі, мәтіндегі ақпарат тек әріп жазуымен ғана емес,суретпен, дыбыс және бейне жазбамен де берілетіндігі жайлы айтылған
Держатели документа:
ЗКУ
К 13
Кадырова, А. Б.
Қазақ тілі сабағында әлеуметтік желілерді қолдану [Текст] / А. Б. Кадырова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 94-96.
Рубрики: Казахский язык
Кл.слова (ненормированные):
Интернет -- әлеуметтік желі -- ақпараттандыру -- АКТ -- тілдік норма -- онлайн -- интернет ресурстар -- виртуальды орта -- Қазақ тілі
Аннотация: Мақалада қазақтілді әлеуметтік желілерде коммуникацияның басты ерекшелігі виртуалды қарым-қатынаста қатысушының шынайы қатысушымен алмастыруы сөз етіледі.Әлеуметтік желі дискурсы мәтіндерінің ғылыми-практикалық мәселелері қарастырылады. Шетелдік және отандық ғалымдардың тақырып аясында айтылған ғылыми көзқарастары беріледі. Тақырыптың ғылыми маңыздылығы – қазақтілді әлеуметтік желідегі норма мен күнделіті өмірдегі айырмашылығын айқындау. Әлеуметтік желідегі мәтіндер білім көзі емес, ол жаңалық не көңіл көтеретін мәлімет сипатында болатыны келтіріліп, соған сай ол қысқа,бірақ мол ақпаратқа ие болуы керектігі, мәтіндегі ақпарат тек әріп жазуымен ғана емес,суретпен, дыбыс және бейне жазбамен де берілетіндігі жайлы айтылған
Держатели документа:
ЗКУ
156.

Подробнее
81.2
Н 87
Нугумарова, А. Н.
Орыс тілді аудиторияға қазақ тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану [Текст] / А. Н. Нугумарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 132-134.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілін орыс тілді аудиторияға үйрету -- мемлекеттік тіл -- цифрлық білім беру ресурстары -- ақпараттық технологиялар -- өзіндік қызмет -- танымдық қызметті жандандыру
Аннотация: Мақала орыс аудиториясында қазақ тілін меңгеру үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Қазақ тілін оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтарының ішінде мыналарды атап өтуге болады: оқытудың оң уәждемесін күшейту, білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру; жоғары эстетикалық және эмоционалдық деңгейде сабақтар өткізу; дидактикалық материалдың үлкен көлемін тарту; оқытуды саралаудың, дараландырудың жоғары дәрежесін қамтамасыз ету; дербес қызмет мүмкіндігін кеңейту; жобалау-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі анықтамалық жүйелерге, электрондық кітапханаларға, басқа да ақпараттық ресурстарға қол жеткізуді қамтамасыз ету.
Держатели документа:
ЗКУ
Н 87
Нугумарова, А. Н.
Орыс тілді аудиторияға қазақ тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану [Текст] / А. Н. Нугумарова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 132-134.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Қазақ тілін орыс тілді аудиторияға үйрету -- мемлекеттік тіл -- цифрлық білім беру ресурстары -- ақпараттық технологиялар -- өзіндік қызмет -- танымдық қызметті жандандыру
Аннотация: Мақала орыс аудиториясында қазақ тілін меңгеру үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Қазақ тілін оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың артықшылықтарының ішінде мыналарды атап өтуге болады: оқытудың оң уәждемесін күшейту, білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру; жоғары эстетикалық және эмоционалдық деңгейде сабақтар өткізу; дидактикалық материалдың үлкен көлемін тарту; оқытуды саралаудың, дараландырудың жоғары дәрежесін қамтамасыз ету; дербес қызмет мүмкіндігін кеңейту; жобалау-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі анықтамалық жүйелерге, электрондық кітапханаларға, басқа да ақпараттық ресурстарға қол жеткізуді қамтамасыз ету.
Держатели документа:
ЗКУ
157.

Подробнее
74
О-82
Өтеғұл, Г. К.
Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін біліктілікті арттыру курстары шеңберінде жетілдіру мәселелері [Текст] / Г. К. Өтеғұл, Г. М. Абильдинова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 140-144.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Біліктілікті арттыру курстары -- цифрлық білім беру -- цифрлық трансформация -- оқытуды ұйымдастыру -- құзыреттілік -- білім беру процесі
Аннотация: Бұл мақалада педагогтердің біліктілігін арттырудың кейбір мәселелері қарастырылған. Мәселелерді шешу ретінде «Өрлеу» БАҰО» АҚ БҚО КДИ филиалының білім беруде педагогтердің цифрлық құзыреттіліктерін жетілдірудің тәжірибесі ұсынылған. Мақалада педагогтердің цифрлық құзыреттілігін жетілдіру бойынша мұғалімдердің кәсіби қиындықтары мен қажеттіліктерін зерттеуі сипатталған. Зерттеу жұмысының нәтижелері орта жалпы білім беретін мектеп мұғалімдері үшін цифрлық білім беру технологиялары бойынша педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламасын жасауға негіз болды. Білім беру технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсы бағдарламасының өзекті тақырыптар мен оқу материалдарын зерделеу. Сондай-ақ, "Өрлеу "БАҰО"АҚ филиалдарының оқытушылары мен мамандары мектеп педагогтеріне көмек ретінде әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану тәжірибесі ұсынылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абильдинова, Г.М.
О-82
Өтеғұл, Г. К.
Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін біліктілікті арттыру курстары шеңберінде жетілдіру мәселелері [Текст] / Г. К. Өтеғұл, Г. М. Абильдинова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 140-144.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Біліктілікті арттыру курстары -- цифрлық білім беру -- цифрлық трансформация -- оқытуды ұйымдастыру -- құзыреттілік -- білім беру процесі
Аннотация: Бұл мақалада педагогтердің біліктілігін арттырудың кейбір мәселелері қарастырылған. Мәселелерді шешу ретінде «Өрлеу» БАҰО» АҚ БҚО КДИ филиалының білім беруде педагогтердің цифрлық құзыреттіліктерін жетілдірудің тәжірибесі ұсынылған. Мақалада педагогтердің цифрлық құзыреттілігін жетілдіру бойынша мұғалімдердің кәсіби қиындықтары мен қажеттіліктерін зерттеуі сипатталған. Зерттеу жұмысының нәтижелері орта жалпы білім беретін мектеп мұғалімдері үшін цифрлық білім беру технологиялары бойынша педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламасын жасауға негіз болды. Білім беру технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсы бағдарламасының өзекті тақырыптар мен оқу материалдарын зерделеу. Сондай-ақ, "Өрлеу "БАҰО"АҚ филиалдарының оқытушылары мен мамандары мектеп педагогтеріне көмек ретінде әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану тәжірибесі ұсынылды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абильдинова, Г.М.
158.

Подробнее
74
Г 67
Горбачева, В. А.
Мультимедиялық технологиялар заманауи кітапхананың имиджін қалыптастыру құралы ретінде [Текст] / В. А. Горбачева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 157-159.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мультимедиялық технологиялар -- заманауи кітапхана -- кескін қалыптастыру -- виртуалды шындық -- интерактивті дисплейлер -- цифрлық жинақтар -- Мультимедиа -- компьютер жүйесі
Аннотация: Бұл ғылыми мақалада заманауи кітапханалардың имиджін қалыптастырудағы мультимедиялық технологиялардың рөлі қарастырылған. Технологиялар дамыған сайын кітапханалар ресурстар мен қызметтердің алуан түрін ұсынатын динамикалық және тартымды кеңістікке айналуда. Мультимедиялық технологияларды біріктіру кітапханаларға өзгермелі пайдаланушы күтулеріне бейімделуге және олардың жалпы имиджін жақсартуға мүмкіндік береді. Мақалада виртуалды шындық, интерактивті дисплейлер және сандық жинақтар сияқты мультимедиялық технологиялар кітапхана пайдаланушыларын тартуға және сақтауға қалай көмектесетінін, заманауи және инновациялық кітапхана тәжірибесін жасауға көмектесетінін зерттейді
Держатели документа:
ЗКУ
Г 67
Горбачева, В. А.
Мультимедиялық технологиялар заманауи кітапхананың имиджін қалыптастыру құралы ретінде [Текст] / В. А. Горбачева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 157-159.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мультимедиялық технологиялар -- заманауи кітапхана -- кескін қалыптастыру -- виртуалды шындық -- интерактивті дисплейлер -- цифрлық жинақтар -- Мультимедиа -- компьютер жүйесі
Аннотация: Бұл ғылыми мақалада заманауи кітапханалардың имиджін қалыптастырудағы мультимедиялық технологиялардың рөлі қарастырылған. Технологиялар дамыған сайын кітапханалар ресурстар мен қызметтердің алуан түрін ұсынатын динамикалық және тартымды кеңістікке айналуда. Мультимедиялық технологияларды біріктіру кітапханаларға өзгермелі пайдаланушы күтулеріне бейімделуге және олардың жалпы имиджін жақсартуға мүмкіндік береді. Мақалада виртуалды шындық, интерактивті дисплейлер және сандық жинақтар сияқты мультимедиялық технологиялар кітапхана пайдаланушыларын тартуға және сақтауға қалай көмектесетінін, заманауи және инновациялық кітапхана тәжірибесін жасауға көмектесетінін зерттейді
Держатели документа:
ЗКУ
159.

Подробнее
78
Г 67
Горбачева, В. А.
Электрондық кітапхананы қалыптастырудың теориялық аспектілері [Текст] / В. А. Горбачева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 159-162.
ББК 78
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық кітапхана -- теориялық аспектілер -- сандық сақтау -- фактор -- цифрлық кітапхана -- ақпараттық ресурстары -- Кітапханашылар -- Интернет
Аннотация: «Электрондық кітапхананы қалыптастырудың теориялық аспектілері» электронды кітапханаларды құру мен жүргізуге қатысты негізгі принциптер мен тұжырымдамаларды жан-жақты қарастырады. Бұл мақалада зерттеушілер, кітапханашылар және ақпарат мамандары үшін құнды түсініктер ұсынатын электронды кітапханаларды жобалау, әзірлеу және басқаруды басшылыққа алатын теориялық негіздерді зерттейді. Сандық сақтау, ақпаратты ұйымдастыру, пайдаланушыларға қолжетімділік және технологияларды біріктіру сияқты факторларды зерттей отырып, бұл жұмыс электронды кітапхана бастамалары туралы ғылыми дискурсқа үлес қосады және табысты цифрлық кітапхана ортасын қалыптастырудағы теориялық негіздердің маңыздылығын көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ
Г 67
Горбачева, В. А.
Электрондық кітапхананы қалыптастырудың теориялық аспектілері [Текст] / В. А. Горбачева // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 159-162.
Рубрики: Библиотечное дело
Кл.слова (ненормированные):
Электрондық кітапхана -- теориялық аспектілер -- сандық сақтау -- фактор -- цифрлық кітапхана -- ақпараттық ресурстары -- Кітапханашылар -- Интернет
Аннотация: «Электрондық кітапхананы қалыптастырудың теориялық аспектілері» электронды кітапханаларды құру мен жүргізуге қатысты негізгі принциптер мен тұжырымдамаларды жан-жақты қарастырады. Бұл мақалада зерттеушілер, кітапханашылар және ақпарат мамандары үшін құнды түсініктер ұсынатын электронды кітапханаларды жобалау, әзірлеу және басқаруды басшылыққа алатын теориялық негіздерді зерттейді. Сандық сақтау, ақпаратты ұйымдастыру, пайдаланушыларға қолжетімділік және технологияларды біріктіру сияқты факторларды зерттей отырып, бұл жұмыс электронды кітапхана бастамалары туралы ғылыми дискурсқа үлес қосады және табысты цифрлық кітапхана ортасын қалыптастырудағы теориялық негіздердің маңыздылығын көрсетеді.
Держатели документа:
ЗКУ
160.

Подробнее
81.2
Т 32
Темирбулатова, И. Т.
Үш тілді білім беру негізінде Smart bilim мүмкіндіктерін биология сабағында қолдану [Текст] / И. Т. Темирбулатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 180-182.
ББК 81.2
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық білім беру ресурстары -- CLIL әдістемесі -- виртуалды эксперименттер -- анимациялар -- интерфейс
Аннотация: Бұл педагогикалық идея заманауи мектепте биологияны оқытудың инновациялық тәсілдерін – цифрлық технологияларды қолдану арқылы және үш тілде білім беру принциптеріне негізделгенін ашады. Электрондық білім беру ресурстары, CLIL әдістемесі, халықаралық ынтымақтастық мүмкіндіктері қарастырылады. Оқушылардың негізгі құзыреттіліктері мен бәсекеге қабілеттілігін дамытуға баса назар аударылады. Ұсынылған жаңалықтарды енгізу биологияны оқуға деген ынтасын және оқу үдерісінің сапасын арттырады.
Держатели документа:
ЗКУ
Т 32
Темирбулатова, И. Т.
Үш тілді білім беру негізінде Smart bilim мүмкіндіктерін биология сабағында қолдану [Текст] / И. Т. Темирбулатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 180-182.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Цифрлық білім беру ресурстары -- CLIL әдістемесі -- виртуалды эксперименттер -- анимациялар -- интерфейс
Аннотация: Бұл педагогикалық идея заманауи мектепте биологияны оқытудың инновациялық тәсілдерін – цифрлық технологияларды қолдану арқылы және үш тілде білім беру принциптеріне негізделгенін ашады. Электрондық білім беру ресурстары, CLIL әдістемесі, халықаралық ынтымақтастық мүмкіндіктері қарастырылады. Оқушылардың негізгі құзыреттіліктері мен бәсекеге қабілеттілігін дамытуға баса назар аударылады. Ұсынылған жаңалықтарды енгізу биологияны оқуға деген ынтасын және оқу үдерісінің сапасын арттырады.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 16, Результатов: 174