Электронный каталог


 

База данных: Статьи

Страница 4, Результатов: 40

Отмеченные записи: 0

86
М 75

Молдағалиева, Б. Б.
    Ислам тарихы және қазақ мәдениеті тақырыбында факультатив сабақтарын жасауды дайындау бағдарламасы [Текст] / Б. Б. Молдағалиева // Қазақстан тарихы. - 2021. - №10. - б. 11-22
ББК 86

Рубрики: Тарих

Кл.слова (ненормированные):
қазақ мәдениеті -- ислам ілімі -- ислам діні -- ислам құндылықтары -- мәдениантропологиялық феномен -- дәстүр -- діни сауаттылық -- ислам тарихы -- ислам жазба мәдениетінің ескерткіштері -- жаһандану дәуірі -- діндегі шетін көзқарастар
Аннотация: Факультатив бағдарламасының мақсаты ислам дініндегі құндылықтарды мәдени антропологиялық феномен ретінде қарастырып, қазақ мәдениетіндегі ислам дінінің этикалық ұғымдар бастауларын философиялық, тарихи, мәдениеттану, дінтану секілді ғылымдар тоғысында, кең пәнаралық шеңберде таныстыру. Қазақстандағы мұсылмандық дүниетанымның аксиологиялық сипаттамасын мәдениеттанулық тұрғыдан талдайды. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы мен даму процесіндегі ислам құндылықтар жүйесінің моральды-этикалық категорияларын анықтап, ислам философиясындағы ел бірлігі туралы ойлар хақында, Қазақстан үшін дәстүрлі исламға жат радикалды ағымдардың таралмауының оңтайлы мәселелері туралы қазіргі әлеуметтік - гуманитарлық салаға нақты мәдени - танымдық таныстыру ретінде ұсынып отыр.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ

Молдағалиева, Б. Б. Ислам тарихы және қазақ мәдениеті тақырыбында факультатив сабақтарын жасауды дайындау бағдарламасы [Текст] / Б. Б. Молдағалиева // Қазақстан тарихы. - Алматы, 2021. - №10.- б.11-22

31.

Молдағалиева, Б. Б. Ислам тарихы және қазақ мәдениеті тақырыбында факультатив сабақтарын жасауды дайындау бағдарламасы [Текст] / Б. Б. Молдағалиева // Қазақстан тарихы. - Алматы, 2021. - №10.- б.11-22


86
М 75

Молдағалиева, Б. Б.
    Ислам тарихы және қазақ мәдениеті тақырыбында факультатив сабақтарын жасауды дайындау бағдарламасы [Текст] / Б. Б. Молдағалиева // Қазақстан тарихы. - 2021. - №10. - б. 11-22
ББК 86

Рубрики: Тарих

Кл.слова (ненормированные):
қазақ мәдениеті -- ислам ілімі -- ислам діні -- ислам құндылықтары -- мәдениантропологиялық феномен -- дәстүр -- діни сауаттылық -- ислам тарихы -- ислам жазба мәдениетінің ескерткіштері -- жаһандану дәуірі -- діндегі шетін көзқарастар
Аннотация: Факультатив бағдарламасының мақсаты ислам дініндегі құндылықтарды мәдени антропологиялық феномен ретінде қарастырып, қазақ мәдениетіндегі ислам дінінің этикалық ұғымдар бастауларын философиялық, тарихи, мәдениеттану, дінтану секілді ғылымдар тоғысында, кең пәнаралық шеңберде таныстыру. Қазақстандағы мұсылмандық дүниетанымның аксиологиялық сипаттамасын мәдениеттанулық тұрғыдан талдайды. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы мен даму процесіндегі ислам құндылықтар жүйесінің моральды-этикалық категорияларын анықтап, ислам философиясындағы ел бірлігі туралы ойлар хақында, Қазақстан үшін дәстүрлі исламға жат радикалды ағымдардың таралмауының оңтайлы мәселелері туралы қазіргі әлеуметтік - гуманитарлық салаға нақты мәдени - танымдық таныстыру ретінде ұсынып отыр.
Держатели документа:
М. Өтемісов атындағы БҚУ

74
М 15

Макеева, Т. В.
    Теоретико-методологический анализ ценностно-смысловых основ профессиональной педагогической деятельности [Текст] / Т. В. Макеева // Инновации в образовании. - 2022. - №1 Январь. - С. 5-15.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Аксиология -- аксиология образования -- личностная ценность педагога -- педагогические ценности -- ценностно-смысловые основы профессиональной деятельности педагога -- ценности педагогического образования
Аннотация: Автор рассматривает аксиологические аспекты профессиональной педагогической деятельности: особенности и ключевые элементы преобразований на примере образовательных теорий и практик с ХІХ века до настоящего времени. По результатам исследования сделаны выводы - процесс ориентации личности в пространстве педагогической деятельности в контексте аксиологической парадигмы образования невозможен без ориентиров на ценности общества и ценности профессии
Держатели документа:
ЗКУ

Макеева, Т.В. Теоретико-методологический анализ ценностно-смысловых основ профессиональной педагогической деятельности [Текст] / Т. В. Макеева // Инновации в образовании. - 2022. - №1 Январь.- С.5-15.

32.

Макеева, Т.В. Теоретико-методологический анализ ценностно-смысловых основ профессиональной педагогической деятельности [Текст] / Т. В. Макеева // Инновации в образовании. - 2022. - №1 Январь.- С.5-15.


74
М 15

Макеева, Т. В.
    Теоретико-методологический анализ ценностно-смысловых основ профессиональной педагогической деятельности [Текст] / Т. В. Макеева // Инновации в образовании. - 2022. - №1 Январь. - С. 5-15.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Аксиология -- аксиология образования -- личностная ценность педагога -- педагогические ценности -- ценностно-смысловые основы профессиональной деятельности педагога -- ценности педагогического образования
Аннотация: Автор рассматривает аксиологические аспекты профессиональной педагогической деятельности: особенности и ключевые элементы преобразований на примере образовательных теорий и практик с ХІХ века до настоящего времени. По результатам исследования сделаны выводы - процесс ориентации личности в пространстве педагогической деятельности в контексте аксиологической парадигмы образования невозможен без ориентиров на ценности общества и ценности профессии
Держатели документа:
ЗКУ

88
Б 42

Бектасова, С.
    Психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негіздері [Текст] / С. Бектасова // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - Б. 38-41
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Толеранттылық феномені -- этностық толеранттылықты арттыру -- қоғамдағы толеранттылық -- психологиялық-педагогикалық толеранттылық мәселесі -- аксиологиялық толеранттылық мәселесі -- әлеуметтік-философиялық толеранттылық мәселесі -- типологиялық толеранттылық мәселесі
Аннотация: Мақалада психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негізі берілген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

Бектасова, С. Психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негіздері [Текст] / С. Бектасова // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- Б.38-41

33.

Бектасова, С. Психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негіздері [Текст] / С. Бектасова // Қайнар университетінің хабаршысы. - Алматы, 2020. - №4.- Б.38-41


88
Б 42

Бектасова, С.
    Психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негіздері [Текст] / С. Бектасова // Қайнар университетінің хабаршысы. - 2020. - №4. - Б. 38-41
ББК 88

Рубрики: Психология

Кл.слова (ненормированные):
Толеранттылық феномені -- этностық толеранттылықты арттыру -- қоғамдағы толеранттылық -- психологиялық-педагогикалық толеранттылық мәселесі -- аксиологиялық толеранттылық мәселесі -- әлеуметтік-философиялық толеранттылық мәселесі -- типологиялық толеранттылық мәселесі
Аннотация: Мақалада психология ғылымындағы толеранттылық феноменінің теориялық-әдіснамалық негізі берілген.
Держатели документа:
М.Өтемісов атындағы БҚУ

81(5каз)
Е 75

Ерназарова, З. Ш.
    Қазақ тілін оқытудың аксиологиялық бағыты [Текст] / З. Ш. Ерназарова // Білім =Образование. - 2021. - №1. - Б. 45-50
ББК 81(5каз)

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
аксиологиялық құндылықтар -- тірек концептілер -- ассоциациялық сауалнама -- оқулықтар мазмұнына сараптама жасау -- құндылықты көзқарас -- Білім беру
Аннотация: Мақалада қазақ тілін оқытудың әдістемесінде антропоөзектік қағдасы белсенді түрде қолданылуда.
Держатели документа:
БҚУ

Ерназарова, З.Ш. Қазақ тілін оқытудың аксиологиялық бағыты [Текст] / З. Ш. Ерназарова // Білім =Образование. - 2021. - №1.- Б.45-50

34.

Ерназарова, З.Ш. Қазақ тілін оқытудың аксиологиялық бағыты [Текст] / З. Ш. Ерназарова // Білім =Образование. - 2021. - №1.- Б.45-50


81(5каз)
Е 75

Ерназарова, З. Ш.
    Қазақ тілін оқытудың аксиологиялық бағыты [Текст] / З. Ш. Ерназарова // Білім =Образование. - 2021. - №1. - Б. 45-50
ББК 81(5каз)

Рубрики: Тіл білімі

Кл.слова (ненормированные):
аксиологиялық құндылықтар -- тірек концептілер -- ассоциациялық сауалнама -- оқулықтар мазмұнына сараптама жасау -- құндылықты көзқарас -- Білім беру
Аннотация: Мақалада қазақ тілін оқытудың әдістемесінде антропоөзектік қағдасы белсенді түрде қолданылуда.
Держатели документа:
БҚУ

81
С 60

Солдаткина, Я. В.
    Евангельские причти в дилогии А.В.Иванова "Тобол": аксиологические и эстетические функции [Текст] / Я. В. Солдаткина // Филологические науки . - 2022. - №4. - С. 143-151
ББК 81

Рубрики: Языковедение

Кл.слова (ненормированные):
Евангельские причти -- христианские аллюзии -- аксиология -- символика -- сюжет -- персонаж -- современный исторический роман -- литературная традиция -- Иванов -- дилогия -- тобол
Аннотация: Рассмотрены художественные функции евангельских притч в исторической дилогии «Тобол» современного российского писателя А.В. Иванова. Интерес к исторической теме характерен для всего творчества писателя, он обращается к тем или иным историческим сюжетам, связанным с уральским и сибирским регионами. В своих исторических произведениях Иванов часто прибегает к изображению как православных, так и языческих религиозных ритуалов, создает образы служителей культа, иногда перефразирует те или иные библейские выражения и образы. Но в отечественной критике до сих пор не сформировалось единого мнения о том, исполняют христианские мотивы у Иванова аксиологическую роль или исключительно декоративную. Цель настоящей работы - проанализировать идеологические и эстетические функции евангельских притч, актуализированных в тексте дилогии, поскольку уже подзаголовок романа представляет собой цитату из евангельских притч о званных на пир и о работниках двенадцатого часа. Установлено, что в общем контексте романа притчи входят в разветвленную систему христианских аллюзий и элементов православной культуры, позволяющих автору изучить особенности нравственного выбора и акцентировать внимание на необходимости ненасильственного, милосердного отношения к людям и к «адским» сибирским реалиям. Сами притчи, используемые Ивановым в «Тоболе», могут быть классифицированы как по персонажам, в судьбах которых отражаются притчевые сюжеты (Семен Ремезов, губернатор Гагарин, Ваня Демарин), так и по символическому значению. Из обширного массива евангельских притч писатель выбирает притчи двух семантических полей: связанные с образом Царствия Небесного и способами его достижения и иллюстрирующие призыв о милости к грешникам, который в романе дополняет идею справедливого возмездия (Страшного суда). Рассмотренные в совокупности, евангельские притчи позволяют определить авторское отношение к традиционной для русской литературы проблематике нравственного самоопределения.
Держатели документа:
ЗКУ

Солдаткина, Я.В. Евангельские причти в дилогии А.В.Иванова "Тобол": аксиологические и эстетические функции [Текст] / Я. В. Солдаткина // Филологические науки . - 2022. - №4.- С.143-151

35.

Солдаткина, Я.В. Евангельские причти в дилогии А.В.Иванова "Тобол": аксиологические и эстетические функции [Текст] / Я. В. Солдаткина // Филологические науки . - 2022. - №4.- С.143-151


81
С 60

Солдаткина, Я. В.
    Евангельские причти в дилогии А.В.Иванова "Тобол": аксиологические и эстетические функции [Текст] / Я. В. Солдаткина // Филологические науки . - 2022. - №4. - С. 143-151
ББК 81

Рубрики: Языковедение

Кл.слова (ненормированные):
Евангельские причти -- христианские аллюзии -- аксиология -- символика -- сюжет -- персонаж -- современный исторический роман -- литературная традиция -- Иванов -- дилогия -- тобол
Аннотация: Рассмотрены художественные функции евангельских притч в исторической дилогии «Тобол» современного российского писателя А.В. Иванова. Интерес к исторической теме характерен для всего творчества писателя, он обращается к тем или иным историческим сюжетам, связанным с уральским и сибирским регионами. В своих исторических произведениях Иванов часто прибегает к изображению как православных, так и языческих религиозных ритуалов, создает образы служителей культа, иногда перефразирует те или иные библейские выражения и образы. Но в отечественной критике до сих пор не сформировалось единого мнения о том, исполняют христианские мотивы у Иванова аксиологическую роль или исключительно декоративную. Цель настоящей работы - проанализировать идеологические и эстетические функции евангельских притч, актуализированных в тексте дилогии, поскольку уже подзаголовок романа представляет собой цитату из евангельских притч о званных на пир и о работниках двенадцатого часа. Установлено, что в общем контексте романа притчи входят в разветвленную систему христианских аллюзий и элементов православной культуры, позволяющих автору изучить особенности нравственного выбора и акцентировать внимание на необходимости ненасильственного, милосердного отношения к людям и к «адским» сибирским реалиям. Сами притчи, используемые Ивановым в «Тоболе», могут быть классифицированы как по персонажам, в судьбах которых отражаются притчевые сюжеты (Семен Ремезов, губернатор Гагарин, Ваня Демарин), так и по символическому значению. Из обширного массива евангельских притч писатель выбирает притчи двух семантических полей: связанные с образом Царствия Небесного и способами его достижения и иллюстрирующие призыв о милости к грешникам, который в романе дополняет идею справедливого возмездия (Страшного суда). Рассмотренные в совокупности, евангельские притчи позволяют определить авторское отношение к традиционной для русской литературы проблематике нравственного самоопределения.
Держатели документа:
ЗКУ

85
К 59

Қожабекова, Г. К
    Т.Әлімқұлов шығармаларындағы күй концептісінің аксиологиялық сипаты [Текст] / Г.К Қожабекова // Педагогика және өнер//Педагогика и искусства. - 2022. - №3. - Б. 14-19
ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық,құндылық,мәдени,танымдық,этикалық,эстетикалық,табиғи
Аннотация: Әдеби шығарма желісінің күйге,сазға негізделуін қазақ әдебиетінде Тәкен Әлімқұловтың шығармашылық ізденістері қалыптастырды.Күймен ағыл-тегіл селдету,күрсініп мұң айту,безілдетіп боздату,тоқтамай сарнаған тілмен баяндау,адамды бір-бірімен күй тілімен сөйлестіру,ұғыстыру,баяндау дәстүрі Т.Әлімқұлов туындылардың негізінде жатыр
Держатели документа:
БҚУ

Қожабекова, Г.К Т.Әлімқұлов шығармаларындағы күй концептісінің аксиологиялық сипаты [Текст] / Г.К Қожабекова // Педагогика және өнер//Педагогика и искусства. - 2022. - №3.- Б.14-19

36.

Қожабекова, Г.К Т.Әлімқұлов шығармаларындағы күй концептісінің аксиологиялық сипаты [Текст] / Г.К Қожабекова // Педагогика және өнер//Педагогика и искусства. - 2022. - №3.- Б.14-19


85
К 59

Қожабекова, Г. К
    Т.Әлімқұлов шығармаларындағы күй концептісінің аксиологиялық сипаты [Текст] / Г.К Қожабекова // Педагогика және өнер//Педагогика и искусства. - 2022. - №3. - Б. 14-19
ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
шығармашылық,құндылық,мәдени,танымдық,этикалық,эстетикалық,табиғи
Аннотация: Әдеби шығарма желісінің күйге,сазға негізделуін қазақ әдебиетінде Тәкен Әлімқұловтың шығармашылық ізденістері қалыптастырды.Күймен ағыл-тегіл селдету,күрсініп мұң айту,безілдетіп боздату,тоқтамай сарнаған тілмен баяндау,адамды бір-бірімен күй тілімен сөйлестіру,ұғыстыру,баяндау дәстүрі Т.Әлімқұлов туындылардың негізінде жатыр
Держатели документа:
БҚУ

74.00
А 90

Асадуллин, Р. М.
    Диалоговая позиция педагога в условиях культурного партикуляризма [Текст] / Р. М. Асадуллин, О. В. Фролов // Педагогика. - 2022. - №9. - С. 89-97.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Аксиология -- диалог -- культура -- педагогика -- педагогическая культура -- школьная культура
Аннотация: Обращение авторов к проблеме диалогического профессионального педагогического мышления, определяющего характер субъектного взаимодействия в условиях культурного партикуляризма, обусловлено изменением аксиологического каркаса педагогики. Авторы считают, что диалог между педагогами и обучающимися, отражая специфику их субъектной позиции, эксплицирует характер и смысл педагогики - от профессионального дискурса к искусству
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Фролов, О.В.

Асадуллин, Р.М. Диалоговая позиция педагога в условиях культурного партикуляризма [Текст] / Р. М. Асадуллин, О. В. Фролов // Педагогика. - 2022. - №9.- С.89-97.

37.

Асадуллин, Р.М. Диалоговая позиция педагога в условиях культурного партикуляризма [Текст] / Р. М. Асадуллин, О. В. Фролов // Педагогика. - 2022. - №9.- С.89-97.


74.00
А 90

Асадуллин, Р. М.
    Диалоговая позиция педагога в условиях культурного партикуляризма [Текст] / Р. М. Асадуллин, О. В. Фролов // Педагогика. - 2022. - №9. - С. 89-97.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Аксиология -- диалог -- культура -- педагогика -- педагогическая культура -- школьная культура
Аннотация: Обращение авторов к проблеме диалогического профессионального педагогического мышления, определяющего характер субъектного взаимодействия в условиях культурного партикуляризма, обусловлено изменением аксиологического каркаса педагогики. Авторы считают, что диалог между педагогами и обучающимися, отражая специфику их субъектной позиции, эксплицирует характер и смысл педагогики - от профессионального дискурса к искусству
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Фролов, О.В.

74
П 57

Попованова, Н. А.
    Формирование ценностных ориентаций у будущих педагогов [Текст] / Н. А. Попованова, О. К. Сидоренко // Педагогика. - 2023. - №5. - С. 87-94.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
ценностные ориентации -- гуманитарные ценности -- гуманитаризация -- педагогическая аксиология -- направленность -- установка -- знание -- отношение -- поведение
Аннотация: В статье рассматривается формирование у будущих педагогов ценностных ориентацией. Раскрыто содержание данного понятия в философском, социологическом и педагогическом аспектах.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сидоренко, О.К.

Попованова, Н.А. Формирование ценностных ориентаций у будущих педагогов [Текст] / Н. А. Попованова, О. К. Сидоренко // Педагогика. - 2023. - №5.- С.87-94.

38.

Попованова, Н.А. Формирование ценностных ориентаций у будущих педагогов [Текст] / Н. А. Попованова, О. К. Сидоренко // Педагогика. - 2023. - №5.- С.87-94.


74
П 57

Попованова, Н. А.
    Формирование ценностных ориентаций у будущих педагогов [Текст] / Н. А. Попованова, О. К. Сидоренко // Педагогика. - 2023. - №5. - С. 87-94.
ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
ценностные ориентации -- гуманитарные ценности -- гуманитаризация -- педагогическая аксиология -- направленность -- установка -- знание -- отношение -- поведение
Аннотация: В статье рассматривается формирование у будущих педагогов ценностных ориентацией. Раскрыто содержание данного понятия в философском, социологическом и педагогическом аспектах.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сидоренко, О.К.

74
Т 40

Тілеп, Б.
    Ұстаз ұлағаты - ұрпаққа өнеге [Текст] / Б. Тілеп // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192. - Б. 10.
ББК 74

Рубрики: білім

MeSH-не главная:

Кл.слова (ненормированные):
Ұстаз -- Педагог мәртебесі туралы заң -- білім
Аннотация: Қай дәуірде болсын ұстаздың қоғамдағы рөлі, мәртебесі жоғары. Адам жанының нәзік иірімдерін түсініп, шәкірт болмысын дөп басып танып, болашақтың бақшасына жеміс егетін де, мәуелі бақтың бағбаны да – осы ұстаздың ұлағаты, шыдамдылығы мен шеберлігі, парасаты мен даналығы. Жас буынның болмысына, жүрегіне тәрбие, білім, жалпыадамзаттық аксиологиялық ізгілік игіліктерін дарыту барысында ұстаздың ішкі жан дүниесіне тән және сыртқы келбетінен көрінетін асыл қасиеттері тоғысқанда ғана жеке тұлғаға ықпал ететіні туралы пайымды тұжырымдар әрбір заманда өзектілігін, құндылығын жоғалтпайтынын білеміз.
Держатели документа:
БҚУ

Тілеп, Б. Ұстаз ұлағаты - ұрпаққа өнеге [Текст] / Б. Тілеп // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192.- Б.10.

39.

Тілеп, Б. Ұстаз ұлағаты - ұрпаққа өнеге [Текст] / Б. Тілеп // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192.- Б.10.


74
Т 40

Тілеп, Б.
    Ұстаз ұлағаты - ұрпаққа өнеге [Текст] / Б. Тілеп // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192. - Б. 10.
ББК 74

Рубрики: білім

MeSH-не главная:

Кл.слова (ненормированные):
Ұстаз -- Педагог мәртебесі туралы заң -- білім
Аннотация: Қай дәуірде болсын ұстаздың қоғамдағы рөлі, мәртебесі жоғары. Адам жанының нәзік иірімдерін түсініп, шәкірт болмысын дөп басып танып, болашақтың бақшасына жеміс егетін де, мәуелі бақтың бағбаны да – осы ұстаздың ұлағаты, шыдамдылығы мен шеберлігі, парасаты мен даналығы. Жас буынның болмысына, жүрегіне тәрбие, білім, жалпыадамзаттық аксиологиялық ізгілік игіліктерін дарыту барысында ұстаздың ішкі жан дүниесіне тән және сыртқы келбетінен көрінетін асыл қасиеттері тоғысқанда ғана жеке тұлғаға ықпал ететіні туралы пайымды тұжырымдар әрбір заманда өзектілігін, құндылығын жоғалтпайтынын білеміз.
Держатели документа:
БҚУ


Құдайбергенова, А.
    Академик әлемі [Текст] / А. Құдайбергенова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192. - Б. 11.
ББК 63.3-8

Рубрики: Персоналии государственных и общественно-политических деятелей

MeSH-не главная:

Кл.слова (ненормированные):
Мәлік-Айдар Хантемірұлы Асылбек -- ехника қайраткері, тарих ғылымдарының докторы, профессор, ҰҒА академигі -- 95 жыл -- еске алу
Аннотация: Қай дәуірде болсын ұстаздың қоғамдағы рөлі, мәртебесі жоғары. Адам жанының нәзік иірімдерін түсініп, шәкірт болмысын дөп басып танып, болашақтың бақшасына жеміс егетін де, мәуелі бақтың бағбаны да – осы ұстаздың ұлағаты, шыдамдылығы мен шеберлігі, парасаты мен даналығы. Жас буынның болмысына, жүрегіне тәрбие, білім, жалпыадамзаттық аксиологиялық ізгілік игіліктерін дарыту барысында ұстаздың ішкі жан дүниесіне тән және сыртқы келбетінен көрінетін асыл қасиеттері тоғысқанда ғана жеке тұлғаға ықпал ететіні туралы пайымды тұжырымдар әрбір заманда өзектілігін, құндылығын жоғалтпайтынын білеміз.
Держатели документа:
БҚУ

Құдайбергенова, А. Академик әлемі [Текст] / А. Құдайбергенова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192.- Б.11.

40.

Құдайбергенова, А. Академик әлемі [Текст] / А. Құдайбергенова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192.- Б.11.



Құдайбергенова, А.
    Академик әлемі [Текст] / А. Құдайбергенова // EGEMEN QAZAQSTAN. - 2024. - 4 қазан. - №192. - Б. 11.
ББК 63.3-8

Рубрики: Персоналии государственных и общественно-политических деятелей

MeSH-не главная:

Кл.слова (ненормированные):
Мәлік-Айдар Хантемірұлы Асылбек -- ехника қайраткері, тарих ғылымдарының докторы, профессор, ҰҒА академигі -- 95 жыл -- еске алу
Аннотация: Қай дәуірде болсын ұстаздың қоғамдағы рөлі, мәртебесі жоғары. Адам жанының нәзік иірімдерін түсініп, шәкірт болмысын дөп басып танып, болашақтың бақшасына жеміс егетін де, мәуелі бақтың бағбаны да – осы ұстаздың ұлағаты, шыдамдылығы мен шеберлігі, парасаты мен даналығы. Жас буынның болмысына, жүрегіне тәрбие, білім, жалпыадамзаттық аксиологиялық ізгілік игіліктерін дарыту барысында ұстаздың ішкі жан дүниесіне тән және сыртқы келбетінен көрінетін асыл қасиеттері тоғысқанда ғана жеке тұлғаға ықпал ететіні туралы пайымды тұжырымдар әрбір заманда өзектілігін, құндылығын жоғалтпайтынын білеміз.
Держатели документа:
БҚУ

Страница 4, Результатов: 40

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц