База данных: Статьи ППС
Страница 3, Результатов: 25
Отмеченные записи: 0
21.

Подробнее
74
Т 13
Тажгулова, С. М.
Мониторинг жүргізуде білім сапасын арттырудың тиімді тенденциялары [Текст] / С. М. Тажгулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 351-353.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мониторинг -- білім сапасы -- бақлау -- талдау -- Білім беру реформалау -- Педагогикалық қызмет
Аннотация: Кез-келген күрделі, динамикалық нысанды басқару және оның өзгеруін болжау оның жай-күйі туралы ақпараттың үздіксіз ағымы және жүйенің тұрақтылығын немесе динамикасын қамтамасыз ететін процестер негізінде ғана мүмкін болады. Бұл үшін мектептегі білім беру және тәрбие процестерін үздіксіз бақылау жүйесі, сонымен қатар уақтылы қабылданған сауатты шешімге тікелей байланысты тиімді түзету жұмыстары қажет.
Держатели документа:
ЗКУ
Т 13
Тажгулова, С. М.
Мониторинг жүргізуде білім сапасын арттырудың тиімді тенденциялары [Текст] / С. М. Тажгулова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 351-353.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Мониторинг -- білім сапасы -- бақлау -- талдау -- Білім беру реформалау -- Педагогикалық қызмет
Аннотация: Кез-келген күрделі, динамикалық нысанды басқару және оның өзгеруін болжау оның жай-күйі туралы ақпараттың үздіксіз ағымы және жүйенің тұрақтылығын немесе динамикасын қамтамасыз ететін процестер негізінде ғана мүмкін болады. Бұл үшін мектептегі білім беру және тәрбие процестерін үздіксіз бақылау жүйесі, сонымен қатар уақтылы қабылданған сауатты шешімге тікелей байланысты тиімді түзету жұмыстары қажет.
Держатели документа:
ЗКУ
22.

Подробнее
74
С 12
Сабргалиева, Н. М.
Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 291-293.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жаңа инновациялық технологиялар -- интерактивті техника және технология -- ақпараттаңдыру -- Педагогика -- интерактивті оқыту
Аннотация: Қазіргі заман талабы – оқытудың жаңа технологияларын меңгеру. Оқытудың жаңа технологияларының бірі – интерактивті техника және технология. Интерактивті техника және технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарды даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттаңдыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді. Оқытушының цифрлы-креативті құзыреттілігі оқытушының креативті ойлау қабілеті, әдіснамалық рефлексия, жаңалыққа деген талпынысы, инновациялық технологияларды шығармашылықпен пайдалану, оқу-тәрбие процесін жетілдіру мақсатындағы ұдайы ізденістері, педагогикалық инновацияларды өз іс-тәжірибесінде жүйелі пайдалану, ақпаратты өз бетінше іздеп, таба алуы; алынған мәліметті өңдей алуы, жинақтауы, сұрыптауы және тағы да басқа шығармашылық іс-әрекеттерінен көрініс табады. Оқытушының креативті құзыреттіліктерін қалыптастыруда ақпараттық технологияларды арнайы пәндерде қолданудың орны ерекше.
Держатели документа:
ЗКУ
С 12
Сабргалиева, Н. М.
Арнайы пәндерді оқытуда жаңа инновациялық технологияларды қолдану [Текст] / Н. М. Сабргалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 291-293.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жаңа инновациялық технологиялар -- интерактивті техника және технология -- ақпараттаңдыру -- Педагогика -- интерактивті оқыту
Аннотация: Қазіргі заман талабы – оқытудың жаңа технологияларын меңгеру. Оқытудың жаңа технологияларының бірі – интерактивті техника және технология. Интерактивті техника және технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарды даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттаңдыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді. Оқытушының цифрлы-креативті құзыреттілігі оқытушының креативті ойлау қабілеті, әдіснамалық рефлексия, жаңалыққа деген талпынысы, инновациялық технологияларды шығармашылықпен пайдалану, оқу-тәрбие процесін жетілдіру мақсатындағы ұдайы ізденістері, педагогикалық инновацияларды өз іс-тәжірибесінде жүйелі пайдалану, ақпаратты өз бетінше іздеп, таба алуы; алынған мәліметті өңдей алуы, жинақтауы, сұрыптауы және тағы да басқа шығармашылық іс-әрекеттерінен көрініс табады. Оқытушының креативті құзыреттіліктерін қалыптастыруда ақпараттық технологияларды арнайы пәндерде қолданудың орны ерекше.
Держатели документа:
ЗКУ
23.

Подробнее
74
А 95
Аханова, А.
«Ерке шағымның кезеңі – студенттік өмір» [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2024. - 25 желтоқсан. - №11. - Б. 14.
ББК 74
Рубрики: білім
Кл.слова (ненормированные):
Халықаралық студенттер күні -- Коворкинг орталығы -- Филология факультеті -- Кітапханалық-педагогикалық қызмет -- БПД-11 тобы -- Студенттік өмір -- Психологиялық-педагогикалық процестер -- Инновациялық педагогикалық қызмет -- Деканат -- Филология белсенділері
Аннотация: Университетіміздің коворкинг орталығында халықаралық студенттер күніне орай филология факультетінің «Кітапханалық-педагогикалық қызмет» БББ, БПД-11 тобының ұйымдастыруымен «Ерке шағымның кезеңі - студенттік өмір» атты əдемі кеш өтті. Биыл ашылған аталмыш білім беру бағдарламасының мақсаты – мектеп, балалар-жасөспірімдер жəне кітапханалардың барлық түрлерінің психологиялық-педагогикалық процестерін талдауға жəне іске асыруға, дəстүрлі жəне инновациялық педагогикалық қызмет негіздерімен кітапханалық-педагогикалық жəне ақпараттық қызметтер көрсетуге қабілетті кəсіби кадрларды даярлау болып табылады. Іс-шараға деканат құрамы, БББ жетекшісі мен оқытушылары, филология белсенділері жəне түлектер қатысты.
Держатели документа:
БҚУ
А 95
Аханова, А.
«Ерке шағымның кезеңі – студенттік өмір» [Текст] / А. Аханова // Өркен. - 2024. - 25 желтоқсан. - №11. - Б. 14.
Рубрики: білім
Кл.слова (ненормированные):
Халықаралық студенттер күні -- Коворкинг орталығы -- Филология факультеті -- Кітапханалық-педагогикалық қызмет -- БПД-11 тобы -- Студенттік өмір -- Психологиялық-педагогикалық процестер -- Инновациялық педагогикалық қызмет -- Деканат -- Филология белсенділері
Аннотация: Университетіміздің коворкинг орталығында халықаралық студенттер күніне орай филология факультетінің «Кітапханалық-педагогикалық қызмет» БББ, БПД-11 тобының ұйымдастыруымен «Ерке шағымның кезеңі - студенттік өмір» атты əдемі кеш өтті. Биыл ашылған аталмыш білім беру бағдарламасының мақсаты – мектеп, балалар-жасөспірімдер жəне кітапханалардың барлық түрлерінің психологиялық-педагогикалық процестерін талдауға жəне іске асыруға, дəстүрлі жəне инновациялық педагогикалық қызмет негіздерімен кітапханалық-педагогикалық жəне ақпараттық қызметтер көрсетуге қабілетті кəсіби кадрларды даярлау болып табылады. Іс-шараға деканат құрамы, БББ жетекшісі мен оқытушылары, филология белсенділері жəне түлектер қатысты.
Держатели документа:
БҚУ
24.

Подробнее
32.81
М 52
Мергенбаева, А. Х.
Ашық онлайн курстардың информатика мұғалімдерін даярлаудағы артықшылықтары [Текст] / А. Х. Мергенбаева, А. Е. Елтаев // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 19-28.
ББК 32.81
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
ашық онлайн курстар -- информатика мұғалімдері -- кәсіби құзыреттілік -- оқу процесі -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- білім беру -- оқу бағдарламасы -- әдістемелік тәсілдер
Аннотация: Болашақ информатика мұғалімдерін даярлау жүйесінде ашық онлайн курстарды қолдану қазіргі білім беру процестерінің тиімділігін арттыруға және жаңа технологияларды енгізуге бағытталған маңызды қадам болып табылады. Мұндай курстардың мүмкіндіктері оқу бағдарламасына инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізуге, оқытудың сапасын көтеруге және студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін арттыруға ықпал етеді. Ашық онлайн курстарды болашақ информатика мұғалімдерін даярлау жүйесінде қолданудың тиімділігі мен артықшылықтары туралы зерттеу барысында Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің физика-математика факультетінің студенттеріне онлайн сауалнама жүргізілді. Сауалнамаға 115 студент қатысып, олардың пікірлері мен тәжірибелері жинақталды. Студенттер ашық онлайн курстардың білім алуға мүмкіндік беретінін, уақытты тиімді пайдалануға және жаңа ақпараттық технологияларды игеруге ықпал ететінін атап өтті. Онлайн курстарды оқу барысында өз бетімен жұмыс істеу дағдылары дамиды, оқу мотивациясы артады және теория мен практиканың үйлесімі жақсарады деген пікірлер білдірілді. Дегенмен, курстарды пайдалану барысында техникалық қиындықтар мен интернет байланысының төмендігі студенттер үшін маңызды кедергі болып табылатындығы анықталды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Елтаев, А.Е.
М 52
Мергенбаева, А. Х.
Ашық онлайн курстардың информатика мұғалімдерін даярлаудағы артықшылықтары [Текст] / А. Х. Мергенбаева, А. Е. Елтаев // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 19-28.
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
ашық онлайн курстар -- информатика мұғалімдері -- кәсіби құзыреттілік -- оқу процесі -- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- білім беру -- оқу бағдарламасы -- әдістемелік тәсілдер
Аннотация: Болашақ информатика мұғалімдерін даярлау жүйесінде ашық онлайн курстарды қолдану қазіргі білім беру процестерінің тиімділігін арттыруға және жаңа технологияларды енгізуге бағытталған маңызды қадам болып табылады. Мұндай курстардың мүмкіндіктері оқу бағдарламасына инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізуге, оқытудың сапасын көтеруге және студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін арттыруға ықпал етеді. Ашық онлайн курстарды болашақ информатика мұғалімдерін даярлау жүйесінде қолданудың тиімділігі мен артықшылықтары туралы зерттеу барысында Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің физика-математика факультетінің студенттеріне онлайн сауалнама жүргізілді. Сауалнамаға 115 студент қатысып, олардың пікірлері мен тәжірибелері жинақталды. Студенттер ашық онлайн курстардың білім алуға мүмкіндік беретінін, уақытты тиімді пайдалануға және жаңа ақпараттық технологияларды игеруге ықпал ететінін атап өтті. Онлайн курстарды оқу барысында өз бетімен жұмыс істеу дағдылары дамиды, оқу мотивациясы артады және теория мен практиканың үйлесімі жақсарады деген пікірлер білдірілді. Дегенмен, курстарды пайдалану барысында техникалық қиындықтар мен интернет байланысының төмендігі студенттер үшін маңызды кедергі болып табылатындығы анықталды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Елтаев, А.Е.
25.

Подробнее
74.262.8
К 12
Каберова, З. Ф.
Виртуалды зертханаларды биология пәнінде қолдану [Текст] / З. Ф. Каберова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 249-250.
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Виртуалды зертханалар -- компьютер -- интернет -- компьютерлік бағдарламалар -- интернеттегі бағдарламалар -- Биология -- генетикалық тәжірибелер жүргізу -- экологиялық процестер -- жасушаның митоз және мейоз -- Генетика -- Экология мен биосфера процестерін зерттеу -- Анатомия мен физиология тәжірибелері
Аннотация: Қазіргі уақытта білім беру жүйесіндегі инновациялар оқу үдерісінің сапасын арттыруға бағытталған. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру және білімді игеру тиімділігін күшейту мақсатында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) кеңінен қолдану қажеттілігі туындады. Жаратылыстану пәндерін, соның ішінде биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды пайдалану заманауи әдістердің бірі ретінде білім беру саласында үлкен танымалдылыққа ие болды. Виртуалды зертханалар оқушыларға теориялық білімді тәжірибемен байланыстырып, ғылыми зерттеулерді интерактивті ортада жүргізуге мүмкіндік береді. Бұл мақалада биология пәнінде виртуалды зертханаларды қолданудың артықшылықтары, ерекшеліктері және тиімділігі талқыланады. Виртуалды зертханалар – бұл компьютерлік немесе интернеттегі бағдарламалар арқылы тәжірибелер мен зерттеулерді қашықтықтан жүргізуге мүмкіндік беретін цифрлық орталар. Олар нақты өмірдегі зертханалардағы процестерді виртуалды кеңістікте модельдеуге негізделген. Биология пәнінде бұл құралдар жасушалық құрылымдарды зерттеу, генетикалық тәжірибелер жүргізу, экологиялық процестерді зерттеу және басқа да күрделі тақырыптарды қарастыруда қолданылады.
Держатели документа:
ЗКУ
К 12
Каберова, З. Ф.
Виртуалды зертханаларды биология пәнінде қолдану [Текст] / З. Ф. Каберова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 249-250.
Рубрики: Методика преподавания биологии
Кл.слова (ненормированные):
Виртуалды зертханалар -- компьютер -- интернет -- компьютерлік бағдарламалар -- интернеттегі бағдарламалар -- Биология -- генетикалық тәжірибелер жүргізу -- экологиялық процестер -- жасушаның митоз және мейоз -- Генетика -- Экология мен биосфера процестерін зерттеу -- Анатомия мен физиология тәжірибелері
Аннотация: Қазіргі уақытта білім беру жүйесіндегі инновациялар оқу үдерісінің сапасын арттыруға бағытталған. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру және білімді игеру тиімділігін күшейту мақсатында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) кеңінен қолдану қажеттілігі туындады. Жаратылыстану пәндерін, соның ішінде биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды пайдалану заманауи әдістердің бірі ретінде білім беру саласында үлкен танымалдылыққа ие болды. Виртуалды зертханалар оқушыларға теориялық білімді тәжірибемен байланыстырып, ғылыми зерттеулерді интерактивті ортада жүргізуге мүмкіндік береді. Бұл мақалада биология пәнінде виртуалды зертханаларды қолданудың артықшылықтары, ерекшеліктері және тиімділігі талқыланады. Виртуалды зертханалар – бұл компьютерлік немесе интернеттегі бағдарламалар арқылы тәжірибелер мен зерттеулерді қашықтықтан жүргізуге мүмкіндік беретін цифрлық орталар. Олар нақты өмірдегі зертханалардағы процестерді виртуалды кеңістікте модельдеуге негізделген. Биология пәнінде бұл құралдар жасушалық құрылымдарды зерттеу, генетикалық тәжірибелер жүргізу, экологиялық процестерді зерттеу және басқа да күрделі тақырыптарды қарастыруда қолданылады.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 3, Результатов: 25