База данных: Статьи
Страница 7, Результатов: 135
Отмеченные записи: 0
61.

Подробнее
74
М 91
Мурзабекова, Б. М.
Қазақстандағы білім беру жүйесінің негізгі жетістіктері мен жетілдіру жолдары [Текст] / Б. М. Мурзабекова // Қазақстан жоғары мектебі. - 2020. - №1. - Б. 11-14
ББК 74
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- білім беру реформалары -- білім алуы -- балапан бағдарламасы -- жаңарту педагогтар -- оқу процессі -- білім беру инновация
Аннотация: мақалада қарастырылады Қазақстандағы білім беру жүйесінің негізгі жетістіктері мен жетілдіру жолдары
Держатели документа:
БҚМУ
М 91
Мурзабекова, Б. М.
Қазақстандағы білім беру жүйесінің негізгі жетістіктері мен жетілдіру жолдары [Текст] / Б. М. Мурзабекова // Қазақстан жоғары мектебі. - 2020. - №1. - Б. 11-14
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормированные):
білім беру жүйесі -- білім беру реформалары -- білім алуы -- балапан бағдарламасы -- жаңарту педагогтар -- оқу процессі -- білім беру инновация
Аннотация: мақалада қарастырылады Қазақстандағы білім беру жүйесінің негізгі жетістіктері мен жетілдіру жолдары
Держатели документа:
БҚМУ
62.

Подробнее
74
А 45
Албытова , Н. П.
Мектеп оқушыларын педагогикалық қолдау проблемалары [Текст] / Н. П. Албытова , Т. С. Сламбекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 10-18
ББК 74
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім мазмұны -- 12 жылдық білім беру -- педагогикалық қолдау -- оқу жетістіктері -- негізгі құзыреттіліктер -- пәндік құзыреттіліктер -- оқыту -- тәрбие
Аннотация: Мақалада Қазақстан Республикасында орта білім беру барысы қарастырылады. Осыған байланысты жаңартылған білім мазмұны бойынша оқытуда кездесетін қарама-қайшылықтарды атап өтеді. Осыдан оқу жетістіктеріне жетуде оқушыларға педагогикалық қолдау көрсету қажеттігінің туындап отырғандығы анықталған. Автор «педагогикалық қолдау» ұғымына түсініктемелер келтіріп, оның қазақстандық және шет елдік білім беру жүйесінде даму тарихына шолу жасайды, педагогика классиктерінің ой-тұжырымдарынан дәйектемелер келтіреді. Шетелдік мектеп тәжірибелерінде жиі қолданылатын педагогикалық қолдау, көмек түрлерін зерттеген ғалымдар еңбектеріне, ондағы оқушыны педагогикалық қолдау ерекшеліктеріне тоқталады. Тәжірибеде ересектердің (педагогтар мен ата- аналардың) оқушыны педагогикалық қолдауы анықталып, заманауи мектеп оқушыларымен жұмыс жасауда педагогикалық қолдау бағыттары ұсынылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Сламбекова , Т.С.
А 45
Албытова , Н. П.
Мектеп оқушыларын педагогикалық қолдау проблемалары [Текст] / Н. П. Албытова , Т. С. Сламбекова // БҚМУ Хабаршысы. - 2019. - №2. - Б. 10-18
Рубрики: Педагогика
Кл.слова (ненормированные):
жаңартылған білім мазмұны -- 12 жылдық білім беру -- педагогикалық қолдау -- оқу жетістіктері -- негізгі құзыреттіліктер -- пәндік құзыреттіліктер -- оқыту -- тәрбие
Аннотация: Мақалада Қазақстан Республикасында орта білім беру барысы қарастырылады. Осыған байланысты жаңартылған білім мазмұны бойынша оқытуда кездесетін қарама-қайшылықтарды атап өтеді. Осыдан оқу жетістіктеріне жетуде оқушыларға педагогикалық қолдау көрсету қажеттігінің туындап отырғандығы анықталған. Автор «педагогикалық қолдау» ұғымына түсініктемелер келтіріп, оның қазақстандық және шет елдік білім беру жүйесінде даму тарихына шолу жасайды, педагогика классиктерінің ой-тұжырымдарынан дәйектемелер келтіреді. Шетелдік мектеп тәжірибелерінде жиі қолданылатын педагогикалық қолдау, көмек түрлерін зерттеген ғалымдар еңбектеріне, ондағы оқушыны педагогикалық қолдау ерекшеліктеріне тоқталады. Тәжірибеде ересектердің (педагогтар мен ата- аналардың) оқушыны педагогикалық қолдауы анықталып, заманауи мектеп оқушыларымен жұмыс жасауда педагогикалық қолдау бағыттары ұсынылады.
Держатели документа:
БҚМУ
Доп.точки доступа:
Сламбекова , Т.С.
63.

Подробнее
74.58
Е 55
Елубай , Е.
Болашақ педагогтарды даярлаудағы цифрлық құзыреттілік [Текст] / Е. Елубай // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1. - Б. 187-195
ББК 74.58
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
құзыреттілік -- құзыреттілігі -- цифрлық құзыреттілікті дамыту және қалыптастыру
Аннотация: Біздің қоғам және экономика бүгінгі таңда жоғары деңгейлі цифрлы технологиялар мен цифрлық қоғамда өмір сүріп жатыр. Цифрлық құзыреттілік 2006 жылы Еуропалық Одақтың бекітіуімен үздік оқыту бойынша сегіз құзыреттіліктің бірі болып бекітілді. ЖОО-да педагогтардың цифрлық технологияны жоғары меңгерген, цифрлы құзыретті болуы және болашақ педагогтарды цифрлы құзыретті маман ретінде даярлау бүгінгі күннің өзекті мәселесінің бірі болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
Е 55
Елубай , Е.
Болашақ педагогтарды даярлаудағы цифрлық құзыреттілік [Текст] / Е. Елубай // Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының хабаршысы. - 2020. - №1. - Б. 187-195
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
құзыреттілік -- құзыреттілігі -- цифрлық құзыреттілікті дамыту және қалыптастыру
Аннотация: Біздің қоғам және экономика бүгінгі таңда жоғары деңгейлі цифрлы технологиялар мен цифрлық қоғамда өмір сүріп жатыр. Цифрлық құзыреттілік 2006 жылы Еуропалық Одақтың бекітіуімен үздік оқыту бойынша сегіз құзыреттіліктің бірі болып бекітілді. ЖОО-да педагогтардың цифрлық технологияны жоғары меңгерген, цифрлы құзыретті болуы және болашақ педагогтарды цифрлы құзыретті маман ретінде даярлау бүгінгі күннің өзекті мәселесінің бірі болып отыр.
Держатели документа:
БҚУ
64.

Подробнее
74.1
К 27
Қартбаева, Ж. Ж.
Балабақша педагогтарының толеранттық мінез - құлық белгілері [Текст] / Ж. Ж. Қартбаева // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3. - С. 132-137
ББК 74.1
Рубрики: Мектепке дейінгі педагогика
Кл.слова (ненормированные):
толеранттық мінез - құлық -- Педагог тұлғасы -- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту -- Балабақша -- тәрбие
Аннотация: Мақалада балабақша педагогтері қызметінде толеранттық мінез - құлықтың қажеттілігі, маңыздылығы қарастырылады. Авторлар мақалада толеранттық мінез - құлық мәселесінің талдануын зерделеп, оның көп қырлы ұғым екендігін негізделген.
Держатели документа:
ЗКУ
К 27
Қартбаева, Ж. Ж.
Балабақша педагогтарының толеранттық мінез - құлық белгілері [Текст] / Ж. Ж. Қартбаева // Вестник Академии педагогических наук Казахстана . - 2020. - №3. - С. 132-137
Рубрики: Мектепке дейінгі педагогика
Кл.слова (ненормированные):
толеранттық мінез - құлық -- Педагог тұлғасы -- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту -- Балабақша -- тәрбие
Аннотация: Мақалада балабақша педагогтері қызметінде толеранттық мінез - құлықтың қажеттілігі, маңыздылығы қарастырылады. Авторлар мақалада толеранттық мінез - құлық мәселесінің талдануын зерделеп, оның көп қырлы ұғым екендігін негізделген.
Держатели документа:
ЗКУ
65.

Подробнее
Сабденова, Б.
Педагог кадрларды даярлаудыv м-селелерж / Б. Сабденова // жзденжс. Гуманитарлы¬ Хылымдар сериясы. - 2007. - ¦4.-б.186
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
педагогтарды даярлау -- кадр даярлау м-селелерж
Сабденова, Б.
Педагог кадрларды даярлаудыv м-селелерж / Б. Сабденова // жзденжс. Гуманитарлы¬ Хылымдар сериясы. - 2007. - ¦4.-б.186
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
педагогтарды даярлау -- кадр даярлау м-селелерж
66.

Подробнее
Шканова, Б.
12 жылды¬ бжлжм беруге к¦шудегж педагогтардыv психологиялы¬-педагогикалы¬ дайынды¬ м-селелерж / Б. Шканова // "Педагогикалы¬ о¬у орындарында ¬дзжреттжлжк тдрХы.. - респ. Хыл.-практ.конф.материалдары. - 2007.-19-20 наурыз.-б.170
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
мектеп педагогикасы -- 12 жылды¬ бжлжм беру -- педагогикалы¬ - психологиялы¬ дайынды¬
Шканова, Б.
12 жылды¬ бжлжм беруге к¦шудегж педагогтардыv психологиялы¬-педагогикалы¬ дайынды¬ м-селелерж / Б. Шканова // "Педагогикалы¬ о¬у орындарында ¬дзжреттжлжк тдрХы.. - респ. Хыл.-практ.конф.материалдары. - 2007.-19-20 наурыз.-б.170
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
мектеп педагогикасы -- 12 жылды¬ бжлжм беру -- педагогикалы¬ - психологиялы¬ дайынды¬
67.

Подробнее
К¦гжсов, С. т.б.
12 жылды¬ мектептжv химик-педагог кадрларын даярлау / С. т.б. К¦гжсов // "Педагогикалы¬ о¬у орындарында ¬дзжреттжлжк тдрХы.. - респ.Хыл.-прак.конф.материалдары.жж б¦лжм. - 2007.-19-20 наурыз.-б.155
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
12 жылды¬ бжлжм беру -- химик-педагогтарды даярлау
К¦гжсов, С. т.б.
12 жылды¬ мектептжv химик-педагог кадрларын даярлау / С. т.б. К¦гжсов // "Педагогикалы¬ о¬у орындарында ¬дзжреттжлжк тдрХы.. - респ.Хыл.-прак.конф.материалдары.жж б¦лжм. - 2007.-19-20 наурыз.-б.155
Рубрики: Бжлжм беру--_Р
Кл.слова (ненормированные):
12 жылды¬ бжлжм беру -- химик-педагогтарды даярлау
68.

Подробнее
Контаев, С.
Педагогтардын биликтилигин арттыруды натежеге багыттау/С.Контае_в / С. Контаев // Мектеп директоры. - 2009. - ¦6.- Б.9
Рубрики: Билим беру--КР
Кл.слова (ненормированные):
Педагог -- Билим беру -- Биликтиликти арттыру
Контаев, С.
Педагогтардын биликтилигин арттыруды натежеге багыттау/С.Контае_в / С. Контаев // Мектеп директоры. - 2009. - ¦6.- Б.9
Рубрики: Билим беру--КР
Кл.слова (ненормированные):
Педагог -- Билим беру -- Биликтиликти арттыру
69.

Подробнее
Мелдебекова, М.
Педагогтардын акпараттык-коммуникациялык кузырлыгын калыптастыру ортасын куру жолдары/М.Мелдебекова / М. Мелдебекова // Билим берудеги менеджмент. - 2009. - ¦4 (55).- Б.132
Рубрики: Билим беру--КР
Кл.слова (ненормированные):
Педагог -- Акпараттык-коммуникация -- Билим беру
Мелдебекова, М.
Педагогтардын акпараттык-коммуникациялык кузырлыгын калыптастыру ортасын куру жолдары/М.Мелдебекова / М. Мелдебекова // Билим берудеги менеджмент. - 2009. - ¦4 (55).- Б.132
Рубрики: Билим беру--КР
Кл.слова (ненормированные):
Педагог -- Акпараттык-коммуникация -- Билим беру
70.

Подробнее
Кабекенов, Г.
Андрагогиканын адиснамалык-теориялык негиздерин курудын алгышарттары/Г.Кабекенов / Г. Кабекенов // Казакстан педагогикалык гылымдар академиясынын Хабар. - 2010. - ¦2.- Б.39
Рубрики: Педагогика гылымы--КР
Кл.слова (ненормированные):
Адиснамалык-теориялык негиз -- Андрагогика -- Педагогтарга
Кабекенов, Г.
Андрагогиканын адиснамалык-теориялык негиздерин курудын алгышарттары/Г.Кабекенов / Г. Кабекенов // Казакстан педагогикалык гылымдар академиясынын Хабар. - 2010. - ¦2.- Б.39
Рубрики: Педагогика гылымы--КР
Кл.слова (ненормированные):
Адиснамалык-теориялык негиз -- Андрагогика -- Педагогтарга
Страница 7, Результатов: 135