Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 3, Результатов: 35

Отмеченные записи: 0

74.104
К 94

Кусаинов , А. К.
    Развитие воспитательной системы школы в контексте вызовов современности [Текст] / А. К. Кусаинов // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 16-25
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
воспитание -- школа -- система -- развитие
Аннотация: Статья адресована специалистам в области педагогической теории и практики, интересующимся вопросами воспитания и школьных воспитательных систем. Цель статьи - рассмотреть содержание основных компонентов воспитательной системы соврменной казахстанской школы.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кудышева , Б.К.
Дуанабаева, Б.Ч.
Рысбаева , А.К.

Кусаинов , А.К. Развитие воспитательной системы школы в контексте вызовов современности [Текст] / А. К. Кусаинов // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С16-25

21.

Кусаинов , А.К. Развитие воспитательной системы школы в контексте вызовов современности [Текст] / А. К. Кусаинов // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С16-25


74.104
К 94

Кусаинов , А. К.
    Развитие воспитательной системы школы в контексте вызовов современности [Текст] / А. К. Кусаинов // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 16-25
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
воспитание -- школа -- система -- развитие
Аннотация: Статья адресована специалистам в области педагогической теории и практики, интересующимся вопросами воспитания и школьных воспитательных систем. Цель статьи - рассмотреть содержание основных компонентов воспитательной системы соврменной казахстанской школы.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кудышева , Б.К.
Дуанабаева, Б.Ч.
Рысбаева , А.К.

74.104
С 16

Салгараева , Г. И.
    Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын дамытудың психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Г. И. Салгараева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2. - Б. 82-89
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
іс-әрекет -- әлеуметтендіру -- интериоризация -- әлеуметтік дағды
Аннотация: Қазіргі таңда бастауыш білім беруді дамытудың жетекші үдерісі оқушылардың қарапайым білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгеруі ғана емес, маңызды зияткерлік шеберлікті дамыту, сонымен қатар баланың жеке тұлғасының жалпы дамуын қамтамасыз ету, табысты әлеуметтендіру үшін ғана оның әлеуметтік дағдыларын дамытуға қажетті жағдай жасау болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ

Салгараева , Г.И. Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын дамытудың психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Г. И. Салгараева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2.- Б82-89

22.

Салгараева , Г.И. Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын дамытудың психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Г. И. Салгараева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2.- Б82-89


74.104
С 16

Салгараева , Г. И.
    Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын дамытудың психологиялық ерекшеліктері [Текст] / Г. И. Салгараева // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2. - Б. 82-89
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
іс-әрекет -- әлеуметтендіру -- интериоризация -- әлеуметтік дағды
Аннотация: Қазіргі таңда бастауыш білім беруді дамытудың жетекші үдерісі оқушылардың қарапайым білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгеруі ғана емес, маңызды зияткерлік шеберлікті дамыту, сонымен қатар баланың жеке тұлғасының жалпы дамуын қамтамасыз ету, табысты әлеуметтендіру үшін ғана оның әлеуметтік дағдыларын дамытуға қажетті жағдай жасау болып табылады.
Держатели документа:
БҚУ

74.104
Б 18

Байназарова , Т. Б.
    Бастауыш сынып оқушыларының математикадан өзіндік жұмыстарды орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау [Текст] / Т. Б. Байназарова // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2. - Б. 89-92
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
өзіндік жұмыс -- формативті бағалау -- оқыту үдерісі -- бағалау түрлері
Аннотация: Бастауыш сыныпта өзіндік жұмысты орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау қарастырылады. Жаңа ғасыр табалдырығын білім мен ғылымды инновациялық технология бағытымен дамыту мақсатымен аттануымыз үлкен үміттің басты нышаны болып табылады. Бұл ұлттық білім беру жүйесін дамытуды қажет етеді және оны жаңа арнаға, жаңа сапаға көшіру қажеттілігін білдіреді.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Калымбаева , А.Д.

Байназарова , Т.Б. Бастауыш сынып оқушыларының математикадан өзіндік жұмыстарды орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау [Текст] / Т. Б. Байназарова // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2.- Б89-92

23.

Байназарова , Т.Б. Бастауыш сынып оқушыларының математикадан өзіндік жұмыстарды орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау [Текст] / Т. Б. Байназарова // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2.- Б89-92


74.104
Б 18

Байназарова , Т. Б.
    Бастауыш сынып оқушыларының математикадан өзіндік жұмыстарды орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау [Текст] / Т. Б. Байназарова // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – наурыз-сәуір. - №2. - Б. 89-92
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
өзіндік жұмыс -- формативті бағалау -- оқыту үдерісі -- бағалау түрлері
Аннотация: Бастауыш сыныпта өзіндік жұмысты орындау арқылы білім деңгейлерін бағалау қарастырылады. Жаңа ғасыр табалдырығын білім мен ғылымды инновациялық технология бағытымен дамыту мақсатымен аттануымыз үлкен үміттің басты нышаны болып табылады. Бұл ұлттық білім беру жүйесін дамытуды қажет етеді және оны жаңа арнаға, жаңа сапаға көшіру қажеттілігін білдіреді.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Калымбаева , А.Д.

74.104
Г 85

Гриценко, А. П.
    Особенности структуры профессионально-исторической компетенций будущих учителей истории [Текст] / А. П. Гриценко // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 106-110
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
компетентностный подход -- профессионально-историческая компетенция -- профессиональная подготовка
Аннотация: В научной статье автором проанализированы основные теоретические положения условий формирования профессионально-исторической компетенции в составе профессиональной компетентности будущих учителей истории и представляет главные подходы по этому вопросу, которые сложились в современной педагогической и психологической литературе. Особенностью этого понятия есть его структурность с обьязательными взаимосвязями мотивационно-когнитивной, практически-деятельностной и ценностно-рефлексивной составляющих профессионально-исторической компетенции будущих учителей истории.
Держатели документа:
ЗКУ

Гриценко, А.П. Особенности структуры профессионально-исторической компетенций будущих учителей истории [Текст] / А. П. Гриценко // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С106-110

24.

Гриценко, А.П. Особенности структуры профессионально-исторической компетенций будущих учителей истории [Текст] / А. П. Гриценко // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С106-110


74.104
Г 85

Гриценко, А. П.
    Особенности структуры профессионально-исторической компетенций будущих учителей истории [Текст] / А. П. Гриценко // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 106-110
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
компетентностный подход -- профессионально-историческая компетенция -- профессиональная подготовка
Аннотация: В научной статье автором проанализированы основные теоретические положения условий формирования профессионально-исторической компетенции в составе профессиональной компетентности будущих учителей истории и представляет главные подходы по этому вопросу, которые сложились в современной педагогической и психологической литературе. Особенностью этого понятия есть его структурность с обьязательными взаимосвязями мотивационно-когнитивной, практически-деятельностной и ценностно-рефлексивной составляющих профессионально-исторической компетенции будущих учителей истории.
Держатели документа:
ЗКУ

74.104
Т 18

Таныбаева , А. К.
    Новые подходы к формированию эколого-ориентированного специалиста в Вузе [Текст] / А. К. Таныбаева // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 159-166
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
непрерывное образование -- экологическое мировоззрение -- образовательная программа -- образовательные технологии
Аннотация: В статье рассматриваются научные приоритеты новой образовательной программы по окружающей среде, разработанной международным коллективом ученых и преподавателей университетов, а также работодателей. Приоритеты исследований в области науки об окружающей среде сосредоточены в 17 целях устойчивого развития, которые определяют перспективы развития и показатели для достижения прогресса в области экологии и общества до 2030 года.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Воронова , Н.В.
Абубакирова , К.Д.
Зубова , О.А.

Таныбаева , А.К. Новые подходы к формированию эколого-ориентированного специалиста в Вузе [Текст] / А. К. Таныбаева // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С159-166

25.

Таныбаева , А.К. Новые подходы к формированию эколого-ориентированного специалиста в Вузе [Текст] / А. К. Таныбаева // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2.- С159-166


74.104
Т 18

Таныбаева , А. К.
    Новые подходы к формированию эколого-ориентированного специалиста в Вузе [Текст] / А. К. Таныбаева // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. - 2020. – март-апрель. - №2. - С. 159-166
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
непрерывное образование -- экологическое мировоззрение -- образовательная программа -- образовательные технологии
Аннотация: В статье рассматриваются научные приоритеты новой образовательной программы по окружающей среде, разработанной международным коллективом ученых и преподавателей университетов, а также работодателей. Приоритеты исследований в области науки об окружающей среде сосредоточены в 17 целях устойчивого развития, которые определяют перспективы развития и показатели для достижения прогресса в области экологии и общества до 2030 года.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Воронова , Н.В.
Абубакирова , К.Д.
Зубова , О.А.

74.104
К 94

Құсайынов, А.Қ.
    Орта білім сапасын көтеру - ұлттық міндет [Текст] / А.Қ. Құсайынов // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – мамыр-маусым. - №3. - Б. 5-19
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- орта білім беру -- білім беру сапасы -- ішкі резерв -- экперимент -- басқару жүйесі
Аннотация: "Білім сапасын ғылыми негізде көтеруге" тақырыбында жүргізіліп жатқан экперимент туралы ақпарат берілген. Экспериментке Түркістан облысының Ордабасы, Төлеби, Сайрам, Отырар аудандарының мектеп директорлары, эксперименттік сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдері, әлеуметтік педагог, педагог-психологтары, сонымен қатар аталған аудандардың білім бөліміндегі әдіскерлер қатысты. Салыстырмалы зерттеулер, эксперимент идеясының дұрыстығын, ішкі резервтерді кеңінен пайдалана отырып білім сапасын құраушылардың сапасын көтеру мақсатында жүргізілетін жұмыстар жүйелі түрде, бір баланың білім сапасын көтеруге болатынын көрсетеді.
Держатели документа:
БҚУ

Құсайынов, А.Қ. Орта білім сапасын көтеру - ұлттық міндет [Текст] / А.Қ. Құсайынов // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – мамыр-маусым. - №3.- Б5-19

26.

Құсайынов, А.Қ. Орта білім сапасын көтеру - ұлттық міндет [Текст] / А.Қ. Құсайынов // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – мамыр-маусым. - №3.- Б5-19


74.104
К 94

Құсайынов, А.Қ.
    Орта білім сапасын көтеру - ұлттық міндет [Текст] / А.Қ. Құсайынов // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. – мамыр-маусым. - №3. - Б. 5-19
ББК 74.104

Рубрики: Дошкольные учреждения

Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- орта білім беру -- білім беру сапасы -- ішкі резерв -- экперимент -- басқару жүйесі
Аннотация: "Білім сапасын ғылыми негізде көтеруге" тақырыбында жүргізіліп жатқан экперимент туралы ақпарат берілген. Экспериментке Түркістан облысының Ордабасы, Төлеби, Сайрам, Отырар аудандарының мектеп директорлары, эксперименттік сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдері, әлеуметтік педагог, педагог-психологтары, сонымен қатар аталған аудандардың білім бөліміндегі әдіскерлер қатысты. Салыстырмалы зерттеулер, эксперимент идеясының дұрыстығын, ішкі резервтерді кеңінен пайдалана отырып білім сапасын құраушылардың сапасын көтеру мақсатында жүргізілетін жұмыстар жүйелі түрде, бір баланың білім сапасын көтеруге болатынын көрсетеді.
Держатели документа:
БҚУ

74.100
А 11

Айтуова, А. Б.
    Ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту [Текст] / А. Б. Айтуова // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - б. 79-82
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
ұрпақ тәрбиесіндегі тәлімдік дәстүрлер -- ұрпақты қалыптастыру -- өз елінің дәстүрін білетін азамат -- педагог -- баланың психикалық дамуы -- отансүйгіштік -- іс-шаралар ұйымдастыру -- балаға ақыл -- жас ұрпақтың дамуы -- мектеп -- мақсаткерлік -- бала бақшаның міндеті -- борыш -- бала -- жауапкершілік -- тәрбие -- достық
Аннотация: Мақалада ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту көрсетілген.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ

Айтуова, А. Б. Ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту [Текст] / А. Б. Айтуова // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- б.79-82

27.

Айтуова, А. Б. Ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту [Текст] / А. Б. Айтуова // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- б.79-82


74.100
А 11

Айтуова, А. Б.
    Ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту [Текст] / А. Б. Айтуова // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - б. 79-82
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
ұрпақ тәрбиесіндегі тәлімдік дәстүрлер -- ұрпақты қалыптастыру -- өз елінің дәстүрін білетін азамат -- педагог -- баланың психикалық дамуы -- отансүйгіштік -- іс-шаралар ұйымдастыру -- балаға ақыл -- жас ұрпақтың дамуы -- мектеп -- мақсаткерлік -- бала бақшаның міндеті -- борыш -- бала -- жауапкершілік -- тәрбие -- достық
Аннотация: Мақалада ұлттық құндылықтар негізінде мектепке дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту көрсетілген.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ

74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары [Текст] / Л. А. Алпысбай, Н. А. Егембердиева // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - б. 82-84
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
баланың оқу үлгерімі -- баланың білімпаздығы -- баланың іс-әрекетін бақылау -- мектепке дейінгі жастағы балалар -- интеллектуалдық даму қорлары -- ата-аналардың міндеті -- ойын-жарыстар -- танымдық ойындар -- ережесіз ойындар -- бала
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары көрсетілген.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Егембердиева, Н. А.

Алпысбай, Л. А. Мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары [Текст] / Л. А. Алпысбай, Н. А. Егембердиева // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- б.82-84

28.

Алпысбай, Л. А. Мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары [Текст] / Л. А. Алпысбай, Н. А. Егембердиева // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- б.82-84


74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары [Текст] / Л. А. Алпысбай, Н. А. Егембердиева // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - б. 82-84
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
баланың оқу үлгерімі -- баланың білімпаздығы -- баланың іс-әрекетін бақылау -- мектепке дейінгі жастағы балалар -- интеллектуалдық даму қорлары -- ата-аналардың міндеті -- ойын-жарыстар -- танымдық ойындар -- ережесіз ойындар -- бала
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың интелектуалды белсенділігін танымдық ойындар арқылы дамыту жолдары көрсетілген.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Егембердиева, Н. А.

74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру [Текст] / Л. А. Алпысбай, Э. С. Кишкенбекова // Қайнар университетінің хабаршысы . - 2020. - №4. - Б. 85-87
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру -- Өзін-өзі тану -- мектепке дейінгі балалармен жүргізілетін сабақтардың ерекшеліктері -- рефлексия -- өзін-өзі танытудың психологиялық механизмі -- бала тұлғасының қалыптасуы -- А.А.Бодалев -- С.М.Жақыпов
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы өзін-өзі тұлға ретінде қалыптастыру механизмі жайында мәліметтер берілген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Кишкенбекова, Э.С.

Алпысбай, Л.А. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру [Текст] / Л. А. Алпысбай, Э. С. Кишкенбекова // Қайнар университетінің хабаршысы . - Алматы, 2020. - №4.- Б.85-87

29.

Алпысбай, Л.А. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру [Текст] / Л. А. Алпысбай, Э. С. Кишкенбекова // Қайнар университетінің хабаршысы . - Алматы, 2020. - №4.- Б.85-87


74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру [Текст] / Л. А. Алпысбай, Э. С. Кишкенбекова // Қайнар университетінің хабаршысы . - 2020. - №4. - Б. 85-87
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік танымын қалыптастыру -- Өзін-өзі тану -- мектепке дейінгі балалармен жүргізілетін сабақтардың ерекшеліктері -- рефлексия -- өзін-өзі танытудың психологиялық механизмі -- бала тұлғасының қалыптасуы -- А.А.Бодалев -- С.М.Жақыпов
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы өзін-өзі тұлға ретінде қалыптастыру механизмі жайында мәліметтер берілген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Кишкенбекова, Э.С.

74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық ерекшеліктері [Текст] / Л. А. Алпысбай, П. А. Кадирсизова // Қайнар университетінің хабаршысы . - 2020. - №4. - Б. 88-90
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық даму ерекшеліктері -- жас ұрпаққа саналы тәрбие беру -- бала жеке дамуының екі жағы -- Шиллер мен Спенсер -- Мектеп жасына дейінгі баланың даму шарттары
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық даму ерекшеліктері жайында мәлімет берілеген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Кадирсизова, П.А.

Алпысбай, Л.А. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық ерекшеліктері [Текст] / Л. А. Алпысбай, П. А. Кадирсизова // Қайнар университетінің хабаршысы . - Алматы, 2020. - №4.- Б.88-90

30.

Алпысбай, Л.А. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық ерекшеліктері [Текст] / Л. А. Алпысбай, П. А. Кадирсизова // Қайнар университетінің хабаршысы . - Алматы, 2020. - №4.- Б.88-90


74.100
А 45

Алпысбай, Л. А.
    Мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық ерекшеліктері [Текст] / Л. А. Алпысбай, П. А. Кадирсизова // Қайнар университетінің хабаршысы . - 2020. - №4. - Б. 88-90
ББК 74.100

Рубрики: Мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі

Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық даму ерекшеліктері -- жас ұрпаққа саналы тәрбие беру -- бала жеке дамуының екі жағы -- Шиллер мен Спенсер -- Мектеп жасына дейінгі баланың даму шарттары
Аннотация: Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық даму ерекшеліктері жайында мәлімет берілеген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ
Доп.точки доступа:
Кадирсизова, П.А.

Страница 3, Результатов: 35

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц