База данных: Статьи ППС
Страница 39, Результатов: 625
Отмеченные записи: 0
381.

Подробнее
34.3
Е 82
Есенов, Н. Т.
Қазақстандағы қара металлургияның аумақтық және салалық дамуы [Текст] / Н. Т. Есенов // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №3. - Б. 111-120
ББК 34.3
Рубрики: Металлургия
Кл.слова (ненормированные):
Өнеркәсіптік даму -- компания -- сауда -- кәсіпорындар -- салалар -- өндірістік процес -- қара металлургия -- шикізат -- экономика -- инновация -- экспорт
Аннотация: Бұл мақалада қара металлургия мен химия өнеркәсібінің салалық базасын дамыту қарастырылған. Айта кету керек, басты назар тау-кен және қайта өңдеу өнеркәсібіне назар аударылады. Сонымен қатар, саланың даму қарқынына тікелей әсер ететін бірқатар тежеуші факторлар бар. Ұзақ мерзімді перспективада металлургия саласын дамыту негізінен инкременттік (біртіндеп ұлғаятын) инновацияларды енгізу сипатына ие болады: орта мерзімді перспективада орныққан технологиялық процестерді жетілдіру мен дамыту өнімділікті арттыруға, материал сыйымдылығын азайтуға, шығарылатын өнімнің сорты мен сапасын арттыруға, сондай-ақ қоршаған ортаға жүктемені азайтуға және еңбек қауіпсіздігінің жаңа стандарттарын енгізуге және "энергия үнемдеуді" ұйымдастыруға мүмкіндік береді. өндіріс". Энергия және ресурс үнемдейтін технологияларға назар аудару, саланың үлкен көлемде жинақталған қатты техногендік қалдықтарын қайта өңдеуге бағытталған технологияларды ішкі нарықта сұранысқа ие енгізу аса маңызды. Сондай-ақ ұзақ мерзімді перспективада және сыртқы нарықта бәсекеге қабілетті өнім өндіруге бағдарланған бірқатар шағын зауыттар ( қуаттарға айқын қажеттілік кезінде) құру жолымен саланың қала құраушы кәсіпорындарының өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпал ету дәрежесін төмендету талап етілетінін атап өткен жөн.
Держатели документа:
ЗКУ
Е 82
Есенов, Н. Т.
Қазақстандағы қара металлургияның аумақтық және салалық дамуы [Текст] / Н. Т. Есенов // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №3. - Б. 111-120
Рубрики: Металлургия
Кл.слова (ненормированные):
Өнеркәсіптік даму -- компания -- сауда -- кәсіпорындар -- салалар -- өндірістік процес -- қара металлургия -- шикізат -- экономика -- инновация -- экспорт
Аннотация: Бұл мақалада қара металлургия мен химия өнеркәсібінің салалық базасын дамыту қарастырылған. Айта кету керек, басты назар тау-кен және қайта өңдеу өнеркәсібіне назар аударылады. Сонымен қатар, саланың даму қарқынына тікелей әсер ететін бірқатар тежеуші факторлар бар. Ұзақ мерзімді перспективада металлургия саласын дамыту негізінен инкременттік (біртіндеп ұлғаятын) инновацияларды енгізу сипатына ие болады: орта мерзімді перспективада орныққан технологиялық процестерді жетілдіру мен дамыту өнімділікті арттыруға, материал сыйымдылығын азайтуға, шығарылатын өнімнің сорты мен сапасын арттыруға, сондай-ақ қоршаған ортаға жүктемені азайтуға және еңбек қауіпсіздігінің жаңа стандарттарын енгізуге және "энергия үнемдеуді" ұйымдастыруға мүмкіндік береді. өндіріс". Энергия және ресурс үнемдейтін технологияларға назар аудару, саланың үлкен көлемде жинақталған қатты техногендік қалдықтарын қайта өңдеуге бағытталған технологияларды ішкі нарықта сұранысқа ие енгізу аса маңызды. Сондай-ақ ұзақ мерзімді перспективада және сыртқы нарықта бәсекеге қабілетті өнім өндіруге бағдарланған бірқатар шағын зауыттар ( қуаттарға айқын қажеттілік кезінде) құру жолымен саланың қала құраушы кәсіпорындарының өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпал ету дәрежесін төмендету талап етілетінін атап өткен жөн.
Держатели документа:
ЗКУ
382.

Подробнее
65
Т 11
Төлепов, Ә. Е.
Батыс Қазақстан аймағында инновациялық үдерістерді дамытудың тұжырымдамалық схемасын іске асыру перспективалары [Текст] / Ә. Е. Төлепов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 8-11
ББК 65
Рубрики: Экономика
Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан облысы -- инновациялық үдерістер -- Экономиканың жаһандану -- инновациялар -- технологиялар -- цифрландыру -- ғылыми-зерттеу жұмыстар
Аннотация: Экономиканың жаһандану сипатына байланысты мемлекеттің ұлттық және жекелеген аймақтарының экономикасын дамытудың жаңа мәселелері пайда болады. Қазіргі уақытта ұзақ мерзімді экономикалық өсу білім жинақтауға, ал өндірістің ұзақ мерзімді өсуі кәсіпорындарда жаңа өнімдерді, технологияларды, көрсетілетін қызметтерді, бизнес-модельдер мен ұйымдастыру әдістерін енгізу қабілетіне байланысты болып келеді. Сол себепті, аймақтардың бәсекеге қабілеттілігі олардың ғылым, технологиялар және инновациялар үшін қолайлы жағдайлар жасау қабілетімен айқындалады. Басқаша айтқанда, аймақтарда тиімді инновациялық үдерістерді ұйымдастыру қажеттілігі туындайды. Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басты мақсатына сәйкес елімізде алдыңғы бесжылдықта ішкі және сыртқы нарықтарда Қазақстанның бәсекеге қабілетті өңдеу өнеркәсібін қалыптастыру, соның негізінде индустриялық кәсіпкерліктің әлеуетін арттыру арқылы индустрияландыруды тереңдету, ішкі және сыртқы нарықтарда сұранысқа ие өңделген тауарлар өндірісінің көлемін ұлғайту, базалық өндірістерді дамытуды ынталандыру арқылы өнеркәсіптік қуатты ұлғайту және өңдеуші өнеркәсіп салаларын технологиялық дамыту және цифрландыру сынды нәтижелерге қол жеткізу міндеттері қойылған. Бұл нәтижелерге қол жеткізу тиімді ұлттық инновациялық жүйенің қызметі арқылы жүзеге асырылады. Сол себепті, еліміздің жекелеген аймақтарында тиімді инновациялық үдерістерінің тұжырымдамалық схемаларын қалыптастыру және ұсыну басты міндеттердің бірі болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ
Т 11
Төлепов, Ә. Е.
Батыс Қазақстан аймағында инновациялық үдерістерді дамытудың тұжырымдамалық схемасын іске асыру перспективалары [Текст] / Ә. Е. Төлепов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 8-11
Рубрики: Экономика
Кл.слова (ненормированные):
Батыс Қазақстан облысы -- инновациялық үдерістер -- Экономиканың жаһандану -- инновациялар -- технологиялар -- цифрландыру -- ғылыми-зерттеу жұмыстар
Аннотация: Экономиканың жаһандану сипатына байланысты мемлекеттің ұлттық және жекелеген аймақтарының экономикасын дамытудың жаңа мәселелері пайда болады. Қазіргі уақытта ұзақ мерзімді экономикалық өсу білім жинақтауға, ал өндірістің ұзақ мерзімді өсуі кәсіпорындарда жаңа өнімдерді, технологияларды, көрсетілетін қызметтерді, бизнес-модельдер мен ұйымдастыру әдістерін енгізу қабілетіне байланысты болып келеді. Сол себепті, аймақтардың бәсекеге қабілеттілігі олардың ғылым, технологиялар және инновациялар үшін қолайлы жағдайлар жасау қабілетімен айқындалады. Басқаша айтқанда, аймақтарда тиімді инновациялық үдерістерді ұйымдастыру қажеттілігі туындайды. Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басты мақсатына сәйкес елімізде алдыңғы бесжылдықта ішкі және сыртқы нарықтарда Қазақстанның бәсекеге қабілетті өңдеу өнеркәсібін қалыптастыру, соның негізінде индустриялық кәсіпкерліктің әлеуетін арттыру арқылы индустрияландыруды тереңдету, ішкі және сыртқы нарықтарда сұранысқа ие өңделген тауарлар өндірісінің көлемін ұлғайту, базалық өндірістерді дамытуды ынталандыру арқылы өнеркәсіптік қуатты ұлғайту және өңдеуші өнеркәсіп салаларын технологиялық дамыту және цифрландыру сынды нәтижелерге қол жеткізу міндеттері қойылған. Бұл нәтижелерге қол жеткізу тиімді ұлттық инновациялық жүйенің қызметі арқылы жүзеге асырылады. Сол себепті, еліміздің жекелеген аймақтарында тиімді инновациялық үдерістерінің тұжырымдамалық схемаларын қалыптастыру және ұсыну басты міндеттердің бірі болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ
383.

Подробнее
74
Г 12
Габбасова, М. Т.
Музыка мұғалімін дайындаудағы дамыта оқыту принципінің қолданылуы [Текст] / М. Т. Габбасова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 92-95.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Білім -- ғылым -- Музыка -- Музыка мұғалім -- оқыту принцип -- Жаңа білім парадигмасы -- педагогика -- Оқыту технологиялар -- инновациялық технологиялар -- музыка пәні оқытушылар -- Мәдениет -- өнер факультеті -- Даму
Аннотация: Білім мен ғылымның еліміздің дамуына оңтайлы әсер етуі үшін дүниежүзілік демократияландыру, оқыту жүйесін заман талабына сай үйлестіре алу міндеті сияқты бүкіл оқу-әдістемелік жүйеге жаңа талаптар қоюда. Бұл XXI ғасырдың зерделі, дарынды, талантты адамын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі екендігін және ол мемлекетіміздің басты назарында екенін көрсетеді. Осы тұрғыдан алғанда, мұғалімге білім берудің тиімді жолдарын қарастыру, таңдай білу еркіндігі тиіп отыр. Сондықтан қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын қазіргі оқытылып жүрген пән ерекшелігіне қарай қолдана білу – оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы
Держатели документа:
ЗКУ
Г 12
Габбасова, М. Т.
Музыка мұғалімін дайындаудағы дамыта оқыту принципінің қолданылуы [Текст] / М. Т. Габбасова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 92-95.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Білім -- ғылым -- Музыка -- Музыка мұғалім -- оқыту принцип -- Жаңа білім парадигмасы -- педагогика -- Оқыту технологиялар -- инновациялық технологиялар -- музыка пәні оқытушылар -- Мәдениет -- өнер факультеті -- Даму
Аннотация: Білім мен ғылымның еліміздің дамуына оңтайлы әсер етуі үшін дүниежүзілік демократияландыру, оқыту жүйесін заман талабына сай үйлестіре алу міндеті сияқты бүкіл оқу-әдістемелік жүйеге жаңа талаптар қоюда. Бұл XXI ғасырдың зерделі, дарынды, талантты адамын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі екендігін және ол мемлекетіміздің басты назарында екенін көрсетеді. Осы тұрғыдан алғанда, мұғалімге білім берудің тиімді жолдарын қарастыру, таңдай білу еркіндігі тиіп отыр. Сондықтан қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын қазіргі оқытылып жүрген пән ерекшелігіне қарай қолдана білу – оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы
Держатели документа:
ЗКУ
384.

Подробнее
74
Е 69
Ергалиева, Г. А.
Бастауыш сыныпта «Word wall» программасын пайдалана отырып, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, Г. А. Билялова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 97-101.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Біріккен Ұлттар Ұйымының -- білім беру үдерісі -- жаңа ақпараттық технология -- адамзаттық құндылықтар -- математикалық сауаттылығы -- Word wall -- Бастауыш сынып -- оқушылар -- педагогикалық технология
Аннотация: Біріккен Ұлттар Ұйымының (БҰҰ) шешімімен «XXI ғасыр - ақпараттандыру ғасыры» деп аталады. Заман талабына сай қазіргі білім жүйесіндегі игі өзгерістер мен жаңалықтар соның нәтижесі. Бүгінгі білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияны пайдалану және оны мақсатты түрде жүзеге асыру – ақпараттық қоғам дәуірінің негізгі көзі. Соның ішінде бастауыш сыныпта оқушылардың оқу танымдық іс-әрекетін арттыруда ақпараттық технологияларды қолдану мәселесін зерттеу бүгінгі күннің алдында тұрған өзекті мәселені қамтиды. Бұл жөнінде ҚР «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндетi – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқыту және тәрбие берудегі жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпарттандыру» – деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Билялова, Г.А.
Е 69
Ергалиева, Г. А.
Бастауыш сыныпта «Word wall» программасын пайдалана отырып, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, Г. А. Билялова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 97-101.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Біріккен Ұлттар Ұйымының -- білім беру үдерісі -- жаңа ақпараттық технология -- адамзаттық құндылықтар -- математикалық сауаттылығы -- Word wall -- Бастауыш сынып -- оқушылар -- педагогикалық технология
Аннотация: Біріккен Ұлттар Ұйымының (БҰҰ) шешімімен «XXI ғасыр - ақпараттандыру ғасыры» деп аталады. Заман талабына сай қазіргі білім жүйесіндегі игі өзгерістер мен жаңалықтар соның нәтижесі. Бүгінгі білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияны пайдалану және оны мақсатты түрде жүзеге асыру – ақпараттық қоғам дәуірінің негізгі көзі. Соның ішінде бастауыш сыныпта оқушылардың оқу танымдық іс-әрекетін арттыруда ақпараттық технологияларды қолдану мәселесін зерттеу бүгінгі күннің алдында тұрған өзекті мәселені қамтиды. Бұл жөнінде ҚР «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндетi – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқыту және тәрбие берудегі жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпарттандыру» – деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Билялова, Г.А.
385.

Подробнее
74
Е 75
Ерниязова, С. Н.
Студенттерді бастауыш сынып оқушыларының рефлексиясын дамытуға даярлау [Текст] / С. Н. Ерниязова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 106-109.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Студенттер -- бастауыш сынып оқушылар -- рефлексия -- тәрбиелеу -- жоғары оқу орындар -- білім сапасы -- педагогика -- жаңартылған білім беру бағдарламасы
Аннотация: Қоғамның өркендеп даму барысында болып жатқан өзгерістерге байланысты мемлекетіміздің білім беру стратегиясының мақсаты – жүйеленіп, дайын берген білімді, дағдыларды меңгеріп, қайталайтын емес, өзекті мәселені көре білетін, ой ұшқырлығы мен ізденімпаздық іс-әрекеті қалыптасқан, білімі мен біліктерін өмірдің өзгермелі жағдайына қарай оңтайлы пайдалана алатын, өзін өзі басқара алатын, танымдық дербестігі жоғары деңгейдегі тұлға тәрбиелеу болып айқындалған. Біз қадам басқан ХХІ ғасыр бәсекеге қабілетті маманды талап етуі заңды құбылыс. Сондықтан, болашақ мұғалімдер білім деңгейі мен біліктілік тұрғысынан әлдеқайда жоғары болуы тиіс. Қазақстан Республикасын әлеуметтік дамытудың 2030 жылға дейінгі жалпыұлттық тұжырымдамасында: жоғары оқу орындарын бітірушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар түрінде белгіленген қоғамымыздың жаңа әлеуметтік тапсырыстары, оқыту бағдарламаларын өзгертуді, сондай-ақ студенттердің алатын білім сапасын көтеріп, бүгінгі күнге сай кәсіптік дағдыларды игеруге бағытталған оқытудың жаңа технологияларын енгізуді көздейді – деп көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
Е 75
Ерниязова, С. Н.
Студенттерді бастауыш сынып оқушыларының рефлексиясын дамытуға даярлау [Текст] / С. Н. Ерниязова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 106-109.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Студенттер -- бастауыш сынып оқушылар -- рефлексия -- тәрбиелеу -- жоғары оқу орындар -- білім сапасы -- педагогика -- жаңартылған білім беру бағдарламасы
Аннотация: Қоғамның өркендеп даму барысында болып жатқан өзгерістерге байланысты мемлекетіміздің білім беру стратегиясының мақсаты – жүйеленіп, дайын берген білімді, дағдыларды меңгеріп, қайталайтын емес, өзекті мәселені көре білетін, ой ұшқырлығы мен ізденімпаздық іс-әрекеті қалыптасқан, білімі мен біліктерін өмірдің өзгермелі жағдайына қарай оңтайлы пайдалана алатын, өзін өзі басқара алатын, танымдық дербестігі жоғары деңгейдегі тұлға тәрбиелеу болып айқындалған. Біз қадам басқан ХХІ ғасыр бәсекеге қабілетті маманды талап етуі заңды құбылыс. Сондықтан, болашақ мұғалімдер білім деңгейі мен біліктілік тұрғысынан әлдеқайда жоғары болуы тиіс. Қазақстан Республикасын әлеуметтік дамытудың 2030 жылға дейінгі жалпыұлттық тұжырымдамасында: жоғары оқу орындарын бітірушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар түрінде белгіленген қоғамымыздың жаңа әлеуметтік тапсырыстары, оқыту бағдарламаларын өзгертуді, сондай-ақ студенттердің алатын білім сапасын көтеріп, бүгінгі күнге сай кәсіптік дағдыларды игеруге бағытталған оқытудың жаңа технологияларын енгізуді көздейді – деп көрсетілген
Держатели документа:
ЗКУ
386.

Подробнее
74
К 14
Казбекова, Г. Н.
Инженерлік білім беруде жобалау әдісін қолдану [Текст] / Г. Н. Казбекова, Е. У. Сердалиев, А. А. Нұртаза // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 122-124.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Инженерлік білім беру -- жобалау әдісі -- білім беру жүйесі -- университет -- диплом -- ақпараттық технологиялар -- жоғары оқу орны -- білім беру процесі -- Жобалық оқыту технологиясы
Аннотация: Көптеген жылдар бойы қалыптасқан жоғары білім беру жүйесі университет түлектерінің жоғары деңгейдегі дайындығымен ерекшеленеді, ғылым, өнеркәсіппен байланыс негізінде білім беру қағидаттарына негізделген, студенттерді жеке траекториялар бойынша оқыту басқару саласында күшейтілген дайындықпен сипатталады. Бұл қағидалар қазіргі алдыңғы қоғамындағы жастар үшін өмірлік әл-ауқат пен жетістікке жетудің минималды қажетті шарты университет дипломы болып табылады деген дәлелдерді қолдайды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сердалиев, Е.У.
Нұртаза, А.А.
К 14
Казбекова, Г. Н.
Инженерлік білім беруде жобалау әдісін қолдану [Текст] / Г. Н. Казбекова, Е. У. Сердалиев, А. А. Нұртаза // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 122-124.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Инженерлік білім беру -- жобалау әдісі -- білім беру жүйесі -- университет -- диплом -- ақпараттық технологиялар -- жоғары оқу орны -- білім беру процесі -- Жобалық оқыту технологиясы
Аннотация: Көптеген жылдар бойы қалыптасқан жоғары білім беру жүйесі университет түлектерінің жоғары деңгейдегі дайындығымен ерекшеленеді, ғылым, өнеркәсіппен байланыс негізінде білім беру қағидаттарына негізделген, студенттерді жеке траекториялар бойынша оқыту басқару саласында күшейтілген дайындықпен сипатталады. Бұл қағидалар қазіргі алдыңғы қоғамындағы жастар үшін өмірлік әл-ауқат пен жетістікке жетудің минималды қажетті шарты университет дипломы болып табылады деген дәлелдерді қолдайды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сердалиев, Е.У.
Нұртаза, А.А.
387.

Подробнее
74
К 35
Кенжегалиева, А. Ж.
Оқу орындарында білім сапасын арттырудағы педагогикалық инновацияның рөлі [Текст] / А. Ж. Кенжегалиева, А. М. Муратова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 128-130.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім сапасы -- жаңа технология -- педагогикалық инновацияның рөлі -- педагогика -- білім беру стратегиялары -- білім беру ісі -- Қазақстан -- Педагог -- Инновация
Аннотация: Әлем жаһандық сын-тегеуріндер кезеңінде өмір сүруде. Бұл жаңа технологиялық жетістіктер мен инновацияларды енгізу, IT-технологиялардың қарқынды дамуы және адам ресурстарының ұтқырлығы. Осы жағдайда білім және ғылым өзгерістердің алдыңғы қатарында тұруы тиіс. Әлемнің жетекші экономикалары жоғары деңгейдегі адам капиталы есебінен ғана гүлденуге қол жеткізуде. Оған жаңа білім беру стратегиялары мен саясаты ықпал етеді. Әлем тәжірибесі көрсеткендей, кез-келген мемлекеттің әлеуметтік экономикалық дамуы сол елдің білім жүйесі мен азаматтарының білім дәрежесіне байланысты. Осы орайда Қазақстанды әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті елдердің қатарына енгізуде білім беру ісі басты құрал болып табылады. Ол үшін отандық білім жүйесін халықаралық білім кеңістігінде және еңбек нарығы бәсекелестігін қамтамасыз ететін білім сапасының дәрежесіне жеткізу шарт.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Муратова, А.М.
К 35
Кенжегалиева, А. Ж.
Оқу орындарында білім сапасын арттырудағы педагогикалық инновацияның рөлі [Текст] / А. Ж. Кенжегалиева, А. М. Муратова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 128-130.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім сапасы -- жаңа технология -- педагогикалық инновацияның рөлі -- педагогика -- білім беру стратегиялары -- білім беру ісі -- Қазақстан -- Педагог -- Инновация
Аннотация: Әлем жаһандық сын-тегеуріндер кезеңінде өмір сүруде. Бұл жаңа технологиялық жетістіктер мен инновацияларды енгізу, IT-технологиялардың қарқынды дамуы және адам ресурстарының ұтқырлығы. Осы жағдайда білім және ғылым өзгерістердің алдыңғы қатарында тұруы тиіс. Әлемнің жетекші экономикалары жоғары деңгейдегі адам капиталы есебінен ғана гүлденуге қол жеткізуде. Оған жаңа білім беру стратегиялары мен саясаты ықпал етеді. Әлем тәжірибесі көрсеткендей, кез-келген мемлекеттің әлеуметтік экономикалық дамуы сол елдің білім жүйесі мен азаматтарының білім дәрежесіне байланысты. Осы орайда Қазақстанды әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті елдердің қатарына енгізуде білім беру ісі басты құрал болып табылады. Ол үшін отандық білім жүйесін халықаралық білім кеңістігінде және еңбек нарығы бәсекелестігін қамтамасыз ететін білім сапасының дәрежесіне жеткізу шарт.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Муратова, А.М.
388.

Подробнее
74
М 13
Маденова, Л. М.
Қазіргі педагогтердің кәсіби өзара әрекеттесуі [Текст] / Л. М. Маденова, Т. Б. Алимбаев // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 135-137.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- Мұғалімдердің кәсіби әрекеттесу -- Білім беру жүйесі -- цифрлық технологиялар -- демократияландыру -- Электрондық білім беру ресурстары -- Инновациялық әдістер
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Алимбаев, Т.Б.
М 13
Маденова, Л. М.
Қазіргі педагогтердің кәсіби өзара әрекеттесуі [Текст] / Л. М. Маденова, Т. Б. Алимбаев // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 135-137.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
педагог -- Мұғалімдердің кәсіби әрекеттесу -- Білім беру жүйесі -- цифрлық технологиялар -- демократияландыру -- Электрондық білім беру ресурстары -- Инновациялық әдістер
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Алимбаев, Т.Б.
389.

Подробнее
74
К 35
Кенжегалиева, А. Ж.
Оқыту үрдісінде edutainment технологиясын қолдану [Текст] / А. Ж. Кенжегалиева, Ж. Б. Батырбаева, И. С. Абдрахманов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 176-178.
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Қазіргі заманғы білім беру -- edutainment технологиясы -- Компьютер -- интернет -- әлеуметтік желілер -- мультимедияны оқыту құралы -- Оқыту психологиясы -- білім беру технологиялары -- оқу үрдісі -- Эдьютейнмент -- ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Аннотация: Қазіргі заманғы білім беру соңғы техникалық жетістіктерді ескеретін жаңа білім беру технологияларын қолдануды және дамытуды талап етеді. Компьютер, интернет, әлеуметтік желілер, мультимедияны оқыту құралы ретінде пайдалану танымдық үрдістерді жандандыруға мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде білім беру процесінің жоғары тиімділігін анықтайтын тұрақты оқу мотивациясын қалыптастыруға ықпал етеді. Отандық және шетелдік педагогикада заманауи техникалық оқыту құралдарын, соның ішінде компьютер, мультимедиа, видео тізбегін және т.б. қолдануға негізделген оқытудың жаңа технологияларына қызығушылық артып келеді. Оқыту психологиясы тұрғысынан мұндай білім беру технологиялары студенттерді оқу процесіне белсенді қатыстыруға және оқу материалын тиімді игеруге көмектеседі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Батырбаева, Ж.Б.
Абдрахманов, И.С.
К 35
Кенжегалиева, А. Ж.
Оқыту үрдісінде edutainment технологиясын қолдану [Текст] / А. Ж. Кенжегалиева, Ж. Б. Батырбаева, И. С. Абдрахманов // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 176-178.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Қазіргі заманғы білім беру -- edutainment технологиясы -- Компьютер -- интернет -- әлеуметтік желілер -- мультимедияны оқыту құралы -- Оқыту психологиясы -- білім беру технологиялары -- оқу үрдісі -- Эдьютейнмент -- ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Аннотация: Қазіргі заманғы білім беру соңғы техникалық жетістіктерді ескеретін жаңа білім беру технологияларын қолдануды және дамытуды талап етеді. Компьютер, интернет, әлеуметтік желілер, мультимедияны оқыту құралы ретінде пайдалану танымдық үрдістерді жандандыруға мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде білім беру процесінің жоғары тиімділігін анықтайтын тұрақты оқу мотивациясын қалыптастыруға ықпал етеді. Отандық және шетелдік педагогикада заманауи техникалық оқыту құралдарын, соның ішінде компьютер, мультимедиа, видео тізбегін және т.б. қолдануға негізделген оқытудың жаңа технологияларына қызығушылық артып келеді. Оқыту психологиясы тұрғысынан мұндай білім беру технологиялары студенттерді оқу процесіне белсенді қатыстыруға және оқу материалын тиімді игеруге көмектеседі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Батырбаева, Ж.Б.
Абдрахманов, И.С.
390.

Подробнее
74
К 88
Куанышева, М. А.
Мектеп жасына дейінгі балалармен ата-әжелердің өзара әрекеттесуі [Текст] / М. А. Куанышева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 178-179.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
балалар -- ата-әжелер -- Мектеп -- Отбасы -- бала -- тәрбие -- немерелері -- ақпараттық технологиялар -- Жас отбасылар -- Педагогика -- психология
Аннотация: Отбасы қандас туыстық және ортақ өмір арқылы біріккен адамдар тобы ретінде қарастырылады. Әдетте, зерттеулер балалар мен ата-аналардан тұратын нуклеарлық екі ұрпақты отбасын қарастырады. Отбасындағы балалардың басты тәрбиешілері ата-ана болып саналады. Дегенмен, бала тәрбиесінде аға ұрпақ – ата-әжелер маңызды рөл атқарады, олар кейде бұл процеске ата-анадан да көбірек араласады. Аға ұрпақ өкілдерінің көпшілігі үшін қарым-қатынас және әлеуметтік байланыс шеңбері тарылып, отбасы мүшелері өзара әрекеттесудің негізгі субъектілеріне айналады.
Держатели документа:
ЗКУ
К 88
Куанышева, М. А.
Мектеп жасына дейінгі балалармен ата-әжелердің өзара әрекеттесуі [Текст] / М. А. Куанышева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 178-179.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
балалар -- ата-әжелер -- Мектеп -- Отбасы -- бала -- тәрбие -- немерелері -- ақпараттық технологиялар -- Жас отбасылар -- Педагогика -- психология
Аннотация: Отбасы қандас туыстық және ортақ өмір арқылы біріккен адамдар тобы ретінде қарастырылады. Әдетте, зерттеулер балалар мен ата-аналардан тұратын нуклеарлық екі ұрпақты отбасын қарастырады. Отбасындағы балалардың басты тәрбиешілері ата-ана болып саналады. Дегенмен, бала тәрбиесінде аға ұрпақ – ата-әжелер маңызды рөл атқарады, олар кейде бұл процеске ата-анадан да көбірек араласады. Аға ұрпақ өкілдерінің көпшілігі үшін қарым-қатынас және әлеуметтік байланыс шеңбері тарылып, отбасы мүшелері өзара әрекеттесудің негізгі субъектілеріне айналады.
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 39, Результатов: 625