База данных: Статьи
Страница 4, Результатов: 43
Отмеченные записи: 0
31.

Подробнее
83 (5каз)
Ш 78
Шомақ, М. Б.
Лирикалық шығармалардағы көркем образдарды оқыту [Текст] / М. Б. Шомақ // Қазақ тілі мен әдебиеті . - 2022. - №6. - Б. 31-41
ББК 83
(5каз)
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Әдебиет -- лирика -- көркем образ -- дидактика -- оқыту -- интерпретация -- герменевтика
Аннотация: Мақалада көркем образ талдау үлгісі келтіріліп, мәтін талдапу арқылы оқушының эмоционалдық интеллектісіне әсер ету мәселелері берілген.
Держатели документа:
БҚУ
Ш 78
Шомақ, М. Б.
Лирикалық шығармалардағы көркем образдарды оқыту [Текст] / М. Б. Шомақ // Қазақ тілі мен әдебиеті . - 2022. - №6. - Б. 31-41
Рубрики: Әдебиеттану
Кл.слова (ненормированные):
Әдебиет -- лирика -- көркем образ -- дидактика -- оқыту -- интерпретация -- герменевтика
Аннотация: Мақалада көркем образ талдау үлгісі келтіріліп, мәтін талдапу арқылы оқушының эмоционалдық интеллектісіне әсер ету мәселелері берілген.
Держатели документа:
БҚУ
32.

Подробнее
74
М 42
Медетова, Г. Т.
ЖОО студенттерінің шет тілін оқу процесінің эмоционалдық-қогнитивтік компоненттерінің өзара байланысының ерекшеліктері [Текст] / Г. Т. Медетова, С. К. Беркимбаева // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1. - С. 136-141.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Эмоциональные и когнитивные компоненты -- психолингвистика -- лингводидактика -- психосемантика -- прагматические аспекты
Аннотация: Теоретические и прикладные аспекты процесса обучения иностранному языку представляют большой интерес для анализа формирования профессиональной личности, формирования психологической системы профессиональной деятельности
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Беркимбаева, С.К.
М 42
Медетова, Г. Т.
ЖОО студенттерінің шет тілін оқу процесінің эмоционалдық-қогнитивтік компоненттерінің өзара байланысының ерекшеліктері [Текст] / Г. Т. Медетова, С. К. Беркимбаева // Ізденіс - Поиск. - 2022. - №1. - С. 136-141.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
Эмоциональные и когнитивные компоненты -- психолингвистика -- лингводидактика -- психосемантика -- прагматические аспекты
Аннотация: Теоретические и прикладные аспекты процесса обучения иностранному языку представляют большой интерес для анализа формирования профессиональной личности, формирования психологической системы профессиональной деятельности
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Беркимбаева, С.К.
33.

Подробнее
74.3
И 87
Искакова, А
5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіне психологиялық қолдау көрсету [Текст] / А Искакова // Мектептегі психология. - 2022. - №10. - Б. 20-23
ББК 74.3
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
мазасыздану,эмоционалдық уайымдау,алаңдаушылық,жетістікке жету жолдары,өзін-өзі көрсетудегі қорқыныш сезімдері
Аннотация: Қазіргі кезде эмоционалдық тұрақсыздықпен,жоғары алаңдаушылық пен ерекшеленетіт мазасыз балалар саны едәуір көп ұлғайған.Мазасызданудың пайда болуы және орнығуы баланың жас кезеңіндегі қажеттіліктерінің қанағаттанбауымен байланысты
Держатели документа:
БҚУ
И 87
Искакова, А
5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіне психологиялық қолдау көрсету [Текст] / А Искакова // Мектептегі психология. - 2022. - №10. - Б. 20-23
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
мазасыздану,эмоционалдық уайымдау,алаңдаушылық,жетістікке жету жолдары,өзін-өзі көрсетудегі қорқыныш сезімдері
Аннотация: Қазіргі кезде эмоционалдық тұрақсыздықпен,жоғары алаңдаушылық пен ерекшеленетіт мазасыз балалар саны едәуір көп ұлғайған.Мазасызданудың пайда болуы және орнығуы баланың жас кезеңіндегі қажеттіліктерінің қанағаттанбауымен байланысты
Держатели документа:
БҚУ
34.

Подробнее
88
А 18
Авдеева, Е.
Жасөспірім психологиясы.(Жалғасы). [Текст] / Е. Авдеева // Денсаулық. - 2022. - №11. - Б. 22-23
ББК 88
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
15 жас -- жасөспірімдер психологиясы -- эмоционалдық -- 16жас -- 17 жас
Аннотация: Мақала 15-17 жастағы жасөспірімдердің психологиясы, даму ерекшеліктері туралы.
Держатели документа:
БҚУ
А 18
Авдеева, Е.
Жасөспірім психологиясы.(Жалғасы). [Текст] / Е. Авдеева // Денсаулық. - 2022. - №11. - Б. 22-23
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
15 жас -- жасөспірімдер психологиясы -- эмоционалдық -- 16жас -- 17 жас
Аннотация: Мақала 15-17 жастағы жасөспірімдердің психологиясы, даму ерекшеліктері туралы.
Держатели документа:
БҚУ
35.

Подробнее
74.1
А 12
Ағзам, А. А
Мектеп жасына дейінгі баланың қарым-қатынас жасау қызметінің маңызы [Текст] / А.А Ағзам // Педагогика мәселелері//Вопросы педагогики. - 2023. - №1. - Б. 27-31
ББК 74.1
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жағдаяттық-тұлғалық қарым-қатынас жасау,жағдаяттық-іскери,танымдық қарым-қатынас
Аннотация: Мақалада қарым-қатынас жасау-бұл баланың алғашқы адами,әлеуметтік қызметі.Ол оған адамдар әлеміне енуге,эмоционалдық жағын дамытуға,өзара әрекет жасау дағдыларын игеруге көмектесетіндігі айтылады
Держатели документа:
БҚУ
А 12
Ағзам, А. А
Мектеп жасына дейінгі баланың қарым-қатынас жасау қызметінің маңызы [Текст] / А.А Ағзам // Педагогика мәселелері//Вопросы педагогики. - 2023. - №1. - Б. 27-31
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жағдаяттық-тұлғалық қарым-қатынас жасау,жағдаяттық-іскери,танымдық қарым-қатынас
Аннотация: Мақалада қарым-қатынас жасау-бұл баланың алғашқы адами,әлеуметтік қызметі.Ол оған адамдар әлеміне енуге,эмоционалдық жағын дамытуға,өзара әрекет жасау дағдыларын игеруге көмектесетіндігі айтылады
Держатели документа:
БҚУ
36.

Подробнее
74.3
К 89
Кубиева, Г. Б
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған психологиялық іс-шара сабағы [Текст] / Г.Б Кубиева // Әлеуметтік педагог//Социальный педагог. - 2023. - №3. - Б. 21-23
ББК 74.3
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
инкклюзивті білім беру,құшақтасу жаттығуы,бізге жақсы болған кезде,сергіту,өміршеңдік
Аннотация: Мүмкіндігі шектеулі балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды қамтамасыз етуге,балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерін және әр баланың мүмкіндігін ескере отырып,ақыл-ой,адамгершілік,физикалық,эмоционалдық,танымдық қабілеттерінг дамытуға психологиялық бағыт-бағдар беру
Держатели документа:
БҚУ
К 89
Кубиева, Г. Б
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған психологиялық іс-шара сабағы [Текст] / Г.Б Кубиева // Әлеуметтік педагог//Социальный педагог. - 2023. - №3. - Б. 21-23
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
инкклюзивті білім беру,құшақтасу жаттығуы,бізге жақсы болған кезде,сергіту,өміршеңдік
Аннотация: Мүмкіндігі шектеулі балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды қамтамасыз етуге,балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерін және әр баланың мүмкіндігін ескере отырып,ақыл-ой,адамгершілік,физикалық,эмоционалдық,танымдық қабілеттерінг дамытуға психологиялық бағыт-бағдар беру
Держатели документа:
БҚУ
37.

Подробнее
63
А 91
Асымова, Д. Б.
Қазақстанның ХХ ғасырдың екінші жартысындағы отбасы фотоларындағы бейнелердің визуалды тарихы [Текст] / Д. Б. Асымова // Отан тарихы . - 2022. - №3. - Б. 1,2-3, 4-5, 6-7, 10-11.
ББК 63
Рубрики: Тарих
Кл.слова (ненормированные):
кеңестік Қазақстан -- отбасы тарихы -- бейнелер -- визуалды деректер -- әлеуметтік тарих -- фото суреттер -- фото альбомдар -- институт
Аннотация: Мақалада ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы отбасылық фотоальбомдар суреттерін қарастыру негізінде отбасы институтының әлеуметтік және эмоционалдық қарым-қатынасына,тарихи аспектілерінің отбасы ұғымына әсер етуіне талдау жасалды.
Держатели документа:
БҚУ.
А 91
Асымова, Д. Б.
Қазақстанның ХХ ғасырдың екінші жартысындағы отбасы фотоларындағы бейнелердің визуалды тарихы [Текст] / Д. Б. Асымова // Отан тарихы . - 2022. - №3. - Б. 1,2-3, 4-5, 6-7, 10-11.
Рубрики: Тарих
Кл.слова (ненормированные):
кеңестік Қазақстан -- отбасы тарихы -- бейнелер -- визуалды деректер -- әлеуметтік тарих -- фото суреттер -- фото альбомдар -- институт
Аннотация: Мақалада ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы отбасылық фотоальбомдар суреттерін қарастыру негізінде отбасы институтының әлеуметтік және эмоционалдық қарым-қатынасына,тарихи аспектілерінің отбасы ұғымына әсер етуіне талдау жасалды.
Держатели документа:
БҚУ.
38.

Подробнее
74
Б 35
Баянова, Л
Эмоционалдық жайлылық білім беру ортасы қауіпсіздігінің компоненті ретінде [Текст] / Л Баянова // Мектептегі психология. - 2023. - №6. - Б. 26-31
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
өзіндік сана-сезім,өзін-өзі ұстау,адамның өмірлік күш-қуатының өлшемі
Аннотация: Тыңдаушыларды эмоционалды қарым-қатынас жайымен таныстыру және түрлі қарым-қатынас жағдайларында жағымды эмоционалды байланыс орнату дағдыларын қалыптастыру
Держатели документа:
БҚУ
Б 35
Баянова, Л
Эмоционалдық жайлылық білім беру ортасы қауіпсіздігінің компоненті ретінде [Текст] / Л Баянова // Мектептегі психология. - 2023. - №6. - Б. 26-31
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
өзіндік сана-сезім,өзін-өзі ұстау,адамның өмірлік күш-қуатының өлшемі
Аннотация: Тыңдаушыларды эмоционалды қарым-қатынас жайымен таныстыру және түрлі қарым-қатынас жағдайларында жағымды эмоционалды байланыс орнату дағдыларын қалыптастыру
Держатели документа:
БҚУ
39.

Подробнее
88.8
Е 73
Ермекбаева, Д
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру жолдары [Текст] / Д Ермекбаева // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №7. - Б. 3-6
ББК 88.8
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
эмоцианалдық дағдылар -- сезімдерді басқара білу -- қарым-қатынастарды тиімді басқару -- эмоциалар мен сезімдер
Аннотация: Мақалада психология ғылымында дағды ұғымына бірнеше рет қайталау арқылы дамитын қабілет,біліктілікпен синонимдес,автоматтандырылған әрекеттер деп түсіндірсе,кейбір ғылыми әдебиеттерде іс-әрекеттерді жетілдіруге бағытталған жаттығулар екені баяндалады
Держатели документа:
БҚУ
Е 73
Ермекбаева, Д
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру жолдары [Текст] / Д Ермекбаева // Мектептегі психология//Психология в школе. - 2023. - №7. - Б. 3-6
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
эмоцианалдық дағдылар -- сезімдерді басқара білу -- қарым-қатынастарды тиімді басқару -- эмоциалар мен сезімдер
Аннотация: Мақалада психология ғылымында дағды ұғымына бірнеше рет қайталау арқылы дамитын қабілет,біліктілікпен синонимдес,автоматтандырылған әрекеттер деп түсіндірсе,кейбір ғылыми әдебиеттерде іс-әрекеттерді жетілдіруге бағытталған жаттығулар екені баяндалады
Держатели документа:
БҚУ
40.

Подробнее
74
К 12
Қайырбекова, Г. М.
Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері [Текст] / Г. М. Қайырбекова, К. С. Тебенова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 71-81.
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
психикалық дамудың тежелуі -- эмоционалды-ерік сала -- әлеуметтену -- арт-технологиялар -- әлеуметтік бейімделу -- әдіс-тәсілдер
Аннотация: Бұл мақалада психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыла- рының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері және оның оқудағы жетістік- теріне әсері қаралады. Әлеуметтендірудің маңыздылығына және эмоционалдық дамудың осы үдеріске әсеріне назар аударылады. Психикалық дамуы тежелген балалардың эмоционалды-ерік саласының негізгі тенденциялары мен типтік ерекшеліктерін, эмоционалды реакциялары мен ерікті қасиеттері сипатталды. Олардың мақсат қою, жоспарлау және шешім қабылдау сияқты ерікті қабілеттері жиі нашарлауы тапсырмаларды өз бетінше орындау және жауапкершілікті орын- дау қабілетіне әсері сипатталған. Проблеманың әртүрлі аспектілері, оның ішінде эмоционалдық бұзылуларды түсінудің теориялық тәсілдері, диагностика және түзету әдістері, сондай-ақ осы балалардың қоғамға кірігу стратегиялары баян- далады. Психикалық дамуы тежелген балаларда эмоционалды реакциялар мен ерікті процестерді қалыптастыру механизмдерін, олардың әлеуметтік өзара әре- кеттесудегі ерекшеліктерін, сондай-ақ түзету және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін зерттеу маңызды болып табылады. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды және ерікті дамуын қолдау үшін ерте және мақсатты араласудың, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен дамытуға кешенді тәсілдің маңыздылығы атап өтіледі. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының қалыптасу және мектептегі мазасыздық деңгейі анықталды. Сонымен қатар балалардың эмоционалды-ерік саласын арт-технологияларды пайдалану арқылы дамытуға арналған «Өмір бояулары» түзету бағдарламасына шолу жасалды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тебенова, К.С.
К 12
Қайырбекова, Г. М.
Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері [Текст] / Г. М. Қайырбекова, К. С. Тебенова // Білім. - 2024. - №1. - Б. 71-81.
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
психикалық дамудың тежелуі -- эмоционалды-ерік сала -- әлеуметтену -- арт-технологиялар -- әлеуметтік бейімделу -- әдіс-тәсілдер
Аннотация: Бұл мақалада психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыла- рының эмоционалды-ерік саласының ерекшеліктері және оның оқудағы жетістік- теріне әсері қаралады. Әлеуметтендірудің маңыздылығына және эмоционалдық дамудың осы үдеріске әсеріне назар аударылады. Психикалық дамуы тежелген балалардың эмоционалды-ерік саласының негізгі тенденциялары мен типтік ерекшеліктерін, эмоционалды реакциялары мен ерікті қасиеттері сипатталды. Олардың мақсат қою, жоспарлау және шешім қабылдау сияқты ерікті қабілеттері жиі нашарлауы тапсырмаларды өз бетінше орындау және жауапкершілікті орын- дау қабілетіне әсері сипатталған. Проблеманың әртүрлі аспектілері, оның ішінде эмоционалдық бұзылуларды түсінудің теориялық тәсілдері, диагностика және түзету әдістері, сондай-ақ осы балалардың қоғамға кірігу стратегиялары баян- далады. Психикалық дамуы тежелген балаларда эмоционалды реакциялар мен ерікті процестерді қалыптастыру механизмдерін, олардың әлеуметтік өзара әре- кеттесудегі ерекшеліктерін, сондай-ақ түзету және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін зерттеу маңызды болып табылады. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды және ерікті дамуын қолдау үшін ерте және мақсатты араласудың, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен дамытуға кешенді тәсілдің маңыздылығы атап өтіледі. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерік саласының қалыптасу және мектептегі мазасыздық деңгейі анықталды. Сонымен қатар балалардың эмоционалды-ерік саласын арт-технологияларды пайдалану арқылы дамытуға арналған «Өмір бояулары» түзету бағдарламасына шолу жасалды
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Тебенова, К.С.
Страница 4, Результатов: 43