База данных: Статьи
Страница 4, Результатов: 54
Отмеченные записи: 0
31.

Подробнее
74.268.1Англ.яз
Е 82
Есеналиева, Ж. Ж.
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық қабілетің арттыру жолдары [Текст] / Ж. Ж. Есеналиева, Н. М. Дәрмеш // Қазақстан жоғары мектебі. - 2019. - №1. - Б. 29-33
ББК 74.268.1Англ.яз
Рубрики: Методика преподавания английского языка
Кл.слова (ненормированные):
ағылшын тілі -- сабақ -- оқушылар -- оқушылардың танымдық белсенділігі -- оқытудың ойын әдістері -- дидактикалық ойындар -- әр түрлі сабақтар -- грамматикалық ойындар -- лексикалық ойындар -- фонетикалық ойындар -- орфографиялық ойындар -- шығармашылық ойындар -- викториналар -- сыныптан тыс жұмыстар
Аннотация: ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық қабілеттері туралы мақала
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Дәрмеш, Н.М.
Е 82
Есеналиева, Ж. Ж.
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық қабілетің арттыру жолдары [Текст] / Ж. Ж. Есеналиева, Н. М. Дәрмеш // Қазақстан жоғары мектебі. - 2019. - №1. - Б. 29-33
Рубрики: Методика преподавания английского языка
Кл.слова (ненормированные):
ағылшын тілі -- сабақ -- оқушылар -- оқушылардың танымдық белсенділігі -- оқытудың ойын әдістері -- дидактикалық ойындар -- әр түрлі сабақтар -- грамматикалық ойындар -- лексикалық ойындар -- фонетикалық ойындар -- орфографиялық ойындар -- шығармашылық ойындар -- викториналар -- сыныптан тыс жұмыстар
Аннотация: ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық қабілеттері туралы мақала
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Дәрмеш, Н.М.
32.

Подробнее
80
А 45
Алдаш , А.
Қазақ тіліндегі біріккен сөздер: жаңа емле жағдайында [Текст] / А. Алдаш // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 234-241
ББК 80
Рубрики: Филологические науки
Кл.слова (ненормированные):
емле -- жазу дәстүрі -- орфографияның негізгі принциптері -- біріккен сөздер -- тілдік құралдарды үнемдеу ұстанымы -- сөз-морфема -- гипероним -- тіл динамикасы -- кодификация
Аннотация: Жаңа әліпби негізіндегі қазақ тілінің емле ережелерін түзу барысында сыртқы тілдік және ішкі тілдік факторларды ескере отырып, біріккен сөздердің емлесіне қатысты интерпретация, нақтылау және бірізділендіру жайын түсіндірудің қажеттілігі анықталды. Қазақ әдеби тілінің қазіргі даму кезеңінде ресми-іскери мәтіндерде, оқу-ағарту және ғылыми әдебиетте, сондай-ақ баспасөз тілінде анықтауыштық- анықталушы тұрғыдан синтаксистік байланысқан және денотаттық- коннотаттық қарым-қатынастағы күрделі тіркестерді біріктіріп таңбалау үрдісі басым. Жазба коммуникацияда, тілдік фактілер көрсететініндей, ғылыми-техникалық, оқу-ағарту терминдерін сөзбе-сөз аударма арқылы біріктіріп жазу да ұлғайып келеді. Осындай проблемалардың белгілерін сипаттау және олардың қалыптасуына, бірізділенуіне қатысты ұсыныстар беру қазақ тілінің қазіргі тағдырлы кезеңінде – латыннегізді әліпбиге көшу жағдайында өзекті болып табылады. Мақалада күрделі тіркестердің бірге жазылуына ықпалы бар сыртқы тілдік және ішкі тілдік факторлар талданады, жазу дәстүрі сабақтастығының маңызы жөнінде түсініктемелер беріледі, күрделі тіркестердің бірге жазылуының негізгі себептері көрсетіледі.
Держатели документа:
БҚМУ
А 45
Алдаш , А.
Қазақ тіліндегі біріккен сөздер: жаңа емле жағдайында [Текст] / А. Алдаш // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 234-241
Рубрики: Филологические науки
Кл.слова (ненормированные):
емле -- жазу дәстүрі -- орфографияның негізгі принциптері -- біріккен сөздер -- тілдік құралдарды үнемдеу ұстанымы -- сөз-морфема -- гипероним -- тіл динамикасы -- кодификация
Аннотация: Жаңа әліпби негізіндегі қазақ тілінің емле ережелерін түзу барысында сыртқы тілдік және ішкі тілдік факторларды ескере отырып, біріккен сөздердің емлесіне қатысты интерпретация, нақтылау және бірізділендіру жайын түсіндірудің қажеттілігі анықталды. Қазақ әдеби тілінің қазіргі даму кезеңінде ресми-іскери мәтіндерде, оқу-ағарту және ғылыми әдебиетте, сондай-ақ баспасөз тілінде анықтауыштық- анықталушы тұрғыдан синтаксистік байланысқан және денотаттық- коннотаттық қарым-қатынастағы күрделі тіркестерді біріктіріп таңбалау үрдісі басым. Жазба коммуникацияда, тілдік фактілер көрсететініндей, ғылыми-техникалық, оқу-ағарту терминдерін сөзбе-сөз аударма арқылы біріктіріп жазу да ұлғайып келеді. Осындай проблемалардың белгілерін сипаттау және олардың қалыптасуына, бірізділенуіне қатысты ұсыныстар беру қазақ тілінің қазіргі тағдырлы кезеңінде – латыннегізді әліпбиге көшу жағдайында өзекті болып табылады. Мақалада күрделі тіркестердің бірге жазылуына ықпалы бар сыртқы тілдік және ішкі тілдік факторлар талданады, жазу дәстүрі сабақтастығының маңызы жөнінде түсініктемелер беріледі, күрделі тіркестердің бірге жазылуының негізгі себептері көрсетіледі.
Держатели документа:
БҚМУ
33.

Подробнее
Даминова, Даминова,Л. К
Работа по совершенствованию орфографической грамотности учащихся/Л.К.Даминова / Даминова,Л.К Даминова // пзд_кс_з б_л_м беру ж_йес_ндег_ б_л_м сапасын арттыру мен з_ру жолдары. - Орал. - 2006.- С.183
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Русский язык -- орфография -- совершенствования орфографии
Даминова, Даминова,Л. К
Работа по совершенствованию орфографической грамотности учащихся/Л.К.Даминова / Даминова,Л.К Даминова // пзд_кс_з б_л_м беру ж_йес_ндег_ б_л_м сапасын арттыру мен з_ру жолдары. - Орал. - 2006.- С.183
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Русский язык -- орфография -- совершенствования орфографии
34.

Подробнее
Бельдина, Е. В.
Развитие орфографической зоркости / Е. В. Бельдина // НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА. - 2004. - #3.-C.35-38.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГИКА -- Орфография -- Русский язык
Бельдина, Е. В.
Развитие орфографической зоркости / Е. В. Бельдина // НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА. - 2004. - #3.-C.35-38.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГИКА -- Орфография -- Русский язык
35.

Подробнее
Ларионова, Л. Г.
Развитие речи учащихся при изучении орфографии / Л. Г. Ларионова // Русский язык в школе. - 2005. - _2.-С.3.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Языкознание -- Русский язык -- Орфография
Ларионова, Л. Г.
Развитие речи учащихся при изучении орфографии / Л. Г. Ларионова // Русский язык в школе. - 2005. - _2.-С.3.
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Языкознание -- Русский язык -- Орфография
36.

Подробнее
81(5каз)
Ж 49
Жексенғалиев , Б.
Ұлттық әліпби - тіл тәуелсіздігі мен тіл тазалығының кепілі / Б. Жексенғалиев // Үш қоңыр . - 2021. - №14.- 9 сәуір. - Б. 1,3
ББК 81(5каз)
Рубрики: Тіл білімі
Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық әліпби -- тіл тәуелсіздігі -- Тіл тазалығы -- Болат Жексенғалиев -- Жүнісбек -- Әліпби жобасы -- Қазақ тілінің төл дыбыстары -- бір әріп - бір дыбыс -- Шеттілдік сөздер -- Әріптердің орналасуы -- дыбыстардың таңбалануы -- түркі тілдес халықтарының ортақ әліпбиі -- Әріптер саны
Аннотация: Мақалада елімізде басталған қазақ жазуы реформасының басты мақсаты тілдің табиғи заңдылығы үндесімге негізделген, туған тілді өзге тілдер ықпалынан қорғайтын ұлттық әліпби қалыптастыруы деп түсінеміз. Басты мәселе - күні бүгінге дейін тілімізде қолданылып келген қосамжар орфографияға, емле жүйеміздегі тіл бұзар жат тілдік ережелерге қатысты болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
Ж 49
Жексенғалиев , Б.
Ұлттық әліпби - тіл тәуелсіздігі мен тіл тазалығының кепілі / Б. Жексенғалиев // Үш қоңыр . - 2021. - №14.- 9 сәуір. - Б. 1,3
Рубрики: Тіл білімі
Кл.слова (ненормированные):
Ұлттық әліпби -- тіл тәуелсіздігі -- Тіл тазалығы -- Болат Жексенғалиев -- Жүнісбек -- Әліпби жобасы -- Қазақ тілінің төл дыбыстары -- бір әріп - бір дыбыс -- Шеттілдік сөздер -- Әріптердің орналасуы -- дыбыстардың таңбалануы -- түркі тілдес халықтарының ортақ әліпбиі -- Әріптер саны
Аннотация: Мақалада елімізде басталған қазақ жазуы реформасының басты мақсаты тілдің табиғи заңдылығы үндесімге негізделген, туған тілді өзге тілдер ықпалынан қорғайтын ұлттық әліпби қалыптастыруы деп түсінеміз. Басты мәселе - күні бүгінге дейін тілімізде қолданылып келген қосамжар орфографияға, емле жүйеміздегі тіл бұзар жат тілдік ережелерге қатысты болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
37.

Подробнее
гбд_к_р_мова, Т.
Латын графикасына к_шу м_селелер_ ж_не _л_ппе оЭулы_ын Эврауда_ы орфографиялыЭ встанымдар / Т. гбд_к_р_мова // _зден_с. ГуманитарлыЭ _ылымдар сериясы. - 2007. - #1.-б.225
Рубрики: Педагогика--НР
Кл.слова (ненормированные):
латын графикасы -- _л_ппе оЭулы_ын Эврау -- б_л_м беру
гбд_к_р_мова, Т.
Латын графикасына к_шу м_селелер_ ж_не _л_ппе оЭулы_ын Эврауда_ы орфографиялыЭ встанымдар / Т. гбд_к_р_мова // _зден_с. ГуманитарлыЭ _ылымдар сериясы. - 2007. - #1.-б.225
Рубрики: Педагогика--НР
Кл.слова (ненормированные):
латын графикасы -- _л_ппе оЭулы_ын Эврау -- б_л_м беру
38.

Подробнее
Оразбекова, В.
Самостоятельная работа учащихся на уроке. Развитие орфографической зоркости / В. Оразбекова // Директор школы. - 2007. - # 2. - С. 37-39.
Рубрики: Педагогика--РК
Кл.слова (ненормированные):
самостоятельная работа -- ученики -- орфография
Оразбекова, В.
Самостоятельная работа учащихся на уроке. Развитие орфографической зоркости / В. Оразбекова // Директор школы. - 2007. - # 2. - С. 37-39.
Рубрики: Педагогика--РК
Кл.слова (ненормированные):
самостоятельная работа -- ученики -- орфография
39.

Подробнее
Сопашева, М. М.
Активные методы обучения русской орфографии в школах с казахским языком обучения / М. М. Сопашева // Русский язык в школах и вузах Казахстана. - 2007. - #.4-С.12-15.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Методика преподавания -- Русский язык -- Орфография
Сопашева, М. М.
Активные методы обучения русской орфографии в школах с казахским языком обучения / М. М. Сопашева // Русский язык в школах и вузах Казахстана. - 2007. - #.4-С.12-15.
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
Методика преподавания -- Русский язык -- Орфография
40.

Подробнее
Ясова, Ясова,А. Н
Проблемы развития орфографической зоркости учащихся/А.Н.Ясова / Ясова,А.Н Ясова // Русский язык в казахстанской школе. - 2008. - _2.-С.3-7
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Орфография русского языка
Ясова, Ясова,А. Н
Проблемы развития орфографической зоркости учащихся/А.Н.Ясова / Ясова,А.Н Ясова // Русский язык в казахстанской школе. - 2008. - _2.-С.3-7
Рубрики: Языкознание
Кл.слова (ненормированные):
Орфография русского языка
Страница 4, Результатов: 54