База данных: Статьи ППС
Страница 2, Результатов: 13
Отмеченные записи: 0
11.

Подробнее
28
Л 84
Лукпанова, К. Т.
Биология сабағындағы күрделі тақырыпты саралап оқыту арқылы оқушылардың айтылым және жазылым сауаттылығын арттыру [Текст] / К. Т. Лукпанова, Р. Ж. Кожагалиева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 87-90
ББК 28
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- айтылым -- жазылым -- жаңартылған білім беру -- саралап оқыту -- оқыту технологиясы -- оқушылар -- Креативтілік қағидасы
Аннотация: ХХІ ғасырдың басынан бастап саралап оқытуды орта мектеп оқушыларына қолдану – жаңартылған білім берудің маңызды бағыттарының бірі. Қазірдің өзінде Қазақстан Республикасының жаңартылған білім беру жүйесіне сүйенсек, саралап оқыту – бұл оқушының қабілетін, бейімділігін, қызығушылығын ескере отырып, жеке басын дамытуды қамтамасыз ететін білім берудің жүйесі. Бүгінгі таңда еліміздің білім беру жүйесінің ең басты міңдеті-білім берудің ұлттық модуліне өту арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық дережеге жетелеу
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кожагалиева, Р.Ж.
Л 84
Лукпанова, К. Т.
Биология сабағындағы күрделі тақырыпты саралап оқыту арқылы оқушылардың айтылым және жазылым сауаттылығын арттыру [Текст] / К. Т. Лукпанова, Р. Ж. Кожагалиева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 87-90
Рубрики: Биология
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- айтылым -- жазылым -- жаңартылған білім беру -- саралап оқыту -- оқыту технологиясы -- оқушылар -- Креативтілік қағидасы
Аннотация: ХХІ ғасырдың басынан бастап саралап оқытуды орта мектеп оқушыларына қолдану – жаңартылған білім берудің маңызды бағыттарының бірі. Қазірдің өзінде Қазақстан Республикасының жаңартылған білім беру жүйесіне сүйенсек, саралап оқыту – бұл оқушының қабілетін, бейімділігін, қызығушылығын ескере отырып, жеке басын дамытуды қамтамасыз ететін білім берудің жүйесі. Бүгінгі таңда еліміздің білім беру жүйесінің ең басты міңдеті-білім берудің ұлттық модуліне өту арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық дережеге жетелеу
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кожагалиева, Р.Ж.
12.

Подробнее
74
Б 63
Биология сабағын белсенді оқыту технологиялары [Текст] // Өркен. - 2023. - 27 желтоқсан. - №11. - Б. 6.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- Биология көшбасшысы -- оқыту технологиялар -- студенттер -- магистранттар -- инновациялық технологиялар -- Интелек туалды сайыс
Аннотация: 1 желтоқсан күні МБ-21 топ магистраннтары Ə.Мир, А.Курманова, Б.Маратованың ұйымдастыруымен «Биология сабағын белсенді оқыту технологиялары» тақырыбы аясында «Биология көшбасшысы» атты интеллектуалдық сайыс өткізілді. Іс -шараның мақсаты – биология сабағын белсенді оқыту технологияларын үйрену жəне студенттер мен магистранттар арасында тəжірибе алмаса отырып, инновациялық технологиялар мен интерактивті əдістерді пайдалану арқылы студенттердің білім алуға деген қызығушылығын арттыру.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 63
Биология сабағын белсенді оқыту технологиялары [Текст] // Өркен. - 2023. - 27 желтоқсан. - №11. - Б. 6.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- Биология көшбасшысы -- оқыту технологиялар -- студенттер -- магистранттар -- инновациялық технологиялар -- Интелек туалды сайыс
Аннотация: 1 желтоқсан күні МБ-21 топ магистраннтары Ə.Мир, А.Курманова, Б.Маратованың ұйымдастыруымен «Биология сабағын белсенді оқыту технологиялары» тақырыбы аясында «Биология көшбасшысы» атты интеллектуалдық сайыс өткізілді. Іс -шараның мақсаты – биология сабағын белсенді оқыту технологияларын үйрену жəне студенттер мен магистранттар арасында тəжірибе алмаса отырып, инновациялық технологиялар мен интерактивті əдістерді пайдалану арқылы студенттердің білім алуға деген қызығушылығын арттыру.
Держатели документа:
ЗКУ
13.

Подробнее
28
Б 63
Биология сабағында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / А. У. Утаубаева, С. Н. Есенова, Ж. С. Тунгатар, А. Д. Гиззатова // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 227-231.
ББК 28
Рубрики: Биологические науки
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- инклюзивті білім беру -- білім беру жүйесі -- Биологиялық микролаборатория -- Инклюзивті оқыту -- девиантты мінез-құлықты балалар
Аннотация: Қазіргі таңда білім беру жүйесінде даму мүмкіндігі шектеулі балаларға айрықша орын бөлінген. Бұл балаларға қатысты біздің алдымызда тұрған негізгі міндет – олардың әлеуметтік ортаға бейімделуіне, қоғамдағы толыққанды өмірге дайындалуына жағдай жасау және көмек көрсету. Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпыға бірдей білім беру орталықтарына қарай бейімдеу 2002 жылдан басталды. Әлем жұртшылығының назарын аударып отырған мәселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Утаубаева, А.У.
Есенова, С.Н.
Тунгатар, Ж.С.
Гиззатова, А.Д.
Б 63
Биология сабағында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың жолдары [Текст] / А. У. Утаубаева, С. Н. Есенова, Ж. С. Тунгатар, А. Д. Гиззатова // «Иванов оқулары – 2023» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2023. - 12 қазан. - Б. 227-231.
Рубрики: Биологические науки
Кл.слова (ненормированные):
Биология сабағы -- инклюзивті білім беру -- білім беру жүйесі -- Биологиялық микролаборатория -- Инклюзивті оқыту -- девиантты мінез-құлықты балалар
Аннотация: Қазіргі таңда білім беру жүйесінде даму мүмкіндігі шектеулі балаларға айрықша орын бөлінген. Бұл балаларға қатысты біздің алдымызда тұрған негізгі міндет – олардың әлеуметтік ортаға бейімделуіне, қоғамдағы толыққанды өмірге дайындалуына жағдай жасау және көмек көрсету. Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпыға бірдей білім беру орталықтарына қарай бейімдеу 2002 жылдан басталды. Әлем жұртшылығының назарын аударып отырған мәселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Утаубаева, А.У.
Есенова, С.Н.
Тунгатар, Ж.С.
Гиззатова, А.Д.
Страница 2, Результатов: 13