База данных: Статьи ППС
Страница 4, Результатов: 81
Отмеченные записи: 0
31.

Подробнее
74
Б 61
Билялова, Г. Т.
Оқу-тәрбие процесінде Әл-Фарабидің тәлім-тәрбиелік идеяларын насихаттау [Текст] / Г. Т. Билялова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 3-5
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- тәрбиелеу -- ұлттық мектеп -- ұлттық тарих -- ұлттық рухани қазына -- Әл-Фараби -- ұлттық құндылық -- Әл-Фараби шығарма -- Қазақ әдебиеті -- Отырар -- математикалық трактаттар -- тригонометрия -- Екінші Аристотель
Аннотация: XXI ғасыр – ғылыми-педагогикада оқу әрекетін қалыптастыру негізінде оқытудың дамытушы білім ғасыры, бәсеке ғасыры,еліміздің өркениетке ұмтылған өрлеу ғасыры.Осыған орай қазіргі және тәрбиелеуші ықпалының пәрменділігін арттыру көзделеді,яғни оқудағы басымдылық жеке тұлғаны дамыту мен тәрбиелеуге берілді. Ұлт тағдыры, ұлттық мектеп, ұлттық тарих, ұлттық рухани қазына жөнінде жаңаша түсініп, гуманистік сана қалыптасып жатқан бүгінгі кезеңде сонау IX-X ғасырларда өмір сүрген ұлы ғұлама Әл-Фарабидің тәлім-тәрбиелік идеялары, пайымдаулары дәлме-дел келіп,қазіргі педагогика саласында әлі маңыздылығын жоймай отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 61
Билялова, Г. Т.
Оқу-тәрбие процесінде Әл-Фарабидің тәлім-тәрбиелік идеяларын насихаттау [Текст] / Г. Т. Билялова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 3-5
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- тәрбиелеу -- ұлттық мектеп -- ұлттық тарих -- ұлттық рухани қазына -- Әл-Фараби -- ұлттық құндылық -- Әл-Фараби шығарма -- Қазақ әдебиеті -- Отырар -- математикалық трактаттар -- тригонометрия -- Екінші Аристотель
Аннотация: XXI ғасыр – ғылыми-педагогикада оқу әрекетін қалыптастыру негізінде оқытудың дамытушы білім ғасыры, бәсеке ғасыры,еліміздің өркениетке ұмтылған өрлеу ғасыры.Осыған орай қазіргі және тәрбиелеуші ықпалының пәрменділігін арттыру көзделеді,яғни оқудағы басымдылық жеке тұлғаны дамыту мен тәрбиелеуге берілді. Ұлт тағдыры, ұлттық мектеп, ұлттық тарих, ұлттық рухани қазына жөнінде жаңаша түсініп, гуманистік сана қалыптасып жатқан бүгінгі кезеңде сонау IX-X ғасырларда өмір сүрген ұлы ғұлама Әл-Фарабидің тәлім-тәрбиелік идеялары, пайымдаулары дәлме-дел келіп,қазіргі педагогика саласында әлі маңыздылығын жоймай отыр.
Держатели документа:
ЗКУ
32.

Подробнее
87
И 95
Ихсанова, А. Б.
Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 115-118
ББК 87
Рубрики: Философия
Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби -- энциклопедиялық ғылыми мұрасы -- рухани әлемі -- Фарабитану -- Қазақстан фарабитанудың әлемдегі -- арабтанушылар -- шығыс математикасының маманы -- ұлы ғұлама философ -- Философиялық трактаттары -- Əлеуметтік-этикалық трактаттары -- Логикалық трактаттары -- Математикалық трактаттары -- Николос Решер -- фарабитанудағы -- Аль-Фараби в истории культуры -- Мәдени мұра
Аннотация: Әбу Насыр әл-Фарабидің өмірі мен энциклопедиялық ғылыми мұрасы, рухани әлемі оның көзі тірі кезінде-ақ сол заман ғалымдарының назарын өзіне аудара бастаған. Фараби өмірден өткеннен кейін бұл зерттеулер бүгінде әлемнің алуан тілде жазатын ғалымдар шығармаларымен толығып, «Фарабитану» атты тұтас бір ғылым саласына айналды. Фарабитануды құрайтын сол мұраны шартты түрде бес топқа жіктеуге болады.
Держатели документа:
ЗКУ
И 95
Ихсанова, А. Б.
Әл-Фараби мұрасының қазақ даласына қайта оралуы [Текст] / А. Б. Ихсанова // «Тәуелсіз Қазақстан: тарихи тәжірибе және ғылымның дамуы» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы . - Орал, 2020. - 11 желтоқсан. - Б. 115-118
Рубрики: Философия
Кл.слова (ненормированные):
Әбу Насыр әл-Фараби -- энциклопедиялық ғылыми мұрасы -- рухани әлемі -- Фарабитану -- Қазақстан фарабитанудың әлемдегі -- арабтанушылар -- шығыс математикасының маманы -- ұлы ғұлама философ -- Философиялық трактаттары -- Əлеуметтік-этикалық трактаттары -- Логикалық трактаттары -- Математикалық трактаттары -- Николос Решер -- фарабитанудағы -- Аль-Фараби в истории культуры -- Мәдени мұра
Аннотация: Әбу Насыр әл-Фарабидің өмірі мен энциклопедиялық ғылыми мұрасы, рухани әлемі оның көзі тірі кезінде-ақ сол заман ғалымдарының назарын өзіне аудара бастаған. Фараби өмірден өткеннен кейін бұл зерттеулер бүгінде әлемнің алуан тілде жазатын ғалымдар шығармаларымен толығып, «Фарабитану» атты тұтас бір ғылым саласына айналды. Фарабитануды құрайтын сол мұраны шартты түрде бес топқа жіктеуге болады.
Держатели документа:
ЗКУ
33.

Подробнее
74
Ж 88
Жумагалиева, А. Е.
Математика сабағында ғылым тарихынан мәліметтерді хабарлау арқылы оқушылардыңтанымдық қызығушылығын арттыру [Текст] / А. Е. Жумагалиева, А. Қ. Батырғалиева // "Білім берудегі цифрлық технологиялар" атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдар жинағы. - Орал, 2021. - 22 желтоқсан. - Б. 69-72
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
математика тарихы -- мектептегі білім -- білім беру үрдісі -- ізгілендіру -- мәдениет -- оқыту әдістері -- тарихи есептер -- тарихи материалдар
Аннотация: Мақалада тарихи-математикалық білімді мектептегі оқу процесіне қосу мүмкіндіктері қарастырылған. Математика тарихын оқып-үйренуде мектеп оқушыларының мәдениетке, ғылымға деген қызығушылығына, ойлау деңгейіне тигізетін игі әсері туралы баяндалады. Тарихи материалдарды негізгі мектеп математикасының әртүрлі тақырыптарына қалай енгізуге болатындығын қарастырылған. Математика өзінің тарихи негіздеріне жүгінген кезде пәнаралық сипатқа ие болады деген қорытынды жасалады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Батырғалиева , А.Қ.
Ж 88
Жумагалиева, А. Е.
Математика сабағында ғылым тарихынан мәліметтерді хабарлау арқылы оқушылардыңтанымдық қызығушылығын арттыру [Текст] / А. Е. Жумагалиева, А. Қ. Батырғалиева // "Білім берудегі цифрлық технологиялар" атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдар жинағы. - Орал, 2021. - 22 желтоқсан. - Б. 69-72
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
математика тарихы -- мектептегі білім -- білім беру үрдісі -- ізгілендіру -- мәдениет -- оқыту әдістері -- тарихи есептер -- тарихи материалдар
Аннотация: Мақалада тарихи-математикалық білімді мектептегі оқу процесіне қосу мүмкіндіктері қарастырылған. Математика тарихын оқып-үйренуде мектеп оқушыларының мәдениетке, ғылымға деген қызығушылығына, ойлау деңгейіне тигізетін игі әсері туралы баяндалады. Тарихи материалдарды негізгі мектеп математикасының әртүрлі тақырыптарына қалай енгізуге болатындығын қарастырылған. Математика өзінің тарихи негіздеріне жүгінген кезде пәнаралық сипатқа ие болады деген қорытынды жасалады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Батырғалиева , А.Қ.
34.

Подробнее
32.81
Х 18
Хамзина, А. А.
Технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру - XXI ғасыр кәсібі. [Текст] / А. А. Хамзина, Ж. Ж. Багисов // "Білім берудегі цифрлық технологиялар" атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдар жинағы. - Орал, 2021. - 22 желтоқсан. - Б. 200-202
ББК 32.81
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
Технологиялық процесс -- өндірістік процестер -- ғылыми зерттеулер -- бизнес-процестер -- датчик
Аннотация: Адамзат үнемі алға жылжуда. Біз әрбір жеке адамның күш-жігерінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін жаңа және әмбебап құралдарды жасаймыз. Бүгінгі таңда белсенді енгізіліп жатқан келесі қадам автоматтандыру болды. Автоматтандыру-адамды энергияны, материалдарды, бұйымдарды немесе ақпаратты алу, түрлендіру, беру және пайдалану процестеріне қатысудан босату не осы қатысу дәрежесін немесе орындалатын операциялардың еңбек сыйымдылығын елеулі түрде азайту мақсатында Өзін-өзі реттейтін техникалық құралдар мен математикалық әдістерді пайдаланатын ғылыми-техникалық прогресс бағыттарының бірі.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Багисов, Ж.Ж.
Х 18
Хамзина, А. А.
Технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру - XXI ғасыр кәсібі. [Текст] / А. А. Хамзина, Ж. Ж. Багисов // "Білім берудегі цифрлық технологиялар" атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдар жинағы. - Орал, 2021. - 22 желтоқсан. - Б. 200-202
Рубрики: Информатика
Кл.слова (ненормированные):
Технологиялық процесс -- өндірістік процестер -- ғылыми зерттеулер -- бизнес-процестер -- датчик
Аннотация: Адамзат үнемі алға жылжуда. Біз әрбір жеке адамның күш-жігерінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін жаңа және әмбебап құралдарды жасаймыз. Бүгінгі таңда белсенді енгізіліп жатқан келесі қадам автоматтандыру болды. Автоматтандыру-адамды энергияны, материалдарды, бұйымдарды немесе ақпаратты алу, түрлендіру, беру және пайдалану процестеріне қатысудан босату не осы қатысу дәрежесін немесе орындалатын операциялардың еңбек сыйымдылығын елеулі түрде азайту мақсатында Өзін-өзі реттейтін техникалық құралдар мен математикалық әдістерді пайдаланатын ғылыми-техникалық прогресс бағыттарының бірі.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Багисов, Ж.Ж.
35.

Подробнее
21.1
А 93
Алеуова, З. Ж.
Қашықтықтан оқыту кезінде проблемалық оқыту әдісін қолдана отырып оқушыларға математикадан құзыреттілік қалыптастыру [Текст] / З. Ж. Алеуова, Н. С. Утекова // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №1. . - Б. 21-25. - (Педагогика, филология,тарих, экология, география сериясы)
ББК 21.1
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Қашықтықтан оқыту -- оқушы -- сайт -- әдіс -- мектеп -- проблемалық оқыту -- жаттығу -- есеп математикалық процесс -- құзыреттілік.
Аннотация: Бұл мақалада танымдық белсенділікті дамытуға, оқушылардың шығармашылығын және математика саласындағы білім сапасын арттыруға ықпал ететін аспектілер қарастырылады. Жүйелі тәсіл, сондай-ақ диалектикалық әдіс негізінде таным, қызмет және құндылықтар туралы ілім қолданылды.Мақалада танымдық қызметтің дамуына, оқушылардың шығармашылығын арттыруға, білім сапасын жоғарлатуға байланысы ғылыми тұрғыдан зерттелінеді. Эксперименттік дағдылар практикалық қызметті жүзеге асыру қабілеті ретінде анықталады. Бұл жағдай жаттығуларды орындап қана қоймай, көзге көрінетін қателіктерді байқап, олардың неліктен пайда болғанын түсіндіре білуі тиіс. Ол үшін түрлі проблема туғызатын сұрақтар қойып, оқушылардан толық жауап алуды қажет етеді. Әдістемелік құзыреттілік қоса пәндік құзыреттіліктерін де қалыптастырып, дамытады. Проблемалық жағдай туғызатын әдістемені оқу үдерісінде даярлап, қолдану оқушының эксперименттікқұзыреттілігін қалыптастырады. Оқушылардың білім сапасын арттыру үшін оқу үдерісінде проблемалық жағдай туғызатын әдістеме жасақтау маңызды орын алады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Утекова, Н.С.
А 93
Алеуова, З. Ж.
Қашықтықтан оқыту кезінде проблемалық оқыту әдісін қолдана отырып оқушыларға математикадан құзыреттілік қалыптастыру [Текст] / З. Ж. Алеуова, Н. С. Утекова // БҚУ хабаршысы. - 2022. - №1. . - Б. 21-25. - (Педагогика, филология,тарих, экология, география сериясы)
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормированные):
Қашықтықтан оқыту -- оқушы -- сайт -- әдіс -- мектеп -- проблемалық оқыту -- жаттығу -- есеп математикалық процесс -- құзыреттілік.
Аннотация: Бұл мақалада танымдық белсенділікті дамытуға, оқушылардың шығармашылығын және математика саласындағы білім сапасын арттыруға ықпал ететін аспектілер қарастырылады. Жүйелі тәсіл, сондай-ақ диалектикалық әдіс негізінде таным, қызмет және құндылықтар туралы ілім қолданылды.Мақалада танымдық қызметтің дамуына, оқушылардың шығармашылығын арттыруға, білім сапасын жоғарлатуға байланысы ғылыми тұрғыдан зерттелінеді. Эксперименттік дағдылар практикалық қызметті жүзеге асыру қабілеті ретінде анықталады. Бұл жағдай жаттығуларды орындап қана қоймай, көзге көрінетін қателіктерді байқап, олардың неліктен пайда болғанын түсіндіре білуі тиіс. Ол үшін түрлі проблема туғызатын сұрақтар қойып, оқушылардан толық жауап алуды қажет етеді. Әдістемелік құзыреттілік қоса пәндік құзыреттіліктерін де қалыптастырып, дамытады. Проблемалық жағдай туғызатын әдістемені оқу үдерісінде даярлап, қолдану оқушының эксперименттікқұзыреттілігін қалыптастырады. Оқушылардың білім сапасын арттыру үшін оқу үдерісінде проблемалық жағдай туғызатын әдістеме жасақтау маңызды орын алады.
Держатели документа:
БҚУ
Доп.точки доступа:
Утекова, Н.С.
36.

Подробнее
22.13
К 20
Капашева, Г. Н.
Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 227-230
ББК 22.13
Рубрики: Теория чисел
Кл.слова (ненормированные):
Дирихле принципі -- олимпиада есептері -- сандар теориясы -- комбинаторика -- Математикалық олимпиадалар -- математика -- Арифметикалық есептер -- Геометриялық есептер
Аннотация: Дирихле принципі маңызды логикалық әдістердің бірі болып табылады, оның көмегімен арифметикалық есептер ғана емес, сонымен қатар геометриялық мазмұны бар есептер, комбинаторлық есептер де шешіледі.Оны күнделікті өмірде қолдануға болады, ол логикалық ойлауды дамытады. Көптеген олимпиадалық тапсырмалар осы арнайы әдісті қолдана отырып шешіледі. Сондықтан оны өз бетінше немесе сабақтан тыс уақытта зерттеген жөн.
Держатели документа:
ЗКУ
К 20
Капашева, Г. Н.
Дирихле принципі көмегімен шешілетін олимпиада есептері [Текст] / Г. Н. Капашева // «Заманауи білім беру: жаңа уақыт – жаңа көзқарас» атты республикалық ғылыми-тежірибелік конференция материалдарының жинағы. - Орал, 2022. - 30 наурыз. - Б. 227-230
Рубрики: Теория чисел
Кл.слова (ненормированные):
Дирихле принципі -- олимпиада есептері -- сандар теориясы -- комбинаторика -- Математикалық олимпиадалар -- математика -- Арифметикалық есептер -- Геометриялық есептер
Аннотация: Дирихле принципі маңызды логикалық әдістердің бірі болып табылады, оның көмегімен арифметикалық есептер ғана емес, сонымен қатар геометриялық мазмұны бар есептер, комбинаторлық есептер де шешіледі.Оны күнделікті өмірде қолдануға болады, ол логикалық ойлауды дамытады. Көптеген олимпиадалық тапсырмалар осы арнайы әдісті қолдана отырып шешіледі. Сондықтан оны өз бетінше немесе сабақтан тыс уақытта зерттеген жөн.
Держатели документа:
ЗКУ
37.

Подробнее
74
Е 69
Ергалиева, Г. А.
Бастауыш сыныпта «Word wall» программасын пайдалана отырып, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, Г. А. Билялова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 97-101.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Біріккен Ұлттар Ұйымының -- білім беру үдерісі -- жаңа ақпараттық технология -- адамзаттық құндылықтар -- математикалық сауаттылығы -- Word wall -- Бастауыш сынып -- оқушылар -- педагогикалық технология
Аннотация: Біріккен Ұлттар Ұйымының (БҰҰ) шешімімен «XXI ғасыр - ақпараттандыру ғасыры» деп аталады. Заман талабына сай қазіргі білім жүйесіндегі игі өзгерістер мен жаңалықтар соның нәтижесі. Бүгінгі білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияны пайдалану және оны мақсатты түрде жүзеге асыру – ақпараттық қоғам дәуірінің негізгі көзі. Соның ішінде бастауыш сыныпта оқушылардың оқу танымдық іс-әрекетін арттыруда ақпараттық технологияларды қолдану мәселесін зерттеу бүгінгі күннің алдында тұрған өзекті мәселені қамтиды. Бұл жөнінде ҚР «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндетi – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқыту және тәрбие берудегі жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпарттандыру» – деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Билялова, Г.А.
Е 69
Ергалиева, Г. А.
Бастауыш сыныпта «Word wall» программасын пайдалана отырып, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру [Текст] / Г. А. Ергалиева, Г. А. Билялова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.1. - Б. 97-101.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Біріккен Ұлттар Ұйымының -- білім беру үдерісі -- жаңа ақпараттық технология -- адамзаттық құндылықтар -- математикалық сауаттылығы -- Word wall -- Бастауыш сынып -- оқушылар -- педагогикалық технология
Аннотация: Біріккен Ұлттар Ұйымының (БҰҰ) шешімімен «XXI ғасыр - ақпараттандыру ғасыры» деп аталады. Заман талабына сай қазіргі білім жүйесіндегі игі өзгерістер мен жаңалықтар соның нәтижесі. Бүгінгі білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияны пайдалану және оны мақсатты түрде жүзеге асыру – ақпараттық қоғам дәуірінің негізгі көзі. Соның ішінде бастауыш сыныпта оқушылардың оқу танымдық іс-әрекетін арттыруда ақпараттық технологияларды қолдану мәселесін зерттеу бүгінгі күннің алдында тұрған өзекті мәселені қамтиды. Бұл жөнінде ҚР «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндетi – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқыту және тәрбие берудегі жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпарттандыру» – деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделген
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Билялова, Г.А.
38.

Подробнее
32.973-018
Б 20
Балтабай, Р. А.
Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу [Текст] / Р. А. Балтабай // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 98-99.
ББК 32.973-018
Рубрики: Программирование
Кл.слова (ненормированные):
Физикалық процестер -- компьютерлік модельдеу -- математикалық модель -- есептеу эксперименттер -- математикалық модель ЭЕМ -- алгоритм -- программалау -- модель
Аннотация: Компьютерлік модельдеу – күрделі жүйені оның компьютерлік моделін пайдалану негізінде талдау немесе синтездеу мәселесін шешу әдісі. Компьютерлік модельдеудің мәні бар модель негізінде сандық және сапалық нәтижелер алуда жатыр.
Держатели документа:
ЗКУ
Б 20
Балтабай, Р. А.
Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу [Текст] / Р. А. Балтабай // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 98-99.
Рубрики: Программирование
Кл.слова (ненормированные):
Физикалық процестер -- компьютерлік модельдеу -- математикалық модель -- есептеу эксперименттер -- математикалық модель ЭЕМ -- алгоритм -- программалау -- модель
Аннотация: Компьютерлік модельдеу – күрделі жүйені оның компьютерлік моделін пайдалану негізінде талдау немесе синтездеу мәселесін шешу әдісі. Компьютерлік модельдеудің мәні бар модель негізінде сандық және сапалық нәтижелер алуда жатыр.
Держатели документа:
ЗКУ
39.

Подробнее
22
Ж 79
Жоламан, М. О.
Стандартты емес теңдеулерді графикалық әдіспен шешуде smart notebook бағдарламалық құралын тиімді қолдану [Текст] / М. О. Жоламан, А. А. Кульжумиева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 102-106.
ББК 22
Рубрики: Физико-математические науки
Кл.слова (ненормированные):
графикалық әдіс -- Заманауи білім беру процесі -- ақпараттық технологиялар -- notebook -- Компьютер -- математика курсы -- математика сабақтар -- алгоритм -- Интерактивті тақта
Аннотация: Заманауи білім беру процесінде ақпараттық технологиялар қолдану, білім беру процесінде ғана емес, сонымен қатар оқушының өзін-өзі дамытуына жетекші рөл атқарады. Болашақ мұғалім ақпараттық технология саласын біліп қана қоймай, оны кәсіби қызметінде дұрыс қолдана білуі қажет. Компьютер арқылы мұғалім дайын электронды бағдарламаларды, мультимедиялық оқулықтарды, энциклопедиялар мен анықтамаларды, тест бағдарламалары және емтиханға дайындалуға арналған тренажерларды, дайын ақпараттың үлкен көлемін сақтауды, әр сабаққа үлестірмелі материалдарды жасауға және сақтауға мүмкіндік алады.Мамандандырылған математикалық пакеттердің айтарлықтай түрі бар,мысалы: MatLab, Matcad, Math, Mathematika, Maple,Smart Notebook және т.б.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кульжумиева, А.А.
Ж 79
Жоламан, М. О.
Стандартты емес теңдеулерді графикалық әдіспен шешуде smart notebook бағдарламалық құралын тиімді қолдану [Текст] / М. О. Жоламан, А. А. Кульжумиева // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 102-106.
Рубрики: Физико-математические науки
Кл.слова (ненормированные):
графикалық әдіс -- Заманауи білім беру процесі -- ақпараттық технологиялар -- notebook -- Компьютер -- математика курсы -- математика сабақтар -- алгоритм -- Интерактивті тақта
Аннотация: Заманауи білім беру процесінде ақпараттық технологиялар қолдану, білім беру процесінде ғана емес, сонымен қатар оқушының өзін-өзі дамытуына жетекші рөл атқарады. Болашақ мұғалім ақпараттық технология саласын біліп қана қоймай, оны кәсіби қызметінде дұрыс қолдана білуі қажет. Компьютер арқылы мұғалім дайын электронды бағдарламаларды, мультимедиялық оқулықтарды, энциклопедиялар мен анықтамаларды, тест бағдарламалары және емтиханға дайындалуға арналған тренажерларды, дайын ақпараттың үлкен көлемін сақтауды, әр сабаққа үлестірмелі материалдарды жасауға және сақтауға мүмкіндік алады.Мамандандырылған математикалық пакеттердің айтарлықтай түрі бар,мысалы: MatLab, Matcad, Math, Mathematika, Maple,Smart Notebook және т.б.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Кульжумиева, А.А.
40.

Подробнее
24
Е 75
Ерниязова, Қ. Н.
Химия пәнінде PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану тиімділігі [Текст] / Қ. Н. Ерниязова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 129-132.
ББК 24
Рубрики: Химия
Кл.слова (ненормированные):
Химия -- PISA -- білім сапасы -- Іштей бағалау -- математикалық сауаттылық -- жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы -- оқу сауаттылығы -- жаратылыстану циклі пәндері -- Химияны оқыту үрдісі -- Оқыту процесі шығармашылық -- компонент -- Контекст -- Жеке -- Әлеуметтік -- Жаһандық -- Құзыреттер
Аннотация: Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімделу мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік және интеллектуалдық әрекеттерді қажет ететін жағдайларда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде. Қазіргі таңда білім алушылардың оқу жетістігі сырттай бағалау және іштей бағалау болып бөлінеді. Іштей бағалау – оқу пәні бойынша оқыту сапасын диагностикалау және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты өлшеміне сәйкес жүзеге асырылса, сырттай бағалау – әрбір деңгейді аяқтау бойынша білім алушының оқу жетістіктерінің нәтижелеріне сәйкес (ҰБТ, ОЖСБ), сондай-ақ халықаралық зерттеулерге TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study), PISA (Programme for International Student Assessment) және PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) қатысуы арқылы жүзеге асырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Е 75
Ерниязова, Қ. Н.
Химия пәнінде PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану тиімділігі [Текст] / Қ. Н. Ерниязова // М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің 90 жылдығына арналған «Ғылым және білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары (Орал, 5 қазан 2022 ж.). - Орал, 2022. - Б.2. - Б. 129-132.
Рубрики: Химия
Кл.слова (ненормированные):
Химия -- PISA -- білім сапасы -- Іштей бағалау -- математикалық сауаттылық -- жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы -- оқу сауаттылығы -- жаратылыстану циклі пәндері -- Химияны оқыту үрдісі -- Оқыту процесі шығармашылық -- компонент -- Контекст -- Жеке -- Әлеуметтік -- Жаһандық -- Құзыреттер
Аннотация: Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімделу мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік және интеллектуалдық әрекеттерді қажет ететін жағдайларда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде. Қазіргі таңда білім алушылардың оқу жетістігі сырттай бағалау және іштей бағалау болып бөлінеді. Іштей бағалау – оқу пәні бойынша оқыту сапасын диагностикалау және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты өлшеміне сәйкес жүзеге асырылса, сырттай бағалау – әрбір деңгейді аяқтау бойынша білім алушының оқу жетістіктерінің нәтижелеріне сәйкес (ҰБТ, ОЖСБ), сондай-ақ халықаралық зерттеулерге TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study), PISA (Programme for International Student Assessment) және PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) қатысуы арқылы жүзеге асырылады
Держатели документа:
ЗКУ
Страница 4, Результатов: 81