Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 2, Результатов: 14

Отмеченные записи: 0

22.1
С 17

Самарбаева, Б. А.
    Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 203-204.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп оқушылар -- математика -- олимпиада -- тәрбие -- Математикалық индукция әдісі -- Диофант теңдеулері -- Комбинаторика -- Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру -- Теңсіздіктерді дәлелдеу
Аннотация: Қазіргі кезде ғылым мен техниканың дамуы әр адамның сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын, ойлау қабілетінің жоғары, шығармашылықпен жұмыс істеуін талап етеді. Оқушылардың математикалық білімін жоғары деңгейде оқыту, яғни тереңдету әр ұстаздың алдындағы міндет. Мұғалім шеберлігінің негізгі көрсеткіштерінің бірі - әдістеме саласындағы ғылыми жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік игеру.
Держатели документа:
ЗКУ

Самарбаева, Б.А. Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022.- Б.203-204.

11.

Самарбаева, Б.А. Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022.- Б.203-204.


22.1
С 17

Самарбаева, Б. А.
    Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаға дайындау жүйесі [Текст] / Б. А. Самарбаева // Физика-математика ғылымдарының докторы, академик А.Д.Таймановтың туғанына 105 жыл толуына орай және М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 – жылдығына арналған «Тайманов оқулары – 2022» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 30 қараша 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б. 203-204.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп оқушылар -- математика -- олимпиада -- тәрбие -- Математикалық индукция әдісі -- Диофант теңдеулері -- Комбинаторика -- Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру -- Теңсіздіктерді дәлелдеу
Аннотация: Қазіргі кезде ғылым мен техниканың дамуы әр адамның сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын, ойлау қабілетінің жоғары, шығармашылықпен жұмыс істеуін талап етеді. Оқушылардың математикалық білімін жоғары деңгейде оқыту, яғни тереңдету әр ұстаздың алдындағы міндет. Мұғалім шеберлігінің негізгі көрсеткіштерінің бірі - әдістеме саласындағы ғылыми жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік игеру.
Держатели документа:
ЗКУ

78
А 95

Аханова, А. С.
    Қазақстан Республикасының кітапханалық-ақпараттық саласын жаңашаландыру жағдайында «6В03201– Кітапхана ісі» БББ дамыту [Текст] / А. С. Аханова // БҚУ Хабаршысы. - 2023. - №4. - Б. 70-81.

ББК 78

Рубрики: Библиотечное дело

Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан Республикасының кітапхана ісі -- Кітапхана ісі -- БББ модернизациялау -- БББ дамыту мәселелері -- мамандандыру -- БББ даму болашағы
Аннотация: Мақалада кітапхана ісіндегі инновациялық өзгерістердің негізгі стимулдары болып табылатын және заманауи кітапханалардағы мамандарды даярлаудың бағыттарын айқындайтын қазақстандық кітапханаларды жаңғырту үдерістері мен олардың дамуының жаңа әлеуметтік-мәдени парадигмасы берілген. Ақпараттық-мәдени ағарту орталығы болып табылатын заманауи кітапхана-бұл мәдениеттің, ғылымның әлеуметтік институты және кітапхана саласындағы озық технологиямен жұмыс жасауды талап етеді. Нарық және жұмыс берушілер талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, кітапхана ісін ұйымдастыру саласында практикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасындағы кітапхана ісі және ақпаратты өңдеу саласында іргелі білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады. Инновациялар көлемінің ұлғаюы, білім беру нәтижелеріне қойылатын жаңа талаптар, оқыту нәтижелерін бағалаудың жүйесі, ақпараттық-кітапхана қызметін интеграциялау мәселелері кітапхана маманы қызметінің мазмұнын жаңартуды, зияткерлік ресурстарды шоғырландыруды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуге ұмтылуды талап етеді. БББ дамуының мәселелері мен ықтимал перспективалары кітапхана ісін түрлендіруде, оқу үдерістерін жетілдіруде, Қазақстан Республикасындағы «6В03201 – Кітапхана ісі» білім беру бағдарламасы (БББ) негізінде де көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ

Аханова, А. С. Қазақстан Республикасының кітапханалық-ақпараттық саласын жаңашаландыру жағдайында «6В03201– Кітапхана ісі» БББ дамыту [Текст] / А. С. Аханова // БҚУ Хабаршысы. - 2023. - №4.- Б.70-81.

12.

Аханова, А. С. Қазақстан Республикасының кітапханалық-ақпараттық саласын жаңашаландыру жағдайында «6В03201– Кітапхана ісі» БББ дамыту [Текст] / А. С. Аханова // БҚУ Хабаршысы. - 2023. - №4.- Б.70-81.


78
А 95

Аханова, А. С.
    Қазақстан Республикасының кітапханалық-ақпараттық саласын жаңашаландыру жағдайында «6В03201– Кітапхана ісі» БББ дамыту [Текст] / А. С. Аханова // БҚУ Хабаршысы. - 2023. - №4. - Б. 70-81.

ББК 78

Рубрики: Библиотечное дело

Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан Республикасының кітапхана ісі -- Кітапхана ісі -- БББ модернизациялау -- БББ дамыту мәселелері -- мамандандыру -- БББ даму болашағы
Аннотация: Мақалада кітапхана ісіндегі инновациялық өзгерістердің негізгі стимулдары болып табылатын және заманауи кітапханалардағы мамандарды даярлаудың бағыттарын айқындайтын қазақстандық кітапханаларды жаңғырту үдерістері мен олардың дамуының жаңа әлеуметтік-мәдени парадигмасы берілген. Ақпараттық-мәдени ағарту орталығы болып табылатын заманауи кітапхана-бұл мәдениеттің, ғылымның әлеуметтік институты және кітапхана саласындағы озық технологиямен жұмыс жасауды талап етеді. Нарық және жұмыс берушілер талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, кітапхана ісін ұйымдастыру саласында практикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасындағы кітапхана ісі және ақпаратты өңдеу саласында іргелі білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады. Инновациялар көлемінің ұлғаюы, білім беру нәтижелеріне қойылатын жаңа талаптар, оқыту нәтижелерін бағалаудың жүйесі, ақпараттық-кітапхана қызметін интеграциялау мәселелері кітапхана маманы қызметінің мазмұнын жаңартуды, зияткерлік ресурстарды шоғырландыруды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуге ұмтылуды талап етеді. БББ дамуының мәселелері мен ықтимал перспективалары кітапхана ісін түрлендіруде, оқу үдерістерін жетілдіруде, Қазақстан Республикасындағы «6В03201 – Кітапхана ісі» білім беру бағдарламасы (БББ) негізінде де көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
О-63

Оразканова, Т. А.
    Тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген олимпиадалық есептер [Текст] / Т. А. Оразканова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 306-308.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Тригонометрия -- математика -- олимпиада -- эрудиция -- логика -- формула
Аннотация: Оқушылардың олимпиадаларға қатысуы олардың ой-өрісінің кеңейуіне, эрудиция мен логикалық ойлауын дамытуға ықпал етеді. Олимпиадаға қатысушының белгілі-бір үлгі бойынша әрекет етуі жеткіліксіз болып табылады. Олимпиада есептерінде кездесетін тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген есептерді шешуде жан-жақты ойлануды, ізденісті талап етеді. Математика пәніінен олимпиада тапсырмаларының күрделілік деңгейінің артуы үйірмелер мен олимпиадалық резерв мектептерінде мазмұны тригонометриялық материалға негізделген олимпиадалық есептерді шешуге оқушыларды үйрету қажеттілігін көрсетеді. Бұл мұғалімнен тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дәлелдеудің жаңа әдістерін көрсетуді талап етеді. Осы әдістерді қолданып тригонометриялық тепе-тең түрлендіруге берілген олимпиадалық есептерге мысалдар қарастырайық.
Держатели документа:
ЗКУ

Оразканова, Т.А. Тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген олимпиадалық есептер [Текст] / Т. А. Оразканова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.306-308.

13.

Оразканова, Т.А. Тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген олимпиадалық есептер [Текст] / Т. А. Оразканова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1.- Б.306-308.


22.1
О-63

Оразканова, Т. А.
    Тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген олимпиадалық есептер [Текст] / Т. А. Оразканова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.1. - Б. 306-308.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Тригонометрия -- математика -- олимпиада -- эрудиция -- логика -- формула
Аннотация: Оқушылардың олимпиадаларға қатысуы олардың ой-өрісінің кеңейуіне, эрудиция мен логикалық ойлауын дамытуға ықпал етеді. Олимпиадаға қатысушының белгілі-бір үлгі бойынша әрекет етуі жеткіліксіз болып табылады. Олимпиада есептерінде кездесетін тригонометриялық тепе-тең түрлендірулерге берілген есептерді шешуде жан-жақты ойлануды, ізденісті талап етеді. Математика пәніінен олимпиада тапсырмаларының күрделілік деңгейінің артуы үйірмелер мен олимпиадалық резерв мектептерінде мазмұны тригонометриялық материалға негізделген олимпиадалық есептерді шешуге оқушыларды үйрету қажеттілігін көрсетеді. Бұл мұғалімнен тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дәлелдеудің жаңа әдістерін көрсетуді талап етеді. Осы әдістерді қолданып тригонометриялық тепе-тең түрлендіруге берілген олимпиадалық есептерге мысалдар қарастырайық.
Держатели документа:
ЗКУ

22.1
Т 12

Таңатар, А. А.
    Геометриялық түрлендіруді STEM әдісімен оқыту [Текст] / А. А. Таңатар, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 170-174.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Геометриялық түрлендірулер -- STEM оқыту әдісі -- Геометрия -- математика -- Оқушылар -- Wordwal -- SketchUp
Аннотация: Бұл мақалада STEM оқыту әдісі туралы айтылады. Математика пәнін оқытуда STEM технологиясын қолдана отыра оқытудың схемасы, оның негізгі категориялары, математикалық білім берудегі Stem оқытудан оқушының бойындағы дамитын кейбір негізгі құзіреттіліктері көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекбауова, А.У.

Таңатар, А.А. Геометриялық түрлендіруді STEM әдісімен оқыту [Текст] / А. А. Таңатар, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.170-174.

14.

Таңатар, А.А. Геометриялық түрлендіруді STEM әдісімен оқыту [Текст] / А. А. Таңатар, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.170-174.


22.1
Т 12

Таңатар, А. А.
    Геометриялық түрлендіруді STEM әдісімен оқыту [Текст] / А. А. Таңатар, А. У. Бекбауова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 170-174.

ББК 22.1

Рубрики: Математика

Кл.слова (ненормированные):
Геометриялық түрлендірулер -- STEM оқыту әдісі -- Геометрия -- математика -- Оқушылар -- Wordwal -- SketchUp
Аннотация: Бұл мақалада STEM оқыту әдісі туралы айтылады. Математика пәнін оқытуда STEM технологиясын қолдана отыра оқытудың схемасы, оның негізгі категориялары, математикалық білім берудегі Stem оқытудан оқушының бойындағы дамитын кейбір негізгі құзіреттіліктері көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекбауова, А.У.

Страница 2, Результатов: 14

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц