Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 5, Результатов: 50

Отмеченные записи: 0

78
М 50


    Менің Қазақстаным - бейбітшілік ұясы [Текст] // Өркен. - 2023. - 31 қазан. - №9. - Б. 5.

ББК 78

Рубрики: библиотечное дело

Кл.слова (ненормированные):
Республика күніне орай -- гуманитарлық ғылымдар оқу залы -- Менің Қазақстаным -- студенттер -- азаматтар тәрбиелеу -- кітапхана -- мухтарова в.с. -- нургалиева с.с. -- көрме
Аннотация: Республика күніне орай гуманитарлық ғылымдар оқу залында «Менің Қазақстаным» тақырыбында іс-шара ұйымдастырылды. Шараның мақсаты студенттерді саналы, парасатты азамат етіп, еліміздің көркеюіне үлес қосуға тәрбиелеу, елдің әр мерекесіне мақтанышпен қарауға баулу, туған халқының тілін, мәдениетін, салт - дәстүрін қастерлейтін саналы да парасатты азаматтар тәрбиелеу.
Держатели документа:
ЗКУ

Менің Қазақстаным - бейбітшілік ұясы [Текст] // Өркен. - 2023. - 31 қазан. - №9.- Б.5.

41.

Менің Қазақстаным - бейбітшілік ұясы [Текст] // Өркен. - 2023. - 31 қазан. - №9.- Б.5.


78
М 50


    Менің Қазақстаным - бейбітшілік ұясы [Текст] // Өркен. - 2023. - 31 қазан. - №9. - Б. 5.

ББК 78

Рубрики: библиотечное дело

Кл.слова (ненормированные):
Республика күніне орай -- гуманитарлық ғылымдар оқу залы -- Менің Қазақстаным -- студенттер -- азаматтар тәрбиелеу -- кітапхана -- мухтарова в.с. -- нургалиева с.с. -- көрме
Аннотация: Республика күніне орай гуманитарлық ғылымдар оқу залында «Менің Қазақстаным» тақырыбында іс-шара ұйымдастырылды. Шараның мақсаты студенттерді саналы, парасатты азамат етіп, еліміздің көркеюіне үлес қосуға тәрбиелеу, елдің әр мерекесіне мақтанышпен қарауға баулу, туған халқының тілін, мәдениетін, салт - дәстүрін қастерлейтін саналы да парасатты азаматтар тәрбиелеу.
Держатели документа:
ЗКУ

63
Н 11

Нәси, А. Ә.
    КАРЛАГта қамалған Батыс қазақстандықтар [Текст] / А. Ә. Нәси // Кушаев оқулары ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - Б. 74-76.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
КАРЛАГ -- бабалар -- тарихи -- Лагердің мақсаты -- социализм -- сталиндік бағдарламасы -- халық жауы -- мәдениет қайраткерлері -- ғалымдар -- халық комиссариаты
Аннотация: Елдің қадірін, жердің бағасын білген бабаларымыз тәуелсіздіктің ақ таңы жолында жоқшылық, қорлық, күрес, әділетсіздікпен арпалысу сияқты түрлі замана зобалаңдарын бастан өткерді. Халқымызды жалыны шарпыған сондай қасіреттің бірі – азаматтарын құртып, жесірін жылатып, жетімін қаңғыртқан сталиндік қуғын-сүргін. Ел азаматтары айдалған азап аралдарының ішіндегі ең ірісі – Қарағанды еңбекпен түзеу лагері болды. Қазақстанның ұлан-ғайыр жерін алып жатырған бұл тамұқтың ауқымы Францияның жер көлемімен теңеcеді дейді ғалымдар. «Карағанды лагері сол 1931 жылдан бастап 1956 жылға дейін Карлаг болып келді. 1956 жылдан бастап лагерлер қалды, бірақ, Карлаг деп аталмайтын болды. Ең алғашқы 1932 жылдың басында 22 мың адам болды мұнда. 22 мың адамның 87 проценті қазақтар болды. Кейін Карлагтың тұтқындарының саны өсе бастады. 1931-1956 жылдар арасында Карлагта 1,5 миллион адам болып кетті» деген деректер келтіріледі тарих ғылымының докторы Дүйсетай Шаймұхановтың еңбегінде.
Держатели документа:
ЗКУ

Нәси, А.Ә. КАРЛАГта қамалған Батыс қазақстандықтар [Текст] / А. Ә. Нәси // Кушаев оқулары ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023.- Б.74-76.

42.

Нәси, А.Ә. КАРЛАГта қамалған Батыс қазақстандықтар [Текст] / А. Ә. Нәси // Кушаев оқулары ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023.- Б.74-76.


63
Н 11

Нәси, А. Ә.
    КАРЛАГта қамалған Батыс қазақстандықтар [Текст] / А. Ә. Нәси // Кушаев оқулары ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - Б. 74-76.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
КАРЛАГ -- бабалар -- тарихи -- Лагердің мақсаты -- социализм -- сталиндік бағдарламасы -- халық жауы -- мәдениет қайраткерлері -- ғалымдар -- халық комиссариаты
Аннотация: Елдің қадірін, жердің бағасын білген бабаларымыз тәуелсіздіктің ақ таңы жолында жоқшылық, қорлық, күрес, әділетсіздікпен арпалысу сияқты түрлі замана зобалаңдарын бастан өткерді. Халқымызды жалыны шарпыған сондай қасіреттің бірі – азаматтарын құртып, жесірін жылатып, жетімін қаңғыртқан сталиндік қуғын-сүргін. Ел азаматтары айдалған азап аралдарының ішіндегі ең ірісі – Қарағанды еңбекпен түзеу лагері болды. Қазақстанның ұлан-ғайыр жерін алып жатырған бұл тамұқтың ауқымы Францияның жер көлемімен теңеcеді дейді ғалымдар. «Карағанды лагері сол 1931 жылдан бастап 1956 жылға дейін Карлаг болып келді. 1956 жылдан бастап лагерлер қалды, бірақ, Карлаг деп аталмайтын болды. Ең алғашқы 1932 жылдың басында 22 мың адам болды мұнда. 22 мың адамның 87 проценті қазақтар болды. Кейін Карлагтың тұтқындарының саны өсе бастады. 1931-1956 жылдар арасында Карлагта 1,5 миллион адам болып кетті» деген деректер келтіріледі тарих ғылымының докторы Дүйсетай Шаймұхановтың еңбегінде.
Держатели документа:
ЗКУ

74
К 15

Кайсагалиева, Г. С.
    Орта буын сынып оқушыларымен тұрғылықты – мекен жағдайында көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің технологиясы [Текст] / Г. С. Кайсагалиева , А. М. Бекболатова // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №1. - Б. 23-29.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқу-тәжірибе үлескісі -- көгалдандыру -- мектеп -- ландшафттық дизайн -- гүлзар -- жоспарлау -- эскиз -- абаттандыру -- гүлдер композициясы -- тірі бұрыш
Аннотация: Оқушыларға сапалы білім беріп, денсаулықтарын нығайту негізінде тәрбиелеуде мектеп маңында жүргізілетін көгалдандыру жұмыстарының маңызы зор. Осыған байланысты қазіргі таңда негізгі өзекті мәселе – қоршаған ортаны қорғау болып табылады. Осыған байланысты ағаштар отырғызу, түрлі гүлді-декоративті өсімдіктерді өсіру, жалпы көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің маңызы зор. Мектептегі берілетін теориялық білім практикалық дағдылармен ұштастырылады. Практикалық дағдылар жалпы мектеп маңы үлескісіндегі жұмыстар негізінде жүзеге асырылады. Мектеп маңы үлескісіндегі жұмыстардың негізгі мақсаты – қоршаған ортаны тазарту жолында көгалдандыру жұмысын жандандыру. Негізгі міндеттері – әртүрлі ағаштар мен түрлі гүлді өсімдіктерді отырғызып, Отанын сүйетін, табиғатты аялайтын, қоршаған орта тазалығы жолында барлық күш-жігерін аямай еңбек ететін азаматтарды тәрбиелеу. Өсімдіктерді күтіп – баптау жұмыстарын жүргізу нәтижесінде оқушылар әдемілікті бағалау және түсіне білуге үйренеді. Бұған қоса келешекте кейбір мамандықтар туралы практикалық түсініктері қалыптасады. Осы уақыттан бүгінгі күнге дейін мектеп маңындағы үлескіде жұмыс істеу мектеп мүғалімдерінің негізгі сабақтан тыс жұмыстарының бірі. Мектеп маңындағы үлескілердегі іс-шараларды жоспарлау және ондағы жұмыстарды ұйымдастыру, өсімдіктерді күтіп-баптау, атқарылған жұмыстар бойынша нәтиже шығару мұғалімдердің қосымша атқарып жатқан жұмыстарының негізі болып табылады. Топырақ және климат жағдайына бейімделген гүлзарлар мен газондарға арналған өсімдік түрлері, көкөніс дақылдарының негізгі іріктемелері,ағаш және бұта түрлері өсіріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекболатова, А.М.

Кайсагалиева, Г.С. Орта буын сынып оқушыларымен тұрғылықты – мекен жағдайында көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің технологиясы [Текст] / Г. С. Кайсагалиева , А. М. Бекболатова // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №1.- Б.23-29.

43.

Кайсагалиева, Г.С. Орта буын сынып оқушыларымен тұрғылықты – мекен жағдайында көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің технологиясы [Текст] / Г. С. Кайсагалиева , А. М. Бекболатова // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №1.- Б.23-29.


74
К 15

Кайсагалиева, Г. С.
    Орта буын сынып оқушыларымен тұрғылықты – мекен жағдайында көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің технологиясы [Текст] / Г. С. Кайсагалиева , А. М. Бекболатова // БҚУ хабаршысы. - 2024. - №1. - Б. 23-29.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
оқу-тәжірибе үлескісі -- көгалдандыру -- мектеп -- ландшафттық дизайн -- гүлзар -- жоспарлау -- эскиз -- абаттандыру -- гүлдер композициясы -- тірі бұрыш
Аннотация: Оқушыларға сапалы білім беріп, денсаулықтарын нығайту негізінде тәрбиелеуде мектеп маңында жүргізілетін көгалдандыру жұмыстарының маңызы зор. Осыған байланысты қазіргі таңда негізгі өзекті мәселе – қоршаған ортаны қорғау болып табылады. Осыған байланысты ағаштар отырғызу, түрлі гүлді-декоративті өсімдіктерді өсіру, жалпы көгалдандыру жұмыстарын жүргізудің маңызы зор. Мектептегі берілетін теориялық білім практикалық дағдылармен ұштастырылады. Практикалық дағдылар жалпы мектеп маңы үлескісіндегі жұмыстар негізінде жүзеге асырылады. Мектеп маңы үлескісіндегі жұмыстардың негізгі мақсаты – қоршаған ортаны тазарту жолында көгалдандыру жұмысын жандандыру. Негізгі міндеттері – әртүрлі ағаштар мен түрлі гүлді өсімдіктерді отырғызып, Отанын сүйетін, табиғатты аялайтын, қоршаған орта тазалығы жолында барлық күш-жігерін аямай еңбек ететін азаматтарды тәрбиелеу. Өсімдіктерді күтіп – баптау жұмыстарын жүргізу нәтижесінде оқушылар әдемілікті бағалау және түсіне білуге үйренеді. Бұған қоса келешекте кейбір мамандықтар туралы практикалық түсініктері қалыптасады. Осы уақыттан бүгінгі күнге дейін мектеп маңындағы үлескіде жұмыс істеу мектеп мүғалімдерінің негізгі сабақтан тыс жұмыстарының бірі. Мектеп маңындағы үлескілердегі іс-шараларды жоспарлау және ондағы жұмыстарды ұйымдастыру, өсімдіктерді күтіп-баптау, атқарылған жұмыстар бойынша нәтиже шығару мұғалімдердің қосымша атқарып жатқан жұмыстарының негізі болып табылады. Топырақ және климат жағдайына бейімделген гүлзарлар мен газондарға арналған өсімдік түрлері, көкөніс дақылдарының негізгі іріктемелері,ағаш және бұта түрлері өсіріледі.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Бекболатова, А.М.

63
М 58

Мизамов, Д. А.
    Қазақстанда архив ісінің қалыптасуы тарихи деректерде [Текст] / Д. А. Мизамов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 92-95.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
архив ісі -- тарихи -- Ұлттық архив қоры -- Қазақстан халқы -- Отан тарихы -- Мұрағаттар -- құжаттамалар -- тарихнамасы -- Мұрағат ісі
Аннотация: Ұлттық архив қоры Қазақстан халқының тарихи-мәдени мұрасының ажырамас бөлігі болып табылады және оны Қазақстан Республикасының ұлттық игілігі ретінде мемлекет қорғайды.Ұлттық архив қорына Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде сақтаулы және халықаралық келісімдерге сәйкес Қазақстанға қайтарылуға тиісті архив құжаттары да жатады. Ұлттық архив қоры қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағаттандыруға, азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға қызмет етеді. Архивтер ісін дамыту мен жетілдіруге қамқорлық жасауды мемлекет өз мойнына алады. Ұлттық архив қорының құжаттарын сақтау барлық жеке және заңды тұлғалардың міндеті болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ

Мизамов, Д.А. Қазақстанда архив ісінің қалыптасуы тарихи деректерде [Текст] / Д. А. Мизамов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан.- Б.92-95.

44.

Мизамов, Д.А. Қазақстанда архив ісінің қалыптасуы тарихи деректерде [Текст] / Д. А. Мизамов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан.- Б.92-95.


63
М 58

Мизамов, Д. А.
    Қазақстанда архив ісінің қалыптасуы тарихи деректерде [Текст] / Д. А. Мизамов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 92-95.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
архив ісі -- тарихи -- Ұлттық архив қоры -- Қазақстан халқы -- Отан тарихы -- Мұрағаттар -- құжаттамалар -- тарихнамасы -- Мұрағат ісі
Аннотация: Ұлттық архив қоры Қазақстан халқының тарихи-мәдени мұрасының ажырамас бөлігі болып табылады және оны Қазақстан Республикасының ұлттық игілігі ретінде мемлекет қорғайды.Ұлттық архив қорына Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде сақтаулы және халықаралық келісімдерге сәйкес Қазақстанға қайтарылуға тиісті архив құжаттары да жатады. Ұлттық архив қоры қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағаттандыруға, азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға қызмет етеді. Архивтер ісін дамыту мен жетілдіруге қамқорлық жасауды мемлекет өз мойнына алады. Ұлттық архив қорының құжаттарын сақтау барлық жеке және заңды тұлғалардың міндеті болып табылады
Держатели документа:
ЗКУ

63
М 11

Мұқтар, Ә.Қ.
    С.М. Мәшімбаевтың тарихшы ғалым ретінде қалыптасуы [Текст] / Ә.Қ. Мұқтар, Д. Сеғуатов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 103-106.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Серік Мектепұлы Мәшімбаев -- Белгілі қазақ ғалымы -- тарих ғылымдарының докторы -- профессор -- Батыс Қазақстан облысы -- тарих
Аннотация: Белгілі қазақ ғалымы, тарих ғылымдарының докторы, профессор Серік Мектепұлы Мәшімбаев 1939 жылы 22 қарашада қазіргі Батыс Қазақстан облысы, Қазталов ауданы, Қарасу ауылында өмірге келді. Богатырев (Болашақ) ауылындағы орта мектебін бітірді. Занғар жазушы М.О. Әуезовтін «Халықты халықпен адамды адаммен тенестіретін – білім» - деп атап көрсеткендей жас ұрпақты тәрбиелеп білім беруде облыс орталығында шалғай жатқан Казталов ауданы Болашақ елді мекенінде орналасқан Богатырев орта жалпы білім беретін мектебінің өзіндік үлкен тарихы бар. 1952 жылы 30 тамызда Шильная Балкадан жеті жылдық мектеп болып көшіп келген. Ал 1953 жылдың 13 тамызынан орта мектеп болып белгіленіп, өз жұмысын 17 мұғаліммен бастады. Мектеп директоры тарих ғылымының кандидаты, БҚМУ-нің құрметті профессоры Кенжалиев Исатай болып бастады. Шалғай ауылда жатқанымен, жарты ғасырлық тарихы бар бұл мектептен еліне елеулі, халқына қалаулы көптеген азаматтар түлеп ұшты. Атап айтар болсақ мектептің алғашқы түлектерінің бірі, мектепті күміс медальмен бітірген В.Сәрсекенов, экономика ғылымының кандидаты. Кейінгі түлектері Мәшімбаев Серік - тарих ғылымының докторы, профессор, Патрис Лумумба атындағы универститетін бітірген мектеп түлегі Ө.Қайыров, математика ғылылымының кандидаты. Серік Мектепұлы Мәшімбаев 1957 жылы Богатырев (Болашақ) ауылындағы мектепті бітіргесін, 1957-1960 жж. Орал ауыл шаруашылық техникумында зоотехник мамандығында оқыды. Оны бітірген соң Қазталов ауданының Карл Маркс колхозында зоотехник болып жұмыс атқарды. 1960-1963 жылдары Кеңес армиясында әскери борышын атқарды. Әскер қатарынан босаған соң С.М. Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің тарих факультетінің студенті атанды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сеғуатов, Д.

Мұқтар, Ә.Қ. С.М. Мәшімбаевтың тарихшы ғалым ретінде қалыптасуы [Текст] / Ә.Қ. Мұқтар, Д. Сеғуатов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан.- Б.103-106.

45.

Мұқтар, Ә.Қ. С.М. Мәшімбаевтың тарихшы ғалым ретінде қалыптасуы [Текст] / Ә.Қ. Мұқтар, Д. Сеғуатов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан.- Б.103-106.


63
М 11

Мұқтар, Ә.Қ.
    С.М. Мәшімбаевтың тарихшы ғалым ретінде қалыптасуы [Текст] / Ә.Қ. Мұқтар, Д. Сеғуатов // «Тәуелсіздік тағылымы: келешек көкжиегі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы. - Орал, 2023. - 10 желтоқсан. - Б. 103-106.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Серік Мектепұлы Мәшімбаев -- Белгілі қазақ ғалымы -- тарих ғылымдарының докторы -- профессор -- Батыс Қазақстан облысы -- тарих
Аннотация: Белгілі қазақ ғалымы, тарих ғылымдарының докторы, профессор Серік Мектепұлы Мәшімбаев 1939 жылы 22 қарашада қазіргі Батыс Қазақстан облысы, Қазталов ауданы, Қарасу ауылында өмірге келді. Богатырев (Болашақ) ауылындағы орта мектебін бітірді. Занғар жазушы М.О. Әуезовтін «Халықты халықпен адамды адаммен тенестіретін – білім» - деп атап көрсеткендей жас ұрпақты тәрбиелеп білім беруде облыс орталығында шалғай жатқан Казталов ауданы Болашақ елді мекенінде орналасқан Богатырев орта жалпы білім беретін мектебінің өзіндік үлкен тарихы бар. 1952 жылы 30 тамызда Шильная Балкадан жеті жылдық мектеп болып көшіп келген. Ал 1953 жылдың 13 тамызынан орта мектеп болып белгіленіп, өз жұмысын 17 мұғаліммен бастады. Мектеп директоры тарих ғылымының кандидаты, БҚМУ-нің құрметті профессоры Кенжалиев Исатай болып бастады. Шалғай ауылда жатқанымен, жарты ғасырлық тарихы бар бұл мектептен еліне елеулі, халқына қалаулы көптеген азаматтар түлеп ұшты. Атап айтар болсақ мектептің алғашқы түлектерінің бірі, мектепті күміс медальмен бітірген В.Сәрсекенов, экономика ғылымының кандидаты. Кейінгі түлектері Мәшімбаев Серік - тарих ғылымының докторы, профессор, Патрис Лумумба атындағы универститетін бітірген мектеп түлегі Ө.Қайыров, математика ғылылымының кандидаты. Серік Мектепұлы Мәшімбаев 1957 жылы Богатырев (Болашақ) ауылындағы мектепті бітіргесін, 1957-1960 жж. Орал ауыл шаруашылық техникумында зоотехник мамандығында оқыды. Оны бітірген соң Қазталов ауданының Карл Маркс колхозында зоотехник болып жұмыс атқарды. 1960-1963 жылдары Кеңес армиясында әскери борышын атқарды. Әскер қатарынан босаған соң С.М. Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің тарих факультетінің студенті атанды.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сеғуатов, Д.

5
О-71

Орынова, А. К.
    Денсаулық сақтау мекемелерінің аумақтық желісінің ерекшеліктері [Текст] / А. К. Орынова // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір . - Б. 95-99.

ББК 5

Рубрики: Здравоохранение

Кл.слова (ненормированные):
Денсаулық сақтау -- медицина -- Батыс Қазақстан облысы -- Орал қаласы -- Статистика
Аннотация: Денсаулық сақтау ұйымдарының желісі азаматтарға медициналық көмектің қандай да бір түрін көрсету үшін медициналық ұйымның барлық түрлері көзделетін денсаулық сақтаудың ажырамас бөлігі болып табылады. 2023 жылғы статистикалық мәліметтерге сүйенсек [1] Батыс Қазақстан облысында медициналық ұйымдардың жалпы саны 373-ті құрап отыр. Аудандар көлеміндегі таралуын келесі 1-суреттен көре аламыз.
Держатели документа:
ЗКУ

Орынова, А.К. Денсаулық сақтау мекемелерінің аумақтық желісінің ерекшеліктері [Текст] / А. К. Орынова // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір .- Б.95-99.

46.

Орынова, А.К. Денсаулық сақтау мекемелерінің аумақтық желісінің ерекшеліктері [Текст] / А. К. Орынова // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір .- Б.95-99.


5
О-71

Орынова, А. К.
    Денсаулық сақтау мекемелерінің аумақтық желісінің ерекшеліктері [Текст] / А. К. Орынова // Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық мерейтойына арналған 81-ші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. - Орал, 2024. - 12 сәуір . - Б. 95-99.

ББК 5

Рубрики: Здравоохранение

Кл.слова (ненормированные):
Денсаулық сақтау -- медицина -- Батыс Қазақстан облысы -- Орал қаласы -- Статистика
Аннотация: Денсаулық сақтау ұйымдарының желісі азаматтарға медициналық көмектің қандай да бір түрін көрсету үшін медициналық ұйымның барлық түрлері көзделетін денсаулық сақтаудың ажырамас бөлігі болып табылады. 2023 жылғы статистикалық мәліметтерге сүйенсек [1] Батыс Қазақстан облысында медициналық ұйымдардың жалпы саны 373-ті құрап отыр. Аудандар көлеміндегі таралуын келесі 1-суреттен көре аламыз.
Держатели документа:
ЗКУ

74
С 16

Саламатова, А. С.
    Цифрлық білім беру-заманауи оқытудың кілті [Текст] / А. С. Саламатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 154-157.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Цифрландыру -- коронавирус -- онлайн мектеп -- мобильді платформа -- College SmartNation -- мультимедия
Аннотация: Қазіргі уақытта әлемде орын алып жатқан төртінші өнеркәсіптік революция – қарқынды ақпарат ағыны мен жоғары технологиялық инновациялар өмірімізге сан қырлы жолмен ықпал етіп, осы өзгерістерге бейімделуді және жаңа шарттар жағдайында дами білуді талап етіп отыр. Осыдан ширек ғасыр бұрын атауы мен мазмұны көпшілікке бейтаныс болған цифрлық технологиялар бүгінде барлық салаға терең енді десем болады. Мемлекеттегі цифрландыру деңгейі мен оның азаматтарының мұндай технологиялар туралы сауаттылық көрсеткіші елдің әлемдік аренадағы бәсекелік қабілетін, халықтың әл- ауқатын айқындайтын факторлардың қатарына енді.Осыған байланысты, цифрлық жүйе мен сауаттылықты дамыту барлық қоғамдар үшін өзекті мәселелердің біріне айналды
Держатели документа:
ЗКУ

Саламатова, А.С. Цифрлық білім беру-заманауи оқытудың кілті [Текст] / А. С. Саламатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.154-157.

47.

Саламатова, А.С. Цифрлық білім беру-заманауи оқытудың кілті [Текст] / А. С. Саламатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2.- Б.154-157.


74
С 16

Саламатова, А. С.
    Цифрлық білім беру-заманауи оқытудың кілті [Текст] / А. С. Саламатова // «Білім берудегі трендтер» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық ғылыми-әдістемелік конференциясының жинағы. - Орал, 2024. - Т.2. - Б. 154-157.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
Цифрландыру -- коронавирус -- онлайн мектеп -- мобильді платформа -- College SmartNation -- мультимедия
Аннотация: Қазіргі уақытта әлемде орын алып жатқан төртінші өнеркәсіптік революция – қарқынды ақпарат ағыны мен жоғары технологиялық инновациялар өмірімізге сан қырлы жолмен ықпал етіп, осы өзгерістерге бейімделуді және жаңа шарттар жағдайында дами білуді талап етіп отыр. Осыдан ширек ғасыр бұрын атауы мен мазмұны көпшілікке бейтаныс болған цифрлық технологиялар бүгінде барлық салаға терең енді десем болады. Мемлекеттегі цифрландыру деңгейі мен оның азаматтарының мұндай технологиялар туралы сауаттылық көрсеткіші елдің әлемдік аренадағы бәсекелік қабілетін, халықтың әл- ауқатын айқындайтын факторлардың қатарына енді.Осыған байланысты, цифрлық жүйе мен сауаттылықты дамыту барлық қоғамдар үшін өзекті мәселелердің біріне айналды
Держатели документа:
ЗКУ

3
М 63

Мирзабекова, К. Ж.
    Шабақтардың түрлері, қосылысы және оларды біріктірумен бұйым дайындау жұмыстары [Текст] / К. Ж. Мирзабекова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 267-269.

ББК 3

Рубрики: Техника

Кл.слова (ненормированные):
техника -- экономика -- өндірістік оқыту -- кәсіби технологиялық білімі -- Өндірістік тәжірибе -- Құрылыс материалдары -- Жиһаз өндірісі
Аннотация: Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен, іскерлігімен өлшенеді. Біздің мақсатымыз өзгермелі әлемдегі бұрыңғы табыстарымызды нығайтып осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жалғастыру. Кәсіби біліктілігі жоғары маман қай кездеде сұранысқа ие. Әсіресе қазіргі таңдағы индустриалық инноватциялық даму заманындағы кәсіби технологиялық білімі бар мамандар аса қажет. Сондықтан мемлекетіміз бүгінгі таңда тегін кәсіптік- техникалық білім беру жобасын асыруда
Держатели документа:
ЗКУ

Мирзабекова, К.Ж. Шабақтардың түрлері, қосылысы және оларды біріктірумен бұйым дайындау жұмыстары [Текст] / К. Ж. Мирзабекова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.267-269.

48.

Мирзабекова, К.Ж. Шабақтардың түрлері, қосылысы және оларды біріктірумен бұйым дайындау жұмыстары [Текст] / К. Ж. Мирзабекова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.267-269.


3
М 63

Мирзабекова, К. Ж.
    Шабақтардың түрлері, қосылысы және оларды біріктірумен бұйым дайындау жұмыстары [Текст] / К. Ж. Мирзабекова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 267-269.

ББК 3

Рубрики: Техника

Кл.слова (ненормированные):
техника -- экономика -- өндірістік оқыту -- кәсіби технологиялық білімі -- Өндірістік тәжірибе -- Құрылыс материалдары -- Жиһаз өндірісі
Аннотация: Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен, іскерлігімен өлшенеді. Біздің мақсатымыз өзгермелі әлемдегі бұрыңғы табыстарымызды нығайтып осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жалғастыру. Кәсіби біліктілігі жоғары маман қай кездеде сұранысқа ие. Әсіресе қазіргі таңдағы индустриалық инноватциялық даму заманындағы кәсіби технологиялық білімі бар мамандар аса қажет. Сондықтан мемлекетіміз бүгінгі таңда тегін кәсіптік- техникалық білім беру жобасын асыруда
Держатели документа:
ЗКУ

85
Ш 78


    Шолпан Батырқызы Қыдырниязова [Текст] // Oral oniri. - 2025. - 11 наурыз. - №21. - Б. 15.

ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
Шолпан Батырқызы Қыдырниязова -- айтыскер ақын -- мәдениет саласының ардагері
Аннотация: Ақ Жайық өлкесінен талай аймаңдай азаматтар шыққан ғой. Солардың бірі - генерал-майор Наурыз Әлжанұлы Өтегенов.
Держатели документа:
БҚУ

Шолпан Батырқызы Қыдырниязова [Текст] // Oral oniri. - 2025. - 11 наурыз. - №21.- Б.15.

49.

Шолпан Батырқызы Қыдырниязова [Текст] // Oral oniri. - 2025. - 11 наурыз. - №21.- Б.15.


85
Ш 78


    Шолпан Батырқызы Қыдырниязова [Текст] // Oral oniri. - 2025. - 11 наурыз. - №21. - Б. 15.

ББК 85

Рубрики: Өнер

Кл.слова (ненормированные):
Шолпан Батырқызы Қыдырниязова -- айтыскер ақын -- мәдениет саласының ардагері
Аннотация: Ақ Жайық өлкесінен талай аймаңдай азаматтар шыққан ғой. Солардың бірі - генерал-майор Наурыз Әлжанұлы Өтегенов.
Держатели документа:
БҚУ

74
К 31

Қашқынбаева, З.Қ.
    Жоғары білім берудің қазіргі тенденциялары [Текст] / З.Қ. Қашқынбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 154-158.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жоғары білім беру -- қазіргі тенденциялар -- трендтер -- білім берудің бағыты -- үздіксіз білім алу -- әмбебеп дағдылар
Аннотация: Жоғары білім берудің қазіргі тенденцияларының пайда болып және оның өзгеріп отыруы қоғамдағы экономиканың тұрақтылығы, азаматтардың әлеуметтік әл-ауқаты, сыртқы саясаттағы мемлекеттің мәртебесіне тікелей байланысты. Бұл біздің еліміздегі жоғары білім беруді дамытуды бірінші кезектегі міндеттер қатарына қояды. Жоғары білімнің тұрақты даму жағдайында екендігі оның жаңа сынақтарға тап болуында. Жоғары білім берудегі трендтердің пайда болуы немесе жаңа тенденцияның пайда болуы ақпарат негізінде процестің одан әрі дамуының жалпы векторын анықтауға мүмкіндік береді. Білім берудің бағыты, ой мақсаттың өсуі, даму бағыты, көзқарастағы немесе іс-қимылдағы бағыттылық жоғары білім берудің қазіргі тенденцияларын айқындайды
Держатели документа:
ЗКУ

Қашқынбаева, З.Қ. Жоғары білім берудің қазіргі тенденциялары [Текст] / З.Қ. Қашқынбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.154-158.

50.

Қашқынбаева, З.Қ. Жоғары білім берудің қазіргі тенденциялары [Текст] / З.Қ. Қашқынбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.154-158.


74
К 31

Қашқынбаева, З.Қ.
    Жоғары білім берудің қазіргі тенденциялары [Текст] / З.Қ. Қашқынбаева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 154-158.

ББК 74

Рубрики: Педагогика

Кл.слова (ненормированные):
жоғары білім беру -- қазіргі тенденциялар -- трендтер -- білім берудің бағыты -- үздіксіз білім алу -- әмбебеп дағдылар
Аннотация: Жоғары білім берудің қазіргі тенденцияларының пайда болып және оның өзгеріп отыруы қоғамдағы экономиканың тұрақтылығы, азаматтардың әлеуметтік әл-ауқаты, сыртқы саясаттағы мемлекеттің мәртебесіне тікелей байланысты. Бұл біздің еліміздегі жоғары білім беруді дамытуды бірінші кезектегі міндеттер қатарына қояды. Жоғары білімнің тұрақты даму жағдайында екендігі оның жаңа сынақтарға тап болуында. Жоғары білім берудегі трендтердің пайда болуы немесе жаңа тенденцияның пайда болуы ақпарат негізінде процестің одан әрі дамуының жалпы векторын анықтауға мүмкіндік береді. Білім берудің бағыты, ой мақсаттың өсуі, даму бағыты, көзқарастағы немесе іс-қимылдағы бағыттылық жоғары білім берудің қазіргі тенденцияларын айқындайды
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 5, Результатов: 50

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц