Электронный каталог


 

База данных: Статьи ППС

Страница 8, Результатов: 77

Отмеченные записи: 0

63
Х 18

Хамит, И.
    Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы [Текст] / И. Хамит // Өркен. - 2024. - 27 қараша. - №10. - Б. 3.

ББК 63

Рубрики: тарих

Кл.слова (ненормированные):
Қазақ халқы -- ел тарихы -- Қазақ хандығының құрылуы -- қазақ тағдыры
Аннотация: Қазақ халқы – елі, өркениетті кеңге жайылған тəрбиесі мен қонақжайлығы əлемді таңғалдырған өнегелі ел шаңырағы. Сонау Қазақ хандығы құрылмай тұрып, қарашаңырағымызды құлатпай тəуелсіз болуға əкелген ата-бабаызға, ата-əжелерімізге, аға–апаларымызға шексіз алғысымды білдіріп, өз мақаламды бастағым келеді!
Держатели документа:
БҚУ

Хамит, И. Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы [Текст] / И. Хамит // Өркен. - 2024. - 27 қараша. - №10.- Б.3.

71.

Хамит, И. Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы [Текст] / И. Хамит // Өркен. - 2024. - 27 қараша. - №10.- Б.3.


63
Х 18

Хамит, И.
    Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы [Текст] / И. Хамит // Өркен. - 2024. - 27 қараша. - №10. - Б. 3.

ББК 63

Рубрики: тарих

Кл.слова (ненормированные):
Қазақ халқы -- ел тарихы -- Қазақ хандығының құрылуы -- қазақ тағдыры
Аннотация: Қазақ халқы – елі, өркениетті кеңге жайылған тəрбиесі мен қонақжайлығы əлемді таңғалдырған өнегелі ел шаңырағы. Сонау Қазақ хандығы құрылмай тұрып, қарашаңырағымызды құлатпай тəуелсіз болуға əкелген ата-бабаызға, ата-əжелерімізге, аға–апаларымызға шексіз алғысымды білдіріп, өз мақаламды бастағым келеді!
Держатели документа:
БҚУ

74
Ж 89

Жунусова, Ж. М.
    Жаңашыл ұстаз – заман талабы [Текст] / Ж. М. Жунусова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 102-104.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Жаңашыл ұстаз -- Жаңа педогогикалық технологиялар -- Оқушылар -- Мұғалім -- қазақ тілі мен әдебиеті -- педагог -- Ұстазы жақсының- ұстамы жақсы
Аннотация: Жаңашыл ұстаз –заман талабы. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алатын, жауапкершілігі жоғары, ізденімпаз жеке тұлға болуы тиіс. Ең жақсы мұғалім – шәкіртінің жанын түсінетін, оны өз перзентіндей сүйе алатын, оқушы үшін бойындағы барын беретін, барлық білімді жібермей, шәкіртін өздігінен білім алуға жетелейтін мұғалім. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді. Тәуелсіз ел атанып, тіліміздің мәртебесі артып, әлемге атымызды танытып жатқан кезеңде ұлттың, елдің болашағы – жас ұрпақ тәрбиесіне де мықты көңіл бөлінуі қажет.Осы егеменді, тәуелсіз Қазақстанда өркениетке апарар жолдың бастауы – мектеп десек, мектептің басты тұлғасы – мұғалім
Держатели документа:
ЗКУ

Жунусова, Ж.М. Жаңашыл ұстаз – заман талабы [Текст] / Ж. М. Жунусова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.102-104.

72.

Жунусова, Ж.М. Жаңашыл ұстаз – заман талабы [Текст] / Ж. М. Жунусова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.102-104.


74
Ж 89

Жунусова, Ж. М.
    Жаңашыл ұстаз – заман талабы [Текст] / Ж. М. Жунусова // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 102-104.

ББК 74

Рубрики: Образование

Кл.слова (ненормированные):
Жаңашыл ұстаз -- Жаңа педогогикалық технологиялар -- Оқушылар -- Мұғалім -- қазақ тілі мен әдебиеті -- педагог -- Ұстазы жақсының- ұстамы жақсы
Аннотация: Жаңашыл ұстаз –заман талабы. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алатын, жауапкершілігі жоғары, ізденімпаз жеке тұлға болуы тиіс. Ең жақсы мұғалім – шәкіртінің жанын түсінетін, оны өз перзентіндей сүйе алатын, оқушы үшін бойындағы барын беретін, барлық білімді жібермей, шәкіртін өздігінен білім алуға жетелейтін мұғалім. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді. Тәуелсіз ел атанып, тіліміздің мәртебесі артып, әлемге атымызды танытып жатқан кезеңде ұлттың, елдің болашағы – жас ұрпақ тәрбиесіне де мықты көңіл бөлінуі қажет.Осы егеменді, тәуелсіз Қазақстанда өркениетке апарар жолдың бастауы – мектеп десек, мектептің басты тұлғасы – мұғалім
Держатели документа:
ЗКУ

63
М 91

Мурзагалиева, Б. Г.
    Қазіргі Қазақстан мәдениеті [Текст] / Б. Г. Мурзагалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 270-272.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан мәдениеті -- тарих -- Қазақ халқы -- Қазақстан тарихы -- Халық таңдауы -- Қазақ киносының алтын топтамасы -- Қазақфильм -- Мәдениеттану
Аннотация: Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдағы мәдениеттің дамуындағы қайшылықтар мен ерекшеліктерін ашып көрсету. Сабақтың мәселелері/ Білімділік/ Студенттерге Қазақстан көпұлтты. Қазіргі қазақ мәдениетінің типтерімен таныстыру. Мәдениет және бұқаралық ақпарат құралдары, авангард, сурет, кино, театр, бейнелеу өнерінің дамуы. Қазіргі Қазақстан мәдениетінің жетістіктері мен әлемдік өркениеттегі Қазақстан мәдениетінің алатын орнын айқын ашып көрсету. Дамытушылық / Развивающие: Бақылау, танып білу белсенділігін арттыру, жаттаған сөздерді әрі қарай дамыту, көңіл бөлуді, ақыл, сөйлеу, қиял, ойлау сезімдерін дамыту; алған білімдерін талдау
Держатели документа:
ЗКУ

Мурзагалиева, Б.Г. Қазіргі Қазақстан мәдениеті [Текст] / Б. Г. Мурзагалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.270-272.

73.

Мурзагалиева, Б.Г. Қазіргі Қазақстан мәдениеті [Текст] / Б. Г. Мурзагалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024.- Б.270-272.


63
М 91

Мурзагалиева, Б. Г.
    Қазіргі Қазақстан мәдениеті [Текст] / Б. Г. Мурзагалиева // «Педагогтің кәсіби шеберлігі» Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының арасында өткізілген республикалық байқаудың жинағы. - Орал, 2024. - Б. 270-272.

ББК 63

Рубрики: История

Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан мәдениеті -- тарих -- Қазақ халқы -- Қазақстан тарихы -- Халық таңдауы -- Қазақ киносының алтын топтамасы -- Қазақфильм -- Мәдениеттану
Аннотация: Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдағы мәдениеттің дамуындағы қайшылықтар мен ерекшеліктерін ашып көрсету. Сабақтың мәселелері/ Білімділік/ Студенттерге Қазақстан көпұлтты. Қазіргі қазақ мәдениетінің типтерімен таныстыру. Мәдениет және бұқаралық ақпарат құралдары, авангард, сурет, кино, театр, бейнелеу өнерінің дамуы. Қазіргі Қазақстан мәдениетінің жетістіктері мен әлемдік өркениеттегі Қазақстан мәдениетінің алатын орнын айқын ашып көрсету. Дамытушылық / Развивающие: Бақылау, танып білу белсенділігін арттыру, жаттаған сөздерді әрі қарай дамыту, көңіл бөлуді, ақыл, сөйлеу, қиял, ойлау сезімдерін дамыту; алған білімдерін талдау
Держатели документа:
ЗКУ

32.81
К 71

Қосмырза, Ж. Т.
    Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 50-63.

ББК 32.81

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
Ақпарат -- ақпараттық ресурс -- ақпараттық технология -- электронды қызмет -- электронды кітапхана -- цифрлық ақпараттық ресурстар -- инновациялық инфрақұрылым -- шетелдік ақпараттық жүйелер -- ақпараттық қоғам -- қоғамның эволюциялық дамуы
Аннотация: Тарихи дереккөздер қатарына электронды ақпараттық ресурстар да кіреді. Сол себепті бұл мақаланың мақсаты – электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуы мен дамуына ықпал еткен теориялық негіздер мен практикалық факторларды зерттеу болып табылады. Мақалада шетелдік ғалымдардың тақырыпқа қатысты жазылған еңбектеріне теориялық тұрғыда сараптамалар жасалынды. Ғалымдардың еңбектерін қарастыра келе мақалада сипаттамалық әдістер кеңінен қолданылды. «Ақпарат» және «ресурс» терминдеріне анықтамалар беріліп, ақпараттық ресурстың қалыптасуы қарастырылды. Сонымен қатар мақалада ішінара ақпараттық ресурстардың эволюциясы ежелгі өркениеттен бастап бүгінгі таңға дейінгі кезеңдеріне шолу жасалынды. Ақпараттық ресурстардың эволюциясына әсер еткен негізгі жаңалықтар кезеңдер арқылы бөліп көрсетілді. Тарих бойынша ақпараттық ресурстардың дамуының қоғам мен мәдениетке қалай әсер еткені талқыланды. Соның ішінде ақпараттық мәдени салалардың бірі болып табылатын кітапхана қызметіне ақпараттық технологияның еніп, ақпараттық ресурстардың сақталуы, жинақталуы бойынша жұмыстары қаралды. Көптеген шетелдік авторлардың тақырыпқа қатысты еңбектеріне салыстырмалы түрде талдау жасаланып, сараптамалар жасалынды. Зерттеу жұмыстары бойынша бүгінгі таңда кез келген мекемелер дамуға ұмтылса өз қызметтеріне жаңашылдық енгізіп, күнделікті қаракеті мен іс тәжірибелерін қайта қарастыруы керек. Бұл зерттеу электронды ақпараттық ресурстардың пайда болуын анықтау арқылы тұжырымдар жасалып, теориялық негіздер мен практикалық әзірлемелер туралы түсінік береді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сабденова, Г.Е.

Қосмырза, Ж.Т. Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.50-63.

74.

Қосмырза, Ж.Т. Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.50-63.


32.81
К 71

Қосмырза, Ж. Т.
    Электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуының тарихи және теориялық-практикалық негіздері [Текст] / Ж. Т. Қосмырза, Г. Е. Сабденова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 50-63.

ББК 32.81

Рубрики: Информатика

Кл.слова (ненормированные):
Ақпарат -- ақпараттық ресурс -- ақпараттық технология -- электронды қызмет -- электронды кітапхана -- цифрлық ақпараттық ресурстар -- инновациялық инфрақұрылым -- шетелдік ақпараттық жүйелер -- ақпараттық қоғам -- қоғамның эволюциялық дамуы
Аннотация: Тарихи дереккөздер қатарына электронды ақпараттық ресурстар да кіреді. Сол себепті бұл мақаланың мақсаты – электрондық ақпараттық ресурстардың пайда болуы мен дамуына ықпал еткен теориялық негіздер мен практикалық факторларды зерттеу болып табылады. Мақалада шетелдік ғалымдардың тақырыпқа қатысты жазылған еңбектеріне теориялық тұрғыда сараптамалар жасалынды. Ғалымдардың еңбектерін қарастыра келе мақалада сипаттамалық әдістер кеңінен қолданылды. «Ақпарат» және «ресурс» терминдеріне анықтамалар беріліп, ақпараттық ресурстың қалыптасуы қарастырылды. Сонымен қатар мақалада ішінара ақпараттық ресурстардың эволюциясы ежелгі өркениеттен бастап бүгінгі таңға дейінгі кезеңдеріне шолу жасалынды. Ақпараттық ресурстардың эволюциясына әсер еткен негізгі жаңалықтар кезеңдер арқылы бөліп көрсетілді. Тарих бойынша ақпараттық ресурстардың дамуының қоғам мен мәдениетке қалай әсер еткені талқыланды. Соның ішінде ақпараттық мәдени салалардың бірі болып табылатын кітапхана қызметіне ақпараттық технологияның еніп, ақпараттық ресурстардың сақталуы, жинақталуы бойынша жұмыстары қаралды. Көптеген шетелдік авторлардың тақырыпқа қатысты еңбектеріне салыстырмалы түрде талдау жасаланып, сараптамалар жасалынды. Зерттеу жұмыстары бойынша бүгінгі таңда кез келген мекемелер дамуға ұмтылса өз қызметтеріне жаңашылдық енгізіп, күнделікті қаракеті мен іс тәжірибелерін қайта қарастыруы керек. Бұл зерттеу электронды ақпараттық ресурстардың пайда болуын анықтау арқылы тұжырымдар жасалып, теориялық негіздер мен практикалық әзірлемелер туралы түсінік береді.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сабденова, Г.Е.

81.2
А 52

Алтай, А. А.
    Қазіргі ғылым парадигмасындағы «лингвистикалық интеллект» ұғымы [Текст] / А. А. Алтай, А. М. Абызова, Б. Ж. Каримова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 87-100.

ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
интеллект -- лингвистикалық интеллект -- вербалды интеллект -- тілдік операциялар -- коммуникация -- риторика -- металингвистикалық аспект
Аннотация: Ғылыми мақалада «лингвистикалық интеллект» ұғымының қазіргі ғылым кеңістігіндегі орны мен зерттелу мәселесі қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – «лингвистикалық интеллект» терминінің ерекшеліктері, қалыптасуы және оның ішкі құрамдас компоненттерін айқындау болып табылады. Жаһандану мен цифрлық өркениет ықпалының артуына байланысты жеке тұлғаның лингвистикалық әлеуетін арттыру өзекті мәселеге айналды. Адамның ақыл-ой қабілетінің айқын көрінісі саналатын бұл ұғымды түбегейлі зерттеп, лингвистикалық интеллектіні қалыптастыру және дамыту, жүзеге асу формаларын белгілеу, басты тілдік операцияларға сипаттама беру арқылы негізгі ғылыми міндет жүзеге асады. Зерттеу әдістемесіне лингвистикалық интеллект ұғымын нақты айқындауға мүмкіндік беретін лексикографиялық анализ, концептуалды саралау мен құрылымдық модельдеу тәсілдері кіреді. Зерттеліп отырған құбылысқа отандық және шетелдік ғалымдардың берген тұжырымдамалары мен бақылауларына сүйеніп оның басты белгілері анықталды. Сондай-ақ соңғы зерттеулер қорытындысы лингвистикалық интеллектінің дербес ерекшеліктерін көрсетіп отыр. Ұсынылған модельдер мен сызбалар нақты ғылыми дәлелдемелерді саралау нәтижесінде қалыптасты. Негізгі тұжырымдар лингвистикалық интеллектінің қазіргі уақытта жіті зерделеуді қажет ететін тұжырым екендігін дәлелдеді. Зерттеу тіл біліміне үлес қоса отырып, тың түсінік арқылы жаңа ғылыми нәтижелер алуға болатынын айғақтайды. Жұмыстың практикалық мәні лингвистикалық интеллекті ұғымының ерекшеліктеріне назар аудара отырып оны қалыптастыру мен дамыту мәселесін белгілеумен айқындалады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абызова, А.М.
Каримова, Б.Ж.

Алтай, А.А. Қазіргі ғылым парадигмасындағы «лингвистикалық интеллект» ұғымы [Текст] / А. А. Алтай, А. М. Абызова, Б. Ж. Каримова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.87-100.

75.

Алтай, А.А. Қазіргі ғылым парадигмасындағы «лингвистикалық интеллект» ұғымы [Текст] / А. А. Алтай, А. М. Абызова, Б. Ж. Каримова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1.- Б.87-100.


81.2
А 52

Алтай, А. А.
    Қазіргі ғылым парадигмасындағы «лингвистикалық интеллект» ұғымы [Текст] / А. А. Алтай, А. М. Абызова, Б. Ж. Каримова // БҚУ хабаршысы. - 2025. - №1. - Б. 87-100.

ББК 81.2

Рубрики: Языкознание

Кл.слова (ненормированные):
интеллект -- лингвистикалық интеллект -- вербалды интеллект -- тілдік операциялар -- коммуникация -- риторика -- металингвистикалық аспект
Аннотация: Ғылыми мақалада «лингвистикалық интеллект» ұғымының қазіргі ғылым кеңістігіндегі орны мен зерттелу мәселесі қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – «лингвистикалық интеллект» терминінің ерекшеліктері, қалыптасуы және оның ішкі құрамдас компоненттерін айқындау болып табылады. Жаһандану мен цифрлық өркениет ықпалының артуына байланысты жеке тұлғаның лингвистикалық әлеуетін арттыру өзекті мәселеге айналды. Адамның ақыл-ой қабілетінің айқын көрінісі саналатын бұл ұғымды түбегейлі зерттеп, лингвистикалық интеллектіні қалыптастыру және дамыту, жүзеге асу формаларын белгілеу, басты тілдік операцияларға сипаттама беру арқылы негізгі ғылыми міндет жүзеге асады. Зерттеу әдістемесіне лингвистикалық интеллект ұғымын нақты айқындауға мүмкіндік беретін лексикографиялық анализ, концептуалды саралау мен құрылымдық модельдеу тәсілдері кіреді. Зерттеліп отырған құбылысқа отандық және шетелдік ғалымдардың берген тұжырымдамалары мен бақылауларына сүйеніп оның басты белгілері анықталды. Сондай-ақ соңғы зерттеулер қорытындысы лингвистикалық интеллектінің дербес ерекшеліктерін көрсетіп отыр. Ұсынылған модельдер мен сызбалар нақты ғылыми дәлелдемелерді саралау нәтижесінде қалыптасты. Негізгі тұжырымдар лингвистикалық интеллектінің қазіргі уақытта жіті зерделеуді қажет ететін тұжырым екендігін дәлелдеді. Зерттеу тіл біліміне үлес қоса отырып, тың түсінік арқылы жаңа ғылыми нәтижелер алуға болатынын айғақтайды. Жұмыстың практикалық мәні лингвистикалық интеллекті ұғымының ерекшеліктеріне назар аудара отырып оны қалыптастыру мен дамыту мәселесін белгілеумен айқындалады.
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Абызова, А.М.
Каримова, Б.Ж.

66.4
Х 69

Ходжанова, Б. Х.
    Қазақстанның геосаяси жағдайы [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Н. Қ. Сарсенгалиев, Н. М. Баян // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 194-195.

ББК 66.4

Рубрики: Внешняя политика. Международные отношения. Дипломатия

Кл.слова (ненормированные):
Геосаясат -- Қазақстан -- геосаяси позиция -- Қазақстан және халықаралық ұйымдар -- Географиялық қыстырылу
Аннотация: Геосаясат-бір-бірімен өзара әрекеттесетін және мемлекеттің стратегиялық әлеуетіне үлкен әсер ететін географиялық, тарихи, саяси және басқа факторлардың кешенін зерттейтін ғылым. Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі мен орны көбінесе оның геосаяси жағдайымен анықталады. Геосаяси жағдайдың маңызды құрамдас бөліктерінің бірі-негізгі аумақтар мен географиялық орталықтарды бақылау мүмкіндігі. Қазақстандағы геосаясат әдетте елдің геосаяси жағдайы туралы пікірталастар аясында айтылады. Ел Еуразияның орталығында, ислам, Конфуций және христиан өркениеттерінің түйіскен жерінде және сауда жолдарының қиылысы ретінде орналасқан. Сонымен қатар, аталған артықшылықтарға бай табиғи ресурстарды қосуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сарсенгалиев, Н. Қ.
Баян, Н.М.

Ходжанова, Б.Х. Қазақстанның геосаяси жағдайы [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Н. Қ. Сарсенгалиев, Н. М. Баян // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.194-195.

76.

Ходжанова, Б.Х. Қазақстанның геосаяси жағдайы [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Н. Қ. Сарсенгалиев, Н. М. Баян // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.194-195.


66.4
Х 69

Ходжанова, Б. Х.
    Қазақстанның геосаяси жағдайы [Текст] / Б. Х. Ходжанова, Н. Қ. Сарсенгалиев, Н. М. Баян // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 194-195.

ББК 66.4

Рубрики: Внешняя политика. Международные отношения. Дипломатия

Кл.слова (ненормированные):
Геосаясат -- Қазақстан -- геосаяси позиция -- Қазақстан және халықаралық ұйымдар -- Географиялық қыстырылу
Аннотация: Геосаясат-бір-бірімен өзара әрекеттесетін және мемлекеттің стратегиялық әлеуетіне үлкен әсер ететін географиялық, тарихи, саяси және басқа факторлардың кешенін зерттейтін ғылым. Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі мен орны көбінесе оның геосаяси жағдайымен анықталады. Геосаяси жағдайдың маңызды құрамдас бөліктерінің бірі-негізгі аумақтар мен географиялық орталықтарды бақылау мүмкіндігі. Қазақстандағы геосаясат әдетте елдің геосаяси жағдайы туралы пікірталастар аясында айтылады. Ел Еуразияның орталығында, ислам, Конфуций және христиан өркениеттерінің түйіскен жерінде және сауда жолдарының қиылысы ретінде орналасқан. Сонымен қатар, аталған артықшылықтарға бай табиғи ресурстарды қосуға болады
Держатели документа:
ЗКУ
Доп.точки доступа:
Сарсенгалиев, Н. Қ.
Баян, Н.М.

74.262
У 13

Уалиахметова, Ж. Н.
    Жаңартылған әдіс-тәсілдерді жаратылыстану пәндерін оқытуда қолдану [Текст] / Ж. Н. Уалиахметова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 238-241.

ББК 74.262

Рубрики: Методика преподавания естественных наук (естествознания в целом)

Кл.слова (ненормированные):
Жаңартылған әдіс-тәсілдер -- жаратылыстану пәндер -- Білім сапасын -- қазіргі білім беру жүйесі -- Жаратылыстану ғылымдар -- электронды оқыту -- ақпараттарды сандық формаға ауыстыру -- қашықтықтан оқыту -- аудармашы волонтерлар -- онлайн-институция -- вебинарлар -- виртуалды лабораториялар
Аннотация: Бүгінгі таңда жаратылыстану ғылым салаларында жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану – заман талабы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауында айқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Білім сапасын арттыруда қазіргі білім беру жүйесіндегі жаңартылған әдіс-тәсілдердің қолданылуы, жаратылыстанупәндері бойынша функционалдық сауаттылықты дамытуда үлкен мүмкіндік береді.Бүгінгі қоғамдағы білім берудің негізгі құралының бір бөлшегі – компьютерді жетік меңгеру, ақпараттық-коммуникация құралдарын талапқа сай пайдалана алу, ақпарат алмасудың негізгі көзі – интернет желісін тиімді қолдану және жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану
Держатели документа:
ЗКУ

Уалиахметова, Ж.Н. Жаңартылған әдіс-тәсілдерді жаратылыстану пәндерін оқытуда қолдану [Текст] / Ж. Н. Уалиахметова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.238-241.

77.

Уалиахметова, Ж.Н. Жаңартылған әдіс-тәсілдерді жаратылыстану пәндерін оқытуда қолдану [Текст] / Ж. Н. Уалиахметова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан.- Б.238-241.


74.262
У 13

Уалиахметова, Ж. Н.
    Жаңартылған әдіс-тәсілдерді жаратылыстану пәндерін оқытуда қолдану [Текст] / Ж. Н. Уалиахметова // «Иванов оқулары – 2024» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдары жинағы. - Орал, 2024. - 10-11 қазан. - Б. 238-241.

ББК 74.262

Рубрики: Методика преподавания естественных наук (естествознания в целом)

Кл.слова (ненормированные):
Жаңартылған әдіс-тәсілдер -- жаратылыстану пәндер -- Білім сапасын -- қазіргі білім беру жүйесі -- Жаратылыстану ғылымдар -- электронды оқыту -- ақпараттарды сандық формаға ауыстыру -- қашықтықтан оқыту -- аудармашы волонтерлар -- онлайн-институция -- вебинарлар -- виртуалды лабораториялар
Аннотация: Бүгінгі таңда жаратылыстану ғылым салаларында жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану – заман талабы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауында айқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Білім сапасын арттыруда қазіргі білім беру жүйесіндегі жаңартылған әдіс-тәсілдердің қолданылуы, жаратылыстанупәндері бойынша функционалдық сауаттылықты дамытуда үлкен мүмкіндік береді.Бүгінгі қоғамдағы білім берудің негізгі құралының бір бөлшегі – компьютерді жетік меңгеру, ақпараттық-коммуникация құралдарын талапқа сай пайдалана алу, ақпарат алмасудың негізгі көзі – интернет желісін тиімді қолдану және жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану
Держатели документа:
ЗКУ

Страница 8, Результатов: 77

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц